Ik had vis laten liggen, die was e n o r m gaan stinken want niet meer goed en toen had ik em weggegooid met de nodige klachten van huisgenootje en ondergetekende van dien. Dus even de hele boel ontsmet.quote:
Ik vind het juist wel afwisselend, Slaif.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:01 schreef Slaif het volgende:
De persoonlijke details uit de tt mag je de volgende keer overslaan Oneself.
De opmerking was te flauw he.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel afwisselend, Slaif.
Maar, vind je dit al persoonlijk?![]()
Oh wacht, ik vatte 'm anders op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:20 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh wacht, ik vatte 'm anders op.![]()
Nu zal ik even heel hard lachen om je grap.![]()
![]()
![]()
Nou grap, grap, eerder een grol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
Dus ik ben nog lang niet klaar
Haha, het gaat erg lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Je hebt dingen niet snel door he, oneself.
Met de stierenpoep ook al!
Verder @ Bob.; ik ben terug uit veendam,
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:40 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha gast, ze ging toch een poging doen in Groningen!!![]()
En Nelson; nee.
Hahah, aan de achterkant is vrij weinig te zien (behalve veel uitgroei), ze heeft het minimale gekniptquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:39 schreef Bob. het volgende:
Ik wil een foto van Chips-haar!
Valt me van je tegen dat je dat niet kentquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:39 schreef Bob. het volgende:
Wel mooi haar, lang.![]()
En wat is dat nanomax? Ik ken het niet.
Jij kende het natuurlijk al jaaaren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Valt me van je tegen dat je dat niet kent
Lucide?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:45 schreef Oneself het volgende:
Heeft iemand hier wel eens een lucide droom gehad?
Jawelquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:49 schreef Oneself het volgende:
[..]
Yes, een 'heldere' droom waarin je realiseerde dat je droomde en je droom bewust kan sturen.
Is relatief nieuw,quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:39 schreef Bob. het volgende:
Wel mooi haar, lang.![]()
En wat is dat nanomax? Ik ken het niet.
Voorquote:The process starts with a protein enriched formula being electronically atomized into a super fine mist containing billions of tiny nanomolecules. The mist is then applied to the hair with a special ceramic and nanosilver-infused hairbrush, specifically designed for the application of the treatment. The negatively-charged nanomolecules then seek out the positively-charged, damaged areas of the hair and repair them.
The hair is then ironed with a temperature-controlled negatively-charged straightener, which helps in the healing process.
The last step is the application of a second NANOMAX mist, which reacts with the first and locks the protein enriched formula into the hair structure, adding texture and shine to your hair and leaving your hair beautiful and soft .
Kan je niks aan doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik bedoelde oko macbook![]()
lekker wakker weer.
Euh.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:33 schreef Oneself het volgende:
Hi iedereen met i(/)mac(/)book vanaf macbook.
Omdat macbook niet 'no' zegt maar computer wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh.
WAAROM staat er dan 'computer says no'
HET IS MACBOOK SAYS NO!
Tsk tsk tsk, een macbook een computer noemen!!!
Aaaaightquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
Omdat macbook niet 'no' zegt maar computer wel.
Hence the macbook.![]()
Kindjes in Afrika moeten veel langer wachten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:38 schreef JH87 het volgende:
Duurt wel lang om muziek en films over te zetten trouwens. 100 down, 150 to go.
Tijdens de uitverkoop van de Bijenkorf, dan moet je pas lang wachtenquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika moeten veel langer wachten.
Kindjes in Afrika hebben niet eens een Bijenkorf om lang in te wachten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Tijdens de uitverkoop van de Bijenkorf, dan moet je pas lang wachten!
Sinds een dag of twee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:03 schreef Luco het volgende:
Kan je nagaan hoe lang ze daarop moeten wachten!
Nope, dat kan je niet nagaan. Of je moet de Bijenkorf bellen en vragen of en zo ja, wanneer ze plannen hebben een filiaal te openen in Afrika. En dan nog maar afwachten of het druk genoeg is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:03 schreef Luco het volgende:
Kan je nagaan hoe lang ze daarop moeten wachten?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:32 schreef Q.E.D. het volgende:
Bij de Bijenkorf in Groningen is het nooit erg druk.
En daarom is het druk in de winkel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toch wel. Er worden namelijk om de haverklap zaken omgeroepen. Korting op dit, korting op dat, etc.
Hele meute trok gelijk die kant opquote:ING DONG*
Het komende kwartier zijn op de 4e verdieping de koffers afgeprijst van 400 naar 300 euro
Ja dat was in Amsterdam zeker?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:39 schreef Luco het volgende:
Ik ben 1 keer tijdens de Drie Dwaze Dagen door m'n moeder meegesleurd naar de Bijenkorf.
[..]
Hele meute trok gelijk die kant op
H&Mquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
De H&M Grote markt is vaak nog drukker.
H&Mquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
De H&M Grote markt is vaak nog drukker.
Ik ben benieuwd naar jouw mooie, rebelse outfit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:58 schreef Q.E.D. het volgende:
Iedereen loopt in hetzelfde H&M kloffie, puur communisme is het.
Verder;quote:
Iedereen roept dat altijd gelijk inderdaad, maar ik vind dat ook zo'n uitgekauwd iets en best mee vallen. Bepaalde kledingstukken worden misschien en masse door tienermeisjes gekocht, maar verder valt het best mee. Jij gaat mij bovendien niet vertellen dat jij zo kan aanwijzen wat van de H&M is en wat van een Elle of Bess (beide winkels verkopen kwalitatief betere en dus ook duurdere kleding).quote:
Ik kan dat niet zomaar aanwijzen nee, maar als ik een kwartier op de grote markt zit dan wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef Oneself het volgende:
[..]
Iedereen roept dat altijd gelijk inderdaad, maar ik vind dat ook zo'n uitgekauwd iets en best mee vallen. Bepaalde kledingstukken worden misschien en masse door tienermeisjes gekocht, maar verder valt het best mee. Jij gaat mij bovendien niet vertellen dat jij zo kan aanwijzen wat van de H&M is en wat van een Elle of Bess (beide winkels verkopen kwalitatief betere en dus ook duurdere kleding).
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw mooie, rebelse outfit.
Ik koop meestal wat van Hilfiger uit de oude collectie. 50% korting of meer, daar ben je Groningener voor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef Oneself het volgende:
[..]
Iedereen roept dat altijd gelijk inderdaad, maar ik vind dat ook zo'n uitgekauwd iets en best mee vallen. Bepaalde kledingstukken worden misschien en masse door tienermeisjes gekocht, maar verder valt het best mee. Jij gaat mij bovendien niet vertellen dat jij zo kan aanwijzen wat van de H&M is en wat van een Elle of Bess (beide winkels verkopen kwalitatief betere en dus ook duurdere kleding).
I'm a lumberjack and I'm ok! I sleep all night and I work all day!quote:
Hoezo dan wel? H&M is ietwat te divers om echt te categoriseren of herkennen heur.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zomaar aanwijzen nee, maar als ik een kwartier op de grote markt zit dan wel.
Rebelsheid zit niet in je kleding, dat zit inje hoofd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee men.
[ afbeelding ]
Zo loop ik erbij, dattttt is pas rebels.
Rebellie zit in de leren veter-broek-laars, tweede van links op het plaatje. Doh.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:27 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Rebelsheid zit niet in je kleding, dat zit inje hoofd.
Ik vind Hilfiger echt best wel lelijke kleding,quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik koop meestal wat van Hilfiger uit de oude collectie. 50% korting of meer, daar ben je Groningener voor.
En vaak zie ik wel wat van de H&M is en wat niet.![]()
Sommige kledingstukken schreeuwen inderdaad 'H&M' en kan je er zo uitpikken, maar echt niet de hele collectie is zo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik koop meestal wat van Hilfiger uit de oude collectie. 50% korting of meer, daar ben je Groningener voor.
En vaak zie ik wel wat van de H&M is en wat niet.![]()
Achja vrouwen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind Hilfiger echt best wel lelijke kleding,.
Een keer dat ik wat moois zag en het zat nog lelijk ook.
Wij hadden zo'n kind in de klas, met d'r rijke pa. Zag er echt uit als een saaie doos maar zolang wij maar wel wisten dat haar kleding/horloge/alles van Hilfiger was. (Het was gewoon een zandkleurige broek! Niets meer en niets minder!)
Ik weet nog dat ze zei 'ik voel me zo beledigd!' toen ik een van haar shirtjes/blousjes op een shirtje/blouseje van Only vond lijken.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind Hilfiger echt best wel lelijke kleding,.
Een keer dat ik wat moois zag en het zat nog lelijk ook.
Wij hadden zo'n kind in de klas, met d'r rijke pa. Zag er echt uit als een saaie doos maar zolang wij maar wel wisten dat haar kleding/horloge/alles van Hilfiger was. (Het was gewoon een zandkleurige broek! Niets meer en niets minder!)
Ik weet nog dat ze zei 'ik voel me zo beledigd!' toen ik een van haar shirtjes/blousjes op een shirtje/blouseje van Only vond lijken.
Te vetquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef MaxMark het volgende:
Wehe. Wedstrijd op Wimbledon in de laatste set gestopt op 60-60 (in games dus). Ze zijn al ruim tien uur bezig geweest, morgen verder
Of zoals de NOS zegt; met een kettingzaag door alle recordboeken heen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:18 schreef Luco het volgende:
Alleen al die 5e set duurt langer dan de langste tenniswedstrijd ooit
quote:17:45: Records round-up! Mahut is serving at 31-32. This game is at 6 hours 34 minutes –the longest ever Grand Slam match (and longest on record, I believe). It’s gone beyond longest at Wimbledon, longest in terms of games since the advent of the tie-break, longest final set... And Mahut’s held. 32-all. Thiemo de Bakker is laughing into his Advokaat (or whatever it is that Dutchies drink) as he’s resting up after his comparatively short five-setter against Giraldo, which he won 16-14.
quote:21:00: 59-58 Mahut’s throwing his racquet in desperation now. Isner holds to 30 – but he’s struggling too. That’s no surprise at all. This set is now longer than any MATCH that has taken place.
En dat speelt dan op baan 18, meest achteraf gelegen veldje wat Wimbledon kent waarschijnlijk. Ik zeg: Centre Court morgen!quote:21:10: “We want more” Mahut and Isner are discussing whether to continue and the crowd are chanting: “We want more”. But it looks like they are going off. And they are. What a shame but this match will enter a third day. Incredible. They are getting the loudest standing ovation I’ve ever heard.
Obama en Biden zijn grotere noobs. Volkomen eens met de generaal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:40 schreef Oneself het volgende:
Wat is die Amerikaanse generaal McChrystal een noob zeg.
Wat een discipline eigenlijk, heel netjes!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:17 schreef JH87 het volgende:
Ik zit ook weer van 8 tot 19 binnen.Blij als 't zomervakantie is.
quote:
Niet zoveel. Ja, Luco korfbalt. En Nelson is een grote fan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:11 schreef moemoe het volgende:
I'm back!
Heb ik wat gemist? Nieuwe roddels? Vertel?
Jij zuipt echt veul meer. De laatste tijd nauwelijks gezopenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:18 schreef JH87 het volgende:
En Slaif is een alcoholist!
Ja huuhuu, jij loopt mij ook steeds te checken zonder ik het weet zekerquote:
Ik de afgelopen week misschien ook vier biertjes in totaal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:29 schreef Slaif het volgende:
[..]
Jij zuipt echt veul meer. De laatste tijd nauwelijks gezopen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja huuhuu, jij loopt mij ook steeds te checken zonder ik het weet zeker!
Wanneer werk je daar? Ik kan stellen dat ik daar regelmatig ben geweestquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja huuhuu, jij loopt mij ook steeds te checken zonder ik het weet zeker!
Zaterdag overdag wat tijdens de clubdag, maar verder is het echt hopeloos de laatste tijd...quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:31 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik de afgelopen week misschien ook vier biertjes in totaal.
Wisselend, vaak vanaf 7 tot 9,10,11,12,13.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:58 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Wanneer werk je daar? Ik kan stellen dat ik daar regelmatig ben geweest
Klopt ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:03 schreef Luco het volgende:
Volgens de bolletjes bij de stand op de NOS is nu alleen Paraguay door...
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Klopt ook.
Als de standen zo blijven moet er geloot worden.
Grmbl...quote:Ouch
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:55 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Yesh! Slowakije ftw!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef Luco het volgende:
Mahut en Isner spelen trouwens ook weer: 63-63 de stand nu. Net5 en BBC zenden het uit.
quote:It's such a shame that someone had to win this match
Nee heb nog geen kamer, heb je wat in de aanbieding dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moemoe al gezien. Was leuk hoor
Maare, heb je al een kamer?
Dat moet je niet vast willen hebben. Gaan als je kan. Die twee maandjes huur wegen nog best goed op tegenover het gemak al eentje te hebben en een goede kamer te hebben in plaats van overpriced restzooi.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:20 schreef beertenderrr het volgende:
shitenaja sta iig ook ingeschreven bij lefier. Wil er ook pas in augustus in, vanwege kosten enzo.
Ja, 9:00 een zitting... straks ff na de wedstrijd gelijk weer studierenquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef Bob. het volgende:
Wat goed René!![]()
En nee, geen Toeter.. Ik ga zo voor de tweede helft nog wel even richting stad, maar nu eerst nog even werken.
Jullie zijn gewoon thuis aan het kijken?
Mja, ik ben eigenlijk ook kapot ben bang dat ik na een biertje in slaap val.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:50 schreef Luco het volgende:
Ja. Druk weekend voor de boeg, daarnaast al een tijdje behoefte aan een rustig avondje. Dat is dus vanavond geworden.
quote:Op 13 juni 2005 werd hij door de politie van Rotterdam opgepakt op verdenking van verkrachting samen met twee vrienden van een Rotterdamse vrouw in een hotelkamer. Bij monde van zijn advocaat Bram Moszkowicz liet hij weten onschuldig te zijn. Op 16 juni 2005 werd de voorlopige hechtenis met 2 weken verlengd. 27 juni 2005 werd Robin weer vrijgelaten, hoewel wel bekend werd gemaakt dat hij voorlopig verdachte blijft. Het Openbaar Ministerie (OM) meldde op 28 februari 2006 dat na uitgebreid onderzoek is gebleken dat het seksueel contact niet onder dwang is gebeurd. Hierna heeft het OM de zaak geseponeerd wegens onvoldoende bewijs.
In Engeland was Robin van Persie een jaar eerder al in opspraak gekomen doordat hij zijn dure auto de vernieling in reed, en vervolgens onbeheerd achterliet op de openbare weg. Dit is strafbaar in Engeland.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:13 schreef JH87 het volgende:
Uitslapen.
Om 4 uur! Ik moet ook werken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb dan een tentamen.
Denk ik. Hoe laat is de wedstrijd
Mjawel, maar daar stond het afgelopen keren dus ook verkeerd in,quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:16 schreef Bob. het volgende:
Heb je geen tentamen rooster online staan waar het in staat?
Gelukkig is het wel een voldoende, heb je het vak nu gehaald?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:23 schreef Renesite het volgende:
5,5 net gehaald op een zitting. Was facking zenuwachtig! Maar mijn kennis was wel voldoende. Toch de presentatie schortte wat aan
So be it
GMW.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:24 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Bij welke faculteit zit je dan? FRW is 3 uur.
Ik mis maandag slowakije en vrijdag de kwartfinale tegen Braziliëquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef JH87 het volgende:
En ik moet maandag weer werken tijdens de wedstrijd. Shitzooi.
Ik geloof dat Jop altijd wel beschikbaar is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:41 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb zin om te neuken, is dit het groningse meet and meat topic?
Geen geile sletjes bij de Borgen daar in Leek?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:41 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb zin om te neuken, is dit het groningse meet and meat topic?
Voor mannen niet, sorry.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:44 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik geloof dat Jop altijd wel beschikbaar is.
Was het niet Fuck'n Runquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:14 schreef Oneself het volgende:
'Meet and meat'? 'Hit & quit' is de nieuwste terminologie, bro.
Iemand ervaring met nachtlenzen?
Nee, jij doelt op de Get Laid-Date.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ga er vanuit dat mijn dossier, bezwaarschrift naast mijn al voldoende analyse voldoende is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:25 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Gelukkig is het wel een voldoende, heb je het vak nu gehaald?
Zeg jong vuilak, ik woon in de stadde heurzquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Geen geile sletjes bij de Borgen daar in Leek?
Ik ook. (x2)quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:26 schreef RickoKun het volgende:
HAHAHAHA RENESITE MOET SCHOOLGELD BETALEN BWHEhheheHEhehehehEHehH;astshfawi;urquh
ik ga zo eem noorderplaaaaaaaaaaaaaaaaaantsjoen check'n
Gezellig dat je er bent.quote:
Oefenwedstrijd Ierland-uit was 'ie meesterlijk goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:06 schreef JH87 het volgende:
Theo Janssen is de grootste baas uit oranje.
[ afbeelding ]
Je weet, ik ben één en al gezelligheidquote:
Negerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:55 schreef RickoKun het volgende:
Morgen weer zaterdag
Ik heb een poephekel aan winkelen, maar op de vismarkt die dingen uitpikken is altijd wel leuk![]()
Vooral die van die lui waar je 1 kilo kip kan halen voor 3 euro
Lekker aan het bier met kip in de oven
Goed punt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:55 schreef Q.E.D. het volgende:
--> KLB![]()
Het is beter dan dat kutijs op de stoep/weg, en dan met je fiets 3x onderuit per week.
En je kunt nu naakt FOK!ken met het raam open en de kachel uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar geen KLB want gerelateerd aan Groningen. Ergens.![]()
Hee, kennen jullie die knetter-ijsjes?! Die zijn zooo leuk!
Ik combineer de twee; gewoon m'n raam eruit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:01 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
En je kunt nu naakt FOK!ken met het raam open en de kachel uit.
Nee ik doe een suggestie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:03 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik combineer de twee; gewoon m'n raam eruit.
En dat kan ja! Ervaringsdeskundige aan het woord?
Je zou beter moeten weten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:04 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee ik doe een suggestie.![]()
En vervolgens hoop ik op een PM met foto.
Buiten was het vandaag echt warm! Nu is het wel wat afgekoeld en eigenlijk precies goed imo.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:38 schreef Bob. het volgende:
Op mijn kamer is het trouwens de hele dag al best koud, maar buiten is het dus wel warm?
Ah men! Haha 'naar buiten mogen' klinkt echt alsof je gedwongen opgesloten zit, ofzo.quote:
Stiekem moest ik lachen,quote:
Way to go!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:18 schreef Fems het volgende:
Ik zit in de zon! En ga vanavond gratis biertjes drinken! En ben trots en blij met mezelf.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:16 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Chips, blij dat je vrolijk bent.
Geluk is aanstekelijk.
Zo is het.quote:
Datzelfde raam dat je er uit hebt gehaald?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:48 schreef Oneself het volgende:
Ik heb zelfs een 'raamgedicht' over geluk op m'n raam hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |