Voor de volledigheid: http://www.imdb.com/name/nm0755267/quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, wattan? Al vind ik het ook heel knap van mezelf, gezien ik er altijd op let dat ik alles in mijn portemonnee heb zitten. En nog steeds kan ik het me niet herinneren.
[..]
Ik had mijne ook nog niet zo lang.![]()
Q.E.D., is je UI je vriendinnetje?
Wat een kakwijf is dat. Vuile verrader en meest irritante 24 personage ooit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:31 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Voor de volledigheid: http://www.imdb.com/name/nm0755267/
Mijn imaginaire vriendinnetje dus.![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:31 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Die kakserie volg ik al 6 jaar niet meer.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:36 schreef JH87 het volgende:
[..]
Wat een kakwijf is dat. Vuile verrader en meest irritante 24 personage ooit.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:31 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nou succes ermee.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:44 schreef Q.E.D. het volgende:
Ok, Hilary Duff is nog beter.
[ afbeelding ]
Die serie is ook véééle malen beter dan 24.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sackhoff ken ik toch voornamelijk van Battlestar Galactica
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:06 schreef Q.E.D. het volgende:
Waarom hebben we nu eigenlijk weer de oude baggerlayout?
Haha, zij heb wel erg lange tepel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:49 schreef Slaif het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe vriendin van Jop. Niet door vertellen he.
MaxMark, kom niet meer bij mij aan met dat ik slechte plaatjes post..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:49 schreef Slaif het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe vriendin van Jop. Niet door vertellen he.
Pulp Fiction begint toch pas over een paar uur?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:20 schreef Oneself het volgende:
[..]
MaxMark, kom niet meer bij mij aan met dat ik slechte plaatjes post..![]()
Mijn pinpas blijkt nog bij m'n vader te liggen btw.![]()
-------------
Pulp Fiction op Veronica met 10 min btw.
Eerst Shaft iddquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Pulp Fiction begint toch pas over een paar uur?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Pulp Fiction begint toch pas over een paar uur?
Oh ja, klopt ook. Grapje?quote:
Bazenrol heeft ie inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:33 schreef Oneself het volgende:
Ah well, Samuel L. Jackson rocks anyhow. En ik zie dat Bustabuzzzz ook in Shaft zit.
Nee.quote:
Ja, ik was de spf50, rood haar past dus fantastisch bij mijn huidskleur.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:12 schreef Oneself het volgende:
haha, zo oranje vind ik het nog niet hoor! maar wel supermooi, zo'n roodbruine ondertint!
heb het zelfs ook ooit gehad.
was jij dat btw die spf50 smeerde?
ik ga boekie leezn.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:37 schreef MaxMark het volgende:
Zal het nu al permanent blijven, deze layout?
Het was gewoon het tijdstip!quote:
Er zijn stukjes strand aan het Lauwersmeer (tsja, zoet water), aan de Eems tussen Delfzijl en Termunten, maar stelt niet zo heel veel voorquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:44 schreef Bob. het volgende:
Weet iemand wat het dichtsbijzijnde strand vanuit Groningen is? En dan niet het strand bij de Euroborg, maar echt bij de kust.
Dan is het strand van Delfzijl toch wat makkelijker te bereikenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er zijn stukjes strand aan het Lauwersmeer (tsja, zoet water), aan de Eems tussen Delfzijl en Termunten, maar stelt niet zo heel veel voor
Dichtsbij is Schiermonnikoog
Snel insmeren met dat aftersun spul anders ga je dik vervellen en doet het teveel pijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:48 schreef Oneself het volgende:
Ik heb onvoorzien iets te lang op een balkonnetje gezeten en ben nu verbrand.
Jaaa, ik hoop dat het heul hard gaat regenen en donderen etc etc. Heerlijk, als je binnen zit met dichte ramen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:46 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik ga straks spaghetti maken met een grote berg sla.
En vanavond met een biertje in de hand naar de rolwolken en bliksems kijken.
Dat vooral hè.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jaaa, ik hoop dat het heul hard gaat regenen en donderen etc etc. Heerlijk, als je binnen zit met dichte ramen.
Maar is dat wel een beetje een fatsoenlijk strand? Ik ben absoluut niet bekend met de provincie Groningen, dus ik heb geen idee.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan is het strand van Delfzijl toch wat makkelijker te bereiken
*sluit raam*quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jaaa, ik hoop dat het heul hard gaat regenen en donderen etc etc. Heerlijk, als je binnen zit met dichte ramen.
Vlak naast industrie, aan de Eems in plaats van zee, wat denk je zelfquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar is dat wel een beetje een fatsoenlijk strand? Ik ben absoluut niet bekend met de provincie Groningen, dus ik heb geen idee.
Mijn raam kan open blijven. Niks nat geworden vorige buienquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest en toen viel het me alles mee maar dan zal ik wel net geluk gehad hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vlak naast industrie, aan de Eems in plaats van zee, wat denk je zelf
Nee, stelt niet veel voor, en door de getijden is het strand er met vloed nagenoeg helemaal niet
Haha smart move.quote:
Dat had ik vrijdag op het onweer en bliksem na. Wel snoeiharde regen. Niet heel veel aan...quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:37 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha smart move.
En Luco, nee, je zou in de trein over het platteland moeten zitten als het dondert en bliksemt! Dat lijkt me nou nog wel eens wat.
Ooh, dat ziet er ook goed uit! Ik denk dat dat hem gaat worden. Thnx!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest en toen viel het me alles mee maar dan zal ik wel net geluk gehad hebben
Dagje Borkum kan je trouwens ook doen Bob.
Dan had je dat dus niet vrijdag..quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat had ik vrijdag op het onweer en bliksem na. Wel snoeiharde regen. Niet heel veel aan...
Laat even weten hoe het was, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ooh, dat ziet er ook goed uit! Ik denk dat dat hem gaat worden. Thnx!
Wel helse regen terwijl ik in de trein zatquote:
Rond 8 uur gaat het losquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:33 schreef Oneself het volgende:
Oeeehh het wordt al wat donkerderderderder....
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:49 schreef Oneself het volgende:
Hm ik denk ietsje later, rond 2015/2030.
Edit: of hoor ik daar gerommel?![]()
Haha, bij mij staan ze allebei wagenwijd open zelfs.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
Mijn raam staat hier nog volledig open nu
Aaawhquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
Kut, ja nu is de boel alweer nat. Ging iets te snel. Woaaah en flitsen!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:44 schreef Luco het volgende:
[..]
Aaawh! Flits - Donder was net zo'n 9-12seconde, dus echt denderend vind ik het nog niet
quote:
Dat begin; oh mennnnn, jeuuugdsentiment! Origineel is toch anders? Met dat gefluit.quote:
Oh indeed. Even al die spam verwijderen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:22 schreef Luco het volgende:
Oneself, je inbox is vol... Nu kan ik je geen stiekeme
PM's sturen
Beide nummers van Underdog Project is uitgegaan van The Sunclub - Fiestaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:22 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dat begin; oh mennnnn, jeuuugdsentiment! Origineel is toch anders? Met dat gefluit.
Sjongejonge, je moet ze ook nog helemaal uit je 'verwijderde berichten' gooien. Logisch, not.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh indeed. Even al die spam verwijderen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Sjongejonge, je moet ze ook nog helemaal uit je 'verwijderde berichten' gooien. Logisch, not.
Ja, sommige mensen moeten blijkbaar gewoon wat dingen kwijt. Heb ik dan ook vaker last van.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb zelf nergens last van. Slechts 6% vol
Ja, die inderdaad ja!quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef joppie_saus het volgende:
L'Amour Toujours, ook een bazennummer!
En kennen we deze nog?
Zij is dood he?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:55 schreef joppie_saus het volgende:
En deze:
Ik was helemaal verliefd op die stem van die dame, tot ik haar hoofd zag
Je zal je kunnen aanmelden voor vakantiebezorger voor TNT, de krant of gewoon gevouwde folders of gesealde pakketjes. aanmelden doe je, een baan krijgen weet je niet. nee heb je en ja kan je krijgen denk ik altijd maar toch ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:51 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben op zoek naar leuk vakantiewerk/bijbaan. Iemand die iets weet, toevallig?
word je daar niet misselijk van danquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:25 schreef Oneself het volgende:
[..]
Aardbeien plukken dan?
Die kan je zelf opeten, da's wel leuk.![]()
Haha, het is zo grappig om te zien dat iedereen aan lijkt te nemen dat MaxMark net 18 is ofzo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:34 schreef joppie_saus het volgende:
Ze zoeken ook altijd koeriers, weet niet of je je rijbewijs al hebt?
TNT betaalt heel erg slechtquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:26 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Je zal je kunnen aanmelden voor vakantiebezorger voor TNT, de krant of gewoon gevouwde folders of gesealde pakketjes. aanmelden doe je, een baan krijgen weet je niet. nee heb je en ja kan je krijgen denk ik altijd maar toch ?
Nee hoor, als je bij TNT pakketten gaat sorteren, verdien je grof geld. Of naja, wat heet. Zo'n 9 a 10 euro per uur, bij avonduren meer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
TNT betaalt heel erg slecht
Folders lopen nog slechter
Ik had natuurlijk eerder in zijn fobo kunnen kijkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:37 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, het is zo grappig om te zien dat iedereen aan lijkt te nemen dat MaxMark net 18 is ofzo.
Dat weet ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
Tijdelijke krachten worden niet erg goed betaald, maar heb je bij de postdivisie een contract als zaterdagmedewerker dan verdien je prima.
Al eens gedaan, betaalt best wel kut. Vooral omdat je veel meer werkt dan je betaald krijgt. Wat PSM ook al zegt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:26 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Je zal je kunnen aanmelden voor vakantiebezorger voor TNT, de krant of gewoon gevouwde folders of gesealde pakketjes. aanmelden doe je, een baan krijgen weet je niet. nee heb je en ja kan je krijgen denk ik altijd maar toch ?
Heb daar al bij een paar aangemeld, maar dan krijg je binnen enkele seconden zo'n standaard mail dat ze een wachtrij hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:34 schreef joppie_saus het volgende:
Ze zoeken ook altijd koeriers, weet niet of je je rijbewijs al hebt?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:15 schreef Luco het volgende:
Leuk, mensen die voor een kort onderzoekje naar het ziekenhuis komen en vervolgens te horen krijgen dat ze waarschijnlijk een hersentumor hebben. Stemming was meteen helemaal omgeslagen.
oké, hmm.. Als je die vrouw tegenkomt dan wens haar maar heel veel sterkte van mij!quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:27 schreef Luco het volgende:
Met mij niks. Wel met een vrouw die voor een simpel onderzoekje op de verpleegafdeling waar ik moest werken langskwam. CTscan zag er niet goed uit, waarna er een MRI scan ging volgen. Einde niet meegekregen, maar die vrouw kon elk moment in janken uitbarsten toen ik haar naar de MRI bracht...
Wat an sich heel logisch is. Voordat ze de uitslag van die CTscan kregen vertelde ze nog zo vrolijk over haar vakantie bij haar dochter in Frankrijk waar ze zaterdag heen zou gaan.
Hahhaaha. zeg maar gewoon van een vaag bekende.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:10 schreef Luco het volgende:
Zal ze blij mee zijn. Kom ik daar morgen aan: Heel veel sterkte namens hc-sjonny van FOK!
Ik heb vakantiequote:Op donderdag 15 juli 2010 19:57 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zin in weekend.. (dat morgen begint ghehe)
Vertel eens wat meer over jezelf! Waar kom je vandaan, wat doe je in de stad en wat houdt je in het dagelijks leven bezig?quote:
Geinige shit.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:34 schreef Luco het volgende:
On a completely different note: Jasper Oostland maakt toffe schilderijen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jasper Oostland
Ja, daar komt m'n UI ook vandaan
Nou, ik woon zelf niet werkelijk in de stadquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf! Waar kom je vandaan, wat doe je in de stad en wat houdt je in het dagelijks leven bezig?
middelbaar onderwijs.quote:
Daarom., achja, je moet toch wat doen. Hahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:04 schreef Luco het volgende:
Je werkt voor je centen, das al prima zat.
wat voor onderzoek? of is dat top secret? en welk landquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:26 schreef Luco het volgende:
Ik niet. Geld besparen voor als ik m'n onderzoek in't buitenland ga doen.
Je moet natuurlijk wel je cocktails en verse visjes in Seattle kunnen betalen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:26 schreef Luco het volgende:
Ik niet. Geld besparen voor als ik m'n onderzoek in't buitenland ga doen.
Oké, mooi manquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:04 schreef Luco het volgende:
Hehe. Onderzoek naar pulmonale toediening van een combinatiepreparaat van twee verschillende antibiotica welke gebruikt gaat worden bij patienten met taaislijmziekte en een ernstige luchtweginfectie.
De plaats waar het moet gebeuren? USA
Haha, okequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef Luco het volgende:
In Seattle. Het onderzoek richt zich vooral op de eerste stap: kijken of de antibiotica met de luchtvochtigheid in de longen daadwerkelijk de diepere luchtwegen bereiken. Dit gebeurt gewoon met simulatiemodellen en apparaten. Ik ga niks met humaan materiaal doen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:15 schreef Oneself het volgende:
Ah kutver, ik heb met die heel zoot een "belangrijke" PM weggegooid, zie ik net.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:15 schreef Oneself het volgende:
Ah kutver, ik heb met die heel zoot een "belangrijke" PM weggegooid, zie ik net.
Nachtbraker!quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:35 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nachtbraker!
Heb m'n PM'etje al gevonden trouwens, stond nog wel bij 'verstuurde berichten' gequote.![]()
Oeh, CIW-informatie?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:28 schreef Oneself het volgende:
Oh, ik krijg ook geen belangrijke dingen hoor, maar eentje was wel informatief. En is nu niet meer.
Ik duik ook mijn matrasseneilandje in!
Wat dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oeh, CIW-informatie?
Ik ben vanavond tien jaar ouder geworden. Wat een nieuws.
Goed dat je 't zegt, die moet 'k ook bewaren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oeh, CIW-informatie?
Ik ben vanavond tien jaar ouder geworden. Wat een nieuws.
Ik mis em even, geloof ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:51 schreef MaxMark het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/267311 Icon-jatter
Haha, wij hebben gewoon echt ook zoooooo´n zwaar leven.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:15 schreef joppie_saus het volgende:
Nou OneSelf join the club, same here. Net twee uurtjes geslapen en daarna ontbijt gehad, maar ik val alsnog bijna in slaap. En ik moet zometeen ook weg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm niet echt, ingewikkeld verhaal, niet interessant.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:37 schreef joppie_saus het volgende:
Ja en jij hebt zeker vakantie of niet? Ik heb maar liefst 10 vakantiedagen door mijn stage
Euj. Ben jij ook zo eentje uit Emmen? Je steunt iig wel de goede clubquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:22 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, dat beeld ken ik. Ik mag waarschijnlijk een 5e jaar gaan doen omdat ik nog vrij veel moet doen
Ik was tot vorig seizoen altijd seizoenskaarthouder. Kwam er alleen achter dat ik bijna de helft van de wedstrijden niet meer kan bijwonenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:31 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, ik woon in de stad en heb seizoenskaart bij Groningen, maar ik was dinsdag naar Emmen en ik had nog geen ava dus ik denk ik doe deze want ik heb wel flink wat Drents bloed in mijn aderen lopen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:24 schreef Prosac het volgende:
oi, weertje niet?
Uit het niets lijkt me wat stug.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:05 schreef joppie_saus het volgende:
En dan wil je even door de wasstraat en tanken en sta je voor je het weet een uur bij de garage omdat je zomaar uit het niets een lekke achterband hebt
[ afbeelding ]
Dus niet zomaar uit het niets.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:37 schreef joppie_saus het volgende:
Er lag een ijzeren splinter op de ringweg, waardoor ik lek reed
Je beseft dat het om een autoband gaat he!? Of plak jij die ook altijd zelf?quote:Op zondag 18 juli 2010 03:23 schreef JH87 het volgende:
Gewoon in een emmer met water en wat afwasmiddel, lek zoeken en zelf plakken. Luilak.
Dan al? Lekkerquote:Op zondag 18 juli 2010 12:15 schreef Oneself het volgende:
Ah fijn, ik heb em al gevonden. Dacht dat het aan't einde van een topic stond dus focuste me daarop, maar stond juist aan het begin.![]()
Thanks tho!
Oh en Luco; komend weekend is de eerste (tweede) ronde.![]()
Ze willen nog wel eens steekproeven (politie met drugshonden) houden op de trein naar duitsland, dan mag ik het aan ze gaan uitleggen zekerquote:
quote:Leuk gehad in Duitsland?
Overvallen zijn geen feestjes.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:07 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb voor een feestje een bivakmuts nodig, iemand enig idee waar dit te koop is in Groningen?
Hehe zo ben ik nietquote:Op maandag 19 juli 2010 15:13 schreef Oneself het volgende:
[..]
Overvallen zijn geen feestjes.![]()
Geen idee overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |