Daar gaan docenten vaak in de eerste collegeweek mee aan het klooien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, geen idee, maar mijn blackbord ziet er in iedergeval onaangeroerd uit
Ik soms wel. Maar deze zomer zeker niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naja, ik heb nooit zoveel saldo op mijn betaalrekening
Mja, ik wil de gang van zaken straks wel even horen, voor stage en zo. Dus zodra ze aan de gang zijn ff langs lopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef joppie_saus het volgende:
6 september begint mijn schooljaar weer officieel.
Ik was niet van plan om de tel weer te zoekenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
We zijn nog steeds de tel kwijt
Okee, ik geloof je in dat nummer. Primaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:54 schreef joppie_saus het volgende:
Dit is nummer #479
Maar Sparta wint uiteindelijk 12-1, wie is er nu miljonair door de toto?
Cultuurbarbaar. Zonder de Fransen had jij Oepke geheten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Opsodekutten naar Zuid-Nederland.
Nee, Erik. Want René is Frans.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:58 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar. Zonder de Fransen had jij Oepke geheten.
Zo ga je niet met vlinders om. Waren het muggen en neefjes geweest, dan had ik me er iets bij voor kunnen stellen, maar vlinders ...quote:
Laten we Q. eens in een koelkast timmeren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo ga je niet met vlinders om. Waren het muggen en neefjes geweest, dan had ik me er iets bij voor kunnen stellen, maar vlinders ...
Mja, dat moet altijd lukken, want je zei er niet bij hoe groot de koelkast moet zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laten we Q. eens in een koelkast timmeren.
Zonde van die Amerikaanse koelkasten. Maar ik heb meer meelij met het vlindertje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, dat moet altijd lukken, want je zei er niet bij hoe groot de koelkast moet zijn
Rustig maar, het vliegt nog rond. 't Kostte alleen tijd om hem eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo ga je niet met vlinders om. Waren het muggen en neefjes geweest, dan had ik me er iets bij voor kunnen stellen, maar vlinders ...
Dan kun je je trainer weer verwennen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:39 schreef Luco het volgende:
Woei, morgen weer wedstrijd! Slaap lekker stad
.
Ik ben van de keuringsdienst.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:23 schreef Bob. het volgende:
Ik zou moeten UB-en, maar geen zin. Ik denk dat ik maar koekjes ga bakken.
Vanmiddag gehad. Was eigenlijk wel ok. 94 is ze alweer.quote:
Dat deed ik er niet om.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:44 schreef Peterselieman het volgende:
en dan ook nog precies op de seconde van de vijf uur dat posten
Ja, maar dan niet zoals Vindicat/Albertus/Dizkartes, maar meer met "iets" waar het inhoudelijk over gaat. En bij Aegee is dat Europa, terwijl SIB op internationale betrekkingen focust.quote:
Ik zou op zich wel lid willen worden, lijkt me gezellig. Maar als alles goed gaat kan ik de komende maanden in ieder geval niet op maandag avond, en dan hebben zij veel van hun activiteiten. Niet zo handig dus.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:29 schreef moemoe het volgende:
Ik ging in Utrecht vaak naar lezingen van SIB. Lid worden was daar geen vereiste om de lezingen bij te wonen. Waren vaak interessante sprekers.
Heb ook al op de website van SIB Grunn zitten spieken.
Lijkt het je leuk om samen eens naar een lezing te gaan? Ik ken hier denk ik niet zo veel mensen met dezelfde interessequote:Op zondag 22 augustus 2010 15:07 schreef Bob. het volgende:
Ik zou op zich wel lid willen worden, lijkt me gezellig. Maar als alles goed gaat kan ik de komende maanden in ieder geval niet op maandag avond, en dan hebben zij veel van hun activiteiten. Niet zo handig dus.![]()
Maar die lezingen zien er inderdaad wel leuk uit allemaal.
Jij zat nu ook bij een vereniging toch? Welke was dat ook al weer?![]()
En denk dat dat inderdaad Noorderzon is Maryn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |