Omdat prutser.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:38 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Waarom kan ik de OP uit de Wiki niet copy-pasten?
Ohja, dat gedoe weer. Je moet of alle usericons er even uithalen óf even wachten op rené of psm.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:45 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Okee. Chill. Het zijn 39 afbeeldingen te veel.
Gedaan. Schiet niet op... Net als dat ik in de nieuwe layout niet de 'nieuwe topic openen' knop in een andere pagina kan laten openen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doe eens klagen achter de schermen hierover.
Kan iemand van al die pics niet één pic maken?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gedaan. Schiet niet op... Net als dat ik in de nieuwe layout niet de 'nieuwe topic openen' knop in een andere pagina kan laten openen.
en zo en zo.
Dus er moet een nieuwe OP kijken imho!
Die laatste is geloof ik Do2 ofzo. Maar die posten allemaal niet meer, toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat zijn freecell, maok, s-two, DaD, Tangarine en die daarna kan ik niet op de naam komen, maar ken de UI nog wel en de laatste echt geeeen idee.
Maok heeft toentertijd ook gezegd het topic voortaan links te laten liggen, dus mja.. in dat geval kan ze er wel uit, toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:20 schreef Renesite het volgende:
Teigan is oog.
Freecell (vrouw van Tara) is die linkse
Maok is ook al een tijd niet gesignaleerd (totempaal met rondje eromheen)
Die ken ik nog tenminste.
Ja, maar volgende week nog een zitting en een tentamen - kijk voetbal thuis en morgen komt er visite waarbij ik thuis moet blijven wegens familiair oogpuntquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:52 schreef Mistaken het volgende:
Nou, inderdaad!!
Is het ook leuk in grunn op zaterdagavond?
niks aan dus! :pquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar volgende week nog een zitting en een tentamen - kijk voetbal thuis en morgen komt er visite waarbij ik thuis moet blijven wegens familiair oogpuntAls ik weg ben dan krijg ik de komende weken een enorm chagrijnig hoofd van beider ouders
Warhol is altijd wel tof op zaterdag. Maar pas vanaf 03.00 ofzo.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:52 schreef Mistaken het volgende:
Nou, inderdaad!!
Is het ook leuk in grunn op zaterdagavond?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:54 schreef Q.E.D. het volgende:
Simpeler is als iemand Danny vraagt of hij dat plaatjesverbod kan wijzigen zodat het in Stad & Streek wél kan.
Ik heb net een topic in FB geopend maar als jij het kan regelen is dat mooi.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik achter de schermen gedaan heb
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik heb net een topic in FB geopend maar als jij het kan regelen is dat mooi.Of wil Danny niet meewerken?
Ok,quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat hoor je wel in het topic denk ik.
Was volgens mij wel langer.quote:
Pappa?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Het is wel weer duidelijk wie hier de papa is.
Leuke Deutsches film op VPRO.
In principe wou ik daar het hele weekend al mee bezig gaan - maar goed...quote:Op zondag 20 juni 2010 10:12 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Goeiemorgen!
Ik moet een tentamen leren vandaag, geen zin in
Je kan sinds 2009 al niet meer bij de balie inchecken, want de balie is foetsie. Je kan alleen online inchecken.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:14 schreef Luco het volgende:
Heb je gewoon bagage die je in het ruim wilt donderen? Dan moet je sowieso aan de balie inchecken.
Bagage kan/moet je wel aan de balie inchecken, je ticket check je in via internet.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je kan sinds 2009 al niet meer bij de balie inchecken, want de balie is foetsie. Je kan alleen online inchecken.
@ jop; ja maar ze geven 3 opties, wist ik veel dat je echt zelf kan kiezen+ dat er staan 'online inchecken - 5 euro + bagagekosten'
Haha, het valt allemaal wel mee, ik heb twee/drie week terug met RyanAir gevlogen. Anders even de Helpdesk bellen morgen? Succes iigquote:Op zondag 20 juni 2010 12:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Mja, dat zien we dan wel weer. Ik snap sowieso geen snars van Ryanair. Volgende x maar een andere maatschappij
.
Haha, ik nog nooit. Ryanair is echt vreselijk irritantquote:Op zondag 20 juni 2010 12:34 schreef JH87 het volgende:
Verstandig. Heb maar één keer gevlogen met een maatschappij die ik irritanter vond dan Ryanair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |