Een of andere Samsung met een blitse bovenkant.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:51 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ooh een nieuwe? welke?
alleen weer een dodende tijd om daar alles weer op te zetten en in te delen zoals je het wil..
maar je voelt je weer top dus das fijn om te horen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:56 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Een of andere Samsung met een blitse bovenkant.![]()
Ik heb er geen verstand van dus ik heb me de persoonlijke favoriet van die te charmante verkoper laten aansmeren.
Zo moeilijk is dat nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:01 schreef Poeketje het volgende:
[..]
heb je me herkend??? damn
hahahha:P
ooh haha das handig als die maar bevalt daar gaat het om..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:56 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Een of andere Samsung met een blitse bovenkant.![]()
Ik heb er geen verstand van dus ik heb me de persoonlijke favoriet van die te charmante verkoper laten aansmeren.
Kan altijd erger... Ex-collega van me is 21 en gaat trouwen met een kerel van 45 met 2 kinderenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:39 schreef Ivo1986 het volgende:
Die meid wat ik net zei blijkt een vent van 41 als vriendje te hebben![]()
Wat moet een mooie, leuke meid toch met een oude vent?
Ik heb die laptop gewoon nodig voor school, beetje Office enzo verder niks speciaals, dus hij zal wel goed zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:13 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ooh haha das handig als die maar bevalt daar gaat het om..
en doet wat jij wilt..
Zo zie je dat wonderen de wereld niet uit zijn als vind ik dat ook te.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:39 schreef Ivo1986 het volgende:
daarom als hij het maar doet hahaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik heb die laptop gewoon nodig voor school, beetje Office enzo verder niks speciaals, dus hij zal wel goed zijn
Mwa daarvoor lachte ze te liefquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:46 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Zo zie je dat wonderen de wereld niet uit zijn als vind ik dat ook te.
miss cat. golddigger?
Niet echtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:46 schreef Softfeel het volgende:
[..]
daarom als hij het maar doet haha
verder nog plannen vandaag?
Alsof lief lachen ook maar iets over een persoon zegtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mwa daarvoor lachte ze te liefmaja kan altijd natuurlijk...
nee iedereen is nog op vakantie om mee te stappenquote:
Mja op zich ben ik goed met mensen in te schatten, maarjaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:00 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Alsof lief lachen ook maar iets over een persoon zegt
meer v olwassen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:39 schreef Ivo1986 het volgende:
oke die opmerking snap ik niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:09 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Het was een echt meisje meisje dus ja...
Mja verlegen, lief uitziend, lief lachend. Totaal geen bitch zeg maar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oke die opmerking snap ik niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |