abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juni 2010 @ 00:44:53 #51
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_82914528
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 00:38 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Neem maar aan van mij dat ik het geen prettige keuze vind. Ik had echt liever beide factoren in één partij gehad. Maar je moet Nederland ook als coalitieland bekijken, er zijn behoorlijk wat partijen die zich met persoonlijke vrijheid bezig houden,
Ik zie er maar bar weinig D66 en GroenLinks, en in mindere mate SP en PvdA. Rechts en confessioneel kiezen unaniem voor (schijn)veiligheid boven privacy en burgerrechten, en zij vormen nog steeds de meerderheid.
quote:
op het gebied van economische vrijheid komen eigenlijk alleen VVD en D66 in mindere mate goed uit de bus. Wat telt is uiteindelijk de resultante die uit de politiek voort komt, ik wil de D66 stemmer dan ook van harte bedanken zij op een partij gestemd hebben die geen hogere straffen wil (net zoals ik), zonder hen had er meer VVD beleid doorgevoerd kunnen worden.
Graag gedaan
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_82922186
Zal Tim Kuik van Brein + alle medewerkers daar hebben gestemd op Teeven?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_82947443
Wat is dit voor kansloos VVD /Fred Teeven bach topic geworden.

Net alsof jullie een stelletje criminelen zijn die er bang voor zijn dat er straks wordt opgetreden.

Als je je aan de wet houdt heb je nergens last van. Hoe simpel kan het leven soms zijn..
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:16:26 #54
165633 eriksd
The grand facade...
pi_82947731
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:09 schreef Willy84 het volgende:

Net alsof jullie een stelletje criminelen zijn die er bang voor zijn dat er straks wordt opgetreden.

Als je je aan de wet houdt heb je nergens last van. Hoe simpel kan het leven soms zijn..
Geldt tot op zekere hoogte natuurlijk. Je gaat helemaal voorbij aan het privacy element.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:19:03 #55
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_82947845
quote:
Hoe simpel kan het leven soms zijn..
Helaas is het leven niet zo simpel.
pi_82948396
quote:

"Pricavy? Je hebt toch niets te verbergen?"

.
pi_82948416
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:16 schreef eriksd het volgende:

[..]

Geldt tot op zekere hoogte natuurlijk. Je gaat helemaal voorbij aan het privacy element.
Criminelen hebben daar geen recht op. Dankzij dat soort flauwekul heeft Joran nog een moord kunnen plegen.

Foute figuren hard aanpakken. Wat is daar nou mis mee? Daar hebben alle goede (en ik mag hopen dat jij daar bij hoort) voordeel bij..
pi_82948438
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:31 schreef roelofjan het volgende:

[..]

"Pricavy? Je hebt toch niets te verbergen?"

.
Bankmakerij is dit. Wat is je probleem?
pi_82948455
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:19 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Helaas is het leven niet zo simpel.
Wat vind je er moeilijk aan?
pi_82948564
quote:

Jij was een modelburger geweest in de voormalige DDR!
Gewoon aan de wet houden, bek dichthouden en controle tot op je eigen WC.
pi_82948771
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:34 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Jij was een modelburger geweest in de voormalige DDR!
Gewoon aan de wet houden, bek dichthouden en controle tot op je eigen WC.
Jij zit me hier belachelijk te maken en dat is onterecht. Houd je gewoon aan de regels en bescherm geen criminelen.

De voormalige DDR erbij halen is echt beneden alle peil. Ook erg triest dat je het nu op de man speelt. Het zou je sieren als je met een inhoudelijke reactie zou komen. Ik wacht.
pi_82949115
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:38 schreef Willy84 het volgende:

[..]

Jij zit me hier belachelijk te maken en dat is onterecht. Houd je gewoon aan de regels en bescherm geen criminelen.

De voormalige DDR erbij halen is echt beneden alle peil. Ook erg triest dat je het nu op de man speelt. Het zou je sieren als je met een inhoudelijke reactie zou komen. Ik wacht.

Klakkeloos doen wat de overheid wil en zelf niet nadenken, dat is precies wat jou een modelburger had gemaakt in de voormalige DDR....de wetten die ze daar hadden moet je als burger gewoon volgen en wat volgens die wetten criminelen waren die had jij niet beschermd, maar aangegeven bij de overheid.
Good job!

Teeven is de personificatie van iemand die nog minder privacy wil als dat mensen hadden in de voormalige DDR, dus ik begrijp wel dat jij een liefhebber van hem bent.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:51:03 #63
165633 eriksd
The grand facade...
pi_82949426
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:31 schreef Willy84 het volgende:

[..]

Criminelen hebben daar geen recht op. Dankzij dat soort flauwekul heeft Joran nog een moord kunnen plegen.

Foute figuren hard aanpakken. Wat is daar nou mis mee? Daar hebben alle goede (en ik mag hopen dat jij daar bij hoort) voordeel bij..
Je benadert iedereen dus als een potentieel crimineel. Fijn dat je dat even duidelijk maakt.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_82949649
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:51 schreef eriksd het volgende:

[..]

Je benadert iedereen dus als een potentieel crimineel. Fijn dat je dat even duidelijk maakt.
Ik heb het over criminelen en niet over potentiele. Gaarne goed lezen en een goede aanbieding uit de folder van Hans Anders uitzoeken.
pi_82949820
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Klakkeloos doen wat de overheid wil en zelf niet nadenken, dat is precies wat jou een modelburger had gemaakt in de voormalige DDR....de wetten die ze daar hadden moet je als burger gewoon volgen en wat volgens die wetten criminelen waren die had jij niet beschermd, maar aangegeven bij de overheid.
Good job!

Teeven is de personificatie van iemand die nog minder privacy wil als dat mensen hadden in de voormalige DDR, dus ik begrijp wel dat jij een liefhebber van hem bent.
De VVD is een liberale partij. Dat betekent dat mensen zelf moeten bepalen hoe zij hun leven inrichten. Je denkt dan ook voor jezelf en de overheid doet dat niet voor jou. In tegenstelling tot de PvdA kliek.

Het is inderdaad zo dat je je aan democratisch tot stand gekomen wetten hebt te houden. Daar gaat de vergelijking tussen de DDR en Nederland ook gelijk mank. Ook jij mag naar Hans Anders.

Als je het verschil tussen een democratie en een dictatuur niet kent dan vraag ik me af wat jij in een politiek forum te zoeken hebt.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:59:34 #66
165633 eriksd
The grand facade...
pi_82949880
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef Willy84 het volgende:

[..]

Ik heb het over criminelen en niet over potentiele. Gaarne goed lezen en een goede aanbieding uit de folder van Hans Anders uitzoeken.
Goed, ik ga je eigen woorden maar eens uitleggen. Want met zo'n reactie vraag je erom natuurlijk.
quote:

Een crimineel is iemand die zich niet aan de wet houdt: hij krijgt dat predikaat dus pas wanneer hij enig voorschrift overtreedt. Je loopt dus achter de feiten aan. En daarom wil Fred preventief alles doen: "je hebt immers niets te verbergen". Met andere woorden: we gaan ervanuit dat je rottigheid in de zin hebt, zo niet, dan heb je nergens last van.

Ik heb even de als-dan systematiek zichtbaar voor je gemaakt, misschien dat je het dan snapt.
Bis bis bis
pi_82949993
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef eriksd het volgende:

[..]

Goed, ik ga je eigen woorden maar eens uitleggen. Want met zo'n reactie vraag je erom natuurlijk.
[..]

Een crimineel is iemand die zich niet aan de wet houdt: hij krijgt dat predikaat dus pas wanneer hij enig voorschrift overtreedt. Je loopt dus achter de feiten aan. En daarom wil Fred preventief alles doen: "je hebt immers niets te verbergen". Met andere woorden: we gaan ervanuit dat je rottigheid in de zin hebt, zo niet, dan heb je nergens last van.

Ik heb even de als-dan systematiek zichtbaar voor je gemaakt, misschien dat je het dan snapt.
Misschien is het goed als je je even inleest in de materie. Je kletst hier uit je nek en dat weet je zelf ook.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:09:24 #68
165633 eriksd
The grand facade...
pi_82950395
Ik noem het opslaan van al het internetverkeer maar eens.

Fred steun ik van harte, dat laat onverlet dat er ook ruimte moet zijn voor een kritische blik.
Bis bis bis
pi_82962399
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef eriksd het volgende:

[..]

[..]

Ik steun je poging, laat dat duidelijk zijn.
Maar het gaat nog verder: een crimineel is iemand van wie de overtreding van de wet door een rechtbank bewezen geacht is.
Dan kan die crimineel zelfs nog onschuldig zijn ook, zoals met de twee van Putten en de verdachte van de Schiedammer Parkmoord gebleken is.
Ja, het wordt zo wel erg ingewikkeld voor sommige mensen.

Misschien moeten we het maar eenvoudig houden: jouw kop staat me niet aan, dus Bang! dood met jou.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 18 juni 2010 @ 00:51:49 #70
165633 eriksd
The grand facade...
pi_82962477
Het is allemaal niet zo zwart-wit inderdaad. Mensen die dat beeld wel proberen te schetsen, doen dat denk ik uit angst omdat ze weten dat de nuance vaak ook situaties voor het voetlicht brengt die wel eens bij hun in de omgeving voor kunnen komen. Dus wordt alles in het extreme getrokken. En dat zie je op zo'n beetje elk vlak gebeuren.
Bis bis bis
pi_82973436
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:34 schreef 68 het volgende:
Van de website van de Kiesraad:

Teeven, F. (m) *
63.384

Ik kan het bijna niet geloven dat er zoveel idioten zijn die een voorkeursstem aan hem hebben gegeven

Als er iemand een eng mannetje is in de politiek dan is hij het wel.
Niet te geloven dit..
pi_83031872
Fred Teeven had toch in 2002 meer stemmen gekregen ?

Hij was toen lijsttrekker van Leefbaar Nederland geworden, nadat Pim Fortuyn zijn eigen partij oprichtte.
pi_83037038
Waar kan je zien hoeveel stemmen die gasten per persoon hebben gekregen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')