Sorry ik zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:41 schreef Poeketje het volgende:
TLK: je mot ook niet gaan staan vechten.. tis een achterbuurtdadelijk ontketen je een rel die ik tot hier kan horen!!!! whahahahahha
waar heb je de pizza besteld?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sorry ik zal het niet meer doen
Zo nu gaan trainen maar die pizza is verkeerd gevallen.. Hopelijk komt hij niet terug.
Dank je! Ik ben vooralsnog wel blij met de keus die ik gemaakt hebquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Inderdaad.
Alexxxxx: nu snap ik die andere opmerking pas! Sterkte...
jij staat niet lang droog , vrouwen vallen op je woeste uiterlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je! Ik ben vooralsnog wel blij met de keus die ik gemaakt hebBenieuwd of dat nog steds is als ik een tijd droog sta
Spoor bijster. Je had geen relatie maar gaat nu wel droog staan. Of had je een neukertje wat je geen relatie wil noemen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je! Ik ben vooralsnog wel blij met de keus die ik gemaakt hebBenieuwd of dat nog steds is als ik een tijd droog sta
Dat is waarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij staat niet lang droog , vrouwen vallen op je woeste uiterlijk
Ik had wel sex jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:11 schreef Zak het volgende:
[..]
Spoor bijster. Je had geen relatie maar gaat nu wel droog staan. Of had je een neukertje wat je geen relatie wil noemen?
In december ga ik terug naar Nederland en rond de feestdagen ben ik zeker weer in Limburg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:45 schreef Zak het volgende:
Wanneer kom jij weer terug naar Heerlen of helemaal niet meer? Moet nog steeds de logs zoeken. Zit nooit meer achter de pc thuis alleen maar via de iPad.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef postmortum het volgende:
ik lig al 15 minuten dubbel om deze strip![]()
[ afbeelding ]
Ik vond dat het na de eerste tijd (afkickenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omg hahaquote:
ik heb nadat ik bijna 5 jaar lang VEEL sex had bij mn eerste relatie anderhalf jaar droog gestaan, en toen werd het steeds lastigerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vond dat het na de eerste tijd (afkicken) juist makkelijker werd.
Maar ja, volgende week komt mijn vriend een paar weken en daarna begint het weer opnieuw.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:30 schreef Tassiepassie het volgende:
ik kan wel ff mijn tieten posten?
ja doe maar! gister had je ook geen problemen ze te showenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:30 schreef Tassiepassie het volgende:
ik kan wel ff mijn tieten posten?
Hm, ik zit pas op 3 maanden, misschien wordt het later pas echt erg. Dat ga ik dan niet meer meemaken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb nadat ik bijna 5 jaar lang VEEL sex had bij mn eerste relatie anderhalf jaar droog gestaan, en toen werd het steeds lastiger![]()
Ik doe niet meer aan sex (tot ik een vaste relatie heb) , fappen blijf ik gewoon doen. Anders kan ik elke ochtend mn lakens verschonen, geen zin inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, ik zit pas op 3 maanden, misschien wordt het later pas echt erg. Dat ga ik dan niet meer meemaken.
Kun je niet beter niet over seks lullen als je probeert om het niet te doen?
was alleen mijn buik en beetje inkijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja doe maar! gister had je ook geen problemen ze te showen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
was alleen mijn buik en beetje inkijk![]()
maar ik laat dat maar voor KEL en niet voor hier
omg alexquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan ga ik wel ff door!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
omg alex
[ http://images2.disneysites.com/clipart/images41/Movies/Lion_King/Simba/simba27cub.gif&t=1]afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan ga ik wel ff door!
[ afbeelding ]
Hoezo NSFW? Dat oerkomt mij wekelijks op het werkquote:
pizza van de C1000quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
waar heb je de pizza besteld?
trouwens het eten naast de shoarmazaak naast het poolcenter in Sittard is echt niet te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |