Nee, geen foute uitdrukkingenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:15 schreef Softfeel het volgende:
had ze niet een beetje een stoute uitdrukking want dan zijn ze spannend
Weet ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:30 schreef Softfeel het volgende:
nee niet fout hahaha ik bedoel stout als ontdeugend haha
zal wel een interessant gesprek zijn geweest niet?
Het oelala effect jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:40 schreef Softfeel het volgende:
Haha je zat dus zoals ik denk zo van WAUW wat een meid
ik ken dat maar al te goed
whut?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 06:09 schreef Zak het volgende:
Alex dus ook weer vrijgezel ? Je was er al een beetje op aan het hinten de afgelopen dagen.
quote:
Mja in dit geval nog niet eensquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:45 schreef Softfeel het volgende:
Haha dat heb ik ook zovaak
spreek je ze aan of zij jou komt er altijd uit:
bezet
geen intresse
niet aantoe
Kan jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:47 schreef sproetjes het volgende:
snap nog s teeds niet wat die meisje meisje opmerking te maken heeft met het feit dat ze een vriend van 41 heeftkan aan mij liggen
Ze werkt bij een cliënt, wat ze eerst deed weet ik niet, waarschijnlijk had ze nog nooit een betaalstaat gezien nee, maargoed de betaalstaat welke ze had stonden een aantal correcties op dus de bedragen waren nie direct af te leiden als je er maar een paar tellen naar kijktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:47 schreef sproetjes het volgende:
snap nog s teeds niet wat die meisje meisje opmerking te maken heeft met het feit dat ze een vriend van 41 heeftkan aan mij liggen
Welk huisje, ik ben gister in Geleen wezen kijken naar huisjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister naar mijn toekomstige huisje gaan kijken... wie heeft er zin om te komen tuinieren
Ik haat tuinieren
Niet werken, maar wel dingen regelen.... wil ook een gezond brood bakken, maar op een of andere manier kan ik maar geeb volkorenbroodmix vinden om zelf te maken.. dan maar zelf zemelen door witbrood heen gooien??? zou dat lukken met zo'n zelfmaakbroodmixding??????quote:
zik jonke.... de kums toch neet noa geleen he??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Welk huisje, ik ben gister in Geleen wezen kijken naar huisjes
al naar de boerenbond / welkoop geweest? of hebben jullie die niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:25 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Niet werken, maar wel dingen regelen.... wil ook een gezond brood bakken, maar op een of andere manier kan ik maar geeb volkorenbroodmix vinden om zelf te maken.. dan maar zelf zemelen door witbrood heen gooien??? zou dat lukken met zo'n zelfmaakbroodmixding??????
uit ervaring ja dat lukt maar volgens mij heeft de AH ze wel nog liggen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:25 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Niet werken, maar wel dingen regelen.... wil ook een gezond brood bakken, maar op een of andere manier kan ik maar geeb volkorenbroodmix vinden om zelf te maken.. dan maar zelf zemelen door witbrood heen gooien??? zou dat lukken met zo'n zelfmaakbroodmixding??????
De kleine ah in Geleen dus niet.... strax misschien ff langs de grote dan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:32 schreef Softfeel het volgende:
[..]
uit ervaring ja dat lukt maar volgens mij heeft de AH ze wel nog liggen...
alleen kijk uit met het rijzen van het brood kan sneller inzakken
nops:P teveel fruitsuikers weer hahahahha en teveel werkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:37 schreef Softfeel het volgende:
ooh das minder dat ze dat niet hebben...
maar als je gezond brood maakt maak je er dan ook een lekker fruit drankje bij?
En wat gaat Tassie nog allemaal doen vandaag?????quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:44 schreef Tassiepassie het volgende:
Vrijdag de 13de en Tassie heeft goede zin
Meidendingenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:48 schreef Poeketje het volgende:
[..]
En wat gaat Tassie nog allemaal doen vandaag?????
ik eet gewoon fruit:Pquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:47 schreef Softfeel het volgende:
ooh dat valt wel mee hoor
ik maak er zelf iedere dag 1 haha toch een beetje gezond blijven he
Dat kan ookquote:
Misschien wel, zijn de huizen betaalbaarder dan in ut durp wa.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:27 schreef Poeketje het volgende:
[..]
zik jonke.... de kums toch neet noa geleen he??hahahah
Ze hangen los niet zoals ik t wil XD whahahahha.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:16 schreef Softfeel het volgende:
ooh leuk puppy bezoek..
helaas kan ik vandaag niet sporten zucht achja
hoezo lukken je haren niet?
gewoon los laten hangen
Geleen is toch een wereldstadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:23 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Ze hangen los niet zoals ik t wil XD whahahahha.
@Ivo: alles lijkt samen te komen in Geleen hahahahha..... Tis een redelijk durp. Zitterd is meer uptown.... Geleen zeen achterbuurt.
In Mariarade of Nieuw Lotbroek wil ik wel wonen, verder niet. Ik had een super mooi huis gezien, het lag alleen in Schaesbergerveld (1 pot nat met Meezenbroek)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:29 schreef Poeketje het volgende:
Ja hoensbroek... daar wil je wonen whahahaha... dan nog liever in Heerlen, maar Geleen is dan denk ik wel de beste keus... ligt er wel aan welke straat:P hahaha
Nee, woon niet in een Tookie buurt en ga er ook niet wonenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:43 schreef .ZilveR. het volgende:
Iedereen hier woont in tokkiebuurten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |