HOEVAAK MOET IK HET NOG ZEGGEN ZOON! HET IS: FOK!kenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef 9611Niels het volgende:
Jij zit liever op je zolderkamertje te WoW'en en fokken?
moet eerst aan hun mama vragen of het magquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef AdvancedPower het volgende:
Pics van je mede klasgenootjes, meisjes dus.
/care dump hier hyves en foto's enshitquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:35 schreef Internetheld het volgende:
[..]
moet eerst aan hun mama vragen of het mag
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
HOEVAAK MOET IK HET NOG ZEGGEN ZOON! HET IS: FOK!ken![]()
![]()
het is niet door me ouders betaaltquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef cumulus007 het volgende:
Klagen over een door je ouders bekostigd bezoek aan epische attracties samen met je schoolmatties en hitsige veertienjarige meisjes. Een echte FOK!-autist.![]()
Dan kunnen zelfs de bijstandstokkies mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Internetheld het volgende:
[..]
het is niet door me ouders betaaltdoor de school
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
oh ja wat gaaf is:
als je met de bus terug aankomt bij school, allemaal bukken zodat jullie ouders denken dat de bus per ongeluk leeg teruggereden is!
En wie betaalt elk schooljaar braaf de school kosten?, juist ja je ouders. En zo is de cirkel rond.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Internetheld het volgende:
[..]
het is niet door me ouders betaaltdoor de school
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |