Even downloaden binnenkort!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:22 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mijn topper op 't moment blijft overigens Antony and the Johnsons, album 'I'm a bird now'
Nee, valt mee. Wat geweest is is geweest en verder kan ik mij er niet heel erg meer druk om maken. Tuurlijk vind ik het kut hoe het gelopen is en ik had het ook liever anders gezien, maar vooralsnog doet zij belachelijk dus is het voor mij klaarquote:Over die betekenis; dus jij bent je even helemaal aan het uiten op dat nr overigens?![]()
![]()
Uhu.quote:
Slaap lekker! Ik ga je muziek even googlen, thanks!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:33 schreef joppie_saus het volgende:
Ik duik mijn krat in, slaap lekker allen
Vrouwen zijn geen handelswaar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Iemand die 'vrijgezellig' is maakt toch geen kans op kutjes.
Ik kan heus tellen hoor. +1 is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
nog steeds van de leg met de nummering?
En jij andere mannen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:41 schreef BradleyQ het volgende:
Oh, wacht jij bedoelt natuurlijk sletten.
-wquote:
Hai Jelmer!quote:
YouTuben zeker? Hahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:34 schreef Oneself het volgende:
[..]
Slaap lekker! Ik ga je muziek even googlen, thanks!
op castlefest werd ook gelarpt, maar das toch echt niet mijn ding...quote:
YT/Google; opzoeken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
YouTuben zeker? Haha
Was het wat?
ik heb een weekje mijn msn uit staan, het werkt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:30 schreef Oneself het volgende:
Ah kutver ik moet echt mijn discipline eens opkrikken.![]()
![]()
Haha ik msn niet eens, ik vind het gewoon te leuk om te kloten met m'n hyves en muziek en alles.. Grmbl.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb een weekje mijn msn uit staan, het werkt!
nee, ik blijf laat op omdat ik een verneukt ritme hebquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha ik msn niet eens, ik vind het gewoon te leuk om te kloten met m'n hyves en muziek en alles.. Grmbl.
Jij blijft zo laat op om de 150.000 te halen?
Hyves.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha ik msn niet eens, ik vind het gewoon te leuk om te kloten met m'n hyves en muziek en alles.. Grmbl.
Alweer?quote:
Zag ik jou in 't Pleidooi of ben ik wazig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:31 schreef Bob. het volgende:
Aaah wat zijn de keilopertjes een schatjes.
Facebook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hyves.![]()
Ik voeg alleen nog maar mensen toe op Facebook.
Mwhehe, ik wou het niet zeggen, maar same here.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:36 schreef joppie_saus het volgende:
Facebook, ik snap er nog steeds niks van...
Dat laatste.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 05:51 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Zag ik jou in 't Pleidooi of ben ik wazig.
Ja. Er hangt nog geen chipkaartapparatuur in de bussen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:35 schreef beertenderrr het volgende:
mag je hier trouwens nog met strippenkaarten reizen?
Facebook is gewoon veel leuker en rustiger en normaler! Dus leer er maar mee om te gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Facebook.![]()
Goedemorgen, nachtbrakers.
Is er niet een ander groepje waar je meer aansluiting vindt? Iemand die je kent of es mee hebt gesproken o.i.d.?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:56 schreef beertenderrr het volgende:
ik ben echt veruit ouder dan al mn keileden/leidersgisteravond uit geweest, maar vond het niet echt denderend. Alleen maar van die disco's ingeweest, dus ik ga dat maar een beetje skippen. Wachtrijen voor een tent waar je met zn allen lekker onpersoonlijk tegen elkaar aan kan gaan staan en op 2 cm elkaar nog niet kunnen verstaan. Niet mijn ding dus
Haha, whatever! Ik vind Hyves prima. Bovendien is Facebook in het gebruik gewoon vervelend en heb ik geen zin me daar weer in te verdiepen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:08 schreef JH87 het volgende:
[..]
Facebook is gewoon veel leuker en rustiger en normaler! Dus leer er maar mee om te gaan.
ik heb fans in het buitenland, dan is het wel handig!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:10 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, whatever! Ik vind Hyves prima. Bovendien is Facebook in het gebruik gewoon vervelend en heb ik geen zin me daar weer in te verdiepen.
naja als ik om me heen kijk is iedereen zo'n beetje 18-20 dus heel veel verschil is er nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:09 schreef Oneself het volgende:
[..]
Is er niet een ander groepje waar je meer aansluiting vindt? Iemand die je kent of es mee hebt gesproken o.i.d.?
Hoe heet je kei-leider trouwens?
Ongetwijfeld! Hm ik ken wat mensen die kei-leider zijn, maar geen Jasper. Wellicht kent Luco die.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:12 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
naja als ik om me heen kijk is iedereen zo'n beetje 18-20 dus heel veel verschil is er nietga mn geluk denk bij de verenigingen beproeven. Daar zullen hopelijk deze tijd ook wat oudere mensen rondlopen.
Leider is trouwens Jasper, studeert farmacie.
Ik niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb fans in het buitenland, dan is het wel handig!
Misschien krijg je die wel als je facebook neemt!quote:
Ga denk naar Dionysos toequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:16 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ongetwijfeld! Hm ik ken wat mensen die kei-leider zijn, maar geen Jasper. Wellicht kent Luco die.![]()
Welke verenigingen vind je op z'n minst interessant?
Nou ja, volgens mij wordt 't marktaandeel facebook hier groter en groter, dus heb je ook volk dat alleen maar nl'ers heeft. Ik heb ook geen stapels buitenlanders in m'n lijst hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef MaxMark het volgende:
Al die lui op Facebook die geen enkele buitenlander in hun 'vrienden'lijst hebben staan
Telt het als ik een Turkse vriend toevoeg?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef MaxMark het volgende:
Al die lui op Facebook die geen enkele buitenlander in hun 'vrienden'lijst hebben staan
Hmm, ik weet dat hun pand net een keet is, was er een avondje (BAZES, dus dat was alles door elkaar) en dat was wel grappig, maar verder geen ervaring. Maar leuk, veel plezier! Hopen dat de ontgroening mee valt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ga denk naar Dionysos toeklinkt tot dusver wel leuk. Ervaring daar?
whehe, dan heb je indrukgemaakt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:31 schreef Oneself het volgende:
Hoe kom je daar allemaal bij joh? Heb je die echt ontmoet, of..?
Ik krijg net serieus een LinkedIn-uitnodiging van een gast die ik tien (!!) jaar geleden eens op vakantie heb ontmoet. En ik herken gewoon z'n naam.
Ik heb geen LinkedIn, het is een uitnodiging om zo'n ding aan te maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
maar eerst zeg je dat je naast hyves geen andere profielen wilt, en nu blijk je ineens op linkedin te zitten, ik voel me gepasseerd als facebooker
Lodder?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:12 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
naja als ik om me heen kijk is iedereen zo'n beetje 18-20 dus heel veel verschil is er nietga mn geluk denk bij de verenigingen beproeven. Daar zullen hopelijk deze tijd ook wat oudere mensen rondlopen.
Leider is trouwens Jasper, studeert farmacie.
Daar praten ze toch alleen maar Frysk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:51 schreef Luco het volgende:
En hoe the fuck heb ik het een hele nacht vol kunnen houden in Bernlef?
Nou, er waren zowaar een paar Friezen die gewoon Nederlands gingen praten als ik erbij stond. Degene die me uitnodigde komt zelf uit Doetinchem en is lidquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar praten ze toch alleen maar Frysk?
Gisterenavond was het er gezelligquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:20 schreef beertenderrr het volgende:
Ga denk naar Dionysos toeklinkt tot dusver wel leuk. Ervaring daar?
goodies of mensen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:21 schreef ralfseltje het volgende:
Morgen op de keimarkt wel even allemaal langs de Vera-stand! Zijn misschien wel leuke verrassingen
Ik ga niet eens beginnen te tellen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:29 schreef Alexxxxx het volgende:
16 juli voor de grap ff naar de nationaliteiten van mn 'vrienden' gekeken. zijn ondertussen meer bij natuurlijk, maar ach...
5 in Duitsland, 3 Belgen, 2 elk in de USA, Noorwegen, Zwitserland, Ierland, Polen en Turkije, en een Peruaan, Hongaar, Fransman, Italiaan, Brit, Portugees, Slovaak, iemand die in Canada woont, een Spanjaard en een Australische...
maak mij eens vriendjes danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ga niet eens beginnen te tellen.
Verkapt-kijk-mij...
Een opleidingsgenoot zit bij Bernlef. Liep in een broek/shirt met alleen pompebledjes (scuuzie Alexxxx, doe mijn bestquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:51 schreef Luco het volgende:
En hoe the fuck heb ik het een hele nacht vol kunnen houden in Bernlef?
Dat is op z'n werk geloof ik. Wubbo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:07 schreef MaxMark het volgende:
Nietz, is dat echt jouw muur?
http://yfrog.com/jaipkoj
Ja, en Jort Kelder. En linksonderin lijkt wel op Natascha "Ik zeg: Doen" Froger.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat is op z'n werk geloof ik. Wubbo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |