You're lucky.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was zaterdag samen met een ex van me op stap, was erg gezellig!
Joppie heeft een goed antwoord gegeven.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
You're lucky.
Ik zal even korte samenvatting geven.
Joppie en Vriendinnetje hebben bijna jaartje verkering. Dan is het eind juni en heeft Vriendinnetje vakantie, Joppie niet, en op vrijdagochtend belt Joppie naar Vriendinnetje die hij al een week niet gezien heeft door school/studie/werk. Vriendinnetje zegt: ik mis je zo en ik wil met jou op vakantie we moeten volgende week gaan boeken lekker samen in hotelletje in Kroatië ik ben gek op jou. Joppie denkt:
Zaterdag en zondag geen teken van leven van Vriendinnetje. Geen smsje wordt beantwoord, geen telefoontje opgenomen. Zondagavond eindelijk teken van leven. Vriendinnetje was ziek en brak. Nou goed, kan gebeuren. Maandag ochtend weer smsje van vriendinnetje, ze ligt nog steeds ziek op bed. Dus Joppie dnekt ik ga even langs, ik ga even lief doen, want ik wilde toch nog even met haar praten.
Joppie komt daar, loopt ze fris en fruitig in een zomers jurkje door het huis heen. Als ze mij ziet is ze eerst blij, en dan komt het hoge woord eruit: Joppie, ik weet niet of we samen nog wel verder moeten. Joppie denkt terug aan de vrijdag ervoor en denkt:x 100 ongeveer.
Nou prima. Vriendinnetje gaat op vakantie en smst vanuit haar vakantieland dat ze Joppie mist en met Joppie af wil spreken. Joppie is terug van vakantie en komt vriendinnejte vandaag tegen in Assen. Vriendinnetje zegt: ik wil je voorlopig niet zien. Joppie weer:![]()
+ flikker maar op
We hebben ook flink wat afgeruziet voor we weer vriendschappelijk met elkaar om gingen hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
You're lucky.
Ik zal even korte samenvatting geven.
Joppie en Vriendinnetje hebben bijna jaartje verkering. Dan is het eind juni en heeft Vriendinnetje vakantie, Joppie niet, en op vrijdagochtend belt Joppie naar Vriendinnetje die hij al een week niet gezien heeft door school/studie/werk. Vriendinnetje zegt: ik mis je zo en ik wil met jou op vakantie we moeten volgende week gaan boeken lekker samen in hotelletje in Kroatië ik ben gek op jou. Joppie denkt:
Zaterdag en zondag geen teken van leven van Vriendinnetje. Geen smsje wordt beantwoord, geen telefoontje opgenomen. Zondagavond eindelijk teken van leven. Vriendinnetje was ziek en brak. Nou goed, kan gebeuren. Maandag ochtend weer smsje van vriendinnetje, ze ligt nog steeds ziek op bed. Dus Joppie dnekt ik ga even langs, ik ga even lief doen, want ik wilde toch nog even met haar praten.
Joppie komt daar, loopt ze fris en fruitig in een zomers jurkje door het huis heen. Als ze mij ziet is ze eerst blij, en dan komt het hoge woord eruit: Joppie, ik weet niet of we samen nog wel verder moeten. Joppie denkt terug aan de vrijdag ervoor en denkt:x 100 ongeveer.
Nou prima. Vriendinnetje gaat op vakantie en smst vanuit haar vakantieland dat ze Joppie mist en met Joppie af wil spreken. Joppie is terug van vakantie en komt vriendinnejte vandaag tegen in Assen. Vriendinnetje zegt: ik wil je voorlopig niet zien. Joppie weer:![]()
+ flikker maar op
Dat was wel duidelijk jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:47 schreef Oneself het volgende:
Had trouwens heul niet door dat topic dicht was.
Wanneer is datquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:46 schreef Oneself het volgende:
Joppie heeft een stom vriendinnetje en moet gewoon lekker meedoen aan de KEI-week.
Leest makkelijker weg dan een ik, zij verhaalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef Mistaken het volgende:
Joppie spreekt in derde vorm enkelvoud.
Volgende week.quote:
Ja, zie het nu ook pas dat ik dat tot aan het laatste schreef. Maar goed, het verhaal is wel duidelijk haha.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:56 schreef Jesse_ het volgende:
Dat je het nog je vriendinnetje durft te noemen
Niks mis met de TTquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Alles mis met de TT, de TT is saai en lelijk.![]()
En je punt is? Als je een hippe TT weet, stel 'm voor in FB?quote:
Feedback. Naast het algemene feedback subforum heeft ieder subforum ook een apart feedbacktopic waar je de modjes aan kunt spreken.quote:
Voor wat?quote:
Of je doet niet zo bijdehand en wacht even met je scheur open te trekken? Heb al iets in FB geplaatstquote:
Moet je ongesteld worden?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Of je doet niet zo bijdehand en wacht even met je scheur open te trekken? Heb al iets in FB geplaatst
migraine is niet goed voor m'n bui
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2010:
JH87
Luco
nietzman
Bob.
MaxMark
Q.E.D.
NelsonWandelaar
Renesite
Oneself
ChipsZak.
Peterselieman
Jesse_
Breathtaking
Bullet-tooth
moemoe
Fems
Nixx-
Prosac
TARAraboemdijee
RealZeus
Alexxxxx
joppie_saus
Mistaken
RickoKun
remlof
Albert86
DevilsAndDust
Surveillance-Fiets
tong80
RedFever007
Broertie
beertenderrr
iBenny
boem-dikkie
suikertaartje
Mr.Jorn.
Thijz
Rockabella
2dope
Crutch
rulerofdeath
Gitaarmat
donthate
Symphonic
justmattie
BluesRebel
boertie
leolinedance
Misstique
maok
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2010:
Olga
Sally
JJdJ1984
Sj0rSz
Zeroku
franklop
donroyco
TJDoornbos
nyny83
sportfreak
dennistd
Dr_Flash
Rauzer
ChiefBigFoot
Muck
DerMeister
Duvel
greavy
MPG
Luco
Tackleberry
existenz
methodmich
Q.E.D.
OA
xxiessiexx
Breuls
Light
Ascendancy
Renesite
Socios
Bob.
vosss
Oneself
sbientje
Ou-Tannu
Ferdo
raistlin6
GlowMouse
Danny
RedFever007
BeefRWijker
ziggyziggyziggy
James1988
Ireyon
remlof
rubbereend
MaxMark
Aalbers
NoBody122
Daarvoor moet ik tot 21:50 uur wachtenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, tssk, jullie doen 2010, ik deed mn hele fok carriere....
abonnementloze pauperquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik tot 21:50 uur wachten
Maar daarmee ben je geen oppercrew, maar alleen hogere crewquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ Eindredactie Sport ]
je bent SA, oelewapper
Alles gaat kapot in augustus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:05 schreef joppie_saus het volgende:
Mijn ex belde net. Ze is super duper flink kwaad en wil me voorlopig niet zien. Aan de ene kant ben ik er blij om, aan de andere kant bevalt het me niks.
En o ja, ik ben dronken en heb net gekotst
Haha, watskeburt?! Waarom is ze super duper flink kwaad?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:05 schreef joppie_saus het volgende:
Mijn ex belde net. Ze is super duper flink kwaad en wil me voorlopig niet zien. Aan de ene kant ben ik er blij om, aan de andere kant bevalt het me niks.
Zo naar de engel een wijf scoren?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:05 schreef joppie_saus het volgende:
Ah pf, waarom zou je niet met een familielid mogen praten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:12 schreef joppie_saus het volgende:
Ach ik heb met een familielid gepraat gister en dat vind ze niet tof blijkbaar. Én kent iemand het spel Skip-Bo? Doe dat met drankregels en je gaat dood.
Wat let je?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah pf, waarom zou je niet met een familielid mogen praten.![]()
Ken het spel niet, maar lijkt me heerlijk om dronken/beschonken te zijn atm.
Feestje bij mij thuis, kom ook danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:26 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hm gebrek aan alcohol hier, ibuprofen en het willen slapen met een uurtje.
Ik ben niet in Groningen, daarom ook niet handig dronken te worden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:43 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Feestje bij mij thuis, kom ook danEr staat nog 3/4 krat bier plus de nodige andere alcohol hehe.
Jij is bij mijn mams. Nou hebben wij het samen heel gezellig maar toch is het momenteel niet ideaal hier kachel te gaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:50 schreef joppie_saus het volgende:
Haha nee valt mee. Waar is jij dan
Haha ok, enjoyquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:59 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm, nee. Bij je mama kun je inderdaad niet kacheltje lam worden. Ik ga lekker verder feesten, alles draait en morgen half 9 stage maar dat zien we dan wel weer!
Owquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:43 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Feestje bij mij thuis, kom ook danEr staat nog 3/4 krat bier plus de nodige andere alcohol hehe.
Je nodigt wel wildvreemden uit, maar studiegenotenquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tho: OneSelf ist wel een meissie
Ik had jullie heuuuus wel allemaal mee genomen hoor. In m'n rugzak!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je nodigt wel wildvreemden uit, maar studiegenoten!
Damn you, PSMquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
DevilsAndDust
ChipsZak.
Peterselieman
Bob.
Alexxxxx
JH87
Grulez
al een eeuw niet meer gezien,ook niet op msn of facebookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:56 schreef MaxMark het volgende:
Eens even zien of ze hier nog lurkt..
DaD?
Ze was hier een tijd geleden nog, op zoek naar een kamer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
al een eeuw niet meer gezien,ook niet op msn of facebook
sja, in dit topic kom ik normaal niet meer hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ze was hier een tijd geleden nog, op zoek naar een kamer.
Jij gaat naar meetings in Limburg?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sja, in dit topic kom ik normaal niet meer he
Zit nu veel in het Limburg topic. ook leuke mensen.. maar die meetings zijn zo verrekte ver rijdenheeft me letterlijk mn auto gekost...
Één van de vele. En waarom kom jij hier niet zo vaak meer?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sja, in dit topic kom ik normaal niet meer he
Daar wonen leuke mensen, die ik viahet limburg topic kenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:09 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Jij gaat naar meetings in Limburg?![]()
Hoe kom je op jet idee om daar te meeten? Of is daar je thuisthuis?
weet niet? heb een tijde sowieso heel weinig op fok gezeten, kwam ik nergens meer.. en hier nog steds niet..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Één van de vele. En waarom kom jij hier niet zo vaak meer?
Was dat niet pas net aan? Of haal ik weer mensen door elkaar?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:34 schreef beertenderrr het volgende:
* beertenderrr meldt ook relatie problemen
ja dat was ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Was dat niet pas net aan? Of haal ik weer mensen door elkaar?
En hai Alexje!
woeha nee joh hahahaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:46 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Je probeert over je ex heen te komen door OneSelf uit te nodigen op je feestje?
Ook niet als je net studeertquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:54 schreef Mistaken het volgende:
Begin nooit iets voordat je gaat studeren!
Hoax! Een nacht is maar 6 uur!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:40 schreef Luco het volgende:
De kolere, slaap je uit het niets opeens 11,5 uur in een nacht.
Jij wint. Punt is wel duidelijk neem ik aan. Nu maar eens ontbijtenquote:
wat voor weddenschap was dat dan wel niet?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:12 schreef joppie_saus het volgende:
Vriend van me heeft vanavond weddenschapje verloren en nu moet die een Brazilian wax doen maar kan dit überhaupt wel bij een jongen?
Grapjas, dat hebben we uiteraard al lang geprobeerdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:14 schreef Nixx- het volgende:
Google is your friend:
http://www.google.nl/sear(...)ierfiets+gr&gs_rfai=
Zonnig, paar witte plukjes wolk.quote:
Kijk, daar hebben we wat aan, dank je welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:32 schreef Luco het volgende:
Cafe de Toeter.
http://www.cafedetoeter.nl/arrangementen.php
Je laat je kennenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:56 schreef Renesite het volgende:
Dus als ik om 17:00 op de fiets stap van werk krijg ik een nat pak? Ik ga wel met de bus
Ik ben weer eens in zo'n bui.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:08 schreef Bob. het volgende:
HanigHandig, dat weer ding weerding, Luco!
En goedemorgen!
Daar zit ik nu ook. Zit er helaas deze week niet in om naar Groningen te gaan. Ben regelmatig aan het werk namelijkquote:
Nope. ROGquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:34 schreef joppie_saus het volgende:
Waar korfbal je trouwens? Bij NIC?
Ik ook!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ga vanavond uit. Nog meer partyanimals?
Ik werk in grunn :pquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar zit ik nu ook. Zit er helaas deze week niet in om naar Groningen te gaan. Ben regelmatig aan het werk namelijk
Middagquote:
Je snapt het welquote:
Dankjewel!quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:16 schreef Fems het volgende:
[..]
Dankjewel!Ik ben bijna weg!
Vertel me maar even via de PM hoe het met je gaat. Heb ik iets te lezen als ik terug ben thuis!
Wat gaan jullie doen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef Oneself het volgende:
Goedenavond!
Ah, ik ga straks daten met wat vriendinnetjes, zin in!
Terrasje pakken. Beeetje fris, maar moet te doen zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen?
En ik ben slooooom vandaag. Oké. Opstaan. Nu.
Het is best wel warm hoor, terrasje lijkt me wel lekker nu!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:18 schreef Oneself het volgende:
[..]
Terrasje pakken. Beeetje fris, maar moet te doen zijn.
Dank u, Joppie!
Al opgestaan, Bob.?
sterktequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:06 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb ook dezelfde type en kleur auto.
Ik heb alleen geen lelijke stickers, wel lichtmetale velgen en geen trekhaak.
Wat ben je toch ook een gekke jongenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sterktemijn eerste auto was een rijdend stickerboek, ik heb nu alleen deze:
[ afbeelding ]
en bij evenementen soms een badeend op de neus.
[ afbeelding ]
Wat ben jij nog steeds een akelig figuurquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:33 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een gekke jongen
Dat zal best, maar al die stickers erop maken hem niet bepaald fraaierquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:30 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Correctie: Een zeer betrouwbare "mechanische" Toyota
Wat zijn JOVD-ers?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bespaar je de moeite, ik ga niet in discussie met JOVD-ers
In discussie gaan met Jesse_quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat ben jij nog steeds een akelig figuurVerveelt dat nou nooit, die negatieve houding ten opzichte van alles en iedereen, behalve je eigen kleine wereldje?
Ik beleef er juist intens veel plezier aanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat ben jij nog steeds een akelig figuurVerveelt dat nou nooit, die negatieve houding ten opzichte van alles en iedereen, behalve je eigen kleine wereldje?
Jesse_ zet zich tegen alles wat HBO of linkser dan D66 is af. Klaar. Discussies met Jesse zijn dan ook zeer vermakelijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:54 schreef Mistaken het volgende:
Is Jesse_ normaal altijd gemeen geweest?
En terechtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik beleef er juist intens veel plezier aan
ben hier een tijdje niet geweest he, dan mis je dat!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef Bob. het volgende:
Zo erg is Jesse_ niet meer de laatste tijd, toch? Ik vond hem wel vriendelijk.
Ik heb zn foto gezien, en ondanks zijn wijvenkaspel is het een man.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Jesse_ zet zich tegen alles wat HBO of linkser dan D66 is af. Klaar. Discussies met Jesse zijn dan ook zeer vermakelijk.
En we weten nog steeds niet of het stiekem een vrouw is
Even tegen Bradley zeggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb zn foto gezien, en ondanks zijn wijvenkaspel is het een man.
De presentator koos voor Bernlef, dus die heb ik gebeld. Die zijn namelijk van plan volgende week tijdens de KEIweek met zo'n ding rond te toeren. Dat gaan ze ook gewoon doen nu, ondanks het 'verbod'.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:12 schreef Luco het volgende:
Hoe ging je belletje met de Toeter over die bier/quizfiets?
Zorgt sowieso voor extra publiciteit als ze staande worden gehoudenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
De presentator koos voor Bernlef, dus die heb ik gebeld. Die zijn namelijk van plan volgende week tijdens de KEIweek met zo'n ding rond te toeren. Dat gaan ze ook gewoon doen nu, ondanks het 'verbod'.
Deden ze vorig jaar ook. Suffe Friezen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
De presentator koos voor Bernlef, dus die heb ik gebeld. Die zijn namelijk van plan volgende week tijdens de KEIweek met zo'n ding rond te toeren. Dat gaan ze ook gewoon doen nu, ondanks het 'verbod'.
Maar toen mocht het nog.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:25 schreef Luco het volgende:
[..]
Deden ze vorig jaar ook. Suffe Friezen.
SPAMquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Volg je het BuzzyNewz niet?
linkje![]()
heeft de andere M.C. Hammer nog over getwitterd, 3 dagen terugquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:44 schreef Luco het volgende:
Suffe cachegeheugen enzulks. Ik zie 'm gewoon![]()
[ afbeelding ]
Ik doe niet aan Twitterquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heeft de andere M.C. Hammer nog over getwitterd, 3 dagen terug
ik ook nietquote:
datquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ook niet aan de FP, neem ik aan
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ook niet aan de FP, neem ik aan
Wat begin je te missen? De aandacht?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef joppie_saus het volgende:
Haha ja, allemaal perverse mannetjes.
Zo stom, gister knallende ruzie met mijn ex-vriendinnetje gehad en nu begin ik haar nog langzaam te missen ook
Groei je vanzelf overheen. Niks mis met je kut voelen over je ex lijkt me.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:13 schreef joppie_saus het volgende:
Nee. Hoe ze was en hoe gezellig we het hadden.
Maar vanavond weer feestje bij mij thuis en daarna naar de stad en daar komt ook weer meisje met wie ik het gister wel leuk had. Maar op de een of andere manier ga ik dan kijken naar wat zij niet heeft wat mijn ex wel had.
Gewoon dat meisje neuken om je ex te vergeten!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:13 schreef joppie_saus het volgende:
Nee. Hoe ze was en hoe gezellig we het hadden.
Maar vanavond weer feestje bij mij thuis en daarna naar de stad en daar komt ook weer meisje met wie ik het gister wel leuk had. Maar op de een of andere manier ga ik dan kijken naar wat zij niet heeft wat mijn ex wel had.
Djeez he.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:56 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt ook genoeg over de FP trouwens...
Vertel vertel vertel!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:18 schreef Fems het volgende:
God, ik heb weer wat beleefd in de trein!![]()
Joppie, ik wil haar wel voor je keuren?
Vertel!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:18 schreef Fems het volgende:
God, ik heb weer wat beleefd in de trein!![]()
Joppie, ik wil haar wel voor je keuren?
Ga naar Oosterpoort en vraag Freddy van der Pol. Heerlijk relaxte gast die alles op jou tempo doet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Vertel!![]()
Weet iemand hier nog een fijne rijinstructeur in Groningen? Ik zoek er een met veel geduld.
Gelukkig ben ik dat station allang gepasseerd...hoewel...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:19 schreef Luco het volgende:
Vertel vertel vertel!
En keuren doe ik ook wel aan mee.
Rijschool Marum moet je dan niet doen. Kerel uit Servië die uit het niets boos werden 2 minuten later weer doodnormaal tegen je deed. Wel hele toffe kerel verderquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Vertel!![]()
Weet iemand hier nog een fijne rijinstructeur in Groningen? Ik zoek er een met veel geduld.
Ik snap het niet!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:22 schreef joppie_saus het volgende:
Ik stuur als ik thuis ben wel even hyves foto per PM, maar ik wil hem absoluut nergens op het forum tegenkomen want dan zal er waarschijnlijk nooit gaan gebeuren wat Mistaken mij aanraadde haha.
Ik wil ook een foto zien!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:22 schreef joppie_saus het volgende:
Ik stuur als ik thuis ben wel even hyves foto per PM, maar ik wil hem absoluut nergens op het forum tegenkomen want dan zal er waarschijnlijk nooit gaan gebeuren wat Mistaken mij aanraadde haha. Mag ik jou dan ook keuren, Fems?
Mijn feestje crashen? Die crash je niet zomaar
quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:18 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Gewoon dat meisje neuken om je ex te vergeten!
Wijsheid komt met de jarenquote:
Het is wel te hopen voor 'mquote:
Vrouwen komen overal achterquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:26 schreef Mistaken het volgende:
Maar waarom ga je dat meisje niet doen als ze op het forum belandt?
Daar komt ze heus niet achter!
vrouwen komen overal achter... heus!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:26 schreef Mistaken het volgende:
Daar komt ze heus niet achter!
Als ze daar achter komt wilt ze mij niet meer denk ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:26 schreef Mistaken het volgende:
(..)
Nee, je praat er alleen over.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:30 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ga jij maar filmpjes kijken, ik gebruik hem liever![]()
Een vooruitzicht geven op ons leven na het studentenleven.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:32 schreef Nixx- het volgende:
Ik vraag me nu werkelijk af:
Party crashen, nachtbrakers, rijlessen, gezeik over ex-en, kamers, bierfietsen….
Wat doe ik hier???
quote:
Ik had het over een leuk meisje, Mistaken begint dat ik haar moet gaan duwen..quote:
Vreemd verhaal ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:34 schreef Fems het volgende:
Jullie gaan mij veel te snel.
[verhaal]
En joppie, als je me tegen komt in de stad vanavond, mag je me best keuren!Gezellig. drinken we dan ook een biertje?
Ik zeik niet Nixx-je!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:32 schreef Nixx- het volgende:
Ik vraag me nu werkelijk af:
Party crashen, nachtbrakers, rijlessen, gezeik over ex-en, kamers, bierfietsen….
Wat doe ik hier???
Overal!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:36 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Vreemd verhaal ja.
Ja, samen biertje doen is goed idee, waar ben je te vinden meestal?
Succesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:37 schreef joppie_saus het volgende:
Dus ik mag elke kroeg binnen gaan stappen, op de bar gaan klimmen en gaan roepen: FEMS, WAAR BEN JE?
Ik had het over iets meer dan een vriendschappelijk duwtje!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:34 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik had het over een leuk meisje, Mistaken begint dat ik haar moet gaan duwen..
Zou ik doen! Als je me dan vindt, krijg je een biertje.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:37 schreef joppie_saus het volgende:
Dus ik mag elke kroeg binnen gaan stappen, op de bar gaan klimmen en gaan roepen: FEMS, WAAR BEN JE?
Heb ik het woord in mijn mond genomen dan??quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:40 schreef Fems het volgende:
[..]
Zou ik doen! Als je me dan vindt, krijg je een biertje.
BradleyQ, Mistaken, Joppie kennen ook niemand hieruit IRL.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:40 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Heb ik het woord in mijn mond genomen dan??
Ik doel meer op het feit dat de onderwerpen voor mij al in een ver verleden liggen.
en ik dus eigenlijk niet mee kan praten.
en ik de enigste ben die geen persoon IRL ken.
Wil je wel gespot worden?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:40 schreef Fems het volgende:
[..]
Zou ik doen! Als je me dan vindt, krijg je een biertje.
De rest wel?!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:41 schreef Luco het volgende:
[..]
BradleyQ, Mistaken, Joppie kennen ook niemand hieruit IRL.
Och,quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wil je wel gespot worden?
Hoe oud ben je eigenlijk? En ik wil best ergens anders over babbelen, ik heb meerdere hobby's die niet perse hobby's van een student zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:40 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Heb ik het woord in mijn mond genomen dan??
Ik doel meer op het feit dat de onderwerpen voor mij al in een ver verleden liggen.
en ik dus eigenlijk niet mee kan praten.
en ik de enigste ben die geen persoon IRL ken.
Van de "vaste" kliek hebben mensen elkaar wel eens IRL gezien.quote:
Het is voor mij al weer een tijdje geleden iig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:43 schreef Luco het volgende:
[..]
Van de "vaste" kliek hebben mensen elkaar wel eens IRL gezien.
LADA's?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Nixx en ik hebben een gezamenlijke hobby, maar laten we het daar maar niet over hebben
Word me in andere topics iig niet altijd in dank afgenomen als ik er over praat![]()
Ik ben 29.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:43 schreef Fems het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk? En ik wil best ergens anders over babbelen, ik heb meerdere hobby's die niet perse hobby's van een student zijn.
PSM en Rene wel...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:41 schreef Luco het volgende:
[..]
BradleyQ, Mistaken, Joppie kennen ook niemand hieruit IRL.
Dat nog wel, maar er zit wel een groot verschil tussen het studentenleven en het werkende leven.quote:
Je weet toch wel dat je leven eindigt bij de 30?quote:
Daar zeg je wat.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:53 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat nog wel, maar er zit wel een groot verschil tussen het studentenleven en het werkende leven.
Andere dagbesteding, andere prioriteiten.
Voor jouw wel, bij mij begint het dan pas.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:53 schreef Jesse_ het volgende:
Je weet toch wel dat je leven eindigt bij de 30?
Zuiplap.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:54 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Daar zeg je wat.
* BradleyQ haalt bier.
Zuiplapquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:54 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Daar zeg je wat.
* BradleyQ haalt bier.
Welnee, ik heb gister maar 2 bier gehad en daarvoor 2 dagen niks.quote:
Dat is nog steeds meer dan ik drink.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:57 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Welnee, ik heb gister maar 2 bier gehad en daarvoor 2 dagen niks.
Maar vanavond moet ik vieren dat het morgen vrijdag is!![]()
Dan heb ik gisteren tijdens het pokeren meer gedronkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:57 schreef BradleyQ het volgende:
Welnee, ik heb gister maar 2 bier gehad en daarvoor 2 dagen niks.
Maar vanavond moet ik vieren dat het morgen vrijdag is!![]()
Wtf?quote:
Dat snap ik. Veel van mijn vrienden hier zijn ouder en werkende.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:53 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat nog wel, maar er zit wel een groot verschil tussen het studentenleven en het werkende leven.
Andere dagbesteding, andere prioriteiten.
Hij wil zijn vrouw ook horen tijdens de sexquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:19 schreef joppie_saus het volgende:
Ik geniet ook wel.
Net de buurman aan de deur, of het vanavond iets rustiger mag
Muziek hard aan gehad?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:19 schreef joppie_saus het volgende:
Ik geniet ook wel.
Net de buurman aan de deur, of het vanavond iets rustiger mag
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:21 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hij wil zijn vrouw ook horen tijdens de sex
ik kan vroeg gaan, even amsterdam in, maar in principe pas na 20u een pickupquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:59 schreef MaxMark het volgende:
Heuj René, ga jij toevallig op 1 september met de hele vroege trein naar schiphol?
helaas... die keer op de snelweg kwam dichterbij, doch ook niet goed...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
René gespot!
[ afbeelding ]
Merk en type: Toyota Corolla
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 8 augustus 2010
Fotograaf: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Castlefest 2010
Genieten van het leven is het belangrijkste wat e ris. En een boek lezen is ook genietenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:23 schreef Fems het volgende:
Genieten van het leven moet ook.![]()
Je PM ga ik straks beantwoorden, eesrt boek lezen:D
Alsof jij op castlefest durft te komenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
helaas... die keer op de snelweg kwam dichterbij, doch ook niet goed...
niet bepaaldquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alsof jij op castlefest durft te komen
één banaan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja, je kocht een banaan bij mijn kassa, that it
geen idee. Hij kwam erbij het me een half jaar later te vertellen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
één banaan?met of zonder condoomm?
Okeuj, wij gaan met de groep van o.a. Lennart mee, in de vroege ochtend. Waarschijnlijk ook later nog een keer om een Erasmus-student te volgen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik kan vroeg gaan, even amsterdam in, maar in principe pas na 20u een pickup
andersom, kijk ik zo boos? Zeg effe hoi is mijn devies. Deed ik laatst nog toen ik breathtaking tegenkwam.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
Dan heb je indruk gemaakt zeker
pm zo als ik thuis ben wel even. Zit nog 7 min in de bus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Okeuj, wij gaan met de groep van o.a. Lennart mee, in de vroege ochtend. Waarschijnlijk ook later nog een keer om een Erasmus-student te volgen.
Is dit voor dat Oogprogramma?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Okeuj, wij gaan met de groep van o.a. Lennart mee, in de vroege ochtend. Waarschijnlijk ook later nog een keer om een Erasmus-student te volgen.
Het gaat vrij gesmeerd tot nu toe! We denken wel dat we ons 'team' nog op z'n minst moeten verdubbelen naar 25 mensen, puur omdat we per week zo'n 4 à 5 items moeten maken van elk 3/4 minuten. Binnenkort worden de eerste pilots al geschoten, half oktober de eerste uitzending.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:46 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Loopt het op rolletjes?
Ben benieuwd hoe het eruit ziet!
Ik zal het nog een paar week overwegen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het gaat vrij gesmeerd tot nu toe! We denken wel dat we ons 'team' nog op z'n minst moeten verdubbelen naar 25 mensen, puur omdat we per week zo'n 4 à 5 items moeten maken van elk 3/4 minuten. Binnenkort worden de eerste pilots al geschoten, half oktober de eerste uitzending.
Vrijwilligers nog steeds welkom
En dat houdt in?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Om mee te werken aan het nieuwe studentenprogramma op OOG TV
Oke, ben benieuwd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hehe, ik stuur je ook wel even een PM
Mij ook?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hehe, ik stuur je ook wel even een PM
14.gifquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:58 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ik zal het nog een paar week overwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |