Fipo reeds geplaatst.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
OP volgt.
Baby, positieve energie weerkaatst en wordt groter en wordt gedeeld.... liefde en warmte all over the place.quote:
Ik zal mijn oortjes open houden voor jequote:Op donderdag 24 juni 2010 18:16 schreef beertenderrr het volgende:
Nee heb nog geen kamer, heb je wat in de aanbieding dan?![]()
En wat is/was er met moemoe dan? Toch niets ernstigs?Hoop dat het snel beter met haar gaat
Wij hebben al gemietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal mijn oortjes open houden voor je.
Ben een beetje gammel momenteel ---> moemoe in ziekenhuis met blindedarmontsteking
Binnenkort is het dus echt zo ver? Kunnen we eindelijk meeten na eh zeker 3 jaar tochWeet het niet eens meer
.
Zo warm is het niet, aansteller!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:51 schreef JH87 het volgende:
HAI BOB. Doe het eens fris maken, het is te warm om te slapen!
Ah, dat gaat een hoop schelen lijkt me.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef Bob. het volgende:
Ja, ik vind het zelf ook echt niet leuk meer ondertussen.Ik ben gewoon moe en pff.
Maar oké, nog even en dan heb ik ten minste weer een baantje minder!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal mijn oortjes open houden voor je.
Ben een beetje gammel momenteel ---> moemoe in ziekenhuis met blindedarmontsteking
Binnenkort is het dus echt zo ver? Kunnen we eindelijk meeten na eh zeker 3 jaar tochWeet het niet eens meer
.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog steeds in de ballenbak van de ikea?
Water, brood met spek.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:19 schreef Fems het volgende:
Ik kan ook niet uitslapen en ik voel me brak. brr.
Water gehad, brood met spek geen zin in. Zal zo even kijken of ik zin heb om te eten!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:57 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Water, brood met spek.
En ik ga ook studeren.
Haha, heb je last van een kater? Gewoon even buiten lopen helpt vaak ook wel, frisse lucht enzo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Water gehad, brood met spek geen zin in. Zal zo even kijken of ik zin heb om te eten!
Hai!quote:
Het is minder mooi weer dan gister.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:45 schreef Oneself het volgende:
Mijn dag gaat btw bestaan uit studie-dingen en Noorderplantsoen.
Good, want gister was het mij op het hoogtepunt vd dag wat te warm. Dan is het nu precies goed.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is minder mooi weer dan gister.
Dat is waar mijn usericon is opgeslagen, zodat ik deze weer kan vinden als ik soms tijdelijk een ander gebruik. In het verleden kostte het me teveel tijd om deze weer te vindenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hai!
Wat is dat in je handtekening eigenlijk?
Vind het stiekem niet eens erg warm of zoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is minder mooi weer dan gister.
Oh succes dan! Waar ga je hospiteren?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:57 schreef Mistaken het volgende:
Vanavond weer hospiteren!
Hopelijk werkt het openbaar vervoer nu wel mee!
Haha, niets mis met luiheid op z'n tijd. Of met zo'n ontzettend belangrijke reden natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is waar mijn usericon is opgeslagen, zodat ik deze weer kan vinden als ik soms tijdelijk een ander gebruik. In het verleden kostte het me teveel tijd om deze weer te vinden
Ja, luiheid.
Mja, zit bij TNT en die hebben van die Oranje/Zwarte polo's. Dat maakt het warm. Daarnaast is de zonkracht groot, dus dan zweet je al snel. Heb wel warmer meegemaakt maar dit was de eerste echte warme werkdag van het jaar.quote:
Molley Malones.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:31 schreef Oneself het volgende:
Ah het was niet echt warm-warm toch?
Wat blijkt nou, na de afgelopen eerste ervaringen, echt een leuke kroeg te zijn om voetbal te kijken?
Ow ik faalquote:
Nah! Dan is 't toch geen leuke kroeg om aan te raden?!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow ik faal!!
Ik kwam daar nooit, maar een aantal types die ik niet mag wel.
Of misschien welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:39 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nah! Dan is 't toch geen leuke kroeg om aan te raden?!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:40 schreef Q.E.D. het volgende:
Oh d'r zit nu al een andere kroeg in. Ofzo.
Haha okee, dan ga ik er even te serieus op in en vergeet jij vast even dat internet niet echt de geschikte plaats is om gekke geintjes te maken, jongeman.quote:
Nah, dan heb je morgen alsnog vakantie. Go for it!quote:Op zondag 27 juni 2010 09:22 schreef JH87 het volgende:
Mai.
Als ik vandaag hard genoeg doorwerk heb ik vanavond zomervakantie. Maar ik zal morgenochtend ook nog wel nodig hebben vrees ik.
Nja ik moet morgen en overmorgen ook gewoon werken, maar ben blij als 't qua studie voorbij is tot september.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:41 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nah, dan heb je morgen alsnog vakantie. Go for it!![]()
Morgen trouwens.
Met andere woorden: je erkent je stupiditeit?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:10 schreef JH87 het volgende:
Ik wil voor die deadline dingen in elkaar knutselen die me een beetje boven de pet stijgen vrees ik.
Ja, juist niet dus hè. Je wilde dingen doen die je niet kan, dus dan is je zelf kennis juist niet zo best.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:20 schreef JH87 het volgende:
Nee, ik ben gewoon goed in staat mijn eigen kwaliteiten in te schatten en te weten waar m'n grenzen liggen.
Ik ook, ben nog niet eens buiten geweest vandaagquote:Op zondag 27 juni 2010 14:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Boh het is veel te warm in de zon en ik wil zwemmen maar ik moet leren,!
Sowieso.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, juist niet dus hè. Je wilde dingen doen die je niet kan, dus dan is je zelf kennis juist niet zo best.
Maar het is nu wel gelukt! Dus ik zoek gewoon m'n grenzen op. Toch.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, juist niet dus hè. Je wilde dingen doen die je niet kan, dus dan is je zelf kennis juist niet zo best.
Altijd?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Maar het is nu wel gelukt! Dus ik zoek gewoon m'n grenzen op. Toch.
Wat voor ambiance/muziek wil je graag meemaken?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:21 schreef AbelTasman het volgende:
Groningers,
Ik woon en studeer in Utrecht en ben op het lumineuze (?) idee gekomen om samen met een vriend komende donderdag Groningen aan te doen om een avondje te stappen. Heb begrepen dat dat een dikke aanrader is namelijk.Ik vroeg me alleen wel af of er komende donderdag nog wel wat te doen is in Groningen, aangezien de vakantie nadert... En zo ja, welke tenten zijn aan te raden?
Alvast bedankt!
De blauwe tent is wel leuk.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:21 schreef AbelTasman het volgende:
- blablbla. -
En zo ja, welke tenten zijn aan te raden?
Alvast bedankt!
Mooi. Uiteraard, ik ken het riedeltje. Maar het plezier weegt daar wel tegenop toch? Ging alles volgens 'plan'?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:32 schreef Luco het volgende:
Kamp was geweldig, dat absoluut. Uiteraard ook verdomd vermoeiend...
Ja, geen tegenslagen of moeilijkheden gehad. Enige jammere was 1 teek bij een klein meisje, maar dat is verder prima verlopenquote:Op zondag 27 juni 2010 18:39 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mooi. Uiteraard, ik ken het riedeltje. Maar het plezier weegt daar wel tegenop toch? Ging alles volgens 'plan'?
Ah, dat heb ik ook altijd als ik hier op blote voeten loop. Haha, nee gein.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:48 schreef Luco het volgende:
Ja, eerst nog was ophangen en douchen. Voeten zijn helemaal zwart op dit moment, hele dag op blote veoten rondgelopen daar.
In Duitsland omdat vriendin.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:37 schreef Luco het volgende:
Oranje shoenen? Vertel!
Overigens, wat deed je in Duitsland?
Kek ja!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In Duitsland omdat vriendin.
Die schoenen zijn van die kekke Umbro's in het oranje, met een subtiel NL-vlaggetje erop
Bob. en CZ. vinden 'kek' tenminste wel een kek woordquote:Op zondag 27 juni 2010 22:10 schreef Oneself het volgende:
Mwhehe, 'kek' ook echt.
Ik heb hooooofdpijn. Terwijl ik me helemaal lam drink aan water.![]()
Mwah, geen specifieke voorkeur. Een beetje het Groningse studentenleven...quote:Op zondag 27 juni 2010 18:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat voor ambiance/muziek wil je graag meemaken?
Welcome to the clubquote:Op maandag 28 juni 2010 09:28 schreef JH87 het volgende:
Volgens mij krijg ik net weer een onvoldoende op statistiek binnen.
Hetzelfde als met koud weer, een kort rokje en een laag uitgesneden shirtje.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:42 schreef Fems het volgende:
Wat moet ik met dit weer aan naar een soort van sollicitatiegesprek?
Foei. Nee, waarschijnlijk ben ik al aangenomen dus daar ga ik niet aan..quote:Op maandag 28 juni 2010 09:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hetzelfde als met koud weer, een kort rokje en een laag uitgesneden shirtje.
Het is lekker weer dus waarom nietquote:Op maandag 28 juni 2010 09:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Foei. Nee, waarschijnlijk ben ik al aangenomen dus daar ga ik niet aan..
Ik heb nu wel een rokje aan en een netjes zwart hempje. Of kan ikbeter een t-shirtje aan doen?quote:
Kan prima, zeker als je toch al aangenomen bent.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:57 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een rokje aan en een netjes zwart hempje. Of kan ikbeter een t-shirtje aan doen?
Nope, gewoon horeca in een hotel. Echter, wat voor schoenen doe ik er onder?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kan prima, zeker als je toch al aangenomen bent.
Neem ook aan dat het niet gaat om een topfunctie
Als je direct mag beginnen, flatjesquote:Op maandag 28 juni 2010 10:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Nope, gewoon horeca in een hotel. Echter, wat voor schoenen doe ik er onder?
Haha, maar normaal draag ik of gympen of slippers:P dat wil niet nu!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je direct mag beginnen, flatjes![]()
Anders gewoon schoenen die je normaal draagt, niet te druk om maken
Dan moet je maar gewoon even kroeghoppen in de Poelestraat en Peperstraat. Misschien nog even langs de 3 op de Grote markt en even kijken in Pand48 aan het schuitendiep. Of even een stukje lopen naar de Kromme Elleboog en de Pintelier een bezoek brengen.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:07 schreef AbelTasman het volgende:
[..]
Mwah, geen specifieke voorkeur. Een beetje het Groningse studentenleven...
Goed verhaalquote:Op maandag 28 juni 2010 11:25 schreef Oneself het volgende:
![]()
Er speelde hier zich net ongeveer een scene van een slechte highschool-movie af.
pics, wij keuren wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, maar normaal draag ik of gympen of slippers:P dat wil niet nu!
Nu zal ik stoppen met mijn onzekerewatdoeikaanbui.
Lekker op de BBQ vanavond!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:50 schreef Oneself het volgende:
Haha jemig, dit is echt een kutdag. Ik hoor net dat 'n studievereniginggenootje ziek is dus ik nog 100 dingen moet doen en mijn konijn is gewoon dood.![]()
/lief dagboek
Kusjequote:Op maandag 28 juni 2010 13:59 schreef Q.E.D. het volgende:
En gecondoleerd met je konijn Oneself.
Wat een kutusers hier.![]()
![]()
![]()
Hij had het nodig.quote:
Waar kan ik me nu door jou laten bedienen?quote:
Hmm, denk niet dat je daar vaak gaat komen. Hotel bij hoornse meer in de buurt.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:27 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waar kan ik me nu door jou laten bedienen?
SLETTUHH!quote:Op maandag 28 juni 2010 14:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat wil je er aan gaan doen?
[..]
Gefeliciteerd
Nee dat is wat uit de richtingquote:Op maandag 28 juni 2010 14:28 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, denk niet dat je daar vaak gaat komen. Hotel bij hoornse meer in de buurt.
[..]
SLETTUHH!
en dankje!
Wel eventjes laten weten waar je gaat sletten hèquote:
Hampshire?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:28 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, denk niet dat je daar vaak gaat komen. Hotel bij hoornse meer in de buurt.
Haha, ik ben niet echt een slet-type!quote:
Gaan we dan elkaar slettuh?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wel eventjes laten weten waar je gaat sletten hè
Nee, ik slet nietquote:Op maandag 28 juni 2010 14:50 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, ik ben niet echt een slet-type!
[..]
Gaan we dan elkaar slettuh?
Zijn die er geweest?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:51 schreef Luco het volgende:
Ik dacht dat we de Get Laid Dates alweer achter ons hadden gelaten in dit topic?
Fems, sletse vandaag! Zat mannen in de stad me dunkt.
Maar dan is het geen "kusjequote:Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef Luco het volgende:
Boeit dat? ALs het bij 3 vriendschappelijke zoenen op de wang blijft is er geen probleem tussen 2 mannen (Of ligt dat aan mijn Italiaanse achtergrond?).
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:01 schreef Q.E.D. het volgende:
Ok.
En ik heb net mijn laptop uit de volle zon gered, je kan er een eitje op bakken.
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:04 schreef Q.E.D. het volgende:
Hier een straat verder liggen er trouwens studentes in een bikini gewoon in een stoel op de stoep.
Menig fietser let niet op het verkeer!
Yay!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:37 schreef Mistaken het volgende:
Hallo!
Ik heb een kamer!!! Tuinbouwstraat met eigen balkon!
FEEST!
En moooi dat ze het vinden bekeken te worden.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:04 schreef Q.E.D. het volgende:
Hier een straat verder liggen er trouwens studentes in een bikini gewoon in een stoel op de stoep.
Menig fietser let niet op het verkeer!
Yay!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Yay!
Ik heb geen kamer in de Tuinbouwstraat met eigen balkon
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:37 schreef Mistaken het volgende:
Hallo!
Ik heb een kamer!!! Tuinbouwstraat met eigen balkon!
FEEST!
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:24 schreef braddofiel het volgende:
ik was eergister in groningen, wat een leuke stad is het ook
hier in ijmuiden/velserbroek kunnen ze er nog wat van leren
Wat heb je dan precies gedaan waardoor je de wedstrijd moest missen?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:45 schreef Bob. het volgende:
Krgg, om half 8 vanochtend begonnen met werken, en nu net klaar.Heb ik de wedstrijd ook nog eens gemist!
Maar oké, nu heb ik wel kersen.En fijn van die kamer Mistaken!
Werken in een kledingwinkel.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat heb je dan precies gedaan waardoor je de wedstrijd moest missen?
Oooohhh. PM?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Werken in een kledingwinkel.Top secret welke!
Was het een leuke wedstrijd?
Mijn nieuwsgierigheid is gewektquote:Op maandag 28 juni 2010 19:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Werken in een kledingwinkel.Top secret welke!
Was het een leuke wedstrijd?
Ik wil graag iets bij jou kopenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:24 schreef Bob. het volgende:
Ja, het is niet spannend ofzo. Gewoon, een winkel.Maar ik probeer anoniem te zijn. Ofzo.
Wil ik ook wel een kekke rok kopen hoor! Ruil ik hem daarna weer voor een tegoedbon en geef ik die weg op een verjaardag.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:34 schreef MaxMark het volgende:
Tenzij je bij een dames-kledingwinkel werkt
Hey hey. Niet onder mijn duiven schieten.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil ik ook wel een kekke rok kopen hoor! Ruil ik hem daarna weer voor een tegoedbon en geef ik die weg op een verjaardag.
Ik schiet duiven liever dood.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hey hey. Niet onder mijn duiven schieten.
Tenzij zulks een hippe mannenwinkel met een vrouw die te alle tijde zegt dat je kei stylo eruit zietquote:Op maandag 28 juni 2010 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
ik voorzie een zoektocht door de kledingwinkels in Groningen
Geef ons een richtingquote:
Je had Bob. gewoon zelf moeten pmen, om echt kans te makenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:03 schreef MaxMark het volgende:
Ik vond mijn kansen op een PM van Bob. groter toen jullie je er nog niet mee bemoeiden
Cola, tuin, laptop, buurkinders die ruzie maken tot slaan aan toequote:
In het centrum van Paddepoel?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geef ons een richting
in centrum paddepoel etc etc etc etc etc
Bar PLayers was goed te doenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:38 schreef Oneself het volgende:
Ah vet relaxed: verstoppertje in het Noorderplantsoen.![]()
En voor de goede orde: ik denk niet dat stijve dwergkonijntjes met vliegen heel erg BBQ-geschikt zijn.![]()
![]()
En het was niet 'Flappie' btw.
Die kroegen in de stad zijn wel te-ring-heet zeg.
[..]
In het centrum van Paddepoel?
Volgens mij is je Capslock-knop ook stuk.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:46 schreef JH87 het volgende:
WAAROM GAAT M'N VENTILATOR NU STUK. M'N OUDE PC KAN NIET EENS ZONDER VENTILATOR EN IK OOK NIET. ADJSFLKASJ;DFLJA;LSD
Zat er heerlijk op een stoel de wedstrijd te kijkenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:46 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, kom je daar ja? Dat is de stamkroeg van dispuutsgenootjes, ben d'r een keer geweest.
Oh, ik dacht al.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:47 schreef JH87 het volgende:
Dat was expres om m'n frustratie even extra te uiten.
Heb ook teveel gedronken... Wat weer tot vreemde situaties met teamgenoten, vriendinnen daarvan en studiegenoten heeft geleidquote:Op maandag 28 juni 2010 22:50 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al.Lastig, sterkte met de teleurstelling, life sucks, geluk is met de dapperen enzo.
@ Luco; good! +1 maar dan zonder bier.
Bij wat voor dispuut zit je?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:46 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, kom je daar ja? Dat is de stamkroeg van dispuutsgenootjes, ben d'r een keer geweest.
Hehequote:Op maandag 28 juni 2010 22:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij wat voor dispuut zit je?
En wat voor vreemde situaties Luco?
In het kader van de door u eerder genoemde anonimiteit houd ik dat even voor me.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij wat voor dispuut zit je?
En wat voor vreemde situaties Luco?
Ivm dat 'ernstige incident' in zijn huis en de deurwaarders in opdracht van Heineken?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:00 schreef MaxMark het volgende:
Van welke panden is die Kooistra allemaal eigenaar hier in Grun? In ieder geval de drie, wat nog meer?
Oui.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ivm dat 'ernstige incident' in zijn huis en de deurwaarders in opdracht van Heineken?
Nee. Negende, Rumba, Golden Fust, Brasserie, Tapperij, Tango en Bistango zijn van iemand anders.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:02 schreef JH87 het volgende:
Ook het hele rijtje van rumba en negende enzo toch? En Kaap Hoorn.
Kan nergens iets duidelijks vinden op internet, behalve dat hij blijkbaar 39 'locaties' heeft hier.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:02 schreef JH87 het volgende:
Ook het hele rijtje van rumba en negende enzo toch? En Kaap Hoorn.
Brasserie wás in 2007 2003 iig wel van hem, toen heeft de rechter die failliet laten verklaren. Zal me niks verbazen als het inmiddels weer van hem is, was een typische handeling van hem.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee. Negende, Rumba, Golden Fust, Brasserie, Tapperij, Tango en Bistango zijn van iemand anders.
Hoeveelheid gedronken bier verandert niet, promillage wel... Maar hou m'n bakkes dicht.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:19 schreef Oneself het volgende:
Wat voor 'wurgcontracten' zou die Kooistra afsluiten dan?![]()
Hee Luco, nog steeds te veel bier op? Openhartigheid is natuurlijk ook hier zeer welkom.
Precies, kom maar op met die gênante verhalen.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:19 schreef Oneself het volgende:
Hee Luco, nog steeds te veel bier op? Openhartigheid is natuurlijk ook hier zeer welkom.
Dat valt wel mee op zich.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Precies, kom maar op met die gênante verhalen.
Benieuwd wat er met de kroegen gaat gebeuren. De man zelf laat me koud.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:24 schreef MaxMark het volgende:
Kooistra is overleden dus.
Zelfdoding.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oei. How come?
De man had toch 2 miljoen pegels schuld bij Heineken en kornuiten?
Nou he.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef cablegunmaster het volgende:
wat een schattig topicje! Echt grunnings!
Ai. Ja, da's lullig.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:19 schreef Oneself het volgende:
Hmm klinkt niet zo lekker nee. Maar 2 miljoen schuld, deurwaarders en zelfmoord als gevolg dan ook niet echt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij had zijn organisatie zo opgedeeld in BV'tjes dat de kroegen zo weinig mogelijk belasting hoefden te betalen. En omdat de uitbaters nog wel eens op de fles gingen konden andere partijen naar het geld fluiten.
Weet niet hoe het precies zat, maar de zaken waren iig niet fris.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:08 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hmm klinkt niet zo lekker nee. Maar 2 miljoen schuld, deurwaarders en zelfmoord als gevolg dan ook niet echt.
Het was dan ook best heet vandaag.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De grond werd hem te heet onder de voeten.
quote:
Haha, wat bedoel je allemaal?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja daag zo kan ik ook reageren
maar ik ga slapen anders haal ik het morgen ochtend topic niet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |