ik weet het ook nietquote:
quote:
quote:
Stel iets voor en dan kan het daarin aangepast wordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:31 schreef Oneself het volgende:
Ik vind de TT heul niet pakkend trouwens.
Er is een mannetje jarig!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Stel iets voor en dan kan het daarin aangepast worden
Hm waar ging het in t vorige topic ong over?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Stel iets voor en dan kan het daarin aangepast worden
Neuh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:58 schreef Oneself het volgende:
Ah rite. En die begint dus met de G? Nooit geraden.
Henks mogen niet oordelen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:36 schreef Bobs. het volgende:
Ik weet dat ik niet mag oordelen, aangezien ik altijd titel loze topics open, maar af en toe iets leuks er in heeft ook wel wat. Ja.
Maar goedemorgen!
Nee?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wachtwoord weer terug?
Haii mensen trouwens.
1 september was een drukke dag, maar de eersten komen halverwege augustus alquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:44 schreef MaxMark het volgende:
Even een vraagje aan de buitenlandse-studentenen-ophalers: Wanneer komen deze mensen aan?
Dat heb ik dus zo vaak he. Dan regent het bij mij op stage, en dan is het bij mij thuis (hemelsbreed nog geen kilometer, misschien 700 meter) droog en zonnig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:00 schreef Oneself het volgende:
[..]
(...)
Regen? Hier prima weertje, wel wat bewolkt.
Wie kan ik vragen/contacten om precieze data en tijden te weten te komen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 september was een drukke dag, maar de eersten komen halverwege augustus al
Zo evil ben ik nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:12 schreef Oneself het volgende:
Haha vet, net de laptop aangesloten op de boxen en nu heel hard muziek aan. Heerlijk is dat.
Joppie_saus; ik denk dat je gewoon een donderwolkje mee draagt.
Aha, inderdaad ik zie het.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:34 schreef JH87 het volgende:
Zorgtoeslag is inkomengerelateerd, heeft niets te maken met het bedrag dat je aan zorgverzekering betaalt.
Wat voor muziek staat er op ? Hier net SnowPatrol in de CD-speler gemiktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:12 schreef Oneself het volgende:
Haha vet, net de laptop aangesloten op de boxen en nu heel hard muziek aan. Heerlijk is dat.
Hmm ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)=UTF-8&q=automagisch
is niet écht een typfout hoor
Dat weet ik, maar hun versie is beter dan die van The Machinequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Uhh.. Florence heeft dat nr gecovered hoor?
Stuk beter ja dan die gast die ieder nummer zijn naam per se moet noemen omdat hij anders zijn ego niet gestreeld krijgt.quote:
Uhhquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hun versie is beter dan die van The Machine
Ah, heel stoer inderdaad. Heb je nou eigenlijk een kamer bij Luco in huis?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:57 schreef Mistaken het volgende:
Omdat die altijd zoveel praten, vragen en zeuren, terwijl ik heel stoer en gefascineerd naar Clint Eastwood kijk!
Vrouwen brengen alleen maar afleiding tijdens films. Bij een slechte BFilm ala, maar niet handig als je een film echt wil kijken... Dan moeten er alleen echte aan de film gerelateerde, verdiepende vragen gesteld worden! En dan eigenlijk zelfs dat liever niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:57 schreef Mistaken het volgende:
Omdat die altijd zoveel praten, vragen en zeuren, terwijl ik heel stoer en gefascineerd naar Clint Eastwood kijk!
Ik maak de laatste dagen inderdaad een beetje de verkeerde indruk. Morgen zal alles weer beter zijn. Vanaf nu weer vrolijk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:58 schreef Bobs. het volgende:
Jij bent echt een gezellige jongen, of niet Mistaken?
Nog steeds?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Vrouwen brengen alleen maar afleiding tijdens films. Bij een slechte BFilm ala, maar niet handig als je een film echt wil kijken... Dan moeten er alleen echte aan de film gerelateerde, verdiepende vragen gesteld worden! En dan eigenlijk zelfs dat liever niet.
Oneself, jij snapt dat tenminste heb ik gemerkt
En nee, Mistaken zit niet bij mij. Kamer staat nog steeds leeg volgens mij.
Aw, wat was d'r aan de hand de afgelopen dagen dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:11 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ik maak de laatste dagen inderdaad een beetje de verkeerde indruk. Morgen zal alles weer beter zijn. Vanaf nu weer vrolijk!
Morgen ook naar Grunn!
Hoe was de Sneak?
Hoe heet ie dan? Heb je er wel 1 Maximilllian genoemd?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:11 schreef Oneself het volgende:
Niet Maximillian!
En 'n beetje wel, wrijf wat in m'n ogen maar het valt heel erg mee. M'n zusje heeft het zwaarder. Muha.
Haha! Zolang je ze niet Maximillian noemt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:28 schreef Luco het volgende:
Volgende meet bij Oneself d'r moeder! Kittens kijken
Haha, ik vind het gewoon geen mooie naam voor een kat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:39 schreef Luco het volgende:
... Wat is er mis met Maximillian? Als ik later een kat heb gaat ie geheid Maximillian heten
. Hoe heten ze wel trouwens?
Don't know, misschien is het omdat ik net verhuisd ben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:24 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Aw, wat was d'r aan de hand de afgelopen dagen dan?
En Sneak was wel oké, the Joneses. Al was hij wel minder leuk dan ik had gehoopt.
Een kleintje in de buurt van de Westerhavenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:27 schreef beertenderrr het volgende:
zijn er trouwens nog ergens sport outlets in Groningen en omstreken?
Zo voorspelbaar vond ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:24 schreef Bobs. het volgende:
En Sneak was wel oké, the Joneses. Al was hij wel minder leuk dan ik had gehoopt.
Ja inderdaad, je wist aan het begin van de film al precies dat het zo zou eindigen.quote:
Outlet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een kleintje in de buurt van de Westerhaven.
Ja, alleen kom ik er nooit. Bedoel, een goede bus/treinverbinding is er niet die kant op... en met de auto maakt het de prijs niet veel goedkoper meerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef Luco het volgende:
Fans vind ik een veredelde schoenenwinkel, als im sportkleding nodig heb is dat wel de laatste waar ik zou zoeken. Geef mij maar de Adidas outlet in Bataviastad!
Vanaf CS naar bataviastad 2,5 uurquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:46 schreef joppie_saus het volgende:
Er gaat een Q-liner naar Lelystad, en daar is een buslijn die op en neer pendelt tussen Bataviastad. Zo slecht is die verbinding nou ook weer niet.
Misschien moet ik er een keer langswippen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:40 schreef Renesite het volgende:
Ja, alleen kom ik er nooit. Bedoel, een goede bus/treinverbinding is er niet die kant op... en met de auto maakt het de prijs niet veel goedkoper meer
Ja, omdat er geen treinen rijden. Dat het lang duurt wil nog niet zeggen dat er geen goede verbinding is, want die is er welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vanaf CS naar bataviastad 2,5 uur!
Nou als jij binnenkort gaat met de auto pik je me maar op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, omdat er geen treinen rijden. Dat het lang duurt wil nog niet zeggen dat er geen goede verbinding is, want die is er wel
Maar waarom zou ik dat doen? Ze is ook geen last binnen,quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:32 schreef Nixx- het volgende:
Gewoon naar buiten schoppen. Die kat smelt echt niet van regen.
UB is dicht in het weekend. Ojee! Verplicht niet studeren in het weekend!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:11 schreef JH87 het volgende:
Dit weekend ook UB dus 't mag van mij nog wel even lelijk weer blijven.
Doe eens niet zo hard.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als je het na 3 kwartier studeren weer voor gezien houdt.
Wat heb je gedownload dan? 'U heeft 15 virussen op uw computer' 'Druk hier om ze te verwijderen!"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:19 schreef joppie_saus het volgende:
Ja blijkbaar. En als ik nu op internet wil om een goede te downloaden begint die helemaal te spacen.
Heb in ieder geval mijn muziek nog kunnen redden.
Daar dacht ik ook aanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:31 schreef Slaif het volgende:
[..]
Wat heb je gedownload dan? 'U heeft 15 virussen op uw computer' 'Druk hier om ze te verwijderen!"
Dudeeee... Had mij ff aangesproken op microsofts messenger service!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:30 schreef joppie_saus het volgende:
En toen was mijn computer overgenomen door virussen. Waar die opeens vandaan komen weet ik ook niet, maar tijdens het installeren van een anti-virus programma stond er opeens 'copying personal data to transfer account' ofzo en begon mijn hele computer te flippen. Gelukkig heb ik nog een laptop
Moet je wel internet hebben om een nieuwe virusscanner te kunnen downloaden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:57 schreef Jesse_ het volgende:
scheelt dat je die rotzooi ook zo weer van je pc af hebt
Daar ben ik nu ook online. Heb ook nog een laptop en een iPod met internet-toegang.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dudeeee... Had mij ff aangesproken op microsofts messenger service!
Daar heb je geen internet voor nodig. En een beetje virus laat zich niet verwijderen door een virusscanner die later geinstalleerd wordt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:58 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Moet je wel internet hebben om een nieuwe virusscanner te kunnen downloaden.
Domme mensen kopen geen mac. Domme mensen snappen macs niet omdat ze zijn opgegroeid met windows. Once using windows...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:08 schreef Jesse_ het volgende:
Alsof domme mensen met een mac geen virussen/trojans krijgen:')
'Hippe' domme mensen kopen macs.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Domme mensen kopen geen mac. Domme mensen snappen macs niet omdat ze zijn opgegroeid met windows. Once using windows...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Domme mensen kopen geen mac. Domme mensen snappen macs niet omdat ze zijn opgegroeid met windows. Once using windows...
Ik ben vrij dom met computers en ik heb een mac. En nog nooit een virus/trojan gehad. Hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:08 schreef Jesse_ het volgende:
Alsof domme mensen met een mac geen virussen/trojans krijgen:')
Ja okee, zoeken internet explorer, vinden niks en komen safari tegen, downloaden vervolgens windows messenger (!!?) en voilla!quote:
Ik draai nu PC Tools antivirus (en die vindt ook cookies die gevaarlijk zijn) naast Comodo firewall. Gratis en werkt perfect.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:06 schreef Renesite het volgende:
http://www.free-av.com/
Avira
en anders AVG, maar AVG liever _niet_
Andere optie: macbook
Jup en anders is housecall nog een goede tip om even te draaien.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daar heb je geen internet voor nodig. En een beetje virus laat zich niet verwijderen door een virusscanner die later geinstalleerd wordt.
Tip: In msconfig > startup alle vreemde bestanden uitvinken en ze na een reboot even verwijderen.
Saai, het is mooi weer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:55 schreef Mistaken het volgende:
Saaaaai.
Het is mooi weer in Groningen! Ik hou van Groningen!
Het pand staat inmiddels al weer leegquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:13 schreef BradleyQ het volgende:
Uhh, hoe heet die winkel? Dan kan ik het precieze adres opzoeken.
Was wel een echt outlet winkeltje, denk hetquote:
Haha, al helemaal verliefd op Groningen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:55 schreef Mistaken het volgende:
Saaaaai.
Het is mooi weer in Groningen! Ik hou van Groningen!
Was ist loss?quote:
De tussenstad op dat moment op een willekeurig veld in Griekenlandquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, al helemaal verliefd op Groningen?
[..]
Was ist loss?
Oh pff.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:42 schreef Luco het volgende:
[..]
De tussenstad op dat moment op een willekeurig veld in Griekenland
joooooquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:49 schreef joppie_saus het volgende:
F*ck Ajax
Slaap lekker allemaal, tot morgen vanuit een hopelijk zonnig Praag!
Heb je nu minder dan 5 uur slaap gehad?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:16 schreef Bobs. het volgende:
Aw, Jopsje, irritant!
En goedemorrrgen.
Iets minder dan 4 uur geloof ik. Maar ik hoef vandaag toch niks, dus dat maakt niet zo veel uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je nu minder dan 5 uur slaap gehad?
Ga je verhuizen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:32 schreef MaxMark het volgende:
Makelaar die ineens langskomt met kijkers, zonder dit aan te kondigen
Waarom heb je deze nick?quote:
Ik vind dat die ene extra s mijn persoonlijkheid veel beter uit straalt.quote:
Ja, huis is van ouders en die willen het verkopen. Ik moet dus waarschijnlijk op zoek naar andere plekquote:
VBL-gatequote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:50 schreef Bobs. het volgende:
Waarom heb jij eigenlijk Grulez niet meer?
Dat énquote:
quote:Aantal forumposts 22.222
Oh, dat is vervelend.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, huis is van ouders en die willen het verkopen. Ik moet dus waarschijnlijk op zoek naar andere plek
Pfff. Ben je nieuw hier ofzoooquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:00 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Oh, dat is vervelend.![]()
En VBL-gate? Die heb ik gemist! Watwatwat?
Je naam komt me nog niet zo bekend voor, nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:05 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ja, sorry, had ik me nog niet voorgesteld?
VBL Gate achter de schermen was ook tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:20 schreef Luco het volgende:
VBL-gate, geweldig was dat!
Straks maar weer terug naar het Hoge Noorden, zin an.
ik woon er toch nog nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:36 schreef Renesite het volgende:! Mensen die in Groningen wonen/studeren en gaan _bellen_ met DUO. Daar ga je toch gewoon langs, aan het loket?
Oh wacht, er begint me weer iets te dagen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:25 schreef Luco het volgende:
Dat zal nog toffer zijn geweest. Gekanker op Ray en Den en Danny die de pan uitflipt. Geef mij dat nieuwe forum dan maar wat VBL betreft.
Ik ben heel erg specifiek in de fora die ik bezoek, waar gaat het over?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:48 schreef Bobs. het volgende:
Oh wacht, er begint me weer iets te dagen.
Koetjes en kalfjes.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:52 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ben heel erg specifiek in de fora die ik bezoek, waar gaat het over?
Okeej, PM gestuurdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:18 schreef Renesite het volgende:
Euh, houdt het in? PM me maar even. Ik ben ff naar mijn stage toe, contractje tekenen en zo
Klinkt leuk, maar volgens mij beschik ik bij lange na niet over de kwaliteitenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:06 schreef MaxMark het volgende:
Oh, en ik ben medewerkers/redactieleden/etc aan het werven voor een nieuw studentenprogramma op OOG TV. Wie heeft er interesse?
Ervaring totaal geen vereiste, inzet wel. Je leert vanzelf van de anderen. Ik heb zelf ook geen tv-ervaring nog, maar juist daarom doe ik meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar volgens mij beschik ik bij lange na niet over de kwaliteiten.
Ik vind veel dingen leuk, maar ik beschik niet over enige creativiteit.
He dat lijkt me nou gezellig.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:11 schreef JH87 het volgende:
Collectieve zelfmoordactie dan maar op de grote markt?
He verrek, nou wel weer. Nou. Yeah.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:13 schreef Nixx- het volgende:
Kijkt naar buiten, ziet zon schijnen...
Ik vind dat gasuniegebouw ook een optie?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:14 schreef JH87 het volgende:
Gewoon met tien man tegelijk van de Martinitoren springen.
en dan tot de ontdekking komen dat er een groot opblaas kussen onder ligt...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:14 schreef JH87 het volgende:
Gewoon met tien man tegelijk van de Martinitoren springen.
En dan Frans Bauer zien: WELKOM IN BANANESPLIT!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:15 schreef Nixx- het volgende:
[..]
en dan tot de ontdekking komen dat er een groot opblaas kussen onder ligt...
We kunnen het met jou uitproberenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:20 schreef BradleyQ het volgende:
Het is wel origineel als je jezelf in een reuze vleesetende plant gooit.
Ja maar dan doe ik het niet zelf.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We kunnen het met jou uitproberen
Dat zei je moeder ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:24 schreef Luco het volgende:
Kom je weer thuis in Groningen, is de hele heg om de tuin opeens weg. Reed verdomme bijna m'n huis voorbij.
Ze hebben er alleen een andere naam opgeplaktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:31 schreef BradleyQ het volgende:
Waarom ben je geen admin meer Peterselieman?
Ik mis de essentie dan niet hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:29 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ja maar dan doe ik het niet zelf.Dus dan mis je de essentie.
Zelfmoord uitgevoerd door anderen. Kei loyaal medunkt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik mis de essentie dan niet hoor
Heb m nooit kunnen lopen. Was net van te voren ziek gewordenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:52 schreef Luco het volgende:
Ik heb 'm nooit gelopen, niet veel aan gemist volgens mij.
Haha, shit ik moet mijne ook maar eens doen dit weekend. Vond je het eeecht niet leuk..?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:16 schreef beertenderrr het volgende:
koelkast schoonmaken is kut werk
bloemetjes en zonnetjes voor Jop vanuit Twente!quote:
Ach, een PM'tje met meer info kan nooit kwaad i guessquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ervaring totaal geen vereiste, inzet wel. Je leert vanzelf van de anderen. Ik heb zelf ook geen tv-ervaring nog, maar juist daarom doe ik mee
tegen betaling kan ik er best wel plezier in hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, shit ik moet mijne ook maar eens doen dit weekend. Vond je het eeecht niet leuk..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |