Omdat prutser.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:38 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Waarom kan ik de OP uit de Wiki niet copy-pasten?
Ohja, dat gedoe weer. Je moet of alle usericons er even uithalen óf even wachten op rené of psm.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:45 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Okee. Chill. Het zijn 39 afbeeldingen te veel.
Gedaan. Schiet niet op... Net als dat ik in de nieuwe layout niet de 'nieuwe topic openen' knop in een andere pagina kan laten openen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doe eens klagen achter de schermen hierover.
Kan iemand van al die pics niet één pic maken?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gedaan. Schiet niet op... Net als dat ik in de nieuwe layout niet de 'nieuwe topic openen' knop in een andere pagina kan laten openen.
en zo en zo.
Dus er moet een nieuwe OP kijken imho!
Die laatste is geloof ik Do2 ofzo. Maar die posten allemaal niet meer, toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat zijn freecell, maok, s-two, DaD, Tangarine en die daarna kan ik niet op de naam komen, maar ken de UI nog wel en de laatste echt geeeen idee.
Maok heeft toentertijd ook gezegd het topic voortaan links te laten liggen, dus mja.. in dat geval kan ze er wel uit, toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:20 schreef Renesite het volgende:
Teigan is oog.
Freecell (vrouw van Tara) is die linkse
Maok is ook al een tijd niet gesignaleerd (totempaal met rondje eromheen)
Die ken ik nog tenminste.
Ja, maar volgende week nog een zitting en een tentamen - kijk voetbal thuis en morgen komt er visite waarbij ik thuis moet blijven wegens familiair oogpuntquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:52 schreef Mistaken het volgende:
Nou, inderdaad!!
Is het ook leuk in grunn op zaterdagavond?
niks aan dus! :pquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar volgende week nog een zitting en een tentamen - kijk voetbal thuis en morgen komt er visite waarbij ik thuis moet blijven wegens familiair oogpuntAls ik weg ben dan krijg ik de komende weken een enorm chagrijnig hoofd van beider ouders
Warhol is altijd wel tof op zaterdag. Maar pas vanaf 03.00 ofzo.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:52 schreef Mistaken het volgende:
Nou, inderdaad!!
Is het ook leuk in grunn op zaterdagavond?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:54 schreef Q.E.D. het volgende:
Simpeler is als iemand Danny vraagt of hij dat plaatjesverbod kan wijzigen zodat het in Stad & Streek wél kan.
Ik heb net een topic in FB geopend maar als jij het kan regelen is dat mooi.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik achter de schermen gedaan heb
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik heb net een topic in FB geopend maar als jij het kan regelen is dat mooi.Of wil Danny niet meewerken?
Ok,quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat hoor je wel in het topic denk ik.
Was volgens mij wel langer.quote:
Pappa?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Het is wel weer duidelijk wie hier de papa is.
Leuke Deutsches film op VPRO.
In principe wou ik daar het hele weekend al mee bezig gaan - maar goed...quote:Op zondag 20 juni 2010 10:12 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Goeiemorgen!
Ik moet een tentamen leren vandaag, geen zin in
Je kan sinds 2009 al niet meer bij de balie inchecken, want de balie is foetsie. Je kan alleen online inchecken.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:14 schreef Luco het volgende:
Heb je gewoon bagage die je in het ruim wilt donderen? Dan moet je sowieso aan de balie inchecken.
Bagage kan/moet je wel aan de balie inchecken, je ticket check je in via internet.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je kan sinds 2009 al niet meer bij de balie inchecken, want de balie is foetsie. Je kan alleen online inchecken.
@ jop; ja maar ze geven 3 opties, wist ik veel dat je echt zelf kan kiezen+ dat er staan 'online inchecken - 5 euro + bagagekosten'
Haha, het valt allemaal wel mee, ik heb twee/drie week terug met RyanAir gevlogen. Anders even de Helpdesk bellen morgen? Succes iigquote:Op zondag 20 juni 2010 12:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Mja, dat zien we dan wel weer. Ik snap sowieso geen snars van Ryanair. Volgende x maar een andere maatschappij
.
Haha, ik nog nooit. Ryanair is echt vreselijk irritantquote:Op zondag 20 juni 2010 12:34 schreef JH87 het volgende:
Verstandig. Heb maar één keer gevlogen met een maatschappij die ik irritanter vond dan Ryanair.
Hier niet een paar tientjes hoor,quote:Op zondag 20 juni 2010 12:52 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben in totaal zo'n 6x met Ryanair geweest, echt nog nooit ook maar één probleem gehad. Je weet van tevoren wat mag en wat niet mag. Als je je daar aan houdt, ben je zó voor een paar tientjes op de plaats van bestemming.
Bremen is echt super ideaal. Geen files. Geen mega grote vliegveld. Makkelijk bereikbaar vanuit Groningen + snel ivm. een snelle autobahnquote:Op zondag 20 juni 2010 13:14 schreef JH87 het volgende:
Ik met Air Berlin al 2x voor een euro. En dan krijg je ook nog eten en drinken. En belangrijkste: ze vliegen op normale vliegvelden.
Ja,leuk hequote:Op zondag 20 juni 2010 13:18 schreef Bob. het volgende:
Zulke vluchten vind ik nou nooit.
Leuk dat je naar Kroatië gaat Chipsel.!
Zeg het eens!quote:Op zondag 20 juni 2010 12:36 schreef Renesite het volgende:
Was hier iemand die nog op zoek was naar een kamer?
Nou, op kamernet zat ik net. Genoeg kamersquote:
Vodice, Dalmatië hmhm.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:14 schreef JH87 het volgende:
En belangrijkste: ze vliegen op normale vliegvelden.
Het voordeel van Ryanair is juist dat ze niet op grote vliegvelden vliegen. Je hoeft bijna nooit langer dan een kwartier te wachten op je bagage.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bremen is echt super ideaal. Geen files. Geen mega grote vliegveld. Makkelijk bereikbaar vanuit Groningen + snel ivm. een snelle autobahn!
Vetquote:
Inchecken hoefde ik helemaal niet te wachtenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Het voordeel van Ryanair is juist dat ze niet op grote vliegvelden vliegen. Je hoeft bijna nooit langer dan een kwartier te wachten op je bagage.
Haha, ik denk dat ik sowieso wel vlakbij de kust blijf met zwemmen, als ik uberhaupt ga zwemmen want ik vind krabben/kwallen/rare beesten een beetje goorquote:Op zondag 20 juni 2010 14:17 schreef stijn_ het volgende:
[..]
VetWel kutzee-egels met zwemmen. en kiezelstranden. en alle broodjes smaken hetzelfde.
maar Kroatie is leuk
Naja, veel plezier in ieder geval!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ik sowieso wel vlakbij de kust blijf met zwemmen, als ik uberhaupt ga zwemmen want ik vind krabben/kwallen/rare beesten een beetje goor![]()
.
We hebben er ook geen witte-strand vakantie van gemaakt (de kiezelstranden wisten we), juist omdat ik wat wilde zien. Mijn vriend kent Kroatie al vrij goed gezien een groot deel van zijn familie daar woont (evenals in Bosnie), hij spreekt de taal dus. Ik ken het land helemaaaal niet en ga liever wat zien dan alleen maar in de zon bakken!
Dankje!quote:
Auw kiezelsteentjes op blote voetjes!!!!quote:
Ja, maar dat loopt (vind ik) a-relaxt. Sowieso als ik het water in ga met slippers dan ben ik ze zo kwijtquote:Op zondag 20 juni 2010 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm.. maar kan ik niet gewoon op slippers of sandalen over het strand?
hmmpffquote:Op zondag 20 juni 2010 14:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar dat loopt (vind ik) a-relaxt. Sowieso als ik het water in ga met slippers dan ben ik ze zo kwijtEn na het zwemmen het strand oplopen betekend ook auw auw zonder waterschoenen
Ach, ik zie wel. 'T is toch geen strandvakantiequote:Op zondag 20 juni 2010 16:03 schreef Oneself het volgende:
CZ, Croatia is juist perfect om diep de zee in te zwemmen!Wij hadden een 'afgezet stuk zee' met zo'n ballenlijn er omheen bij ons strandje, ongeveer zo'n 75/100 meter de zee in. Ik ben toen naar het einde gezwommen om daar te dobberen en je kunt dan alles onder je zien in de kristalheldere zee. Zooo mooi.
En nee, ik kwam geen kwallen o.i.d. tegen, die heb je daar niet zo veel.
Ooh, nah Kroatie is sws mooi, helemaal handig als je vriend er bekend is. Geniet er van iig!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ach, ik zie wel. 'T is toch geen strandvakantie.
Was ist los?quote:
0-1quote:Op zondag 20 juni 2010 16:18 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ooh, nah Kroatie is sws mooi, helemaal handig als je vriend er bekend is. Geniet er van iig!
[..]
Was ist los?
Nou heb ik nooit op Schiphol gevlogen, maar ook op vliegvelden als Dusseldorf en Frankfurt heb ik nooit langer dan 10 min op m'n bagage hoeven wachten.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[..]
Het voordeel van Ryanair is juist dat ze niet op grote vliegvelden vliegen. Je hoeft bijna nooit langer dan een kwartier te wachten op je bagage.
Gauw, schreeuwen! Dan is het op het juiste moment.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh voetbal. Geen commentaar, ik schreeuw toch alleen maar op de sufste momenten.![]()
Was mooi ook, helaas heeft Italiequote:
Waarom negatieve uitingen?quote:Op zondag 20 juni 2010 16:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Was mooi ook, helaas heeft Italienu wel gescoord. Wel makkelijk zo, met een penalty.
Italie,![]()
.
Zeiksnor.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Waarom negatieve uitingen?
Moedig dan Nieuw-Zeeland heel hard aan, dan doe je tenminste iets positiefs.
Verder overigens eens: zeikenquote:Op zondag 20 juni 2010 16:50 schreef JH87 het volgende:
Zeiken is 't mooiste wat er is.
Ajax.:r:r:r:r:r:r::r:r:r
NEK:r:r:r:r:r:r:r:r
Friesland:r:r:r:r:r
Jeetje.quote:
Helemaal.quote:
Vitesse.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Ajax
Maar ik heb ook pompons in de kleuren van Vitesse in de kelder liggen, maar dat is puur toeval.
Mocht je je club ooit willen aanmoedigen met pompons, mag je ze lenen.quote:
Alles buiten het centrum is eigenlijk gewoon grimmig.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
In beide wijken geldt: hoe verder van het centrum af, hoe grimmiger.
Nee kom op.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:07 schreef Oneself het volgende:
[..]
Alles buiten het centrum is eigenlijk gewoon grimmig.
Of bij nader inzien, binnenstad is ook niet alles.
hehequote:Op zondag 20 juni 2010 17:07 schreef Oneself het volgende:
[..]
Alles buiten het centrum is eigenlijk gewoon grimmig.
Of bij nader inzien, binnenstad is ook niet alles.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mocht je je club ooit willen aanmoedigen met pompons, mag je ze lenen.![]()
quote:
Nee, lijkt me niet zo verstandig dat ik dat doe.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
mooie mental image van Jopje met pompoms nu
Dan gewoon een meisje meenemen en die de pompons laten zwaaien,quote:Op zondag 20 juni 2010 17:17 schreef JH87 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, lijkt me niet zo verstandig dat ik dat doe.
Maar die snappen niet wat belangrijk is, dus dan wapperen ze vast weer alleen op de sufste momenten.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan gewoon een meisje meenemen en die de pompons laten zwaaien,.
Ja lastige dingen zijn dat he? Stomme meisjes die er niets van snappen echt.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar die snappen niet wat belangrijk is, dus dan wapperen ze vast weer alleen op de sufste momenten.
Nah okee, wacht, het is niet 'alles' maar het komt wel heel dicht in de buurt. Afhankelijk van je plekkie.quote:
Wel gedaan, is juist een goede test.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:31 schreef JH87 het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit een meisje mee zou nemen naar 't voetbalstadion. Die neanderthalers daar kunnen er niet mee om gaan als ze een meisje zien.
Ja, iets met oost en west, maar hoe en wat weet ik nietquote:Op zondag 20 juni 2010 16:54 schreef RedFever007 het volgende:
Zow, ook weer een topic volgen
Wie kan mij vertellen wat echt de no-go straten qua wonen in Beijum/Lewenborg zijn?
Het heeft de naam natuurlijk flink tegen maar ik ken mensen die in Beijum wonen die in prima straten wonen en geen last hebben van enige vorm van criminaliteit/hangjongeren/etcMaar er zijn ongetwijfeld ook wel enige straten waar het niet echt "prettig/veilig" wonen is, wie kan het mij vertellen?
Niet dat ik er perse wil gaan wonen , maar zit er wel aan te denken gezien de prijsklasse van de huizen
Nou, wat een probleem.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:24 schreef Mr.Jorn. het volgende:
NL heeft wel een probleem, we moeten misschien tegen Italie! Dus ze hadden moeten winnen. Prutsers
hoeveel heb je gekregenquote:Op zondag 20 juni 2010 18:22 schreef Renesite het volgende:
Lasermongool net... waar ik mijn vorige bekeuring ook heb gekregen.
Hoendiep > hoogkerk
Zover ik me kan herinneren hebben we niet megaveel van italie gewonnen altijd,quote:
Ik praat toch ook niet mee over heksen en elfjes of wel?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zover ik me kan herinneren hebben we niet megaveel van italie gewonnen altijd,.
Heb je een probleem ofzo?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ik praat toch ook niet mee over heksen en elfjes of wel?
Was maar een grapje hoor. Ik neem je heus wel serieus.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb je een probleem ofzo?Ik zeg toch alleen maar dat ik me niet kan herinneren dat we vaak van Italie hebben gewonnen en gezien de vele uitspraken die ik lees in WK ben ik niet de enige.
Oh, en ik ga al helemaal niet minder over voetbal praten omdat jij dat zegt. Nu liever nog meer.
Je hoeft me niet serieus te nemen, hoor.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:42 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor. Ik neem je heus wel serieus.
We hebben vaak genoeg van Italië gewonnen en daarnaast tellen in het verleden behaalde resultaten niet.
In het algemeen ergert dit soort dom gelul me wel enigszins. Als je nou met een rood-wit-blauw vlaggetje op je wang op het juiste moment juicht, dan kan ik het allemaal goed hebben, maar klakkeloos andere mensen napraten moet je als jongvolwassen vrouw toch niet doen. Niet nodig.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je hoeft me niet serieus te nemen, hoor.
Neuh dat hoeft ook niet, maar ze kunnen wel iets zeggen,. En NL speelt nou ook niet echt super dit WK. Het moest het hebben van een eigen doelpunt en tegen Japan ging het ook moeilijk. Nou nou. Wij denken altijd dat we er al zijn voordat we uberhaupt zijn begonnen.
Ik scheld je toch niet uitquote:Op zondag 20 juni 2010 18:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
In het algemeen ergert dit soort dom gelul me wel enigszins. Als je nou met een rood-wit-blauw vlaggetje op je wang op het juiste moment juicht, dan kan ik het allemaal goed hebben, maar klakkeloos andere mensen napraten moet je als jongvolwassen vrouw toch niet doen. Niet nodig.
Generaliseren, doemdenken en negatief doen.
Verdediging doet het beter dan verwacht. Onze gevaarlijkste spelers zijn of nog geblesseerd of nog niet in hun beste doen en toch hebben we al 6 punten. Er moet een bepaalde opbouw in zitten, zodat het elftal in de laatste drie wedstrijden hun beste niveau haalt en niet in de eerste twee.
Dat jij mij 5 minuten nadat ik jou een liefhebbende tip over waterschoenen geef, zonder dat ik jou ooit iets heb misdaan, gaat uitschelden (via internet, lekker makkelijk) en je daarna afvraagt of ik een probleem heb, maakt het plaatje ook niet helderder.
Ik neem in principe iedereen serieus en heb ook liefde voor de mensen. Als je daar op deze manier mee omspringt, is dat teleurstellend.
Als jij er gelukkig van wordt, dient het toch een doel en dan kan ik er ook nog wel vrede mee hebben.
Warmte.
[ afbeelding ]
Is niet zo.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:56 schreef ChipsZak. het volgende:
edit; Ik heb trouwens gewoon het idee dat je nu beledigd doet omdat ik Oranje niet de hemel in prijs en dat wel zou 'moeten' omdat ik in NL woon,. Zo kom je iig wel over.
Pfff..... ja dat mag wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens, tuurlijk zou het het beste zijn als Oranje zou winnen van Italie (aangezien ik dat vuig gespuis vind) maar ik betwijfel gewoon ten zeerste dat dat gaat gebeuren. Dat mag dus niet?
Haha, ja weet ik veel.quote:
Tja, ik baseer op wat ik zie (ondanks dat ik niet Oranje intensief volg ofzo, maar ik kan heus wel zien wat goed en slecht spel is) en op wat ik toevallig weet (Italie wint vaker van NL dan andersom).quote:Op zondag 20 juni 2010 19:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Pfff..... ja dat mag wel.
Ik heb op mijn beurt weer de indruk dat je nogal snel conclusies trekt en generaliseert, maar realiseer me dan meteen dat ik dit niet mag denken op basis van de weinige woorden en de manier waarop die woorden tot mij komen.
Laat maar ok. Maak er een feest van. Doe negatief, doe positief. Ik ben de Hermes van je geluk.
60 euro voor parkeren waar niet mag (op de Hanze in de lengte van die parkeerplaatsen die toentertijd nog gratis waren. Er stonden nog tien anderen en ik dacht: 'mag dus wel'quote:
Ik 'weet toevallig' dat Nieuw-Zeeland nog nooit een punt had gepakt op een WK-eindronde.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tja, ik baseer op wat ik zie (ondanks dat ik niet Oranje intensief volg ofzo, maar ik kan heus wel zien wat goed en slecht spel is) en op wat ik toevallig weet (Italie wint vaker van NL dan andersom).
Geschiedenis zegt dus niks?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:15 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Kort samengevat: Nederland wordt gewoon wereldkampioen
Maar wereldkampioen...quote:Op zondag 20 juni 2010 20:13 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Jawel hoor. Laatste 2 keer dat Nederland tegen Italie speelde wonnen ze toch?
Haha, stierenpoep?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:40 schreef Renesite het volgende:
Vreemdelingenrecht (herkansing) is stierenpoep
Dat apprecieer ik!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:48 schreef Luco het volgende:
Italiaanse voetballers...
Italië
Maar als ze tegen Nederland spelen trek ik toch m'n Oranje shirtje aan
Voor het nageslacht:quote:Op zondag 20 juni 2010 22:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mensen die dit morgen lezen zullen je niet begrijpen.
Niks mis mee. Laat die temperaturen maar komen!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:50 schreef Bob. het volgende:
OMG, meisjes in bikini.
Word eens weer blauw, jong. Dit ziet er (nog steeds) niet uit.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
er zit een poes op mijn chipszak
zo flauw dit
ik ben gister definiteif tot de conclusie gekomen dat dat voor mij niet meer hoeftquote:Op zondag 20 juni 2010 23:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Word eens weer blauw, jong. Dit ziet er (nog steeds) niet uit.
kijk eens in mijn fobo?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef Oneself het volgende:
Hahaha, ik heb opeens een Hyvesvriendjesuitnodiging van ene Bart met een tractor-foto. Mwhehehe.
Haha nee, dat is em niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kijk eens in mijn fobo?![]()
de tractor uit het groninger stadpark staat er in geloofik
Volgens mij is moemoe geen Groninger, toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:48 schreef beertenderrr het volgende:
Woon nu in Hoofddorp, zo'n 3 uur verderop onder de rook van Schiphol![]()
tevens een mooi meet-moment toch![]()
Ik heb altijd moemoe al eens willen zien
wel, die is een tijd terug hier naar verhuisdquote:Op maandag 21 juni 2010 01:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens mij is moemoe geen Groninger, toch?
Moemoe ligt momenteel in het ziekenhuis [tegen de tijd dat jij hier woont hopelijk allang niet meer!]quote:Op maandag 21 juni 2010 00:48 schreef beertenderrr het volgende:
Ik las "Frysische"quote:Op maandag 21 juni 2010 10:02 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik moet nog tot volgende week woensdagHerkansing Fysische Geografie
Aardrijkskunde voor gevorderden?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:02 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik moet nog tot volgende week woensdagHerkansing Fysische Geografie
Woh, dank je.quote:
Of je gaat snel naar de volgende brug, meestal red je dat wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:24 schreef JH87 het volgende:
[..]
Woh, dank je.
Ik heb mijn hoogtepunt vd dag al weer meegemaakt. Brug die open gaat, autist die blijkbaar haast heeft en dan uit woede maar heel hard z'n fiets op straat gaat smijten.
Wat de aarde betreft wel. Platentektoniek en het ontstaan van de wereld zijn er onderdeel van. Zo veel feitjes, vind ik niet zo leuk.quote:
Moemoe al gezien. Was leuk hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 00:48 schreef beertenderrr het volgende:
Eens. Nouja, die van mij dan. Al vind ik die van jou natuurlijk ook reuze stom als ze je zeer doen.quote:
Heel vaak doen ze zeerquote:Op maandag 21 juni 2010 17:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eens. Nouja, die van mij dan. Al vind ik die van jou natuurlijk ook reuze stom als ze je zeer doen.
Ahquote:Op maandag 21 juni 2010 16:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Moemoe is ook uit het ziekenhuis lees ik, mooi!
ja holla, mij eerst!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:22 schreef JH87 het volgende:
Bob., doe mij eens een statistiekknobbel ofzo.
Kan wel leuk zijn, maar niet als je er half inzit.quote:
Statistiek is leuk!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:22 schreef JH87 het volgende:
Bob., doe mij eens een statistiekknobbel ofzo.
hahaquote:
Die talenknobbel van Maxmark is ook best makkelijk.quote:
Ah balen, maar ik ben vet moe vandaag.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:33 schreef Oneself het volgende:
Ah niet! Ik omhels je met duizend armen komt er zo gewoon voor. Ikke kijken.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:36 schreef Bob. het volgende:
*strooit statistiek knobbels rond*
Het was inderdaad een onvergefelijke fout die echt verbeterd moest worden.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij doet het fout en dan ben ik een zeur?
Ren Ren, ren!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:49 schreef Luco het volgende:
Zie je wel dat die suffe aigu niet (h)erkend wordt!
Dan kijk je 'm tot je in slaap bent gedommeld?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ah balen, maar ik ben vet moe vandaag.
Ja, want Lenny lijkt zoveel op Renéquote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ren Ren, ren!
Dat liedje van Acda krijgt een hele rare twist als je het mij vraagt
quote:Len Lenny len!
Oe een babi panggang met witte rijst en kroepoek.quote:
Ik moet eigenlijk nog een uurtje bezig, nog 5 pagina's uittikken. Maar ik kap er denk ik toch meequote:
quote:Meisje, de spikkels op me ijsje!
Reden voor dit rijmpje
Reden voor me [...]
ik heb interesse!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:00 schreef Oneself het volgende:
Mistaken of andere sjappies, er komen twee ruime kamers vrij in m'n hause. Bovenste is voor meisje, onderste is voor jongetje.
Voormalige jongetje en meisje gaan namelijk samenwonen.
Hier met een motorzaag...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Iemand is hier al dagen aan het boren,.
Ojeeeeee!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Sterkte Chips. Als ik op moet treden, moet je het zeggen
Hehe.quote:
Nah, moet nog een terug krijgen en een maken. Dit was een multivoudige gokje die ik sowieso al ging halenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die van jou heeft dat niet meer nodig eh.Gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |