Als je echt op kamers had gewild, had je dat gedaan. Ondanks het lenen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:48 schreef Renesite het volgende:
Ja, keuze om flink te lenen. Nou ja, daar heb ik minder zin in.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:13 schreef Bob. het volgende:
[..]
Getal dat deelbaar is door de som van z'n cijfers.
Volgens mij is Q een beetje een nerd.
wel een goed idee,ik ga zo ook eens op de bank hangenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, alleen is het nog best vroeg
en @ alexxxxx
niemand:)
Kan je beter daar posten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:29 schreef BradleyQ het volgende:
De Zolder of Zoldertje ?? Maar die heeft geen zwarte muren dacht ik.
Ik in de winter ook :p.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb standaard twee dekentjes op mijn bank
nee,ik twee... kan er ltidj onverwacht iemandlangs komen.. en ook altijd een deken in de autoquote:
Wat maakt het uit. Dan zeg je: oh, was lekker aan het tukken, momentje! *rolt kleedje op*quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef Fems het volgende:
Och, als iemand onverwachts langskomt en het is een gezellig iemand, mag die bij onder!
haha, mja, met mijn mannelijke vrienden ben ik niet zo intiemquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef Fems het volgende:
Och, als iemand onverwachts langskomt en het is een gezellig iemand, mag die bij onder!
of een poes op schootquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef Fems het volgende:
Inderdaad. Maar ik hou wel van een kleedje vasthebben of een kussen ofzo.
ik heb er nu tweequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:46 schreef Fems het volgende:
[..]
Geen huisdieren hier.
(ik wilde typen, geen poes hier, maar dan krijg ik weer opmerkingen).
Schokkendquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb sowieso niet zo veel vrienden
Hond.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en later als je groot bent? dan komt er wel een poes?
hilarisch joh ik lig dubbelquote:
hoe groot?quote:
180quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hilarisch joh ik lig dubbel
[..]
hoe groot?
honden zijn ook ok![]()
[ afbeelding ]met de hond van een vriendin van me
Of vaak gehoord:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef Luco het volgende:
Ik mocht thuisthuis nooit een huisdier. Katten had m'n pa een hekel aan en een hond was niet praktisch omdat er tussen de middag niemand thuis zou zijn.
mooie lengtequote:
dit is een bulldogquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef Oneself het volgende:
Boxers! Toch? Die zijn leuk!
Sowieso zijn huisdieren echt heerlijk. Heb er tig gehad.![]()
Nee ik noem 'm Omar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:07 schreef Oneself het volgende:
Haha, ah lief! Je noemt em dan Deovolente?
Wij hadden tot mei vorig jaar een rottweiler.![]()
![]()
Luco, moet je 'n Maine Coon doen.
Noorse Boskatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:07 schreef Oneself het volgende:
Haha, ah lief! Je noemt em dan Deovolente?
Wij hadden tot mei vorig jaar een rottweiler.![]()
![]()
Luco, moet je 'n Maine Coon doen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:14 schreef Fems het volgende:
Die foto was trouwens ik met mijn hondje vroeger.. Mijn vriendje, mijn makker.
Ja ik ook, volkomen misplaatst.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Nee ik noem 'm Omar.
Rottweilers ken ik niet, ik ken wel mensen die er bang voor zijn.![]()
Fido.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaah wat liefhoe heette hij?
Maine Coon is een gefokt beest uit Amerika. Noorse boskatten is niks aan gesjoemeld. Die foto is van Skogs, kat die ik en m'n ex hebben meegenomen uit Noorwegenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:20 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, superlieve foto!
Maine Coon = Noorse boskat, maar dan wat groter.![]()
[ afbeelding ]
KAn het meheel goed voorsellen. Zou ook niet weten wat ik zonder Timber zou moetenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:19 schreef Fems het volgende:
[..]
Fido.
Ik mis hem wel. Met hem opgegroeid.
Maarja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KAn het meheel goed voorsellen. Zou ook niet weten wat ik zonder Timber zou moeten
Te makkelijk...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb een nacht onder een rottweiler geslapenbij weer een andere vriendin, logerde ik een nachtje op de bank, maar daar sliep normaal de rottwieler, dus die ging maar op me liggen
zelden zo belabberd geslapen
Gefokt of niet, ik vind em geweldig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:22 schreef Luco het volgende:
[..]
Maine Coon is een gefokt beest uit Amerika. Noorse boskatten is niks aan gesjoemeld. Die foto is van Skogs, kat die ik en m'n ex hebben meegenomen uit Noorwegen. Bastaardje, dat wel. Beestje is kleiner dan de gemiddelde huis-, tuin- en keukenkat hier in NL, maar zo verdomd schattig
.
Ik vind 'm te groot...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:32 schreef Oneself het volgende:
[..]
Gefokt of niet, ik vind em geweldig.
Slaif en Alexx, is er tussen jullie iets gaande wat mij ontbreekt? Die gezellige reacties de hele tijd.
fijne dromenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:26 schreef Fems het volgende:
[..]
Maarja.![]()
Holland next talent is bijna afgelopen. Dan ga ik naar bed.
we mogen elkaar niet, thats itquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:32 schreef Oneself het volgende:
[..]
Gefokt of niet, ik vind em geweldig.![]()
Slaif en Alexx, is er tussen jullie iets gaande wat mij ontbreekt? Die gezellige reacties de hele tijd.
Nee okee, dat gedeelte kreeg ik mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we mogen elkaar niet, thats ithoeft verder ook niet op ingegaante worden. niet iedereenkan het met elkaar vinden
Wat, wie?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:35 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee okee, dat gedeelte kreeg ik mee.
Over HGT, wat vonden jullie van Ill Skill Squad?
Zo bedoelde ik het niet, maar een flauwe doch enigszins leuke opmerking was niet ondenkbaar geweest onder de quote.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:32 schreef Oneself het volgende:
[..]
Gefokt of niet, ik vind em geweldig.![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef Luco het volgende:
Niet gezien, alleen dat stukje met jankende kindjes gezien.
Dit was de vorige keer, maar vanavond was super, wat mij betreft:quote:
Hihi.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:47 schreef Oneself het volgende:
[..]
[..]
Dit was de vorige keer, maar vanavond was super, wat mij betreft:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:35 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee okee, dat gedeelte kreeg ik mee.
Over HGT, wat vonden jullie van Ill Skill Squad?
Crosspost:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef Luco het volgende:
Niet gezien, alleen dat stukje met jankende kindjes gezien.
(nee, geen goede post van mij. Weet ik!)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:49 schreef Renesite het volgende:
Ik snap Gordon wel. Kut Patricia, kut andere vent. Hem de keuze op z'n bord gooien. 'Kutvent Gordon is kutvent en moet maar lekker de keuze nemen'
Flikkert op, nou heeft hij het gedaan. Dat huilkind vond IK niet echt geweldig, en vooral omdat hij gaat pruilen nog steeds geen keuze maken. Dat meisje dat bleef stoer en zou het snappen. Sowieso had er vanaf het begin af aan een ouder bij moeten staan. Een kind van 9 laat je daar toch niet alleen staan?
Al met al: achterlijke regeling en wat mij betreft had dit niet zo gemoeten. Erg fout en sowieso fout om beiden door te laten gaan.
Ja, lachen, uberhaupt! Ga ik meequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:54 schreef Oneself het volgende:
Jaa ach, het is Holland's Got Talent.
Ik zou wel 'n avondje naar de Ill Skill Squad gaan heur.
Haha, nou als ze ooit gaan optreden gaan wij erheen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, lachen, uberhaupt! Ga ik mee![]()
Maar ik vond het niet iets voor zo'n programma.
Kittens zijn gewoon tofquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, nou als ze ooit gaan optreden gaan wij erheen!
Een van de kittens zit non-stop in mijn schoenendoos, haha
op bloetvoeten ff vlug wat dingen in de vuilnisbak buiten gooien, en mieren die daar niet van gediend zijnquote:
jij ook fijne dromen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:15 schreef Oneself het volgende:
Oeh sterkte Alexxx, niet aan zitten!
Ik ga even bij de rest zitten en dan slaapje doen!
gayparade?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:28 schreef Vic_Vega het volgende:
1x per week komt er een enorme stoet skeeleraars voor mn huis langs, gepaard met begeleiders in fluorescerende jasjes, en een dude die een bak met een enorme stereo voor zich uitduwt waar harde muziek uitkomt.weten jullie waar ik het over heb?
Dat is Friday Fun Skate:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:28 schreef Vic_Vega het volgende:
1x per week komt er een enorme stoet skeeleraars voor mn huis langs, gepaard met begeleiders in fluorescerende jasjes, en een dude die een bak met een enorme stereo voor zich uitduwt waar harde muziek uitkomt.weten jullie waar ik het over heb?
ik vergat het woord "potentieel" toe te voegenquote:
Joure! Daar is een rotonde en een MacDonald's! De beschaving reikt ver.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:33 schreef Mistaken het volgende:
Net een jostifeest hier in Joure.
Ik was snel weg.
Verder dan die rotonde reikt het niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:35 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Joure! Daar is een rotonde en een MacDonald's! De beschaving reikt ver.
Friday Fun Skate. Elke vrijdagavond vanuit het Noorderplantsoen. Mensen in gele hesjes zijn blockers die de straten blokkeren zodat de stoet door kan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:28 schreef Vic_Vega het volgende:
het is de 13e, dus friday fright skatequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is Friday Fun Skate:
http://www.fridayfunskategroningen.nl/cmsms/
Limburgquote:
Jourequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:33 schreef Mistaken het volgende:
Net een jostifeest hier in Joure.
Ik was snel weg.
Vorige keer op de rotonde gasten die een Nederlandse vlag eruit hadden hangen en de hele tijd Nederland! aan het schreeuwen warenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:35 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Joure! Daar is een rotonde en een MacDonald's! De beschaving reikt ver.
Ik wil ook meeskaten maar heb altijd andere plannen, danwel een wedstrijd op zaterdag...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is de 13e, dus friday fright skatepaar oud-topic-bewoners skaten mee
[..]
Limburg![]()
[..]
Joure
welke sport?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:43 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik wil ook meeskaten maar heb altijd andere plannen, danwel een wedstrijd op zaterdag...
Korfbalquote:
Hoe vaak heb je dat al moeten vertellen.quote:
Begint er wel op te lijken. Hoe gaat het met je thesis?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat wordt je ook elk topic gevraagd, of niet?
Komt je Lada die heuvels wel op?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik overweeg naar Limburg te verhuizen
Die si voor de heuvels gebouwd, het zijn meer de snelwegkilometers die problematisch zijnquote:
Het is twee topics terug nog gevraagdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:06 schreef beertenderrr het volgende:
ja zo lang post ik hier nog niet jongens
Daar wil ik maandag mijn eerste versie van af hebben! Echt fantastisch gaat het niet worden, maar een 7 is het sowieso wel. Dus komt goed.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Begint er wel op te lijken. Hoe gaat het met je thesis?
I met a girl across the sea,quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Daar wil ik maandag mijn eerste versie van af hebben! Echt fantastisch gaat het niet worden, maar een 7 is het sowieso wel. Dus komt goed.![]()
Handig, die ondertitel.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik overweeg naar Limburg te verhuizen
Waar gaat je thesis eigenlijk overquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Daar wil ik maandag mijn eerste versie van af hebben! Echt fantastisch gaat het niet worden, maar een 7 is het sowieso wel. Dus komt goed.![]()
Handig, die ondertitel.
Nee jij hebt recht van spreken als je naar Joure verhuistquote:
Net alsof het mijn eigen keuze is geweest.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:23 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee jij hebt recht van spreken als je naar Joure verhuist
die had ik volgens mij volledig gemistquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:08 schreef Luco het volgende:
[..]
Het is twee topics terug nog gevraagd
Welke arbeidsmarkt programma's het beste voor bepaalde groepen werkelozen werken. En dat empirisch onderzocht.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:22 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar gaat je thesis eigenlijk over?
Ik ga maffen, truste stad!
Ik dacht al, jij sliep toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:22 schreef Oneself het volgende:
Ik hoor ze downtown G minstens 4 keer in de week langs sjezen.
Iemand toevallig nog fan van Scandinavische thrillers? Morgen komen er twee op.
Goedemorgen trouwens.
14.gifquote:
Sintnicolaas, hoe heb je de atletiekmeerkamp bij het EK in Barcelona verteerd?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:52 schreef Sinterklaas. het volgende:
Nog 113 dagen en dan ben ik weer jarig
Dat zal je aan de AtletiekPiet moeten vragen jongeman. Ik interesseer me louter in ontspannendere sporten, zoals dammen danwel schaken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sintnicolaas, hoe heb je de atletiekmeerkamp bij het EK in Barcelona verteerd?
En toch deed Sintnicolaas wel mee. Weliswaar zonder mijter, maar met de uitgeschoven staf toch nog over een hoogte van 5,45 meter springen. Een knappe prestatiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:57 schreef Sinterklaas. het volgende:
[..]
Dat zal je aan de AtletiekPiet moeten vragen jongeman. Ik interesseer me louter in ontspannendere sporten, zoals dammen danwel schaken.
Waarom komt mij dat bekend voor?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:44 schreef joppie_saus het volgende:
Goedemorgen!
Hmm, duik je op vrijdagavond op tijd je bed in om zaterdag beetje vroeg op te staan, slaap je de klok rond
quote:
Het doet mij deugd dat mijn kortstondige bezoek jullie zoveel blijdschap verschaftquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bonne bonne bonne in een lege lege tonne
Dag Sinterklaasje, daahaag daahaag daahaag daahaag Zwarte Pietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:11 schreef Sinterklaas. het volgende:
[..]
[..]
Het doet mij deugd dat mijn kortstondige bezoek jullie zoveel blijdschap verschaft.
Oeh, nachtmerrie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha waarom moet ik daarom lachen.![]()
En Alehehehehehexxxxx, dat klopt, ik sliep, wat heet.
Fruit!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:32 schreef Fems het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar weet niet wat ik allemaal zal halen.
Sûkerbôle is lekker!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Taksi
B&J Strawberry cheesecake
Sûkerbôle
gehakt
welke dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:40 schreef Fems het volgende:
[..]
Sûkerbôle is lekker!
in Ljouwert is een goede bakker!
Gezinnetje? Of een paar anderen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:42 schreef Alexxxxx het volgende:
als het goed is ga ik binnenkort naar Groningen, naar een oude bekende twee oude bekenden uit dit topic
Maok en TARA?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:42 schreef Alexxxxx het volgende:
als het goed is ga ik binnenkort naar Groningen, naar een oude bekende twee oude bekenden uit dit topic
Neh niet eens, gewoon naar slaapritme.quote:
Haha geez, die gast ook. Was hij niet dat figuur dat zo ontzettend in zelfmedelijden zwelgt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:42 schreef joppie_saus het volgende:
Schenkstroop fapt op Chipszak?![]()
Mijn buurmeisje is "weird"
Hou ons niet langer in spanning, wieeee!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, en ook niet freecell en tara
krijg van maok nog wel wat vakantiefotos
Goede (en slechte.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning, wieeee!![]()
En je moet perenijsjes kopen Fems, die zijn lekker.Nom.
Die heb ik hier al in de vriezer liggenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja heb je er zo'n last van? Zwaar leven ook als nachtbraker.. Al is mijn sociale leven tot nu toe nog redelijk in balans.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
en het verneukte slaapritme ken ikwanneer worden nachtmensen eindelijk eens sociaal geaccepteerd?
teigan en mik_infra, ivm een kittenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning, wieeee!![]()
ik ben al weken bezig mijnritme naar een dagritme om te turnen, maar t gaat me zwaar afquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:04 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja heb je er zo'n last van? Zwaar leven ook als nachtbraker.. Al is mijn sociale leven tot nu toe nog redelijk in balans.
Perenijsjes ook hier present btw, in huisgenootje's vriezer tho, maar toch.![]()
Hm, morgenochtend om 08.00 er uit en de hele dag wakker blijven? Wellicht slaap je dan 's avonds weer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
teigan en mik_infra, ivm een kitten![]()
![]()
![]()
![]()
en perenijs
[..]
ik ben al weken bezig mijnritme naar een dagritme om te turnen, maar t gaat me zwaar af
Datis dus precies wat ik elke ochtend probeer.. en elke ochtend gaat tussen 8:00 en eenuur of 12 mijn wekker.. arme buurvrouwquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:17 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hm, morgenochtend om 08.00 er uit en de hele dag wakker blijven? Wellicht slaap je dan 's avonds weer.
Het lukt mij ook niet hoor. Ik neem me gewoon voor dat ik, wanneer ik weer verplicht wordt een ritme aan te houden, wel weer structuur vind.
genotquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:18 schreef Oneself het volgende:
Heerlijk trouwens, hard Cubaanse muziek op, een heel huis voor je alleen en twee lieve beestjes naast je. De kleine dingen in het leven..
Oh hou op, ben jij zo'n type dat dan vrolijk zingend en keihard pratend de kamer in komt lopen?quote:
de hele dag overactief zijn is mn lichaam momenteel helaas niet toe in staatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:51 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh hou op, ben jij zo'n type dat dan vrolijk zingend en keihard pratend de kamer in komt lopen?
En Alex, haha ja, ik denk dat mijn huisgenootjes mijn wekker ook niet serieus meer nemen.![]()
Andere trucjes wellicht? De hele dag door rennen en overactief zijn?
bewaren voor die momenten waar het dan wel nodig is hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de hele dag overactief zijn is mn lichaam momenteel helaas niet toe in staat
Kom je mij ook even een hoi brengen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
teigan en mik_infra, ivm een kitten![]()
![]()
![]()
![]()
en perenijs
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:00 schreef joppie_saus het volgende:
Haha ochtendmens ben ik ook niet. Als ik wakker word moet je mij laten liggen en niet hele verhalen tegen me gaan houden. Bah.
ik meld me van te voren ff bij je jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kom je mij ook even een hoi brengen?
Oh ik ben ook niet chagrijnig, ik ben gewoon duf.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:58 schreef beertenderrr het volgende:
als ik wakker wordt, ben ik meestal wel meteen vrolijk, of iig niet chagrijnig![]()
Ja, klinkt superleuk! Helaas zit ik dan in Italie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:24 schreef moemoe het volgende:
Nog even spammen hoor: http://www.noorderzon.nl/(...)pe=m&title=The_Bench
Het is in Groningen, je neemt mensen mee die je al kent en praat met mensen die je nog niet kent. Klinkt echt als een heel leuk project. Wie biedt zich aan? I'm in!
Geschreven? Je voert toch zelf een dialoog?quote:Op een bank in het plantsoen voltrekt zich de volgende drie kwartier een fascinerende en intrigerende dialoog geschreven door Glen Neath.
Dat is wel echt vet! Zou ik wel keer willen doen haha.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:51 schreef Bob. het volgende:
Het doet me een beetje denken aan de blind date diners van Albertus/Vindicat. Iedereen neemt een date mee voor een ander.
Ik welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:00 schreef joppie_saus het volgende:
Haha ochtendmens ben ik ook niet. Als ik wakker word moet je mij laten liggen en niet hele verhalen tegen me gaan houden. Bah.
Volgens mij voer je met elkaar een gesprek wat op papier staat.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:31 schreef Oneself het volgende:
Geschreven? Je voert toch zelf een dialoog?
NEEN! Het is een soort experiment, geen date shitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:51 schreef Bob. het volgende:
Het doet me een beetje denken aan de blind date diners van Albertus/Vindicat. Iedereen neemt een date mee voor een ander.
Dan slijt dat in, na het wassen gaat dat 'mooie' fadings opleveren.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:07 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zit eens te kijken in dat Lifestyle subforum in het jeanstopic. Al die lui wassen hun broeken zo 6 maanden niet.. kan iemand mij uitleggen wat het nut daarvan is?
Houd je daarvan? Dan heb ik ook nog een goede stijldansvereniging voor jequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:05 schreef beertenderrr het volgende:
Iemand into stijldansen toevallig?
Nou, dan kan je er de volgende dag zo weer in stappen. Easy does it.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:07 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zit eens te kijken in dat Lifestyle subforum in het jeanstopic. Al die lui wassen hun broeken zo 6 maanden niet.. kan iemand mij uitleggen wat het nut daarvan is?
Ja maar 6 maanden lang je broek niet wassen, kom op. Ik word al gek als die 4 dagen ongewassen isquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:12 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nou, dan kan je er de volgende dag zo weer in stappen. Easy does it.
Gaat trouwens goed joppie, niet meer dat meisje van de stad I presume?
Ik bedoel het meer sarcastisch; als in dat die broek dan stijf staat van het vuil en je er zo weer in kunt stappen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja maar 6 maanden lang je broek niet wassen, kom op. Ik word al gek als die 4 dagen ongewassen is
Nee, dat meisje zie ik misschien vanmiddag nog wel... Die van vanavond in de stad ken ik nog niet zo goed maar ze word meegesleurd door een vriend van me nadat ze veelvuldig op mijn hyves pagina had zitten kijken
Je moet nog veel leren zo te lezen, want de officiële naam van de provincie schrijf je al foutquote:
Dat andere topic is doodgemod jeweetsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
houd toch alsjeblieft op met over Fryslân praten in dit topic.
mja, toen ik nog STA mod was, was dat een heel leuk, Friestalig topicquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat andere topic is doodgemod jeweets
Je bent welkom hierquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:57 schreef Fems het volgende:
Alexxxx: Ik mis het fries wel een beetje:(
ik kom in deze reeks al vrij sinds het begin, en het loopt elke keer op dezelfde ellende uit. Ik ga graag in discussie over dit onderwerp, maar niet hierquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:04 schreef Mistaken het volgende:
Joh! Laat mij gewoon!
Maandag ben ik weer in Groningen!
Jij komt haast niet eens meer in Groningen, Alexxx. Jij hebt dus weinig recht van spreken!
Ik kan Fries verstaan, praten en lezen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren zo te lezen, want de officiële naam van de provincie schrijf je al fout
Je mag dan wel een oude rot zijn, maar ga dan geen officiele inwoner van Groningen dissen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik kom in deze reeks al vrij sinds het begin, en het loopt elke keer op dezelfde ellende uit. Ik ga graag in discussie over dit onderwerp, maar niet hierhier wil ik gewoon gezellig het hebben
ik woon in Koarnjumquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:16 schreef Fems het volgende:
Zucht, mensen, vrede op aarde, liefde voor iedereen!
En alexxx, jij woont in leeuwarden, daar praten ze geen fries, daar praten ze stads..
que?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:14 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Je mag dan wel een oude rot zijn, maar ga dan geen officiele inwoner van Groningen dissen!
Als jij de ellende veroorzaakt door te zeuren vind ik het krom dat je zegt het gezellig te willen houden.
Punt.
Haha lieve schat, 'officiële inwoner van Groningen dissen'? Hoe bekend ben jij dan in Groningen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:14 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Je mag dan wel een oude rot zijn, maar ga dan geen officiele inwoner van Groningen dissen!
Als jij de ellende veroorzaakt door te zeuren vind ik het krom dat je zegt het gezellig te willen houden.
Punt.
Ach, Mistaken heeft een punt toch, er was helemaal geen discussie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:22 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha lieve schat, 'officiële inwoner van Groningen dissen'? Hoe bekend ben jij dan in Groningen?
En doe eens even rustig echt.
Ik heb er vroeger gewoond en ben officieel inwoner nu. Er is dus niet zoveel aan gelogen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:22 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha lieve schat, 'officiële inwoner van Groningen dissen'? Hoe bekend ben jij dan in Groningen?
En doe eens even rustig echt.
ik draag meestal merchandise uit mijn eigen webshopquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:29 schreef Mistaken het volgende:
[..]Jij hebt ook iedere dag zo'n funshirt aan zeker.
Ik hou al op!Srry
die gegevens kloppen niet echtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:33 schreef Slaif het volgende:
http://www.serverinsiders.com/domain/buzzybeeforum-nl.html
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:33 schreef Slaif het volgende:
http://www.serverinsiders.com/domain/buzzybeeforum-nl.html
ESTIMATED VALUEquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:40 schreef Slaif het volgende:
http://websiteindepth.com/www.buzzybeeforum.nl
http://bizinformatie.nl/www.youtube.comquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:07 schreef Slaif het volgende:
http://bizinformatie.nl/www.forum.fok.nl
Friesland hoort internetwise nog bij Nederlandquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die gegevens kloppen niet echtvan de actieve leden komt maar 75% uit nederland, bij de lurkers zitten nog VEEL meer buitenalnders...
Haha, het was geen voorstel maar een vraag.quote:
Ai! Heb je ze onder stromend lauw water gehouden? Een bakje water wilt ook wel wat verkoeling bieden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:52 schreef Renesite het volgende:
vinger(s) verbrand aan een te heet satehstokje-stokje
eigenlijk maar een minuutje onder de lauwe kraanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:53 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, het was geen voorstel maar een vraag.
[..]
Ai! Heb je ze onder stromend lauw water gehouden? Een bakje water wilt ook wel wat verkoeling bieden.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
eigenlijk maar een minuutje onder de lauwe kraanDaarna was ik er zat van
Lurker!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Komen jullie allemaal uit groningen zelf?
Lurker? niks lurkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Lurker!
En ik woon er een jaartje nu, kom er niet oorspronkelijk vandaan. Wat volgens mij voor het gros geldt.
Ah, en toen helemaal uit Groningen verdwenen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:06 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Lurker? niks lurker![]()
Ik het eerste halve jaar van mijn leven in groningen gewoont
toen ben ik inderdaad van de aardbodem verdwenen...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:13 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah, en toen helemaal uit Groningen verdwenen?
En heus wel, zie fobo.
helpman?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:13 schreef Renesite het volgende:
Ja, kom net buiten Groningen, een wijk/dorp ernaast zeg maar.
Wel binnen de gemeente dus.
lewenborg?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet bepaald!
Wijk/dorp binnen de gemeente.
Dat is praktisch gezien niet van vroeger uit een dorpquote:
zeg danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is praktisch gezien niet van vroeger uit een dorp
Is het zo klein danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom. Ik wil niet gestalkt worden
Geboren en getogen in Groningen-Zuidquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Komen jullie allemaal uit groningen zelf?
nee gekkie! Da's een dorp!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Helpman ligt nog in Groningen!
dat wist ik, woon jij daar?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Helpman ligt nog in Groningen!
quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom. Ik wil niet gestalkt worden
alleen al 2 van de 5 bestuursleden wonen in Duitsland... we zijn vrij internationaal georiënteerdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Friesland hoort internetwise nog bij Nederland
Vooral Oost Europa!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen al 2 van de 5 bestuursleden wonen in Duitsland... we zijn vrij internationaal georiënteerd
Sssssst!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Is het tegenwoordig geheim dat René in Hoogkerk woont dan?
Jij was 'behoorlijk' pienter tussen je geboorte en de eerste 6 maanden. Dat je nog zoveel weet van Groningen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
______!!
Helpman; de achtertuin van groningen EN haren
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij was 'behoorlijk' pienter tussen je geboorte en de eerste 6 maanden. Dat je nog zoveel weet van Groningen.
Nou. spitt. Waar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
![]()
Ik woon nog steeds redelijk dicht bij
Grootegast/Zuidhorn/Bedum/Winsum/Vries/Ter Apelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:37 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
gok maarMoest ik ook bij jou doen
WTF,?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Grootegast/Zuidhorn/Bedum/Winsum/Vries/Ter Apel
Ooooow! Harkstede, Haren, Slochteren, Ten Boer, Paterswolde, Aduardquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
WTF,?nee
-edit- ik bedoelde met niet zo ver naar groningen, dus met de fiets![]()
shit...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:49 schreef joppie_saus het volgende:
Haren, Eelde, Engelbert, Harkstede, Zuid/Noordwolde etc?
nee hoor, ik woon aan de "verkeerde" kant als je dat verhaal kentquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt een polootje, kraagje en zo?
Ow, stationdeel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:52 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
nee hoor, ik woon aan de "verkeerde" kant als je dat verhaal kent
Pauperquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:52 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
nee hoor, ik woon aan de "verkeerde" kant als je dat verhaal kent
Waarom dat?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt een polootje, kraagje en zo?
Nee.quote:
Haren = het Gooi van Groningen zeggen ze wel eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |