Slaapzequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:39 schreef sproetjes het volgende:
ik krijg al extra een half uur langer betaald om te poetsen en op te ruimen (op mn andere baan niet) maar dit was wel heel kut
maar nu ga ik naar bed![]()
![]()
Geblokkeerdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kon het topic niet meer openen op de uni.
oh! sorry, ik dacht, vrijdagavond, iedereen is wel klaar met werk en zo, had ff geen rekening met jou gehoudenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kon het topic niet meer openen op de uni.
Hoeft ook niet hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh! sorry, ik dacht, vrijdagavond, iedereen is wel klaar met werk en zo, had ff geen rekening met jou gehouden
Omdat het kanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom zijn jullie zo laat nog wakker ?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom zijn jullie zo laat nog wakker ?
Dat ja.quote:
Trustequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[..]
Dat ja.maargoed ik ga nu slapen
![]()
Nachtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is pas 2 uur en ik ben een nachtmens. dus ik ben altijd wakker als ik niet hoef te werken
Jaoh, die slapen we gewoon wegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ochtend is vervelend dus die skip ik
Jaa dat is ook waarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar niet te laat want vrije tijd missen is ook zonde
Ik dacht om 1u al mijn nest in te gaan, maar ik ben weer helemaal wakkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht nog zo om 2 te gaan slapen tot 10
zal wel half 4 tot 12 worden
Ik ben altijd wakker behalve in de ochtend... ook op het werk. zombie alertquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht om 1u al mijn nest in te gaan, maar ik ben weer helemaal wakker
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben altijd wakker behalve in de ochtend... ook op het werk. zombie alert
Ik heb geen ochtendhumeur.. maar ben gewoon helemaal gaar en sprakeloosquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Tegen mij moet je ook niet teveel 's ochtends zeggen als je niet wil worden afgesnauwd
nee, zit nog met een leuke meid op msn te kletsenquote:
idem... voor de lunch niet aanpreekbaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb geen ochtendhumeur.. maar ben gewoon helemaal gaar en sprakeloos
kusjesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:38 schreef vosss het volgende:
Ik ga me maar eens verplaatsen van de bank richting bed denk ik
Ow en Alexxxxx nog bedankt voor de foto;s![]()
Hahah echt zombiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb geen ochtendhumeur.. maar ben gewoon helemaal gaar en sprakeloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |