Even downloaden binnenkort!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:22 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mijn topper op 't moment blijft overigens Antony and the Johnsons, album 'I'm a bird now'
Nee, valt mee. Wat geweest is is geweest en verder kan ik mij er niet heel erg meer druk om maken. Tuurlijk vind ik het kut hoe het gelopen is en ik had het ook liever anders gezien, maar vooralsnog doet zij belachelijk dus is het voor mij klaarquote:Over die betekenis; dus jij bent je even helemaal aan het uiten op dat nr overigens?![]()
![]()
Uhu.quote:
Slaap lekker! Ik ga je muziek even googlen, thanks!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:33 schreef joppie_saus het volgende:
Ik duik mijn krat in, slaap lekker allen
Vrouwen zijn geen handelswaar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Iemand die 'vrijgezellig' is maakt toch geen kans op kutjes.
Ik kan heus tellen hoor. +1 is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
nog steeds van de leg met de nummering?
En jij andere mannen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:41 schreef BradleyQ het volgende:
Oh, wacht jij bedoelt natuurlijk sletten.
-wquote:
Hai Jelmer!quote:
YouTuben zeker? Hahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:34 schreef Oneself het volgende:
[..]
Slaap lekker! Ik ga je muziek even googlen, thanks!
op castlefest werd ook gelarpt, maar das toch echt niet mijn ding...quote:
YT/Google; opzoeken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
YouTuben zeker? Haha
Was het wat?
ik heb een weekje mijn msn uit staan, het werkt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:30 schreef Oneself het volgende:
Ah kutver ik moet echt mijn discipline eens opkrikken.![]()
![]()
Haha ik msn niet eens, ik vind het gewoon te leuk om te kloten met m'n hyves en muziek en alles.. Grmbl.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb een weekje mijn msn uit staan, het werkt!
nee, ik blijf laat op omdat ik een verneukt ritme hebquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha ik msn niet eens, ik vind het gewoon te leuk om te kloten met m'n hyves en muziek en alles.. Grmbl.
Jij blijft zo laat op om de 150.000 te halen?
Hyves.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha ik msn niet eens, ik vind het gewoon te leuk om te kloten met m'n hyves en muziek en alles.. Grmbl.
Alweer?quote:
Zag ik jou in 't Pleidooi of ben ik wazig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:31 schreef Bob. het volgende:
Aaah wat zijn de keilopertjes een schatjes.
Facebook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hyves.![]()
Ik voeg alleen nog maar mensen toe op Facebook.
Mwhehe, ik wou het niet zeggen, maar same here.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:36 schreef joppie_saus het volgende:
Facebook, ik snap er nog steeds niks van...
Dat laatste.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 05:51 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Zag ik jou in 't Pleidooi of ben ik wazig.
Ja. Er hangt nog geen chipkaartapparatuur in de bussen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:35 schreef beertenderrr het volgende:
mag je hier trouwens nog met strippenkaarten reizen?
Facebook is gewoon veel leuker en rustiger en normaler! Dus leer er maar mee om te gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Facebook.![]()
Goedemorgen, nachtbrakers.
Is er niet een ander groepje waar je meer aansluiting vindt? Iemand die je kent of es mee hebt gesproken o.i.d.?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:56 schreef beertenderrr het volgende:
ik ben echt veruit ouder dan al mn keileden/leidersgisteravond uit geweest, maar vond het niet echt denderend. Alleen maar van die disco's ingeweest, dus ik ga dat maar een beetje skippen. Wachtrijen voor een tent waar je met zn allen lekker onpersoonlijk tegen elkaar aan kan gaan staan en op 2 cm elkaar nog niet kunnen verstaan. Niet mijn ding dus
Haha, whatever! Ik vind Hyves prima. Bovendien is Facebook in het gebruik gewoon vervelend en heb ik geen zin me daar weer in te verdiepen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:08 schreef JH87 het volgende:
[..]
Facebook is gewoon veel leuker en rustiger en normaler! Dus leer er maar mee om te gaan.
ik heb fans in het buitenland, dan is het wel handig!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:10 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, whatever! Ik vind Hyves prima. Bovendien is Facebook in het gebruik gewoon vervelend en heb ik geen zin me daar weer in te verdiepen.
naja als ik om me heen kijk is iedereen zo'n beetje 18-20 dus heel veel verschil is er nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:09 schreef Oneself het volgende:
[..]
Is er niet een ander groepje waar je meer aansluiting vindt? Iemand die je kent of es mee hebt gesproken o.i.d.?
Hoe heet je kei-leider trouwens?
Ongetwijfeld! Hm ik ken wat mensen die kei-leider zijn, maar geen Jasper. Wellicht kent Luco die.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:12 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
naja als ik om me heen kijk is iedereen zo'n beetje 18-20 dus heel veel verschil is er nietga mn geluk denk bij de verenigingen beproeven. Daar zullen hopelijk deze tijd ook wat oudere mensen rondlopen.
Leider is trouwens Jasper, studeert farmacie.
Ik niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb fans in het buitenland, dan is het wel handig!
Misschien krijg je die wel als je facebook neemt!quote:
Ga denk naar Dionysos toequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:16 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ongetwijfeld! Hm ik ken wat mensen die kei-leider zijn, maar geen Jasper. Wellicht kent Luco die.![]()
Welke verenigingen vind je op z'n minst interessant?
Nou ja, volgens mij wordt 't marktaandeel facebook hier groter en groter, dus heb je ook volk dat alleen maar nl'ers heeft. Ik heb ook geen stapels buitenlanders in m'n lijst hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef MaxMark het volgende:
Al die lui op Facebook die geen enkele buitenlander in hun 'vrienden'lijst hebben staan
Telt het als ik een Turkse vriend toevoeg?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef MaxMark het volgende:
Al die lui op Facebook die geen enkele buitenlander in hun 'vrienden'lijst hebben staan
Hmm, ik weet dat hun pand net een keet is, was er een avondje (BAZES, dus dat was alles door elkaar) en dat was wel grappig, maar verder geen ervaring. Maar leuk, veel plezier! Hopen dat de ontgroening mee valt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ga denk naar Dionysos toeklinkt tot dusver wel leuk. Ervaring daar?
whehe, dan heb je indrukgemaakt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:31 schreef Oneself het volgende:
Hoe kom je daar allemaal bij joh? Heb je die echt ontmoet, of..?
Ik krijg net serieus een LinkedIn-uitnodiging van een gast die ik tien (!!) jaar geleden eens op vakantie heb ontmoet. En ik herken gewoon z'n naam.
Ik heb geen LinkedIn, het is een uitnodiging om zo'n ding aan te maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
maar eerst zeg je dat je naast hyves geen andere profielen wilt, en nu blijk je ineens op linkedin te zitten, ik voel me gepasseerd als facebooker
Lodder?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:12 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
naja als ik om me heen kijk is iedereen zo'n beetje 18-20 dus heel veel verschil is er nietga mn geluk denk bij de verenigingen beproeven. Daar zullen hopelijk deze tijd ook wat oudere mensen rondlopen.
Leider is trouwens Jasper, studeert farmacie.
Daar praten ze toch alleen maar Frysk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:51 schreef Luco het volgende:
En hoe the fuck heb ik het een hele nacht vol kunnen houden in Bernlef?
Nou, er waren zowaar een paar Friezen die gewoon Nederlands gingen praten als ik erbij stond. Degene die me uitnodigde komt zelf uit Doetinchem en is lidquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar praten ze toch alleen maar Frysk?
Gisterenavond was het er gezelligquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef beertenderrr het volgende:
Ga denk naar Dionysos toeklinkt tot dusver wel leuk. Ervaring daar?
goodies of mensen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:21 schreef ralfseltje het volgende:
Morgen op de keimarkt wel even allemaal langs de Vera-stand! Zijn misschien wel leuke verrassingen
Ik ga niet eens beginnen te tellen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:29 schreef Alexxxxx het volgende:
16 juli voor de grap ff naar de nationaliteiten van mn 'vrienden' gekeken. zijn ondertussen meer bij natuurlijk, maar ach...
5 in Duitsland, 3 Belgen, 2 elk in de USA, Noorwegen, Zwitserland, Ierland, Polen en Turkije, en een Peruaan, Hongaar, Fransman, Italiaan, Brit, Portugees, Slovaak, iemand die in Canada woont, een Spanjaard en een Australische...
maak mij eens vriendjes danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ga niet eens beginnen te tellen.
Verkapt-kijk-mij...
Een opleidingsgenoot zit bij Bernlef. Liep in een broek/shirt met alleen pompebledjes (scuuzie Alexxxx, doe mijn bestquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:51 schreef Luco het volgende:
En hoe the fuck heb ik het een hele nacht vol kunnen houden in Bernlef?
Dat is op z'n werk geloof ik. Wubbo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:07 schreef MaxMark het volgende:
Nietz, is dat echt jouw muur?
http://yfrog.com/jaipkoj
Ja, en Jort Kelder. En linksonderin lijkt wel op Natascha "Ik zeg: Doen" Froger.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat is op z'n werk geloof ik. Wubbo.
Heb net 2 glazen cola op. Was kinda de-hydrated. In het UMCG is het zo warm met werkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:26 schreef Oneself het volgende:
Ja, het is nog steeds butweer. Bleh.
Iemand een worteltje?
Johhhhh, anders pak je een paraplu en laat je ze gewoon een coopertest doen, daarna een interval duurtraining en vervolgens fetch the ball, wat inhoudt: jij trapt de bal uit stilstaande positie en de kiddo's halen ze op en brengen ze netjes terug.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:30 schreef joppie_saus het volgende:
Als het vanavond maar droog is, dan moet ik training geven
Geen optie, ik moet actieve keeperstraining gevenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Johhhhh, anders pak je een paraplu en laat je ze gewoon een coopertest doen, daarna een interval duurtraining en vervolgens fetch the ball, wat inhoudt: jij trapt de bal uit stilstaande positie en de kiddo's halen ze op en brengen ze netjes terug.
Lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:26 schreef Oneself het volgende:
Ja, het is nog steeds butweer. Bleh.
Iemand een worteltje?
Ja wel aardig! Goedkoop bier, altijd goed.quote:
Weet zn achternaam niet, maar hij heeft een bril en redelijk lang krullend haarquote:
Veel plezier bij de parade!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:02 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Weet zn achternaam niet, maar hij heeft een bril en redelijk lang krullend haar
vanavond plu en poncho mee, en dan nog hopen dat het ik het droog hou. Wat een rotweer vandaag
Die zijn toch al jaren op sterven na dood?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gisterenavond was het er gezellig.
kan ik me indenkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:12 schreef Oneself het volgende:
[..]
Veel plezier bij de parade!
Ergens ben ik blij dat ik er niet ben tho.
Goddank voor ondertitels, versta er geen zak van...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:12 schreef Oneself het volgende:
Er is nu een Grunnegse dramaserie op de KRO
Ik wel! Een beetje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:14 schreef Luco het volgende:
[..]
Goddank voor ondertitels, versta er geen zak van...
Provinciaal!quote:
Ik heb daarin gefigureerd. YEAH!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:12 schreef Oneself het volgende:
Er is nu een Grunnegse dramaserie op de KRO
Half toneelspelend Groningen toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:18 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik heb daarin gefigureerd. YEAH!
Haha, serieus? Wat moest je doen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:18 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik heb daarin gefigureerd. YEAH!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb vandaag gefigureerd in een filmpje over die ouderen die in de babbeltruc zijn getrapt. Ik speel de oplichter
Echt nait.quote:
quote:
Ja, die Grunnegse soap waar 't hierboven over gaat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef Renesite het volgende:
Needs... bed...
Ik loop de hele dag al achter de feiten aan. Geen flauw idee wat ik een uur geleden heb gedaan zeg maar, ik geloof dat er wat op TV was
Och jeequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben verkleumd op het voetbalveld, bah.
Ik ben niet verdrietigquote:
Liefde heeft geen haast. Ben daar denk ik autist in maar ik kan niet alles goed combineren. Goed voorbeeld: sociaalheid + studie + tentamens + werk = constante maagzuur. En ik heb daar vrede meequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar het belangrijkste van alles, hoe gaat het in de liefde, fijne knul?
Ow, die beantwoord ik foutquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb het niet over autisme, ik vraag hoe het in de liefde gaatje antwoord is iig vrij autistisch
Als ik straks mijn slaapkamerraam verder open zet kan ik het waarschijnlijk horenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:17 schreef BradleyQ het volgende:
De muziek op de GM is nu stukken beter zeg!
Gisteren was de bass zo hard dat je in de wijde omgeving niet kon bellen. Echt onverstaanbaar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik straks mijn slaapkamerraam verder open zet kan ik het waarschijnlijk horen
Nice. Techno/house... meh... Liever meezingers.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:18 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Gisteren was de bass zo hard dat je in de wijde omgeving niet kon bellen. Echt onverstaanbaar.
Maar nu dus ook meezing nummers.Ipv die techno/house crap.
Starkooquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:17 schreef BradleyQ het volgende:
De muziek op de GM is nu stukken beter zeg!
Wat is 't?quote:
kusje op je voorhoofd!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat is 't?![]()
En buuh, ik ben geloof ik ziek. En de muziek op de GM was kut. Die laatste dj was wel echt een nieuw dieptepunt zeg.
Erger dan Hilbrand N.?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat is 't?![]()
En buuh, ik ben geloof ik ziek. En de muziek op de GM was kut. Die laatste dj was wel echt een nieuw dieptepunt zeg.
ik was vanochtend om 9 uur uit bed!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:11 schreef Bob. het volgende:
Hai Alex! Ga eens naar bed.Jij moest ritme toch?
Hilbrand N. als dj? Ik ben een beetje wereldvreemd, dus leg uit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:16 schreef Luco het volgende:
[..]
Erger dan Hilbrand N.?
En is je scriptie nu af of wacht je op een eerste beoordeling?
Beterschap
Hilbrand als act op de KEIweek überhaupt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hilbrand N. als dj? Ik ben een beetje wereldvreemd, dus leg uit.![]()
En ik wacht op feedback, die ik maandag krijg. Dan nog even snel verbeteren en de 30e presenteren.
Jij al meer info over Amerika?
Onderwaterhockeyquote:
En ziek, en je vinger er half af... Gaat lekker daar. Ik moet gaan slapen van mezelf, morgen wedstrijd. Val helaas niet in slaapquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:35 schreef Bob. het volgende:
Toffe sport.![]()
En ik wil naar bed, maar mijn vinger wil niet meer stoppen met bloeden (nieuwe keukenmesjes die te scherp zijn voor mijn onhandigheid) en ik heb geen pleisters en wil geen vieze lakens.Pf.
jij zult ook altijd jij blijven he?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:35 schreef Bob. het volgende:
Toffe sport.![]()
En ik wil naar bed, maar mijn vinger wil niet meer stoppen met bloeden (nieuwe keukenmesjes die te scherp zijn voor mijn onhandigheid) en ik heb geen pleisters en wil geen vieze lakens.Pf.
In slaap vallen is ook vrij lastig als je nog achter je computer zit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:38 schreef Luco het volgende:
[..]
En ziek, en je vinger er half af... Gaat lekker daar. Ik moet gaan slapen van mezelf, morgen wedstrijd. Val helaas niet in slaap
Lig al in bed, zit met m'n iPod touch te surfen... Tv staat ook nog aan. Ga nu wel proberen te slapen, truste allen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
In slaap vallen is ook vrij lastig als je nog achter je computer zit.
Mobiele versie van het forum is goed mee te werken. Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:44 schreef Bob. het volgende:
Wil dat dan een beetje, op een touch surfen? Lijkt me zo klein! Succes met slapen, en met de wedstrijd morgen!
En mijn vinger is met tissues en plakband afgeplakt.Dus ik ga ook naar bed!
Van een trap aflopen in het Academie-gebouwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, serieus? Wat moest je doen?
MM, wat is die babbeltruc voor iets? Of is dat gewoonweg goed lullen.![]()
Ocherm, ik zag de vraag nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef Oneself het volgende:
[..]
MM, wat is die babbeltruc voor iets? Of is dat gewoonweg goed lullen.![]()
Gisteravondquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:46 schreef joppie_saus het volgende:
En wanneer is dat alles op tv te aanschouwen?
Doe je leuk, iets voor NOS misschien?quote:
Als je onder 'deze richting' verstaat dat ik op de nieuwsredactie rondliep en uit pure noodzaak werd geronseld door de eindredacteur om dit te doen, dan ja. Dan doe ik iets in deze richtingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:35 schreef Renesite het volgende:
Wist niet dat je iets in deze richting deed?
Da's wel waar trouwens. Al red ik me prima met laptop en zonder muis.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:52 schreef joppie_saus het volgende:
Internetten op een iPod TouchGeen hete laptops meer op je schoot die uitvallen, geen gekloot meer met een extra muis of hoe je moet gaan zitten. iPod Touch
en een kitten een scheetje noemen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:28 schreef JH87 het volgende:
Ik vind een meisje een scheetje noemen bijna nog erger dan die luchtige substantie een scheetje noemen. Het is gewoon een laf woord.
Een kitten is gewoon een stomme kat.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en een kitten een scheetje noemen?
Haha, een vriend van me noemt me altijd 'popje', dat vind ik nog wel lief.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:30 schreef joppie_saus het volgende:
Popje, ook zo'n woord wat je liever niet hoort :p
nee, idd, die dan 'poppenkontje'quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:30 schreef joppie_saus het volgende:
Popje, ook zo'n woord wat je liever niet hoort :p
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:31 schreef JH87 het volgende:
[..]
Een kitten is gewoon een stomme kat.
Keek zonet op de Hyves van oud-klasgenoot van me, die heeft nu half jaar een vriendin. Zij krabbelt hem werkelijk waar elke dag en begint steeds met 'popje'. Voor mij heeft dat woord nu echt afgedaanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:35 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, een vriend van me noemt me altijd 'popje', dat vind ik nog wel lief.
Maar een scheet is gewoon vies, en de verkleinversie is niet beter.
(...)
Haha ja, popje voor 'n jongen..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:43 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Keek zonet op de Hyves van oud-klasgenoot van me, die heeft nu half jaar een vriendin. Zij krabbelt hem werkelijk waar elke dag en begint steeds met 'popje'. Voor mij heeft dat woord nu echt afgedaanO ja, ze zijn allebei 24
'Jij bent mijn mannetje'quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:48 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha ja, popje voor 'n jongen..
Ik vind 'mannetje' of 'vrouwtje' pas echt jammer.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:49 schreef JH87 het volgende:
Nietz, doe een foto van Bob! Dan is iedereen overtuigd dat honden gewoon veel genialer zijn.
Hehe, oja, hond Bob. Ik dacht even waar heeft 'ie het nou over.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:49 schreef JH87 het volgende:
Nietz, doe een foto van Bob! Dan is iedereen overtuigd dat honden gewoon veel genialer zijn.
Vindt je zus vast leukquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nou, mijn zus heeft gehospiteerd, ze zouden vandaag beslissen. Waren 3 meiden. Hopelijk krijgt ze de kamer, dan ga ik lekker vaak naar Groningen.
Kater?quote:
Ik was met Nietz in de pint gisteren en toen dacht de excuusneger van Nietz z'n werk ineens dat ik Jort heette.quote:
Och, zo jammer altijd als mensen je naam verkeerd zeggen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:15 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik was met Nietz in de pint gisteren en toen dacht de excuusneger van Nietz z'n werk ineens dat ik Jort heette.
Omdat het lekker is bij patattekes?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:20 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, want jortie_saus is niks en is dus ook niet lekker op de patat.
Mijn god, waarom heb ik ooit deze naam gekozen
Je kan stoppen met deze naam bij 800 berichtjes! Kan je daarna ene nieuwe nemen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:23 schreef joppie_saus het volgende:
Ja maar als ik er zo over nadenk. Ik had toch wel met iets beters kunnen komen
Moet ie maar een makkelijkere naam hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:21 schreef Oneself het volgende:
[..]
Och, zo jammer altijd als mensen je naam verkeerd zeggen.
Ik heb een heule makkelijke naam. Mensen verneuken alleen de hele tijd de spelling.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Moet ie maar een makkelijkere naam hebben.
Hij kan nu ook stoppen? Of over 13 posts?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan stoppen met deze naam bij 800 berichtjes! Kan je daarna ene nieuwe nemen.
Nog 1 berichtje te gaan!
Je hebt ook wel gelijk, Jop is een ingewikkelde naam, moeilijk uit te spreken ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Moet ie maar een makkelijkere naam hebben.
Wat wil je dan ook als je er zonodig een stille Q in wil.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:31 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb een heule makkelijke naam. Mensen verneuken alleen de hele tijd de spelling.
De 10 euro kapper zit op meerdere plekkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:41 schreef beertenderrr het volgende:
Weet iemand nog een goedkope/studenten kapper in Grunn?
Joqp.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat wil je dan ook als je er zonodig een stille Q in wil.
ja, vlak bij dat dudok stationnetje zit de 10 euro kapper, die heeft mij ooit van mijn wilde manen verlostquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:41 schreef beertenderrr het volgende:
Weet iemand nog een goedkope/studenten kapper in Grunn?
Haha ik moest lachenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat wil je dan ook als je er zonodig een stille Q in wil.
MaxMark Veenstra beter?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef MaxMark het volgende:
Ik werd laatst op de radio gewoon 'Mark Veenstra' genoemd. Het líjkt er niet op
De broer van Michiel?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef MaxMark het volgende:
Ik werd laatst op de radio gewoon 'Mark Veenstra' genoemd. Het líjkt er niet op
Herkenbaar!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:49 schreef Oneself het volgende:
[..]
MaxMark Veenstra beter?
Mijn roepnaam is niet mijn officiële naam, dus ik werd aan het begin v/h schooljaar altijd met mijn wel officiële doopnamen aangesproken. Da's ook vreemd, als je nooit die namen gebruikt.
Ik neem er toch een paar mee voor de zekerheidquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:55 schreef JH87 het volgende:
Zo te zien hoef ik geen poncho's in te kopen voor Lowlands dit jaar. Mooi weer.
Haha is het zo erg?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:49 schreef JH87 het volgende:
Dat heb ik ook. Leverde de vorige keer een vrij genante situatie bij de tandarts op.
Nou ja, ik zit gewoon in die wachtkamer en toen werd tot drie keer m'n officiële naam gebruikt, waarop ik daarna pas reageerde door m'n achternaam erbij te noemen omdat ik 't niet doorhad. Toen ik zoiets zei van 'Oh, maar dan ben ik het' snapte de tandarts er helemaal niets meer van.quote:
Mijn echte naam word ook nog eens steevast verkeerd uitgesproken, dan gaat er helemaal geen bel rinkelenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit gewoon in die wachtkamer en toen werd tot drie keer m'n officiële naam gebruikt, waarop ik daarna pas reageerde door m'n achternaam erbij te noemen omdat ik 't niet doorhad. Toen ik zoiets zei van 'Oh, maar dan ben ik het' snapte de tandarts er helemaal niets meer van.
Dat ja. Enige voorwaarde was dat het internationaal (lees: engels) uitspreekbaar was.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:24 schreef joppie_saus het volgende:
Mijn ouders hebben niet moeilijk gedaan
Dan is alsnog praktisch alles mogelijk. En typisch Nederlandse namen in het Engels uitspreken is ook wel weer leuk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat ja. Enige voorwaarde was dat het internationaal (lees: engels) uitspreekbaar was.
Nah, wie weet was ik dat dan wel. :pquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:37 schreef joppie_saus het volgende:
Floris doet mij denken aan een hond en een jongetje met rood haar en flaporen
Haha, ik heb nu gewoon mazzel met mn 'oortjes' en haar kan je altijd verven.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:01 schreef joppie_saus het volgende:
*doet FoBo en opmerking vergelijken*
Nee, onmogelijk!
Positive thinkingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:35 schreef Oneself het volgende:
Buongiorno!
[..]
Haha, ik heb nu gewoon mazzel met mn 'oortjes' en haar kan je altijd verven.
Always!quote:
Jo is redelijk kort anders.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:53 schreef Nixx- het volgende:
De eis van mijn ouders was dat het niet makkelijk af te korten of te verkleinen moest zijn.
Als ik een meisje was geweest had ik Jolanda geheten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |