quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:03 schreef beertenderrr het volgende:
Ja ik wil gaan stijldansen, heb in oktober een trouwerij van een vriend van me, en het is toch tof als ik daarkan dansen niet waar?
Ik wil het dus wel even leren
ik dacht, misschien kan iemand me helpen of een locatie aanwijzen waar dat kan
Je hebt in de stad dansstudio De Haan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:03 schreef beertenderrr het volgende:
Ja ik wil gaan stijldansen, heb in oktober een trouwerij van een vriend van me, en het is toch tof als ik daarkan dansen niet waar?
Is dat die daar bij het hoendiep?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Die TT.
Verder,
[..]
Je hebt in de stad dansstudio De Haan.
Daar heb je tegenwoordig handige knopjes voorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:05 schreef beertenderrr het volgende:
fuck, heb gedronken, anders had ik nooit die lapo gemaakt
Geen idee,quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Is dat die daar bij het hoendiep?
(daar zit er ook eentje)
kan alleen in de nieuwe lay-outquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:14 schreef beertenderrr het volgende:
ja maar dronken enzosorry
iemand een betere TT? Zo ja, pas maar aan
![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:15 schreef Renesite het volgende:
Nieuwe malloten? Geen idee, maar joppie_saus is okay.
Hoi, ik ben Alex, en vorige week heb ik je heeeeeeeeel vlug een handje gegevenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja, wie zijn al die nieuwe malloten?
Nee, knopjes om sneller een nieuw topic te kunnen openenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:17 schreef Bob. het volgende:
Komen er knopjes waardoor je geen lapo meer maakt?Ikwildie!
Nee, dat moet je handmatig doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:21 schreef beertenderrr het volgende:
past die ook automatisch de wiki aan zodat je niet een oud topique in de lijst in de OP hoeft toe te voegen?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja, wie zijn al die nieuwe malloten?
Verder; Hai BradleyQ
ipod met internet functie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:24 schreef joppie_saus het volgende:
De layout op een iPod wordt verneukt
door dat mega plaatje in de op
Korenbeurs?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:01 schreef Bob. het volgende:
Oeps, ik dacht dat de Jumbo tot 10 uur open was, maar het is 9 uur.Zijn er nog supermarkten die wel open zijn?
AH Korenbeursquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:01 schreef Bob. het volgende:
Oeps, ik dacht dat de Jumbo tot 10 uur open was, maar het is 9 uur.Zijn er nog supermarkten die wel open zijn?
Vismarkt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:01 schreef Bob. het volgende:
Beertenderrr is ook okay hoor!quote:
Stoere sjaars hèquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:46 schreef Oneself het volgende:
[..]
Beertenderrr is ook okay hoor!
Maar waarom ben je nu al dronken? Of is dat stiekem lichtelijk overdreven?
ik was net wel redelijk aangeschoten, was bij mn oude werkgever (horeca) en daar heb ik nog even met een collegatje wat gedronken. Dat werden al snel drie grote volle wijnglazenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:46 schreef Oneself het volgende:
[..]
Beertenderrr is ook okay hoor!
Maar waarom ben je nu al dronken? Of is dat stiekem lichtelijk overdreven?
Wijnglazen met bier?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:55 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ik was net wel redelijk aangeschoten, was bij mn oude werkgever (horeca) en daar heb ik nog even met een collegatje wat gedronken. Dat werden al snel drie grote volle wijnglazen![]()
http://www.bluetoes.nl/quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:03 schreef beertenderrr het volgende:
Dat zijn geen vrienden, maar profiteurs.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:33 schreef joppie_saus het volgende:
Ik niet, hebben ze meegenomen omdat we bij mij FCG gingen kijken
Ik kan al dansen. Anders was ik met je meegegaan..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:44 schreef beertenderrr het volgende:
lopen die daar niet gewoon voor het oprapen dan?bij deze een oproep
nee, valt wel mee want normaal is pilsner nog wel te doen hahaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrienden, maar profiteurs.
welke delen dan? lijkt mij leuk iig, al kennen we elkaar irl nog niet eensquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik kan al dansen. Anders was ik met je meegegaan..
Wil je ook wel delen leren..?
Ik ben goedkoper natuurlijk![]()
Ik kan de tango, chacha, quickstep, wals, ehhh.. nog wat volgens mijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:55 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
welke delen dan? lijkt mij leuk iig, al kennen we elkaar irl nog niet eensoverigens morgen 1e nacht dat ik in Grunn ga slapen
eindelijk!
Dat is best wat! Ik kan alleen de moonwalk!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:56 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik kan de tango, chacha, quickstep, wals, ehhh.. nog wat volgens mij
geen idee wat ze dansen op bruiloften. Ik kom daar nooit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:58 schreef beertenderrr het volgende:
wordt dat gedanst op bruiloften? Dat is namelijk het eerste doel, de rest is vast ook leuk om te kunnen
Carrefour in Frankrijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:13 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan?!
Ik wil ook!!
SBSkijkers begrijpen nooit waarom die zender kut isquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:22 schreef Renesite het volgende:
Net een kleine discussie over waarom SBS6 kut/kak/achterlijk is tov. andere zenders!
Ze snappen het nog steeds niet.
Lekker laten maar
SBS kut? Ik kijk elke avond Hart van Nederland?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:23 schreef Mistaken het volgende:
[..]
SBSkijkers begrijpen nooit waarom die zender kut is
Onbegonnen zaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn punten:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:23 schreef Mistaken het volgende:
[..]
SBSkijkers begrijpen nooit waarom die zender kut is
Onbegonnen zaak.
Woah!quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:24 schreef Oneself het volgende:
[..]
SBS kut? Ik kijk elke avond Hart van Nederland?
Mijn reactie VOLGT OVER 20 SECONDEN!!!!! WE GAAN AFTELLEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*BOEMBOEMBOEM*
20
19
18
17
16
15
14 13 12 11 ...
Jij studeert op de universiteit. Per definitie kijk jij inhoudsvol. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Alleen 'Patty Brard' is al een argument dat ze omver zou moeten blazen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn punten:
"Schreeuwerig"
"Moet zich enorm willen bewijzen door zich zo op te stellen, en dat faalt jammerlijk"
"Proberen zich nieuw te profileren terwijl alles altijd een slap aftreksel is"
Hun punten
"Ja, maar vind jij het dan gewoon leuk"
"... ow, er is popstars op!"
Aah die is zo oprecht hahaha! Die Pattyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Alleen 'Patty Brard' is al een argument dat ze omver zou moeten blazen.
Checken van sjaars?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
Is er voor ons niet-nieuwe-studenten eigenlijk nog iets te beleven in de KEI week?
uiteraard, mits gekleed in een waardige miss bond dressquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:02 schreef Fems het volgende:
[..]
geen idee wat ze dansen op bruiloften. Ik kom daar nooit.
Mag ik dan ook mee naar de bruiloft?
Niet op 't moment!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn reactie VOLGT OVER 20 SECONDEN!!!!! WE GAAN AFTELLEN!
*BOEMBOEMBOEM*
20
19
18
17
16
15
14 13 12 11 ...
Jij studeert op de universiteit. Per definitie kijk jij inhoudsvol.
Ja maar Noorderzon staat los van de KEIweek toch? Ik weet sowieso nog niet of ik er wel ben.. Maar linkje van het topic, graag, anyonequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Niet op 't moment!
Breathtaking; hm Noorderzon? Al is dat daarna. Dus nee.
Hm er is een KEI-week-topic maar die ben ik even kwijt. Anyone? Daar zou je 't beste even kunnen kijken, daar komen echt lui die 't boeltje organiseren enzo.
De film op donderdagavond. En het feit dat het gezellig is in de kroegen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
Is er voor ons niet-nieuwe-studenten eigenlijk nog iets te beleven in de KEI week?
Haha ja klopt, dat was nogal een krom antwoord.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar Noorderzon staat los van de KEIweek toch? Ik weet sowieso nog niet of ik er wel ben.. Maar linkje van het topic, graag, anyone?
Oh buitenfilm! Welke is het, weet je dat?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:32 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
De film op donderdagavond. En het feit dat het gezellig is in de kroegen.
Je begint er over, dus dan moet je m nu hier posten ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:35 schreef Renesite het volgende:
Ik heb nog een onflateuse foto van Breathtaking en mij
http://www.keiweek.nl/nl/(...)/film-op-de-vismarktquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:35 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh buitenfilm! Welke is het, weet je dat?
En volgend jaar ga ik sws mee doen als kei-leider en ons huis als kei-huis opgeven.
Nee, BT moet toestemming geven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je begint er over, dus dan moet je m nu hier posten ook
Ah ik had gehoopt dat jij meer wist.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:37 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
http://www.keiweek.nl/nl/(...)/film-op-de-vismarkt
"Film", geen idee waar het over gaat.
Wie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:39 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah ik had gehoopt dat jij meer wist.![]()
Rene; ik zeg ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |