Daar gaan docenten vaak in de eerste collegeweek mee aan het klooien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, geen idee, maar mijn blackbord ziet er in iedergeval onaangeroerd uit
Ik soms wel. Maar deze zomer zeker niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naja, ik heb nooit zoveel saldo op mijn betaalrekening
Mja, ik wil de gang van zaken straks wel even horen, voor stage en zo. Dus zodra ze aan de gang zijn ff langs lopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef joppie_saus het volgende:
6 september begint mijn schooljaar weer officieel.
Ik was niet van plan om de tel weer te zoekenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
We zijn nog steeds de tel kwijt
Okee, ik geloof je in dat nummer. Primaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:54 schreef joppie_saus het volgende:
Dit is nummer #479
Maar Sparta wint uiteindelijk 12-1, wie is er nu miljonair door de toto?
Cultuurbarbaar. Zonder de Fransen had jij Oepke geheten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Opsodekutten naar Zuid-Nederland.
Nee, Erik. Want René is Frans.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:58 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar. Zonder de Fransen had jij Oepke geheten.
Zo ga je niet met vlinders om. Waren het muggen en neefjes geweest, dan had ik me er iets bij voor kunnen stellen, maar vlinders ...quote:
Laten we Q. eens in een koelkast timmeren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo ga je niet met vlinders om. Waren het muggen en neefjes geweest, dan had ik me er iets bij voor kunnen stellen, maar vlinders ...
Mja, dat moet altijd lukken, want je zei er niet bij hoe groot de koelkast moet zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laten we Q. eens in een koelkast timmeren.
Zonde van die Amerikaanse koelkasten. Maar ik heb meer meelij met het vlindertje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, dat moet altijd lukken, want je zei er niet bij hoe groot de koelkast moet zijn
Rustig maar, het vliegt nog rond. 't Kostte alleen tijd om hem eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo ga je niet met vlinders om. Waren het muggen en neefjes geweest, dan had ik me er iets bij voor kunnen stellen, maar vlinders ...
Dan kun je je trainer weer verwennen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:39 schreef Luco het volgende:
Woei, morgen weer wedstrijd! Slaap lekker stad
.
Ik ben van de keuringsdienst.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:23 schreef Bob. het volgende:
Ik zou moeten UB-en, maar geen zin. Ik denk dat ik maar koekjes ga bakken.
Vanmiddag gehad. Was eigenlijk wel ok. 94 is ze alweer.quote:
Dat deed ik er niet om.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:44 schreef Peterselieman het volgende:
en dan ook nog precies op de seconde van de vijf uur dat posten
Ja, maar dan niet zoals Vindicat/Albertus/Dizkartes, maar meer met "iets" waar het inhoudelijk over gaat. En bij Aegee is dat Europa, terwijl SIB op internationale betrekkingen focust.quote:
Ik zou op zich wel lid willen worden, lijkt me gezellig. Maar als alles goed gaat kan ik de komende maanden in ieder geval niet op maandag avond, en dan hebben zij veel van hun activiteiten. Niet zo handig dus.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:29 schreef moemoe het volgende:
Ik ging in Utrecht vaak naar lezingen van SIB. Lid worden was daar geen vereiste om de lezingen bij te wonen. Waren vaak interessante sprekers.
Heb ook al op de website van SIB Grunn zitten spieken.
Lijkt het je leuk om samen eens naar een lezing te gaan? Ik ken hier denk ik niet zo veel mensen met dezelfde interessequote:Op zondag 22 augustus 2010 15:07 schreef Bob. het volgende:
Ik zou op zich wel lid willen worden, lijkt me gezellig. Maar als alles goed gaat kan ik de komende maanden in ieder geval niet op maandag avond, en dan hebben zij veel van hun activiteiten. Niet zo handig dus.![]()
Maar die lezingen zien er inderdaad wel leuk uit allemaal.
Jij zat nu ook bij een vereniging toch? Welke was dat ook al weer?![]()
En denk dat dat inderdaad Noorderzon is Maryn.
Ik weet niet wat voor echt leven jij hebt, maar in dat van mij zeggen mensen dat soort dingen niet tegen me.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:35 schreef BradleyQ het volgende:
Nee, ik plaag Luco om hem voor te bereiden op het echte leven. Zo zielsveel houd ik van hem.
Ik ben ook niemand tegengekomen die dat soort dingen tegen mij zegt (op Q na dan...)quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor echt leven jij hebt, maar in dat van mij zeggen mensen dat soort dingen niet tegen me.
Het is wel kutweer, maar het valt relatief gezien best nog wel mee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:43 schreef Luco het volgende:
Goedemorgen trouwens. Daar ook zo'n kutweer? Hier in Amsterdam werd ik wakker van de regen, bizar hoeveel hier naar beneden is komen vallen
Moet jij zeggen, autistische klootviool.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben ook niemand tegengekomen die dat soort dingen tegen mij zegt (op Q na dan...)
Echt Bradley, je spoort niet
ga eens in je mandquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:53 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, autistische klootviool.
Welke gracht ben je ingereden?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:23 schreef Renesite het volgende:
Heb net gevaard met mijn auto! Voelde me net een schipper
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:53 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, autistische klootviool.
Hoe gaat het met je auto,quote:
Watzer?quote:
Hij moet naar bert visscherquote:
lekker schoon gespoeldquote:
Ik moet vanavond naar The Expendables & Predators.quote:
Neee, er dreef ergggggg veel water over straat haha. Dat was het!quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:13 schreef beertenderrr het volgende:
hoe kreeg je dat voor elkaar rene?je auto, wat doe je
onbeveiligd draadloos internet van de buren ftw
ow en anatomieboeken zijn prima geschikt als rugsteun
Zaterdag Expendables gezien. Fucking briljant.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik moet vanavond naar The Expendables & Predators.![]()
Ik bedoelde metmeer dat ik me na 339037 topics weer eens meld.
Nee, niet echt. Jij wel?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:46 schreef beertenderrr het volgende:
en ondertussen heb je gewoon een foto van brad pitt en leonardo dicaprio boven je bed hangen waar je tijdens de lunch eens lekker bij gaat zitten soppen he
zo nu en danquote:
Dat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:39 schreef Mistaken het volgende:
Damn, Lowlands was zo godsgruwelijk vet!
Lowlandsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat.
En Noorderzon is ook weer genieten.En we zijn naar een voorstelling van Beno geweest en Nietz is met Beno op de foto gegaan.
Flinter, flinterdun verhaal, maar de beste film van 2010.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:34 schreef JH87 het volgende:
[..]
Zaterdag Expendables gezien. Fucking briljant.
Ik werd daar een halfuur na de show nog gecrowdsurft!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:27 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Lowlands![]()
In twee dagen Fool's Gold twee keer live gezien
Succes! Je gaat het gewoon eigenwijs weer proberen dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:36 schreef Fems het volgende:
Zometeen trainen! Ook proberen blessurevrij te trainen!
Cheerleadersquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:09 schreef Luco het volgende:
Het is dusdanig rustig op m'n werk dat ik Bring It On aan het kijken ben. Wat een slechte film is dat zeg
En nu?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog niet bij Noorderzon geweest trouwens. En dat ga ik ook niet als het zulk pisweer blijft.
Nu moet jij me vertellen hoe tof de indie-bands, de drukte en het eten zijn.quote:
Dan ga je toch niet heen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nu moet jij me vertellen hoe tof de indie-bands, de drukte en het eten zijn.
Dat is ook het enige goede aan die film. Godskolere echt, wat een rukfilmquote:
haha je zei ruk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat is ook het enige goede aan die film. Godskolere echt, wat een rukfilm.
Je gaat trouwens met een hele bult meenskes naar Amsterdam. Heb een lijstje voor jequote:
Toch maar zo'n 5/6 + Coördinator (Lennart)?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je gaat trouwens met een hele bult meenskes naar Amsterdam. Heb een lijstje voor je
quote:
Kom er vandaan he. Heerlijke stad wat mij betreft. Groningen een goede nummer 2 overigensquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:23 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben geen Amsterdamhater. Alleen ook niet zo'n aanbidder.
dat doe je niet goed. Ik moet deze week 2 keer opstaan om 5.45. Ik ben wat dat betreft goed op weg naar een goed ritmequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:35 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb mijn hele slaapritme verneukt , kutzooi
Toch bedankt voor het melden!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:46 schreef beertenderrr het volgende:
oei, de post is op de mat gevallen! Weer niets voor mij
graag gedaanquote:
Bel de krant.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:21 schreef Luco het volgende:
Ook hier geen post voor mij, alleen voor m'n nieuwe huisgenote.
OogTV ook een optie? Als MaxMark het leest moet het wel in hun items komen!quote:
quote:Geen post voor bewoners studentenhuizen
We nemen het mee voor het stadsnieuws van half drie!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:30 schreef Luco het volgende:
[..]
OogTV ook een optie? Als MaxMark het leest moet het wel in hun items komen!
[..]
pics/hyves?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:21 schreef Luco het volgende:
Ook hier geen post voor mij, alleen voor m'n nieuwe huisgenote.
Volgens mij zag ik je bij The Soft Pack op Lowlands.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:27 schreef ralfseltje het volgende:
Vanavond Health, hiep hoi,, hiep hoi!
-1: Voorspelbaarquote:
Ik stond bijna vooraan in het midden! Hip! Kon er geen hoi vanaf? Wat ik ook wel weer begrijpquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:42 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik je bij The Soft Pack op Lowlands.
OMG OMG OMGquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:31 schreef Luco het volgende:
Zenuwachtig voor vanavond.
1. Ajax - Dynamo Kyiv
2. Oefenwedstrijd waarin ik moet laten zien dat ik in het eerste hoor.
Korfbal is vet hipquote:
Korfbal is vet hipquote:
Ja, je had een Titus Andronicus (quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:59 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik stond bijna vooraan in het midden! Hip! Kon er geen hoi vanaf? Wat ik ook wel weer begrijpWas vet he?
Als het morgen bij Balthazar maar droog isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ja, je had een Titus Andronicus () shirt aan. Het was inderdaad vet!
![]()
Ik wil vanavond naar Sleepy Sun, maar het wordt immens kutweer!![]()
Leuke muziek! Was op Lowlands iig tof!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als het morgen bij Balthazar maar droog is
Daar niet gezien omdat ze toch naar Groningen kwamenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:18 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Leuke muziek! Was op Lowlands iig tof!
Dat had ik met Sleepy Sun, maar nu...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daar niet gezien omdat ze toch naar Groningen kwamen
Poncho of paraplu meequote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:21 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Dat had ik met Sleepy Sun, maar nu...
Zit ik weer door een of andere routing error in een topic uit een parallel universum te lezen?quote:
rickoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:02 schreef RickoKun het volgende:
Noorderzon moet sterven, en die losers die hun auto's op mijn fucking parkeerplek zetten ook. Nu moet ik godverdomme een kilometer lopen wil ik bij mijn auto komen.
ik snapter oooook niksvan!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:52 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zit ik weer door een of andere routing error in een topic uit een parallel universum te lezen?
Ik herinnerde me dat ze nog 10x langzamer gingen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:51 schreef Mistaken het volgende:
Ik herinnerde me dat deze topics altijd heel snel gingen.
Maar jij bent ook een oude rot.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik herinnerde me dat ze nog 10x langzamer gingen.
Even een wekkerprogrammaatje downloaden van internet en je computer aanlaten vannachtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:19 schreef Bob. het volgende:
En nu gaat het iets onder medium.Ben mijn telefoon kwijt, en ik heb geen andere wekker. En ik moet morgen vroeg op.
Nice.
Yo.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:02 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een oude rot.
Net gedaan ja, morgen word ik wakker met muziekjes.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Even een wekkerprogrammaatje downloaden van internet en je computer aanlaten vannacht
De hoeveelste was het?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:19 schreef Bob. het volgende:
En nu gaat het iets onder medium.Ben mijn telefoon kwijt, en ik heb geen andere wekker. En ik moet morgen vroeg op.
Nice.
Dat gingen we sowieso wel, maar tochquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:19 schreef beertenderrr het volgende:
AJAX![]()
![]()
Wij gaan Europa in, wij gaan Europa in
Sterf zelf!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:02 schreef RickoKun het volgende:
Noorderzon moet sterven, en die losers die hun auto's op mijn fucking parkeerplek zetten ook. Nu moet ik godverdomme een kilometer lopen wil ik bij mijn auto komen.
Ik heb hem al weer terug! Ik vond hem vanochtend in het mandje van m'n fiets.quote:
Het is een rollenspel. Een soort van virtueel LARPen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:23 schreef Nixx- het volgende:
Wat maakt dan dat jij vrolijk mee moet doen?
LIGHTNING BOLT!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het is een rollenspel. Een soort van virtueel LARPen.
Sterf dan erg langzaamquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:39 schreef nietzman het volgende:
Het is een rollenspel. Een soort van virtueel LARPen.
Ik moet zeggen dat ik me dat niet meer helemaal kan herinneren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:39 schreef MaxMark het volgende:
Waarom leg je je telefoon überhaupt in het mandje van je fiets?
Even een open deur intrappen: Je weet toch waar je het hebt besteldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
ik heb een picknick besteld voor vanmiddag op het Noorderzon.. Iemand enig idee hoe ik die weer kan cancellen
? Ik probeer Google maar ik kan het niet vinden.. Misschien weet iemand hoe dat bedrijf heet waar je de picknicks kunt bestellen? Het heet iets van 'mand(je) voor twee' (de picknick zelf).
Nee. We liepen maandagavond over het Noorderzon en toen zagen we dat ineens ergens staan dus zijn we naar binnen gelopen en hebben we besteld, ik heb alleen niet gelet op de naam van dat restaurant. (Het was een restaurant geloof ik maar het barpersoneel wist weer niets over een picknickquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Even een open deur intrappen: Je weet toch waar je het hebt besteld
Ja, maar de catering is door een ander bedrijf. Daar krijg ik alleen meteen voicemail als ik belquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:28 schreef Nixx- het volgende:
Festivalrestaurant Cavalho, te vinden op het festivalterrein. De koks van het Groninger dinercafé Hommius/Eric Edens bereiden daar gevarieerde dagschotels.
Ja ging wel goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met je tentamen?
NOOIT! Had tentamens en vanavond naar thuisthuisquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:07 schreef nietzman het volgende:
HEE BT.
Wanneer ga je mee Noorderzonzuipen dan?
Sommige dingen vind ik niet zo saai aan jequote:
Conny van Breukhoven?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:44 schreef JH87 het volgende:
En nomnomnom, de handtekening van m'n idool in de brievenbus.
Vergeleken met Beno als Bommen Berend is iedereen saai.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:56 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Sommige dingen vind ik niet zo saai aan je
Ik wil dan niet weten hoe goed ik op de saaiheidsmeter scoor.
Dries?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:44 schreef JH87 het volgende:
En nomnomnom, de handtekening van m'n idool in de brievenbus.
Ik heb ook een alter-ego om spannende avonturen mee te beleven. Beetje draken slachten enzo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:56 schreef Nixx- het volgende:
Sommige dingen vind ik niet zo saai aan je
Ik wil dan niet weten hoe goed ik op de saaiheidsmeter scoor.
Waar en wanneer doe je dat dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef nietzman het volgende:
Ik heb ook een alter-ego om spannende avonturen mee te beleven. Beetje draken slachten enzo.
Normaal in het Noorderplantsoen. Doen Jop en ik een Drakenpakje aan en gaat Nietz achter ons aanquote:
Leuk, mag ik meedoen. Neem ik mijn voetbal mee en ga ik prijsschieten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:09 schreef Slaif het volgende:
Normaal in het Noorderplantsoen. Doen Jop en ik een Drakenpakje aan en gaat Nietz achter ons aan
Job, Foei!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:34 schreef nietzman het volgende:
Wat ben jij een raar baldadig mannetje zeg.
Is ook een plan. Zaterdag wordt sowieso mooi.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:50 schreef JH87 het volgende:
Ik wilde vanavond juist skippen en vrij, za en zo wel. Moet vanavond werken en morgenochtend ook vroeg.
Tquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:02 schreef Renesite het volgende:
Waarom wonen er alleen maar digibeten in mijn buurt.. bezorgd mij alleen maar werk!
Gaan jullie mee naar Emmen dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:58 schreef JH87 het volgende:
Maximark, jij moet met ons mee biertjes komen drinken dit weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |