quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:03 schreef beertenderrr het volgende:
Ja ik wil gaan stijldansen, heb in oktober een trouwerij van een vriend van me, en het is toch tof als ik daarkan dansen niet waar?
Ik wil het dus wel even leren
ik dacht, misschien kan iemand me helpen of een locatie aanwijzen waar dat kan
Je hebt in de stad dansstudio De Haan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:03 schreef beertenderrr het volgende:
Ja ik wil gaan stijldansen, heb in oktober een trouwerij van een vriend van me, en het is toch tof als ik daarkan dansen niet waar?
Is dat die daar bij het hoendiep?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Die TT.
Verder,
[..]
Je hebt in de stad dansstudio De Haan.
Daar heb je tegenwoordig handige knopjes voorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:05 schreef beertenderrr het volgende:
fuck, heb gedronken, anders had ik nooit die lapo gemaakt
Geen idee,quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Is dat die daar bij het hoendiep?
(daar zit er ook eentje)
kan alleen in de nieuwe lay-outquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:14 schreef beertenderrr het volgende:
ja maar dronken enzosorry
iemand een betere TT? Zo ja, pas maar aan
![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:15 schreef Renesite het volgende:
Nieuwe malloten? Geen idee, maar joppie_saus is okay.
Hoi, ik ben Alex, en vorige week heb ik je heeeeeeeeel vlug een handje gegevenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja, wie zijn al die nieuwe malloten?
Nee, knopjes om sneller een nieuw topic te kunnen openenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:17 schreef Bob. het volgende:
Komen er knopjes waardoor je geen lapo meer maakt?Ikwildie!
Nee, dat moet je handmatig doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:21 schreef beertenderrr het volgende:
past die ook automatisch de wiki aan zodat je niet een oud topique in de lijst in de OP hoeft toe te voegen?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja, wie zijn al die nieuwe malloten?
Verder; Hai BradleyQ
ipod met internet functie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:24 schreef joppie_saus het volgende:
De layout op een iPod wordt verneukt
door dat mega plaatje in de op
Korenbeurs?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:01 schreef Bob. het volgende:
Oeps, ik dacht dat de Jumbo tot 10 uur open was, maar het is 9 uur.Zijn er nog supermarkten die wel open zijn?
AH Korenbeursquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:01 schreef Bob. het volgende:
Oeps, ik dacht dat de Jumbo tot 10 uur open was, maar het is 9 uur.Zijn er nog supermarkten die wel open zijn?
Vismarkt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:01 schreef Bob. het volgende:
Beertenderrr is ook okay hoor!quote:
Stoere sjaars hèquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:46 schreef Oneself het volgende:
[..]
Beertenderrr is ook okay hoor!
Maar waarom ben je nu al dronken? Of is dat stiekem lichtelijk overdreven?
ik was net wel redelijk aangeschoten, was bij mn oude werkgever (horeca) en daar heb ik nog even met een collegatje wat gedronken. Dat werden al snel drie grote volle wijnglazenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:46 schreef Oneself het volgende:
[..]
Beertenderrr is ook okay hoor!
Maar waarom ben je nu al dronken? Of is dat stiekem lichtelijk overdreven?
Wijnglazen met bier?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:55 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ik was net wel redelijk aangeschoten, was bij mn oude werkgever (horeca) en daar heb ik nog even met een collegatje wat gedronken. Dat werden al snel drie grote volle wijnglazen![]()
http://www.bluetoes.nl/quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:03 schreef beertenderrr het volgende:
Dat zijn geen vrienden, maar profiteurs.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:33 schreef joppie_saus het volgende:
Ik niet, hebben ze meegenomen omdat we bij mij FCG gingen kijken
Ik kan al dansen. Anders was ik met je meegegaan..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:44 schreef beertenderrr het volgende:
lopen die daar niet gewoon voor het oprapen dan?bij deze een oproep
nee, valt wel mee want normaal is pilsner nog wel te doen hahaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrienden, maar profiteurs.
welke delen dan? lijkt mij leuk iig, al kennen we elkaar irl nog niet eensquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik kan al dansen. Anders was ik met je meegegaan..
Wil je ook wel delen leren..?
Ik ben goedkoper natuurlijk![]()
Ik kan de tango, chacha, quickstep, wals, ehhh.. nog wat volgens mijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:55 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
welke delen dan? lijkt mij leuk iig, al kennen we elkaar irl nog niet eensoverigens morgen 1e nacht dat ik in Grunn ga slapen
eindelijk!
Dat is best wat! Ik kan alleen de moonwalk!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:56 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik kan de tango, chacha, quickstep, wals, ehhh.. nog wat volgens mij
geen idee wat ze dansen op bruiloften. Ik kom daar nooit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:58 schreef beertenderrr het volgende:
wordt dat gedanst op bruiloften? Dat is namelijk het eerste doel, de rest is vast ook leuk om te kunnen
Carrefour in Frankrijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:13 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan?!
Ik wil ook!!
SBSkijkers begrijpen nooit waarom die zender kut isquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:22 schreef Renesite het volgende:
Net een kleine discussie over waarom SBS6 kut/kak/achterlijk is tov. andere zenders!
Ze snappen het nog steeds niet.
Lekker laten maar
SBS kut? Ik kijk elke avond Hart van Nederland?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:23 schreef Mistaken het volgende:
[..]
SBSkijkers begrijpen nooit waarom die zender kut is
Onbegonnen zaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn punten:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:23 schreef Mistaken het volgende:
[..]
SBSkijkers begrijpen nooit waarom die zender kut is
Onbegonnen zaak.
Woah!quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:24 schreef Oneself het volgende:
[..]
SBS kut? Ik kijk elke avond Hart van Nederland?
Mijn reactie VOLGT OVER 20 SECONDEN!!!!! WE GAAN AFTELLEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*BOEMBOEMBOEM*
20
19
18
17
16
15
14 13 12 11 ...
Jij studeert op de universiteit. Per definitie kijk jij inhoudsvol. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Alleen 'Patty Brard' is al een argument dat ze omver zou moeten blazen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn punten:
"Schreeuwerig"
"Moet zich enorm willen bewijzen door zich zo op te stellen, en dat faalt jammerlijk"
"Proberen zich nieuw te profileren terwijl alles altijd een slap aftreksel is"
Hun punten
"Ja, maar vind jij het dan gewoon leuk"
"... ow, er is popstars op!"
Aah die is zo oprecht hahaha! Die Pattyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Alleen 'Patty Brard' is al een argument dat ze omver zou moeten blazen.
Checken van sjaars?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
Is er voor ons niet-nieuwe-studenten eigenlijk nog iets te beleven in de KEI week?
uiteraard, mits gekleed in een waardige miss bond dressquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:02 schreef Fems het volgende:
[..]
geen idee wat ze dansen op bruiloften. Ik kom daar nooit.
Mag ik dan ook mee naar de bruiloft?
Niet op 't moment!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn reactie VOLGT OVER 20 SECONDEN!!!!! WE GAAN AFTELLEN!
*BOEMBOEMBOEM*
20
19
18
17
16
15
14 13 12 11 ...
Jij studeert op de universiteit. Per definitie kijk jij inhoudsvol.
Ja maar Noorderzon staat los van de KEIweek toch? Ik weet sowieso nog niet of ik er wel ben.. Maar linkje van het topic, graag, anyonequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Niet op 't moment!
Breathtaking; hm Noorderzon? Al is dat daarna. Dus nee.
Hm er is een KEI-week-topic maar die ben ik even kwijt. Anyone? Daar zou je 't beste even kunnen kijken, daar komen echt lui die 't boeltje organiseren enzo.
De film op donderdagavond. En het feit dat het gezellig is in de kroegen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
Is er voor ons niet-nieuwe-studenten eigenlijk nog iets te beleven in de KEI week?
Haha ja klopt, dat was nogal een krom antwoord.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar Noorderzon staat los van de KEIweek toch? Ik weet sowieso nog niet of ik er wel ben.. Maar linkje van het topic, graag, anyone?
Oh buitenfilm! Welke is het, weet je dat?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:32 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
De film op donderdagavond. En het feit dat het gezellig is in de kroegen.
Je begint er over, dus dan moet je m nu hier posten ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:35 schreef Renesite het volgende:
Ik heb nog een onflateuse foto van Breathtaking en mij
http://www.keiweek.nl/nl/(...)/film-op-de-vismarktquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:35 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh buitenfilm! Welke is het, weet je dat?
En volgend jaar ga ik sws mee doen als kei-leider en ons huis als kei-huis opgeven.
Nee, BT moet toestemming geven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je begint er over, dus dan moet je m nu hier posten ook
Ah ik had gehoopt dat jij meer wist.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:37 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
http://www.keiweek.nl/nl/(...)/film-op-de-vismarkt
"Film", geen idee waar het over gaat.
Wie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:39 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah ik had gehoopt dat jij meer wist.![]()
Rene; ik zeg ja!
Shrek 4. (gokje)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:39 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah ik had gehoopt dat jij meer wist.![]()
Rene; ik zeg ja!
Peter R. De Vries is ook goed, en Paulusma's weerbericht verdient een Oscar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:40 schreef joppie_saus het volgende:
SBS is vermakelijk, ik kijk
nu popstars
Dan moet je er niet over beginnen ...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, BT moet toestemming geven.
Ik zeg nee.
Die voor slechtste acteerprestatie jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:41 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Peter R. De Vries is ook goed, en Paulusma's weerbericht verdient een Oscar.
Peter r de vries is schandalig, irritante ventquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:41 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Peter R. De Vries is ook goed, en Paulusma's weerbericht verdient een Oscar.
Oh hoe vet zou dat zijn. Ik moet ooit nog al die animatiefilms bij elkaar krijgen. Waar een mens wel niet plezier aan kan hebben.quote:
Hij is mijn favoriete tv-persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:42 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Peter r de vries is schandalig, irritante vent
alsjeblieft zeg, hij vind zichzelf belangrijker dan zijn programmaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:43 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Hij is mijn favoriete tv-persoonlijkheid.
Hehehehe.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:44 schreef BradleyQ het volgende:
Kudos voor de moed en heldhaftigheid.
Dat dusquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:44 schreef BradleyQ het volgende:
Kudos voor de moed en heldhaftigheid.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:45 schreef BradleyQ het volgende:
BT kijkt trouwens alsof ze een friettent heeft gespot.
Jamai.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef Oneself het volgende:
Haha, hoe kan je nou weer kijken alsof je een friettent hebt gespot.
Overigens lijk je daar wat op Jamai, Rene! En wie is dat op je UI dan?
Gek genoeg ik jou ook niet. Heel vreemd, ik ben toch zeker elke dag college gehad. Maar jij was ook niet een fanatiek hercollegevolgerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:48 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kan me niet herrineren je ooit gezien te hebben René
Allebei? Beide personen lijken totaal niet op elkaar zo!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jamai.
Daarom
Maar dat ben ik zelf
gemistquote:
NEE! Pm eens?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:35 schreef Renesite het volgende:
Ik heb nog een onflateuse foto van Breathtaking en mij
Pluk hem eens uit je cachequote:
quote:
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009 #2quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben veel knapper hoor normaal gesproken!
Helaasquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:00 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
[STEM] Lekkerste FOK! Babe 2009 #2
Maar je bent weg.![]()
Mag ik je wachtwoord van je Photobucket?
Nee, jij wel?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:16 schreef Oneself het volgende:
Gaan jullie nog spannende dingen doen vanavond?
nee, mijn klieren zwellen op, pijn aan linkeroor, bij slikken en sowieso doet de keel zeer. Dus ik denkkkkk dat wanneer ik nu mijn bed in ga ik er morgen geen last meer van heb. Wordt het laat dan ga ik morgen alsnog feest hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:16 schreef Oneself het volgende:
Ah joh, 't was gewoon een foto van Jamai en een meisje die naar een friettent lurkte.
Gaan jullie nog spannende dingen doen vanavond?
Neh niet echt. Ik ben saai, remember.quote:
ik wil de tango lerenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:56 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik kan de tango, chacha, quickstep, wals, ehhh.. nog wat volgens mij
Daar wilde ik ook nog heen maar de rest wilde nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 02:03 schreef Bob. het volgende:
Ik heb de foto ook gemist.PM anyone?
En ik was in de stad! Maar ik ben tegenwoordig heel verstandig en saai, dus nu ben ik alweer thuis zodat ik morgen kan UBen.
En ik zag Nietz en Slaif in de Spieghel, maar ik geloof niet dat ze mij herkenden.
hihiquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:04 schreef beertenderrr het volgende:
Wtf niet normaal, wat een graflucht! Zit in een wachthokje bij de trein met 3 andere mensen en een hiervan heeft echt een super smerige ruft gelaten, niet te harden
Nah, wat toevallig, het is Backpackdag in Groningen vandaag!quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:44 schreef beertenderrr het volgende:
Op naar grunn! Als jullie iemand met een backpack zien lopen, is de kans groot dat ik het bentenzij het backpack dag is in groningen natuurlijk.
Beetje.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:57 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nah, wat toevallig, het is Backpackdag in Groningen vandaag!![]()
Ai Fems, zeer gedaan?
Oeh ik voel je pijn. Met wie hadden ging dat gister over ochtendhumeur enzo?quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:38 schreef Renesite het volgende:
Ik sliep uiteindelijk om 3 uur. Om 7 uur/half 8 ruw verstoord door de buurvrouw met vrij harde stem met een kennis met erg harde stem buiten een sigaretje gaan roken en gelijk maar eens alles de revue laten passeren.
Schijtmens
He bah, hoe kwam het dan?quote:
Ik werd om half 6 wakker. Moest naar het toilet en liep naar beneden. Blijkbaar nog met mijn ogen half dicht en ik glij uit.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:00 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oeh ik voel je pijn. Met wie hadden ging dat gister over ochtendhumeur enzo?
[..]
He bah, hoe kwam het dan?
Waar in hoogkerk woon je?quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:01 schreef Renesite het volgende:
Ow. Heb het er even over met mijn ouders: 'om half 8 kwamen ook al toeterende mensen bij de burenDie mensen sporen niet'.
Au zeg ...quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:05 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik werd om half 6 wakker. Moest naar het toilet en liep naar beneden. Blijkbaar nog met mijn ogen half dicht en ik glij uit.
Oei, gelukkig dat je je niet ernstig bezeerd hebt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:05 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik werd om half 6 wakker. Moest naar het toilet en liep naar beneden. Blijkbaar nog met mijn ogen half dicht en ik glij uit.
Doet zeer! Ken ik nog wel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:05 schreef Fems het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Zonde van al dat legoquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doet zeer! Ken ik nog wel.
Had als spruit van 10 jaar twee van deze dozen opgestapeld:
[ afbeelding ]
VOL met lego. Ik de trap af. De hele gang VOL lego en ik lig daar huilend onder
Heb dat lego nog steedsquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Zonde van al dat lego
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook nog dozen vol met Lego staan
Haha, lullo!quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Zonde van al dat lego
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben vroeger eens met mijn loopauto van de trap gereden..was ook wel spannend haha.
Bergweggetjes, altijd moeilijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben vroeger eens met mijn loopauto van de trap gereden..was ook wel spannend haha.
quote:
Schijtenquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:38 schreef Renesite het volgende:
Ik sliep uiteindelijk om 3 uur. Om 7 uur/half 8 ruw verstoord door de buurvrouw met vrij harde stem met een kennis met erg harde stem buiten een sigaretje gaan roken en gelijk maar eens alles de revue laten passeren.
Schijtmens
Wat voor sport doe je?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:21 schreef Luco het volgende:
Gisteravond was ook mooi. Was rechtstreeks vanuit de kantine de stad ingegaan, inclusief sporttas. Kwamen we aan bij Shadrak/Klup, wilt die uitsmijter m'n tas controleren. Mocht ie lekker door alle bezwete kleren en stinkschoenen graaien.
quote:
Hij heeft stug m'n hele tas doorgewoeld. Uiteindelijk gooide hij een blikje drinken wat ik in m'n zijvak had zitten weg...quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:31 schreef Oneself het volgende:
Mwhehe, fris verhaal van die sporttas. Hoe reageerde de uitsmijter? Hij liet je van schrik snel door lopen?
[...]
ik heb er al gepost tijd terugquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:44 schreef Oneself het volgende:
Hee Alexxxxx, topic voor u; The Labyrinth
Control + F, Alexquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
Had het kunnen weten ook, was iets te lui om het topic door te lezen.
wat een werk johquote:
gimme gimme gimme!quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:55 schreef Oneself het volgende:
Haha, wat een enthousiasme! Ik ga poffertjes maken. Toedellllllls.
serieus, ik hoop dat je potentiele werkgever deze post tegen komt en je daarom niet meer aaneemt.. Zoals jij tegen je toekomstige clienten aan kijkt..quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:21 schreef Renesite het volgende:
Ben toch uit zondagsmotief met mijn ouders eventjes naar dat RadioNL gebeuren gegaan
Allemaal van die mensjes die normaal wat mankeert en zo.
"Dat zijn later mijn clienten bij het UWV, schuldhulpverlening en andere welzijnsinstanties"![]()
Na een half uur waren mijn ouders er ook alweer flauw van. Whehehee
Ik zei dit met een glimlach, want zo denk ik er heus niet over hoor. Maar ik moest wel lachen, want als ik wel erg ter rade ga dan is het wel zo. Vaak zijn het wel de luisteraars van dit soort zenders, de wat lagere klasse. Tuurlijk, uitzonderingen bestaan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
serieus, ik hoop dat je potentiele werkgever deze post tegen komt en je daarom niet meer aaneemt.. Zoals jij tegen je toekomstige clienten aan kijkt..![]()
Niet etaleren zulk soort gedachteniig niet met jou ambities
Zoals?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
In een gesprek met mijn stagebegeleidster kwamen ook andere dingen naar voren.
ik ben er weer, en er zijn veel nieuwe mensen, Luco doet aan korfbal, jesse is aan het sjagerijnen, en er zijn veel studenten.quote:
Mijn ma kijkt zo'n Engelse woonprogramma, op 4.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:40 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Zucht. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar, elke zondag is er niks leuks op tv..
Dat soort programma's (woon, bouw, klus, tuinier-etc) vind ik dus niets aan helaas.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn ma kijkt zo'n Engelse woonprogramma, op 4.
Niet te bolwerken die nieuwe mensen, gaat veel te snel zeg.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben er weer, en er zijn veel nieuwe mensen, Luco doet aan korfbal, jesse is aan het sjagerijnen, en er zijn veel studenten.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:52 schreef JH87 het volgende:
[..]
Niet te bolwerken die nieuwe mensen, gaat veel te snel zeg.
Sorry J.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:52 schreef JH87 het volgende:
[..]
Niet te bolwerken die nieuwe mensen, gaat veel te snel zeg.
mijn garage, zolder en hobbykamer liggen ook volquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:56 schreef moemoe het volgende:
Gaat iemand hier nog verhuizen binnenkort? Ik moet verhuisdozen kwijt.
yupquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:58 schreef moemoe het volgende:
Iemand postte dat joppie_saus dezelfde persoon als JH87 is. Nu ben ik in de war.
2 verschillende personen toch
M.I.L.F. ElmoFan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:17 schreef Oneself het volgende:
Oh en nieuwe mensen valt mee toch;
Beertenderrrr, joppie_saus, mistaken en ibaneX post af en toe. Who else?
Nou ja het gaat 10x zo hard ineens. Maar goeie muziek! Wel eens live gezien? Is echt een aanrader.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:17 schreef Oneself het volgende:
Oh en nieuwe mensen valt mee toch;
Beertenderrrr, joppie_saus, mistaken en ibaneX post af en toe. Who else?
Eredivisie Livequote:Op zondag 15 augustus 2010 16:40 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Zucht. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar, elke zondag is er niks leuks op tv..
Alleen mijn broer heeft eredvisielive op zijn TV..quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Eredivisie Live
En daarna zelf balletje trappen, niks mis mee
Apart, gaat wel rap aan het filmpje te zien.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:26 schreef Renesite het volgende:
Even swypen hoor. Werkt best leuk! Beetje onwennig nog. Een lijn naar de letters trekken en klaar is kees!
Hoe gaat dat bij een woord als werpt? De W, E, R, P zitten achter elkaar op 1 lijn...quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:26 schreef Renesite het volgende:
Even swypen hoor. Werkt best leuk! Beetje onwennig nog. Een lijn naar de letters trekken en klaar is kees!
Gewoon ergens op straat of wat?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Eredivisie Live
En daarna zelf balletje trappen, niks mis mee
Die instructies zijn volgens mij wel op internet te vindenquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:25 schreef beertenderrr het volgende:
* beertenderrr is in Grunn
heb mijn bed opgemaakt, kamer wat ingericht en ga straks nog even in de keuken mijn kastje schoonmaken. Wel een gemiste kans, wil ik mijn ikea kast in elkaar zetten, ontbreekt het gewoon aan een instructiemorgen maar even bij de winkel ophalen, want zo wordt het niets
Overigens heb ik een heerlijk avondmaal straksmuslibollen
verder de rest van de dag al krentenbollen gegeten, dus ik mag niet klagen!
Hm, maar MILF heb ik laatste topics niet echt meer gezien?quote:
We zien wel wie er blijven plakken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:27 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nou ja het gaat 10x zo hard ineens. Maar goeie muziek! Wel eens live gezien? Is echt een aanrader.
Welkom! Hoe lang woon je in Grunn, wat doe je momenteel etc etc?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:55 schreef Beat1987 het volgende:
Hallo, ik ben ook nieuw hier! Woon alweer een tijdje in Groningen maar dit topic nog niet eerder ontdekt![]()
[..]
Die instructies zijn volgens mij wel op internet te vinden
Augurken dusquote:
Even hoofdveld van Be Quick onveilig gemaakt. Weliswaar met ijzeren noppen op kunstgras gevoetbald maar goed, ik heb niks anders meer. IJzeren noppen FTWquote:
Ja sorry, je kwam me neit bekend voorquote:
Alweer 6 jaar woon ik hier, ongeveer in alle delen van de stad gewoondquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:08 schreef Oneself het volgende:
[..]
Welkom! Hoe lang woon je in Grunn, wat doe je momenteel etc etc?
Houd je stil joh. Ik weet niet op wat voor niveau die keepers spelen die jij kent maar ik ben flink gesloopt na elke potquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:13 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
![]()
Iedereen die ik en keeper is zijn lui en mogen daardoor niet in het veld staan
#20, ik weet het weer. Had je een wedstrijd of wat?quote:
Wat beschaafd!quote:
het laagste niveau natuurlijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Houd je stil joh. Ik weet niet op wat voor niveau die keepers spelen die jij kent maar ik ben flink gesloopt na elke pot
Alle delen van de stad! Dan ben je druk geweest. Maar cool, wat studeer(de) je?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:14 schreef Beat1987 het volgende:
[..]
Alweer 6 jaar woon ik hier, ongeveer in alle delen van de stad gewoondWordt nu zevendejaars student. Eerst 4 jaar HBO, nu uni. Nog een jaartje in Groningen en daarna hopelijk een master in Amsterdam. Dus deze week nog even goed genieten van de KEI
quote:
Ja kijk daar ga je al.quote:
Sarcasm?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:18 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha dat viel me ook al op, je houdt je heel netjes Joppie!
Haha ja, veel verhuisd. Ik deed ICT, nu Nederlands. Erg fijne studie, alleen deze week naast de KEI een UB-weekjequote:Op zondag 15 augustus 2010 18:17 schreef Oneself het volgende:
[..]
Alle delen van de stad! Dan ben je druk geweest. Maar cool, wat studeer(de) je?
En volgens mij wordt de KEI wel genieten, er worden echt leuke dingen georganiseerd!
Wel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 02:03 schreef Bob. het volgende:
En ik zag Nietz en Slaif in de Spieghel, maar ik geloof niet dat ze mij herkenden.
Ik ga morgen toch heelll eventjes snel kijken, ben wel benieuwd of het dan al wat is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:41 schreef Bob. het volgende:
Welkom Beat!
Ik hou eigenlijk echt niet van de keiweek, veel te druk.
Ik zei het toch.quote:
Eagle-eye. Je had gelijk.quote:
http://www.keiweek.nl/nl/(...)ndag-daginschrijvingquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:32 schreef Beat1987 het volgende:
[..]
Haha ja, veel verhuisd. Ik deed ICT, nu Nederlands. Erg fijne studie, alleen deze week naast de KEI een UB-weekjedonderdag hertentamen.
De KEI gaat vast mooi worden, hoop alleen dat het weer meezit! Geen zin om morgen naar de opening te kijken in de regen.
Weet iemand trouwens waar je kaarten voor het eindfeest kan kopen / bandje? Heb op de website gekeken, maar die is zo onoverzichtelijk...
Tvp is niet meer.quote:
Haha, dat is zo vervelend.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:14 schreef Bob. het volgende:
Ik was weer eens vergeten boodschappen te doen, dus geen lekkere maaltijden hier.
Ja, als je het dubbele voor je eten wilt betalen wel jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:20 schreef Renesite het volgende:
Je kan iets halen bij de ToGo op het station?
Ik heb gister ook al pizza gehad, twee dagen zooi eten is fiesss.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:16 schreef joppie_saus het volgende:
Ahw, zonde. Retourtje snackbar dus ?
En daarvoor hebben we thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:14 schreef Bob. het volgende:
Ik was weer eens vergeten boodschappen te doen, dus geen lekkere maaltijden hier.
Jumbo Europorkquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En daarvoor hebben we thuisbezorgd.nlde oplossing op de zondag.
Al blijf ik het belachelijk vinden dat de supermarkten niet gewoon open zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |