Niet helemaal. Nu heb je de wiki paginatekst ook...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:28 schreef .ZilveR. het volgende:
OP opzoeken in het vorige deel, staat in wiki he...
En dan ctrl+c --> ctrl+v![]()
Jonge, ik ging ervan uit dat hij een beetje van zijn eigen slimheid zou gebruikenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Nu heb je de wiki paginatekst ook...
Ja, wel maar kort:Pquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef the_legend_killer het volgende:
goedemiddag. Lekker geslapen allemaal ?
Blijkbaar ging dat dus even mis...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Jonge, ik ging ervan uit dat hij een beetje van zijn eigen slimheid zou gebruiken
Gelukkigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja, wel maar kort:P
En ik voel me niet meer ziek
ooh dat is minder en al zeker helemaal alleenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef sproetjes het volgende:
tvpppp straks nog werken van 16.00 tot 22.30... in mn eentje..
ik ben wel constant met klanten.. maar met een collega erbij is toch gezelligerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ooh dat is minder en al zeker helemaal alleen
ja heb je meer aanspraak dan alleen verschillende mensenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:16 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben wel constant met klanten.. maar met een collega erbij is toch gezelliger
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:22 schreef Poeketje het volgende:
Ik kom me ook maar bij het limbo-topic voegen als rasechte limbo XD hahahahah
oh ik sta rustig zo een half uur met iemand te kletsenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:58 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ja heb je meer aanspraak dan alleen verschillende mensen
daar kun je ook niet echt wat me gaan vertellen ofzo....
maar je komt er doorheen hoor anders denk je maar aan ons.
metalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Die van mij is op. Maar ik heb wel metal
yeahhh gevondennnnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:22 schreef Poeketje het volgende:
Ik kom me ook maar bij het limbo-topic voegen als rasechte limbo XD hahahahah
Al een paar dagen terug hoor.. Maar kon het nog niet eerder melden zeg maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En dat in deeltje 69...
Waarom?
Daar teken ik ook voor. Ik haal op het moment iedere nacht net 6 uur.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:23 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb serieus bijna 12 uur geslapen![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:34 schreef Ivo1986 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ivo heeft weer eens een leuke meid gezien/gesproken![]()
Tia alleen een cliënt dus alleen zakelijk gesproken
In ieder geval beter dan de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:29 schreef Softfeel het volgende:
Dan zul je je nu wel op en top voelen als je zo lang geslapen hebt..
Mja aan zakelijke gesprekken heb je ook niet veel hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar teken ik ook voor. Ik haal op het moment iedere nacht net 6 uur.
[..]
![]()
Bij mij is het op het moment akelig stil wat vrouwen aangaat.
Daarin kun je in veel gevallen niet de gewenste stappen zetten inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja aan zakelijke gesprekken heb je ook niet veel he![]()
En voor de rest zal ik haar denk ik alleen telefonisch spreken
ooh een nieuwe? welke?quote:
Een of andere Samsung met een blitse bovenkant.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:51 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ooh een nieuwe? welke?
alleen weer een dodende tijd om daar alles weer op te zetten en in te delen zoals je het wil..
maar je voelt je weer top dus das fijn om te horen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:56 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Een of andere Samsung met een blitse bovenkant.![]()
Ik heb er geen verstand van dus ik heb me de persoonlijke favoriet van die te charmante verkoper laten aansmeren.
Zo moeilijk is dat nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:01 schreef Poeketje het volgende:
[..]
heb je me herkend??? damn
hahahha:P
ooh haha das handig als die maar bevalt daar gaat het om..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:56 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Een of andere Samsung met een blitse bovenkant.![]()
Ik heb er geen verstand van dus ik heb me de persoonlijke favoriet van die te charmante verkoper laten aansmeren.
Kan altijd erger... Ex-collega van me is 21 en gaat trouwen met een kerel van 45 met 2 kinderenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:39 schreef Ivo1986 het volgende:
Die meid wat ik net zei blijkt een vent van 41 als vriendje te hebben![]()
Wat moet een mooie, leuke meid toch met een oude vent?
Ik heb die laptop gewoon nodig voor school, beetje Office enzo verder niks speciaals, dus hij zal wel goed zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:13 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ooh haha das handig als die maar bevalt daar gaat het om..
en doet wat jij wilt..
Zo zie je dat wonderen de wereld niet uit zijn als vind ik dat ook te.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:39 schreef Ivo1986 het volgende:
daarom als hij het maar doet hahaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik heb die laptop gewoon nodig voor school, beetje Office enzo verder niks speciaals, dus hij zal wel goed zijn
Mwa daarvoor lachte ze te liefquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:46 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Zo zie je dat wonderen de wereld niet uit zijn als vind ik dat ook te.
miss cat. golddigger?
Niet echtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:46 schreef Softfeel het volgende:
[..]
daarom als hij het maar doet haha
verder nog plannen vandaag?
Alsof lief lachen ook maar iets over een persoon zegtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mwa daarvoor lachte ze te liefmaja kan altijd natuurlijk...
nee iedereen is nog op vakantie om mee te stappenquote:
Mja op zich ben ik goed met mensen in te schatten, maarjaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:00 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Alsof lief lachen ook maar iets over een persoon zegt
meer v olwassen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:39 schreef Ivo1986 het volgende:
oke die opmerking snap ik niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:09 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Het was een echt meisje meisje dus ja...
Mja verlegen, lief uitziend, lief lachend. Totaal geen bitch zeg maar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oke die opmerking snap ik niet?
Nee, geen foute uitdrukkingenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:15 schreef Softfeel het volgende:
had ze niet een beetje een stoute uitdrukking want dan zijn ze spannend
Weet ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:30 schreef Softfeel het volgende:
nee niet fout hahaha ik bedoel stout als ontdeugend haha
zal wel een interessant gesprek zijn geweest niet?
Het oelala effect jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:40 schreef Softfeel het volgende:
Haha je zat dus zoals ik denk zo van WAUW wat een meid
ik ken dat maar al te goed
whut?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 06:09 schreef Zak het volgende:
Alex dus ook weer vrijgezel ? Je was er al een beetje op aan het hinten de afgelopen dagen.
quote:
Mja in dit geval nog niet eensquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:45 schreef Softfeel het volgende:
Haha dat heb ik ook zovaak
spreek je ze aan of zij jou komt er altijd uit:
bezet
geen intresse
niet aantoe
Kan jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:47 schreef sproetjes het volgende:
snap nog s teeds niet wat die meisje meisje opmerking te maken heeft met het feit dat ze een vriend van 41 heeftkan aan mij liggen
Ze werkt bij een cliënt, wat ze eerst deed weet ik niet, waarschijnlijk had ze nog nooit een betaalstaat gezien nee, maargoed de betaalstaat welke ze had stonden een aantal correcties op dus de bedragen waren nie direct af te leiden als je er maar een paar tellen naar kijktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:47 schreef sproetjes het volgende:
snap nog s teeds niet wat die meisje meisje opmerking te maken heeft met het feit dat ze een vriend van 41 heeftkan aan mij liggen
Welk huisje, ik ben gister in Geleen wezen kijken naar huisjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister naar mijn toekomstige huisje gaan kijken... wie heeft er zin om te komen tuinieren
Ik haat tuinieren
Niet werken, maar wel dingen regelen.... wil ook een gezond brood bakken, maar op een of andere manier kan ik maar geeb volkorenbroodmix vinden om zelf te maken.. dan maar zelf zemelen door witbrood heen gooien??? zou dat lukken met zo'n zelfmaakbroodmixding??????quote:
zik jonke.... de kums toch neet noa geleen he??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Welk huisje, ik ben gister in Geleen wezen kijken naar huisjes
al naar de boerenbond / welkoop geweest? of hebben jullie die niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:25 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Niet werken, maar wel dingen regelen.... wil ook een gezond brood bakken, maar op een of andere manier kan ik maar geeb volkorenbroodmix vinden om zelf te maken.. dan maar zelf zemelen door witbrood heen gooien??? zou dat lukken met zo'n zelfmaakbroodmixding??????
uit ervaring ja dat lukt maar volgens mij heeft de AH ze wel nog liggen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:25 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Niet werken, maar wel dingen regelen.... wil ook een gezond brood bakken, maar op een of andere manier kan ik maar geeb volkorenbroodmix vinden om zelf te maken.. dan maar zelf zemelen door witbrood heen gooien??? zou dat lukken met zo'n zelfmaakbroodmixding??????
De kleine ah in Geleen dus niet.... strax misschien ff langs de grote dan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:32 schreef Softfeel het volgende:
[..]
uit ervaring ja dat lukt maar volgens mij heeft de AH ze wel nog liggen...
alleen kijk uit met het rijzen van het brood kan sneller inzakken
nops:P teveel fruitsuikers weer hahahahha en teveel werkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:37 schreef Softfeel het volgende:
ooh das minder dat ze dat niet hebben...
maar als je gezond brood maakt maak je er dan ook een lekker fruit drankje bij?
En wat gaat Tassie nog allemaal doen vandaag?????quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:44 schreef Tassiepassie het volgende:
Vrijdag de 13de en Tassie heeft goede zin
Meidendingenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:48 schreef Poeketje het volgende:
[..]
En wat gaat Tassie nog allemaal doen vandaag?????
ik eet gewoon fruit:Pquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:47 schreef Softfeel het volgende:
ooh dat valt wel mee hoor
ik maak er zelf iedere dag 1 haha toch een beetje gezond blijven he
Dat kan ookquote:
Misschien wel, zijn de huizen betaalbaarder dan in ut durp wa.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:27 schreef Poeketje het volgende:
[..]
zik jonke.... de kums toch neet noa geleen he??hahahah
Ze hangen los niet zoals ik t wil XD whahahahha.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:16 schreef Softfeel het volgende:
ooh leuk puppy bezoek..
helaas kan ik vandaag niet sporten zucht achja
hoezo lukken je haren niet?
gewoon los laten hangen
Geleen is toch een wereldstadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:23 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Ze hangen los niet zoals ik t wil XD whahahahha.
@Ivo: alles lijkt samen te komen in Geleen hahahahha..... Tis een redelijk durp. Zitterd is meer uptown.... Geleen zeen achterbuurt.
In Mariarade of Nieuw Lotbroek wil ik wel wonen, verder niet. Ik had een super mooi huis gezien, het lag alleen in Schaesbergerveld (1 pot nat met Meezenbroek)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:29 schreef Poeketje het volgende:
Ja hoensbroek... daar wil je wonen whahahaha... dan nog liever in Heerlen, maar Geleen is dan denk ik wel de beste keus... ligt er wel aan welke straat:P hahaha
Nee, woon niet in een Tookie buurt en ga er ook niet wonenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:43 schreef .ZilveR. het volgende:
Iedereen hier woont in tokkiebuurten?
JA DAN KIJK OOK EENS LIEF DAT HELPTquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:46 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dankje
Komt denk ik van het chagerijnig kijken
Heerlen/Geleen etc lijkt voor mij 1 grote achterbuurtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee, woon niet in een Tookie buurt en ga er ook niet wonen
heerlen hebben ze opgeknapt maar het blijft die slechte naam hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:48 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Heerlen/Geleen etc lijkt voor mij 1 grote achterbuurt
Niet slecht bedoeld he
Hier in the hood. Paar straten van tassie af.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Welk huisje, ik ben gister in Geleen wezen kijken naar huisjes
Ik ben ook niks gewendquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger was het in heerlen echt erg. Nu is dat minder volgens mij.
ooh dat zal wel een indruk hebben gemaaktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:53 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik ben ook niks gewend
Vroegah woonde ik op een steenworp afstand van Vinkenslag![]()
Die wijk bij het MTB ? ik kom niet op de naam.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:53 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik ben ook niks gewend
Vroegah woonde ik op een steenworp afstand van Vinkenslag![]()
Die bedoel ik nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die wijk bij het MTB ? ik kom niet op de naam.
Wijk zelf had wel mooie huizen ! alleen Vinkenslag ernaast
Meezenbroek/Pallemig is nog altijd een achter buurt. Om even rasistisch te doen. Er lopen veel hoofddoekjes rond en er hangt veel tuig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger was het in heerlen echt erg. Nu is dat minder volgens mij.
Jahquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:55 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ooh dat zal wel een indruk hebben gemaakt
I knowquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:58 schreef Softfeel het volgende:
ik hoop niet dat je er wat van overgehouden hebt...![]()
![]()
maar het zijn ook mensen nou nou..
je hebt ze echt overal zitten
dat is ind zwaar klote..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:00 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
I know![]()
Maar een autohandel/-sloperiij in je achtertuin is eigenlijk minder chill
Ik weet nog toen ik heb gewerkt in Maastricht.. elke keer als we naar de brand bier gingen voor controle namen we een afkorting door vinkenslagquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:56 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Die bedoel ik niet
Maar je zit in de buurt...
Die brand ook meegemaakt 4 jaar gelden ? Toen had ik nachtdienst en waren we gaan kijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:00 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
I know![]()
Maar een autohandel/-sloperiij in je achtertuin is eigenlijk minder chill
Nee, om de huizen prijzen te krikken moet je alles plat gooien en dan een nieuwe wijk bouwen. Zo werkt dat nu eenmaal als iets een naam heeftquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:57 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Meezenbroek/Pallemig is nog altijd een achter buurt. Om even rasistisch te doen. Er lopen veel hoofddoekjes rond en er hangt veel tuig.
Ze gaan nog veel aan de MSP wijk doen maar ik geloof niet dat de huizen die blijven staan opeens meer waard worden.
Ik kan me idd wel iets herinneren jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die brand ook meegemaakt 4 jaar gelden ? Toen had ik nachtdienst en waren we gaan kijken
Nu zo'n 4 jaar geleden. Alleen een hele vlammenzee over die sloop heen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:08 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik kan me idd wel iets herinneren ja
ik heb 60.000 foto's, en de nummering gaat van 0001 tot 9999, dus ik heb elk nummer 6 keer in de verzameling... Dus soms moet ik 6 keer gokken voor ik de goede heb, das vlugger dan alle fotos nakijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:45 schreef vosss het volgende:
Alex, bedankt voor de 2 foto's, maar het zijn geen delta's!?
Eentje is van een vrachtwagen en eentje is van een honda als ik het in de vluggigheid goed zag.
Ging er iets mis?
En hoe bevalt die tot nu toe?quote:
Nee ik vervuil hem momenteel nog niet met fok, ben nog alles aan t installeren enzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:56 schreef Softfeel het volgende:
[..]
En hoe bevalt die tot nu toe?
je zit natuurlijk met je nieuwe laptop al direct te fokken neem ik aan??
is die rood toevallig??
Heel grappig lulquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja en dus?
Haha ik ken ze die zijn echt mooi met design mijn volgende word denk ik ook een samsung hahaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:58 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nee ik vervuil hem momenteel nog niet met fok, ben nog alles aan t installeren enzo
Hij is bovenop idd rood met zo'n patroon...
Dit soort Posts dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whut?ik heb al een tijdje geen relatie meer gehad hoor?
![]()
klopt, heb de beslissing maandagavond/middag gemaaktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:12 schreef Zak het volgende:
[..]
Dit soort Posts dus
quote: Alexxxxx
woensdag 11 augustus 2010 @ 05:15
Dat het nu ff kut is, maar dat ik er op de langere termijn profijt van ga hebben, van de beslissing die ik heb gemaakt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:53 schreef the_legend_killer het volgende:
lol, was net vechten in de straat. Waarom weet ik niet
over wie jou oude slaapkamer krijgt!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:53 schreef the_legend_killer het volgende:
lol, was net vechten in de straat. Waarom weet ik niet
Ik vraag mij af wat de overbuurman daar mee moetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
over wie jou oude slaapkamer krijgt!
kijken of er nog oude playboys onder je bed liggenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat de overbuurman daar mee moet
Inderdaad.quote:
Sorry ik zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:41 schreef Poeketje het volgende:
TLK: je mot ook niet gaan staan vechten.. tis een achterbuurtdadelijk ontketen je een rel die ik tot hier kan horen!!!! whahahahahha
waar heb je de pizza besteld?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sorry ik zal het niet meer doen
Zo nu gaan trainen maar die pizza is verkeerd gevallen.. Hopelijk komt hij niet terug.
Dank je! Ik ben vooralsnog wel blij met de keus die ik gemaakt hebquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Inderdaad.
Alexxxxx: nu snap ik die andere opmerking pas! Sterkte...
jij staat niet lang droog , vrouwen vallen op je woeste uiterlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je! Ik ben vooralsnog wel blij met de keus die ik gemaakt hebBenieuwd of dat nog steds is als ik een tijd droog sta
Spoor bijster. Je had geen relatie maar gaat nu wel droog staan. Of had je een neukertje wat je geen relatie wil noemen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je! Ik ben vooralsnog wel blij met de keus die ik gemaakt hebBenieuwd of dat nog steds is als ik een tijd droog sta
Dat is waarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij staat niet lang droog , vrouwen vallen op je woeste uiterlijk
Ik had wel sex jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:11 schreef Zak het volgende:
[..]
Spoor bijster. Je had geen relatie maar gaat nu wel droog staan. Of had je een neukertje wat je geen relatie wil noemen?
In december ga ik terug naar Nederland en rond de feestdagen ben ik zeker weer in Limburg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:45 schreef Zak het volgende:
Wanneer kom jij weer terug naar Heerlen of helemaal niet meer? Moet nog steeds de logs zoeken. Zit nooit meer achter de pc thuis alleen maar via de iPad.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef postmortum het volgende:
ik lig al 15 minuten dubbel om deze strip![]()
[ afbeelding ]
Ik vond dat het na de eerste tijd (afkickenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omg hahaquote:
ik heb nadat ik bijna 5 jaar lang VEEL sex had bij mn eerste relatie anderhalf jaar droog gestaan, en toen werd het steeds lastigerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vond dat het na de eerste tijd (afkicken) juist makkelijker werd.
Maar ja, volgende week komt mijn vriend een paar weken en daarna begint het weer opnieuw.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:30 schreef Tassiepassie het volgende:
ik kan wel ff mijn tieten posten?
ja doe maar! gister had je ook geen problemen ze te showenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:30 schreef Tassiepassie het volgende:
ik kan wel ff mijn tieten posten?
Hm, ik zit pas op 3 maanden, misschien wordt het later pas echt erg. Dat ga ik dan niet meer meemaken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb nadat ik bijna 5 jaar lang VEEL sex had bij mn eerste relatie anderhalf jaar droog gestaan, en toen werd het steeds lastiger![]()
Ik doe niet meer aan sex (tot ik een vaste relatie heb) , fappen blijf ik gewoon doen. Anders kan ik elke ochtend mn lakens verschonen, geen zin inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, ik zit pas op 3 maanden, misschien wordt het later pas echt erg. Dat ga ik dan niet meer meemaken.
Kun je niet beter niet over seks lullen als je probeert om het niet te doen?
was alleen mijn buik en beetje inkijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja doe maar! gister had je ook geen problemen ze te showen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
was alleen mijn buik en beetje inkijk![]()
maar ik laat dat maar voor KEL en niet voor hier
omg alexquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan ga ik wel ff door!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
omg alex
[ http://images2.disneysites.com/clipart/images41/Movies/Lion_King/Simba/simba27cub.gif&t=1]afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan ga ik wel ff door!
[ afbeelding ]
Hoezo NSFW? Dat oerkomt mij wekelijks op het werkquote:
pizza van de C1000quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
waar heb je de pizza besteld?
trouwens het eten naast de shoarmazaak naast het poolcenter in Sittard is echt niet te eten
Slaapzequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:39 schreef sproetjes het volgende:
ik krijg al extra een half uur langer betaald om te poetsen en op te ruimen (op mn andere baan niet) maar dit was wel heel kut
maar nu ga ik naar bed![]()
![]()
Geblokkeerdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kon het topic niet meer openen op de uni.
oh! sorry, ik dacht, vrijdagavond, iedereen is wel klaar met werk en zo, had ff geen rekening met jou gehoudenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kon het topic niet meer openen op de uni.
Hoeft ook niet hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh! sorry, ik dacht, vrijdagavond, iedereen is wel klaar met werk en zo, had ff geen rekening met jou gehouden
Omdat het kanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom zijn jullie zo laat nog wakker ?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom zijn jullie zo laat nog wakker ?
Dat ja.quote:
Trustequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[..]
Dat ja.maargoed ik ga nu slapen
![]()
Nachtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is pas 2 uur en ik ben een nachtmens. dus ik ben altijd wakker als ik niet hoef te werken
Jaoh, die slapen we gewoon wegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ochtend is vervelend dus die skip ik
Jaa dat is ook waarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar niet te laat want vrije tijd missen is ook zonde
Ik dacht om 1u al mijn nest in te gaan, maar ik ben weer helemaal wakkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht nog zo om 2 te gaan slapen tot 10
zal wel half 4 tot 12 worden
Ik ben altijd wakker behalve in de ochtend... ook op het werk. zombie alertquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht om 1u al mijn nest in te gaan, maar ik ben weer helemaal wakker
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben altijd wakker behalve in de ochtend... ook op het werk. zombie alert
Ik heb geen ochtendhumeur.. maar ben gewoon helemaal gaar en sprakeloosquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Tegen mij moet je ook niet teveel 's ochtends zeggen als je niet wil worden afgesnauwd
nee, zit nog met een leuke meid op msn te kletsenquote:
idem... voor de lunch niet aanpreekbaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb geen ochtendhumeur.. maar ben gewoon helemaal gaar en sprakeloos
kusjesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:38 schreef vosss het volgende:
Ik ga me maar eens verplaatsen van de bank richting bed denk ik
Ow en Alexxxxx nog bedankt voor de foto;s![]()
Hahah echt zombiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb geen ochtendhumeur.. maar ben gewoon helemaal gaar en sprakeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |