Omdat het kanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom zijn jullie zo laat nog wakker ?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom zijn jullie zo laat nog wakker ?
Dat ja.quote:
Trustequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[..]
Dat ja.maargoed ik ga nu slapen
![]()
Nachtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is pas 2 uur en ik ben een nachtmens. dus ik ben altijd wakker als ik niet hoef te werken
Jaoh, die slapen we gewoon wegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ochtend is vervelend dus die skip ik
Jaa dat is ook waarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar niet te laat want vrije tijd missen is ook zonde
Ik dacht om 1u al mijn nest in te gaan, maar ik ben weer helemaal wakkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht nog zo om 2 te gaan slapen tot 10
zal wel half 4 tot 12 worden
Ik ben altijd wakker behalve in de ochtend... ook op het werk. zombie alertquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht om 1u al mijn nest in te gaan, maar ik ben weer helemaal wakker
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben altijd wakker behalve in de ochtend... ook op het werk. zombie alert
Ik heb geen ochtendhumeur.. maar ben gewoon helemaal gaar en sprakeloosquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Tegen mij moet je ook niet teveel 's ochtends zeggen als je niet wil worden afgesnauwd
nee, zit nog met een leuke meid op msn te kletsenquote:
idem... voor de lunch niet aanpreekbaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb geen ochtendhumeur.. maar ben gewoon helemaal gaar en sprakeloos
kusjesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:38 schreef vosss het volgende:
Ik ga me maar eens verplaatsen van de bank richting bed denk ik
Ow en Alexxxxx nog bedankt voor de foto;s![]()
Hahah echt zombiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb geen ochtendhumeur.. maar ben gewoon helemaal gaar en sprakeloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |