Fipo reeds geplaatst.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
OP volgt.
Baby, positieve energie weerkaatst en wordt groter en wordt gedeeld.... liefde en warmte all over the place.quote:
Ik zal mijn oortjes open houden voor jequote:Op donderdag 24 juni 2010 18:16 schreef beertenderrr het volgende:
Nee heb nog geen kamer, heb je wat in de aanbieding dan?![]()
En wat is/was er met moemoe dan? Toch niets ernstigs?Hoop dat het snel beter met haar gaat
Wij hebben al gemietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal mijn oortjes open houden voor je.
Ben een beetje gammel momenteel ---> moemoe in ziekenhuis met blindedarmontsteking
Binnenkort is het dus echt zo ver? Kunnen we eindelijk meeten na eh zeker 3 jaar tochWeet het niet eens meer
.
Zo warm is het niet, aansteller!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:51 schreef JH87 het volgende:
HAI BOB. Doe het eens fris maken, het is te warm om te slapen!
Ah, dat gaat een hoop schelen lijkt me.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef Bob. het volgende:
Ja, ik vind het zelf ook echt niet leuk meer ondertussen.Ik ben gewoon moe en pff.
Maar oké, nog even en dan heb ik ten minste weer een baantje minder!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal mijn oortjes open houden voor je.
Ben een beetje gammel momenteel ---> moemoe in ziekenhuis met blindedarmontsteking
Binnenkort is het dus echt zo ver? Kunnen we eindelijk meeten na eh zeker 3 jaar tochWeet het niet eens meer
.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog steeds in de ballenbak van de ikea?
Water, brood met spek.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:19 schreef Fems het volgende:
Ik kan ook niet uitslapen en ik voel me brak. brr.
Water gehad, brood met spek geen zin in. Zal zo even kijken of ik zin heb om te eten!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:57 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Water, brood met spek.
En ik ga ook studeren.
Haha, heb je last van een kater? Gewoon even buiten lopen helpt vaak ook wel, frisse lucht enzo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Water gehad, brood met spek geen zin in. Zal zo even kijken of ik zin heb om te eten!
Hai!quote:
Het is minder mooi weer dan gister.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:45 schreef Oneself het volgende:
Mijn dag gaat btw bestaan uit studie-dingen en Noorderplantsoen.
Good, want gister was het mij op het hoogtepunt vd dag wat te warm. Dan is het nu precies goed.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is minder mooi weer dan gister.
Dat is waar mijn usericon is opgeslagen, zodat ik deze weer kan vinden als ik soms tijdelijk een ander gebruik. In het verleden kostte het me teveel tijd om deze weer te vindenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hai!
Wat is dat in je handtekening eigenlijk?
Vind het stiekem niet eens erg warm of zoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is minder mooi weer dan gister.
Oh succes dan! Waar ga je hospiteren?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:57 schreef Mistaken het volgende:
Vanavond weer hospiteren!
Hopelijk werkt het openbaar vervoer nu wel mee!
Haha, niets mis met luiheid op z'n tijd. Of met zo'n ontzettend belangrijke reden natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is waar mijn usericon is opgeslagen, zodat ik deze weer kan vinden als ik soms tijdelijk een ander gebruik. In het verleden kostte het me teveel tijd om deze weer te vinden
Ja, luiheid.
Mja, zit bij TNT en die hebben van die Oranje/Zwarte polo's. Dat maakt het warm. Daarnaast is de zonkracht groot, dus dan zweet je al snel. Heb wel warmer meegemaakt maar dit was de eerste echte warme werkdag van het jaar.quote:
Molley Malones.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:31 schreef Oneself het volgende:
Ah het was niet echt warm-warm toch?
Wat blijkt nou, na de afgelopen eerste ervaringen, echt een leuke kroeg te zijn om voetbal te kijken?
Ow ik faalquote:
Nah! Dan is 't toch geen leuke kroeg om aan te raden?!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow ik faal!!
Ik kwam daar nooit, maar een aantal types die ik niet mag wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |