Weet je hoe ver dat fietsen is.quote:
Tsjechië FTWquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En daarvoor hebben we thuisbezorgd.nlde oplossing op de zondag.
Al blijf ik het belachelijk vinden dat de supermarkten niet gewoon open zijn
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Weet je hoe ver dat fietsen is.En dan sta ja daar tussen alle andere malloten die te dom waren om boodschappen te doen een half uur in de rij.
Josti Jumbo!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:23 schreef nietzman het volgende:
Jumbo Euroborg is ook wel puur genieten op een zondag natuurlijk.
Was die opmerking voor mij?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:21 schreef BradleyQ het volgende:
Tsssss, ik kan op een campingsetje nog koken. Wat ben jij voor nepvrouw.
Eenschquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:27 schreef Oneself het volgende:
#634?! wtf!
[..]
Was die opmerking voor mij?
[....] ik zeg dat het fijner is in een enorme keuken met kookeiland en alles binnen handbereik.
Uhuh, en met de halve provincie en hun on-aangelijnde kut-kroost.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:25 schreef Bob. het volgende:
Weet je hoe ver dat fietsen is.En dan sta ja daar tussen alle andere malloten die te dom waren om boodschappen te doen een half uur in de rij.
Gezelligquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uhuh, en met de halve provincie en hun on-aangelijnde kut-kroost..
Daar ga je al. Kookeiland en handbereik in een zin. Jij moet nog een hoop leren.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:27 schreef Oneself het volgende:
#634?! wtf!
[..]
Was die opmerking voor mij?
Ik zeg niet dat ik dan opeens niet kan koken, ik zeg dat het fijner is in een enorme keuken met kookeiland en alles binnen handbereik.
Kookeiland is heus wel binnen handbereik!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:28 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Daar ga je al. Kookeiland en handbereik in een zin. Jij moet nog een hoop leren.
Nou dat. Dan heb ik liever geen eten op zondag.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uhuh, en met de halve provincie en hun on-aangelijnde kut-kroost..
Jij hebt alles wat je nodig hebt op je kookeiland?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Kookeiland is heus wel binnen handbereik!
Ow! Die talenknobbel heb ik welquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:31 schreef Luco het volgende:
Puike TT.
Echte Groningers die in het ziekenhuis liggen zijn overigens verdomd lastig. Ik versta geen zak van wat ze zeggen, zelfs een kopje koffie met melk en suiker duurt al een minuut voor ik het door heb
Ben ik vrij, mag ik naar huis, mag ik afscheid nemen van de longafdeling en zijn patienten (en die leuke verpleegkundigequote:
Definieer 'alles'?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:34 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Jij hebt alles wat je nodig hebt op je kookeiland?
Praat in plat Amsterdams terug?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:31 schreef Luco het volgende:
Puike TT.
Echte Groningers die in het ziekenhuis liggen zijn overigens verdomd lastig. Ik versta geen zak van wat ze zeggen, zelfs een kopje koffie met melk en suiker duurt al een minuut voor ik het door heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |