HOEVAAK MOET IK HET NOG ZEGGEN ZOON! HET IS: FOK!kenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef 9611Niels het volgende:
Jij zit liever op je zolderkamertje te WoW'en en fokken?
moet eerst aan hun mama vragen of het magquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef AdvancedPower het volgende:
Pics van je mede klasgenootjes, meisjes dus.
/care dump hier hyves en foto's enshitquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:35 schreef Internetheld het volgende:
[..]
moet eerst aan hun mama vragen of het mag
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
HOEVAAK MOET IK HET NOG ZEGGEN ZOON! HET IS: FOK!ken![]()
![]()
het is niet door me ouders betaaltquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef cumulus007 het volgende:
Klagen over een door je ouders bekostigd bezoek aan epische attracties samen met je schoolmatties en hitsige veertienjarige meisjes. Een echte FOK!-autist.![]()
Dan kunnen zelfs de bijstandstokkies mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Internetheld het volgende:
[..]
het is niet door me ouders betaaltdoor de school
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
oh ja wat gaaf is:
als je met de bus terug aankomt bij school, allemaal bukken zodat jullie ouders denken dat de bus per ongeluk leeg teruggereden is!
En wie betaalt elk schooljaar braaf de school kosten?, juist ja je ouders. En zo is de cirkel rond.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Internetheld het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef Righteous het volgende:
Ik ga wel in je plaats . Lekker je klasgenootjes vingeren in de Droomvlucht
Maar voor zulke geintjes tappen ze wel uit het vaatje van de 'vrijwillige' ouderbijdragequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Internetheld het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef Ritmo het volgende:
TS hoort er niet bij op school.Jesus wat ben je kankertriest als je op FOK! zit dan wat leuks met mensen doet.
Wat is nou het probleem dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Internetheld het volgende:
[..]
Nee die staat in Disneyland sukkelquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef Righteous het volgende:
Ik ga wel in je plaats . Lekker je klasgenootjes vingeren in de Droomvlucht
bij ons is het als je niet de 'vrijwillige' bijdrage betaald wordt het automatisch afgeschrevenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar voor zulke geintjes tappen ze wel uit het vaatje van de 'vrijwillige' ouderbijdrage
Jochem Myer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
oh ja wat gaaf is:
als je met de bus terug aankomt bij school, allemaal bukken zodat jullie ouders denken dat de bus per ongeluk leeg teruggereden is!
Afbeeldingen van het rottende hol dat jouw slaapkamer heet. Inclusief urinoir van plastic flessen.quote:
Dan zou ik er maar van genieten , waarschijnlijk de laatste keer in je leven dat je naar een pretpark kan .quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef Internetheld het volgende:
[..]
ik behoor tot de elite van het VMBO
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:47 schreef Righteous het volgende:
[..]
Dan zou ik er maar van genieten , waarschijnlijk de laatste keer in je leven dat je naar een pretpark kan .
Kinderbijslag is niet veel als je 17 bent jeweetz
Je gaat toch niet zondag he?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef Internetheld het volgende:
nou ga ik binnenkort gezellig met de hele klas naar Walibi Yaay! niet dusal die kinderen uit mijn klas zijn helemaal in de hemel dat ze een keer naar een pretpark gaan en dan nog wel met school
Klacht: met de school naar walibi
Klacht: kinderen die nooit naar een pretpark gaan zijn nu in de hemel![]()
Klacht:ik moet mee
mijn opties zijn
1. mee gaan en dan met een zo'n kop lopen:![]()
2. of niet komen en dan een heledag na blijven in me vakantie
3: of zeggen dat ik ziek ben
Congratz. Jwz. Enzo. Ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:45 schreef Internetheld het volgende:
[..]
ik behoor tot de elite van het VMBO
Zoon?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
HOEVAAK MOET IK HET NOG ZEGGEN ZOON! HET IS: FOK!ken![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |