ik eet gewoon fruit:Pquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:47 schreef Softfeel het volgende:
ooh dat valt wel mee hoor
ik maak er zelf iedere dag 1 haha toch een beetje gezond blijven he
Dat kan ookquote:
Misschien wel, zijn de huizen betaalbaarder dan in ut durp wa.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:27 schreef Poeketje het volgende:
[..]
zik jonke.... de kums toch neet noa geleen he??hahahah
Ze hangen los niet zoals ik t wil XD whahahahha.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:16 schreef Softfeel het volgende:
ooh leuk puppy bezoek..
helaas kan ik vandaag niet sporten zucht achja
hoezo lukken je haren niet?
gewoon los laten hangen
Geleen is toch een wereldstadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:23 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Ze hangen los niet zoals ik t wil XD whahahahha.
@Ivo: alles lijkt samen te komen in Geleen hahahahha..... Tis een redelijk durp. Zitterd is meer uptown.... Geleen zeen achterbuurt.
In Mariarade of Nieuw Lotbroek wil ik wel wonen, verder niet. Ik had een super mooi huis gezien, het lag alleen in Schaesbergerveld (1 pot nat met Meezenbroek)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:29 schreef Poeketje het volgende:
Ja hoensbroek... daar wil je wonen whahahaha... dan nog liever in Heerlen, maar Geleen is dan denk ik wel de beste keus... ligt er wel aan welke straat:P hahaha
Nee, woon niet in een Tookie buurt en ga er ook niet wonenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:43 schreef .ZilveR. het volgende:
Iedereen hier woont in tokkiebuurten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |