Omdat prutser.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:38 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Waarom kan ik de OP uit de Wiki niet copy-pasten?
Ohja, dat gedoe weer. Je moet of alle usericons er even uithalen óf even wachten op rené of psm.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:45 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Okee. Chill. Het zijn 39 afbeeldingen te veel.
Gedaan. Schiet niet op... Net als dat ik in de nieuwe layout niet de 'nieuwe topic openen' knop in een andere pagina kan laten openen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doe eens klagen achter de schermen hierover.
Kan iemand van al die pics niet één pic maken?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gedaan. Schiet niet op... Net als dat ik in de nieuwe layout niet de 'nieuwe topic openen' knop in een andere pagina kan laten openen.
en zo en zo.
Dus er moet een nieuwe OP kijken imho!
Die laatste is geloof ik Do2 ofzo. Maar die posten allemaal niet meer, toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat zijn freecell, maok, s-two, DaD, Tangarine en die daarna kan ik niet op de naam komen, maar ken de UI nog wel en de laatste echt geeeen idee.
Maok heeft toentertijd ook gezegd het topic voortaan links te laten liggen, dus mja.. in dat geval kan ze er wel uit, toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:20 schreef Renesite het volgende:
Teigan is oog.
Freecell (vrouw van Tara) is die linkse
Maok is ook al een tijd niet gesignaleerd (totempaal met rondje eromheen)
Die ken ik nog tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |