Als je echt op kamers had gewild, had je dat gedaan. Ondanks het lenen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:48 schreef Renesite het volgende:
Ja, keuze om flink te lenen. Nou ja, daar heb ik minder zin in.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:13 schreef Bob. het volgende:
[..]
Getal dat deelbaar is door de som van z'n cijfers.
Volgens mij is Q een beetje een nerd.
wel een goed idee,ik ga zo ook eens op de bank hangenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, alleen is het nog best vroeg
en @ alexxxxx
niemand:)
Kan je beter daar posten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:29 schreef BradleyQ het volgende:
De Zolder of Zoldertje ?? Maar die heeft geen zwarte muren dacht ik.
Ik in de winter ook :p.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb standaard twee dekentjes op mijn bank
nee,ik twee... kan er ltidj onverwacht iemandlangs komen.. en ook altijd een deken in de autoquote:
Wat maakt het uit. Dan zeg je: oh, was lekker aan het tukken, momentje! *rolt kleedje op*quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef Fems het volgende:
Och, als iemand onverwachts langskomt en het is een gezellig iemand, mag die bij onder!
haha, mja, met mijn mannelijke vrienden ben ik niet zo intiemquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef Fems het volgende:
Och, als iemand onverwachts langskomt en het is een gezellig iemand, mag die bij onder!
of een poes op schootquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef Fems het volgende:
Inderdaad. Maar ik hou wel van een kleedje vasthebben of een kussen ofzo.
ik heb er nu tweequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:46 schreef Fems het volgende:
[..]
Geen huisdieren hier.
(ik wilde typen, geen poes hier, maar dan krijg ik weer opmerkingen).
Schokkendquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb sowieso niet zo veel vrienden
Hond.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en later als je groot bent? dan komt er wel een poes?
hilarisch joh ik lig dubbelquote:
hoe groot?quote:
180quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hilarisch joh ik lig dubbel
[..]
hoe groot?
honden zijn ook ok![]()
[ afbeelding ]met de hond van een vriendin van me
Of vaak gehoord:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef Luco het volgende:
Ik mocht thuisthuis nooit een huisdier. Katten had m'n pa een hekel aan en een hond was niet praktisch omdat er tussen de middag niemand thuis zou zijn.
mooie lengtequote:
dit is een bulldogquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef Oneself het volgende:
Boxers! Toch? Die zijn leuk!
Sowieso zijn huisdieren echt heerlijk. Heb er tig gehad.![]()
Nee ik noem 'm Omar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:07 schreef Oneself het volgende:
Haha, ah lief! Je noemt em dan Deovolente?
Wij hadden tot mei vorig jaar een rottweiler.![]()
![]()
Luco, moet je 'n Maine Coon doen.
Noorse Boskatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:07 schreef Oneself het volgende:
Haha, ah lief! Je noemt em dan Deovolente?
Wij hadden tot mei vorig jaar een rottweiler.![]()
![]()
Luco, moet je 'n Maine Coon doen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:14 schreef Fems het volgende:
Die foto was trouwens ik met mijn hondje vroeger.. Mijn vriendje, mijn makker.
Ja ik ook, volkomen misplaatst.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Nee ik noem 'm Omar.
Rottweilers ken ik niet, ik ken wel mensen die er bang voor zijn.![]()
Fido.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaah wat liefhoe heette hij?
Maine Coon is een gefokt beest uit Amerika. Noorse boskatten is niks aan gesjoemeld. Die foto is van Skogs, kat die ik en m'n ex hebben meegenomen uit Noorwegenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:20 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, superlieve foto!
Maine Coon = Noorse boskat, maar dan wat groter.![]()
[ afbeelding ]
KAn het meheel goed voorsellen. Zou ook niet weten wat ik zonder Timber zou moetenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:19 schreef Fems het volgende:
[..]
Fido.
Ik mis hem wel. Met hem opgegroeid.
Maarja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KAn het meheel goed voorsellen. Zou ook niet weten wat ik zonder Timber zou moeten
Te makkelijk...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb een nacht onder een rottweiler geslapenbij weer een andere vriendin, logerde ik een nachtje op de bank, maar daar sliep normaal de rottwieler, dus die ging maar op me liggen
zelden zo belabberd geslapen
Gefokt of niet, ik vind em geweldig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:22 schreef Luco het volgende:
[..]
Maine Coon is een gefokt beest uit Amerika. Noorse boskatten is niks aan gesjoemeld. Die foto is van Skogs, kat die ik en m'n ex hebben meegenomen uit Noorwegen. Bastaardje, dat wel. Beestje is kleiner dan de gemiddelde huis-, tuin- en keukenkat hier in NL, maar zo verdomd schattig
.
Ik vind 'm te groot...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:32 schreef Oneself het volgende:
[..]
Gefokt of niet, ik vind em geweldig.
Slaif en Alexx, is er tussen jullie iets gaande wat mij ontbreekt? Die gezellige reacties de hele tijd.
fijne dromenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:26 schreef Fems het volgende:
[..]
Maarja.![]()
Holland next talent is bijna afgelopen. Dan ga ik naar bed.
we mogen elkaar niet, thats itquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:32 schreef Oneself het volgende:
[..]
Gefokt of niet, ik vind em geweldig.![]()
Slaif en Alexx, is er tussen jullie iets gaande wat mij ontbreekt? Die gezellige reacties de hele tijd.
Nee okee, dat gedeelte kreeg ik mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we mogen elkaar niet, thats ithoeft verder ook niet op ingegaante worden. niet iedereenkan het met elkaar vinden
Wat, wie?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:35 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee okee, dat gedeelte kreeg ik mee.
Over HGT, wat vonden jullie van Ill Skill Squad?
Zo bedoelde ik het niet, maar een flauwe doch enigszins leuke opmerking was niet ondenkbaar geweest onder de quote.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:32 schreef Oneself het volgende:
[..]
Gefokt of niet, ik vind em geweldig.![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:40 schreef Luco het volgende:
Niet gezien, alleen dat stukje met jankende kindjes gezien.
Dit was de vorige keer, maar vanavond was super, wat mij betreft:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |