ik weet het ook nietquote:
quote:
quote:
Stel iets voor en dan kan het daarin aangepast wordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:31 schreef Oneself het volgende:
Ik vind de TT heul niet pakkend trouwens.
Er is een mannetje jarig!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Stel iets voor en dan kan het daarin aangepast worden
Hm waar ging het in t vorige topic ong over?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Stel iets voor en dan kan het daarin aangepast worden
Neuh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:58 schreef Oneself het volgende:
Ah rite. En die begint dus met de G? Nooit geraden.
Henks mogen niet oordelen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:36 schreef Bobs. het volgende:
Ik weet dat ik niet mag oordelen, aangezien ik altijd titel loze topics open, maar af en toe iets leuks er in heeft ook wel wat. Ja.
Maar goedemorgen!
Nee?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wachtwoord weer terug?
Haii mensen trouwens.
1 september was een drukke dag, maar de eersten komen halverwege augustus alquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:44 schreef MaxMark het volgende:
Even een vraagje aan de buitenlandse-studentenen-ophalers: Wanneer komen deze mensen aan?
Dat heb ik dus zo vaak he. Dan regent het bij mij op stage, en dan is het bij mij thuis (hemelsbreed nog geen kilometer, misschien 700 meter) droog en zonnig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:00 schreef Oneself het volgende:
[..]
(...)
Regen? Hier prima weertje, wel wat bewolkt.
Wie kan ik vragen/contacten om precieze data en tijden te weten te komen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 september was een drukke dag, maar de eersten komen halverwege augustus al
Zo evil ben ik nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:12 schreef Oneself het volgende:
Haha vet, net de laptop aangesloten op de boxen en nu heel hard muziek aan. Heerlijk is dat.
Joppie_saus; ik denk dat je gewoon een donderwolkje mee draagt.
Aha, inderdaad ik zie het.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:34 schreef JH87 het volgende:
Zorgtoeslag is inkomengerelateerd, heeft niets te maken met het bedrag dat je aan zorgverzekering betaalt.
Wat voor muziek staat er op ? Hier net SnowPatrol in de CD-speler gemiktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:12 schreef Oneself het volgende:
Haha vet, net de laptop aangesloten op de boxen en nu heel hard muziek aan. Heerlijk is dat.
Hmm ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)=UTF-8&q=automagisch
is niet écht een typfout hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |