Als je echt op kamers had gewild, had je dat gedaan. Ondanks het lenen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:48 schreef Renesite het volgende:
Ja, keuze om flink te lenen. Nou ja, daar heb ik minder zin in.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:13 schreef Bob. het volgende:
[..]
Getal dat deelbaar is door de som van z'n cijfers.
Volgens mij is Q een beetje een nerd.
wel een goed idee,ik ga zo ook eens op de bank hangenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, alleen is het nog best vroeg
en @ alexxxxx
niemand:)
Kan je beter daar posten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:29 schreef BradleyQ het volgende:
De Zolder of Zoldertje ?? Maar die heeft geen zwarte muren dacht ik.
Ik in de winter ook :p.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb standaard twee dekentjes op mijn bank
nee,ik twee... kan er ltidj onverwacht iemandlangs komen.. en ook altijd een deken in de autoquote:
Wat maakt het uit. Dan zeg je: oh, was lekker aan het tukken, momentje! *rolt kleedje op*quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef Fems het volgende:
Och, als iemand onverwachts langskomt en het is een gezellig iemand, mag die bij onder!
haha, mja, met mijn mannelijke vrienden ben ik niet zo intiemquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef Fems het volgende:
Och, als iemand onverwachts langskomt en het is een gezellig iemand, mag die bij onder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |