quote:sowiesso
zowieso
zowiezo
suwieso
zoweizo
soieso
zoieso
zoweiso
zowezo
zoiso
soiso
zoiszo
zoenzo
sowiesow
zooizo
xo i xo
soberso
sobeso
zo ie zo
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
No offense, maar ik kan nou niet zeggen dat er een (in mijn ogen) goeie & mooie foto tussen zit.
1) Achtergrond niet echt.. 'juf van het'. Ook is het beest zelf iets te licht.
Ik zag 'm net ook jaquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig niet![]()
jakkes![]()
die blauwe envoloppen van d'r zijn binnengekomen
Dacht even dat "lussen" in de TT een tikfoutje was, maar nee dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:10 schreef Buitenboord het volgende:
Krijg ik morgen bezoek,
en ik als gezonde nederlander drinkt alleen water en thee.
moet ik PERSEE fristrank gaan halen omdat ze geen water lussen.
![]()
vieze cola met al het suiker![]()
en sinds wanneer is water vies?
' ja er zit geen smaak aan'
NOU DAN.
water:
[ afbeelding ]
<3
klacht: mensen die geen water lussen
klacht 2: op de fiets 3 zware flessen viezige frisdrank moeten halen voor bezoek(die bovendien overgewicht hebben, goh, zou het?)
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:01 schreef Asphias het volgende:
zie idd niet echt in hoe de pvv nog verder groeit, tenzei ten kosten van een deel van de vvd. maar meer dan 25% van de stemmen zie ik ze echt niet krijgen.
En ik drinkt had je niet gezien?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dacht even dat "lussen" in de TT een tikfoutje was, maar nee dus
Mja, maar die vond ik minder opvallend.quote:
Rijgerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:43 schreef Nadine26 het volgende:
En zelfgehaakt, authentieke Peruaanse huisvleit
Gelukkig is Suus wel bijzonder intelligent.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:37 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Kleine shitwinkel is het, vaak lege schappen en dom chaggereinig personeel.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:35 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dat meisje was toch toen al overleden? Weet niet meer precies wat het tijdstip van overlijden was, maar meestal kunnen ze dat toch vrij secuur berekenen?
Verder zou jouw speculatie idd weleens kunnen kloppen. De nieuwe vraag die dan verreist is natuurlijk wat dan wel zijn motief geweest zou zijn.
*Jammer dat er geen camera's in die hotelkamer hangen...*
Kijk maar uit, op TVP'en staat een ban tegenwoordigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:32 schreef Myriac het volgende:
Oeh, ik als grammarnazi moet dit wel even TVP'en, uiteraard.
Niet Koos, kloos!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:57 schreef DaMart het volgende:
Koos naam roep naam etc
En welke naam moet Koos roepen dan?
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:08 schreef lizzygirl het volgende:
mijn vriend en ik waren beetje kloos aan het doen
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze waren een beetje literair aan het doen:
Sonnet - Willem Kloos
Ik ben een God in 't diepst van mijn gedachten,
En zit in 't binnenst van mijn ziel ten troon
Over mij zelf en 't al, naar rijksgeboôn
Van eigen strijd en zege, uit eigen krachten.
En als een heir van donkerwilde machten
Joelt aan mij op en valt terug, gevloôn
Voor 't heffen van mijn hand en heldere kroon:
Ik ben een God in 't diepst van mijn gedachten.
-- En tóch, zo eindloos smacht ik soms om rond
Úw overdierb're leên den arm te slaan,
En, luid uitsnikkende, met al mijn gloed
En trots en kalme glorie te vergaan
Op úwe lippen in een wilden vloed
Van kussen, waar 'k niet langer woorden vond.
Zilvervliesrijstquote:Op zondag 13 juni 2010 10:08 schreef VampiricDemon het volgende:
Hallo,
omdat ik helaas wat ruimte moet creëren doe ik de volgende DVD's in de verkoop:
Fantastic four Rice of the silver surfer
Want die is al gaan rijenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef Geo3kant het volgende:
Nog iemand die afgemaakt gaat worden in de media, keeper van Algarijen!
Dat raakt de plank noch totaal misquote:Op zondag 13 juni 2010 18:36 schreef Chuam77 het volgende:
Heeft niets met de ouders te maken. Wij doen ons best en hebben gewoon op dit moment geen andere mogelijkheid anders hadden we dat al gedaan, daarbij helpt jouw opmerking totaal niet en slaat nog kant nog wal.
Kataklop, kataklop?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:08 schreef SummerBreeze het volgende:
Misschien is het eerder een gevalletje klop-klepel, maar ik vind hem toch het noemen waard:
[..]
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik krijg absoluut geen 100 mailtjes per dag..Want dan irriteerde mij ook als ik zoveel per dag zou krijgen.
Wat bedoel je sommige mensen leven in hun fotoboek.! Dat ligt aan jezelf. ik hoef niet in de pitcher staan als jij.
Kwak!quote:Op maandag 14 juni 2010 09:34 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat jij een luie student of een uitkeringstrekker bent die de hele dag op z'n godganze reet zit betekent niet dat iedereen dat maar is. Ik heb doordeweeks wel iets beters te doen dan spelletjes spelen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:58 schreef stefan_s het volgende:
je rookt de sigaret voor de helft op, dan ruil je de resterende helft + het filter voor een mesje en snei je de citroen doormidden.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:46 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Gelukkig bij mijn ouders dan maar studentenkoos achtig was over straat.
Gemiste kans?quote:
Latijn blijft moeilijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:30 schreef MidnightB00m het volgende:
5. Waarom bent u naar Peru gekomen en hoe en wanneer bent u naar Lima gekomen?
"Ik ben in Lima aangekomen om mee te doen aan het internationale pokertoernooi, per vliegtuig uit Aruba, via Bogotá, op 14 mei 2010."
Dat snap ik niet als hij persona no gratta op Aruba is verklaard- bron
Dan is er toch niets aan de hand, als iedereen maar een beetje geïrriteerd was?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:48 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
In een ploeg dat enorm offensief en technisch gericht is, het moet hebben van combinaties in de kleine ruimte oftewel wat zaalvoetbalachtig combineert en aanvalt past een afbreker en veel te sobere voetballer als van bommel echt niet. Is toch aangetoond bij oa Barcelona? Daar irriteerde hij publiek en zelfs spelers matig met z'n onzorgvuldige speelstijl.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
No offense, maar ik kan nou niet zeggen dat er een (in mijn ogen) goeie & mooie foto tussen zit.
1) Achtergrond niet echt.. 'juf van het'. Ook is het beest zelf iets te licht.
2) Té veel onscherpte. Wat bewegingsonscherpte van de vleugels is mooi, maar dit is over de top. Ook is de romp niet scherp.
3) Zou mooi zijn als het vliegtuig zelf scherp was en het gene erachter minder scherp.
Ideeën zelf zijn allemaal zeer goed, alleen ietwat minder uitgevoerd.
Wat een tragisch lot.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:34 schreef derikrss het volgende:
hallo ik wil werken als bevijliger of waarde transporteur maar ben veroordeeeld tot poging tot doodslag
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:04 schreef Treinhomo het volgende:
rode uitslag bij mijn bakkebaarden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:43 schreef Basp1 het volgende:
Weet de gemiddelde verhuurder alles van zijn huurder af, ik hoop het niet dat mijn complete doopvond gelicht wordt wanneer ik ergens iets wil gaan huren.
:|quote:Ik ben 20 jaar, afgelopen mij geworden.
Van dezelfde user, uit hetzelfde topic:quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:09 schreef Willy84 het volgende:
Wat is dit voor kansloos VVD /Fred Teeven bach topic geworden.
Net alsof jullie een stelletje criminelen zijn die er bang voor zijn dat er straks wordt opgetreden.
Als je je aan de wet houdt heb je nergens last van. Hoe simpel kan het leven soms zijn..
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:31 schreef Willy84 het volgende:
Bankmakerij is dit. Wat is je probleem?
en doopvont (v)quote:
Je zou zeggen dat waar andijvie te dicht op elkaar geplant wordt, slakroppen verijdeld worden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:10 schreef Ml-etje het volgende:
Dat bonen probleem ken ikgelukkig staan er wel genoeg voor drie rijtjes.
De courgette schiet de grond uit![]()
De andijvie heb ik helaas niet dicht genoeg op elkaar geplant waardoor het nu verijdelde slakroppen worden maar eetbaar zijn ze toch wel
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zo'n loopfietsje? Bevalt hier ook goed voor Tyler. Waarschuwing:! Geen kindje van 15,- kg erop. Dan knapt er een wiel af.
maar dat wordt toch helemaalniet zo gebruikt? alsof je kind precies 15,00 kg weegt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:37 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Een beetje raar gebruik misschien, maar niet fout lijkt me.
15,- wordt gebruikt voor geld, om een precies bedrag aan te geven. 5 x EUR 5 = EUR 25,-quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:58 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
maar dat wordt toch helemaalniet zo gebruikt? alsof je kind precies 15,00 kg weegt.
ik vond het er wel grappig uitzien. het is iig origineel
Ik ken die zaal, maar om nou te zeggen dat het daar vol louche figuren zit?????quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:59 schreef Ferdii het volgende:
Vervolgens naar de louche zaal (oid) gelopen om het welkomst kopje koffie op te halenHier liepen ook diverse gastvrouwen rond die tips gaven en hielpen indien je vragen had. Kwamen in mijn ogen te nep vriendelijk over, maar dat kan aan mij liggen
Hij bedoelt vast 'petrochemisch'.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:45 schreef DroogDok het volgende:
Dat binnen de lijnen blijven zal wel met veiligheid te maken hebben, heb je op pertogemische en andere fabrieken ook.
Het WC verhaal is op het eerste gezicht belachelijk, maar het kan best dat iemand een baan heeft waarbij hij niet op elk moment zijn post kan verlaten. Een buschauffer kan ook niet gelijk naar het toilet als hij aandrang voelt.
Tendentieus topic. Heb het dan over de belachelijk lage betaling voor bepaalde baantjes.
Geeft uit de kast komen weer een heel ander tintjequote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:28 schreef Haarklip het volgende:
Oké, toch maar even een topic over openen. Ik heb nogal een ingevallen borstkast, in medische termen een 'pectus' genoemd. Hierdoor geen medische klachten, maar mooi is het natuurlijk niet. Ik schaam me hier best voor, en aangezien ik ook niet heel dik ben (1.93m en 65 kilo ongeveer) is het nog eens extra erg.
Nu vraag ik me af, zijn er meer mensen op Fok met dit probleem? Kan je er iets aan laten doen zonder operatie, dus door middel van oefeningen?
Welja, geef hem een leuk kleurtje (bloedrood of zoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:18 schreef MidnightB00m het volgende:
Vervolgens wordt Joran al vanaf zijn 17e jaar meteen beschilderd als moordenaar, verkrachter, etc. , omdat hij als laatste met NH is gesignaleerd.
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:21 schreef StephanL het volgende:
De biologische vader heeft net zo veel rechten als jou vriendin, daar verander je weinig aan. Je laat je af poederen, maar je weet in ieder geval wel waar je geld heen gaat.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:49 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Thnx voor dit bericht.
Ik heb zo af en toe momenten dat ik me alleen voel en verlang naar een partner. Iemand waarmee ik lief en leed kan delen, tegen wie ik 's avonds aan kan kruipen in bed. Iemand met wie je samen door het leven gaat. Tegelijkitair besef ik dat het bovenstaande nooit zonder schaduwzijde komt. Die schaduwzijde heb jij zojuist haarfijn beschreven. Ik voel me ineens heel vrij en heel gelukkig nu. Dank je
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:21 schreef FenderBaas het volgende:
gatverdamme, ts heeft geen smaakpupillen
Hadden we die variant al in het lijstje?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:14 schreef Chinless het volgende:
Bedrag moet je zowiesow terug betalen. Dat komt wel goed hoor.
Twee fouten in één.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:47 schreef La_Vita het volgende:
[..]
OMG![]()
Als ik ze zie weet ik precies weer hoe het proefte
Ja, zielig inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2010 15:41 schreef Stephan1237 het volgende:
klacht : armoedzijer, uitkeringstrekker die een zakje van 0,60 cent steelt bij de Albert Heijn.
Hoe zielig ben je dan![]()
Ze hebben daarna een ander spandoek opgehangen:quote:Op zondag 20 juni 2010 20:40 schreef twentemeisje het volgende:
Geen originele spelfout, maar wel in een grappige context. Middelbare school hier in de regio feliciteert haar geslaagden...
[ afbeelding ]
Steek er nog één opquote:
Maar de coaches kunnen wel tegen een stootje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef xGrunt het volgende:
Tijdens de wedstrijd zag je wel een kleine opstandje waarbij beide coaches betrokken waren
Proost!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:04 schreef Geretardeerd het volgende:
Ik hoef niet in te vullen welke pokkeherrie er dient te worden verdronken met mijn fenomenale muziek.
Opstandje kan toch ook?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar de coaches kunnen wel tegen een stootje.
Ja, damensquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:26 schreef stinksokje het volgende:
ik vind het verdacht rustig hier DAMENS, zeker allemaal van het weer genieten?
Ik zou dan denken dan komen die gewaagde foto's wel
Greetz
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dit zijn juist de wedstrijden waarvoor je tennised
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef Internetheld het volgende:
nou ga ik binnenkort gezellig met de hele klas naar Walibi Yaay! niet dusal die kinderen uit mijn klas zijn helemaal in de hemel dat ze een keer naar een pretpark gaan en dan nog wel met school
Klacht: met de school naar walibi
Klacht: kinderen die nooit naar een pretpark gaan zijn nu in de hemel![]()
Klacht:ik moet mee
Toch wel de twee meest opvallende in deze zeer lange post.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:14 schreef versteegrob het volgende:
Verplaats je eens in de werkgever, zou logischer als het stroom uit zijn oren komt ipv van andersom. Als hij alles van de te voren wist was je niet eens aangenomen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:14 schreef appelfan het volgende:
Dit laat ik niet over mij heen lopen! Taalfouten hebben niks met intelligentie te maken
ik houd niet zo van diamanden, maar ieder zn ding.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:06 schreef loqdawq het volgende:
kzit al weer ff met het idee om een diamand te laten tatoeeren
Naakd ook zeker?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:24 schreef Bosbeetle het volgende:
nee de cola komt niet in aanraking met je botten
de enige 'botten' die bloodgesteld zijn aan de buitenkant zijn je tanden en je nagels
Het is in ieder geval wel uniek, niemand heeft een tattoo van een mand met dia'squote:Op donderdag 24 juni 2010 22:08 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik houd niet zo van diamanden, maar ieder zn ding.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:13 schreef Milly0707 het volgende:
Ik huur de kamer sinds 1 april, dus ommenabij sinds 3 maanden.
whaha!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:56 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel uniek, niemand heeft een tattoo van een mand met dia's
Ik vind hem wel origineel.quote:kunstof waterkeringstrip voor douchevloer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Hier klopt echt helemaal niets vanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:18 schreef ManianMan het volgende:
Steeds vaker zie ik mensen die de Windowskey willen achterhalen en daar een gedownload programma voor gebruiken. Ze weten echter niet dat het programma de key kan door sluizen en daardoor de key ten doodde veroordeeld is.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:25 schreef plonsplons het volgende:
als de FBI al met een underkoffer actie bezig was, wat was dan het doel ?
Misschien heeft ze te lang in de zon gezeten?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:13 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het er mee eens is, dat het een weerzijdige investering is?
Je kiest immers zelfs om te solliciteren op een baan aan de andere kant van het land.
Je kan dan al bijna raden dat je niet aangenomen word, juist door die verzendkosten........
Dit is nu echt iets waar ik nooit op zou komen... reiskosten declareren voor een sollicitatie,
Of 'Wie (is be)kent met'?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:09 schreef JAM het volgende:
Wie kent met de volgende fantasy boeken
Weekend met... of Wie kent ..? Ik heb er mijn twijfels over.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:21 schreef Captain_Ghost het volgende:
(...)
Trouwens groenten of fruiten is nog altijd duurder dan snelle snacks
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:25 schreef Captain_Ghost het volgende:
Eet gewoon vaker groente en of fruiten.. ipv snacks of kantklare voedsel.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:30 schreef pipilangkousje het volgende:
Goed stukje over Anita v d Sloot.
Nog even over gedwongen opname daar moet zoveel voor gebeuren als je het nooit mee gemaakt hebt is het heel makkelijk zeggen...er bestaat toch gedwongen opname.
Ja, die bestaat maar dan moet patient dat wel net zo laten zien op die momentopname dat het dus duidelijk is dat hij op dat moment dus echt gaat excaleren.
En been there dat is dus verdomd moeilijk. Het ene moment excaleert het thuis en als je later bij Psy zit zijn ze weer net rusitger en willen meewerken.
Krijg je dus geen gedwongen opname.
Stowatte?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:00 schreef Mr.Chandon het volgende:
Ze moeten niet zo stochicijns voetballen en gewoon gaan mit das bafana!
Mooie samentrekking van jurisprudentie en correspondentie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:47 schreef dyna18 het volgende:
Omdat ik ondertussen in tijdsnood kom, toch maar de afspraak bij bovenstaande notaris laten doorgaan.
Zijn verweer waarom dit nodig was, ligt volgens hem in de jurispondentie.
Ik ben al blij als ik weet dat Cruyff een voetballer was.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede woordspeling!
[ afbeelding ]
+1quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik weet dat Cruyff een voetballer was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |