Ik zie er maar bar weinigquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Neem maar aan van mij dat ik het geen prettige keuze vind. Ik had echt liever beide factoren in één partij gehad. Maar je moet Nederland ook als coalitieland bekijken, er zijn behoorlijk wat partijen die zich met persoonlijke vrijheid bezig houden,
Graag gedaanquote:op het gebied van economische vrijheid komen eigenlijk alleen VVD en D66 in mindere mate goed uit de bus. Wat telt is uiteindelijk de resultante die uit de politiek voort komt, ik wil de D66 stemmer dan ook van harte bedanken zij op een partij gestemd hebben die geen hogere straffen wil (net zoals ik), zonder hen had er meer VVD beleid doorgevoerd kunnen worden.
Geldt tot op zekere hoogte natuurlijk. Je gaat helemaal voorbij aan het privacy element.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:09 schreef Willy84 het volgende:
Wat is dit voor kansloos VVD /Fred Teeven bach topic geworden.
Net alsof jullie een stelletje criminelen zijn die er bang voor zijn dat er straks wordt opgetreden.
Als je je aan de wet houdt heb je nergens last van. Hoe simpel kan het leven soms zijn..
"Pricavy? Je hebt toch niets te verbergen?"quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:09 schreef Willy84 het volgende:
Net alsof jullie een stelletje criminelen zijn die er bang voor zijn dat er straks wordt opgetreden.
Als je je aan de wet houdt heb je nergens last van. Hoe simpel kan het leven soms zijn..
Criminelen hebben daar geen recht op. Dankzij dat soort flauwekul heeft Joran nog een moord kunnen plegen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geldt tot op zekere hoogte natuurlijk. Je gaat helemaal voorbij aan het privacy element.
Bankmakerij is dit. Wat is je probleem?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:31 schreef roelofjan het volgende:
[..]
"Pricavy? Je hebt toch niets te verbergen?".
Wat vind je er moeilijk aan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Helaas is het leven niet zo simpel.
Jij was een modelburger geweest in de voormalige DDR!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:09 schreef Willy84 het volgende:
Jij zit me hier belachelijk te maken en dat is onterecht. Houd je gewoon aan de regels en bescherm geen criminelen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij was een modelburger geweest in de voormalige DDR!![]()
Gewoon aan de wet houden, bek dichthouden en controle tot op je eigen WC.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:38 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Jij zit me hier belachelijk te maken en dat is onterecht. Houd je gewoon aan de regels en bescherm geen criminelen.
De voormalige DDR erbij halen is echt beneden alle peil. Ook erg triest dat je het nu op de man speelt. Het zou je sieren als je met een inhoudelijke reactie zou komen. Ik wacht.
Je benadert iedereen dus als een potentieel crimineel. Fijn dat je dat even duidelijk maakt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:31 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Criminelen hebben daar geen recht op. Dankzij dat soort flauwekul heeft Joran nog een moord kunnen plegen.
Foute figuren hard aanpakken. Wat is daar nou mis mee? Daar hebben alle goede (en ik mag hopen dat jij daar bij hoort) voordeel bij..
Ik heb het over criminelen en niet over potentiele. Gaarne goed lezen en een goede aanbieding uit de folder van Hans Anders uitzoeken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je benadert iedereen dus als een potentieel crimineel. Fijn dat je dat even duidelijk maakt.
De VVD is een liberale partij. Dat betekent dat mensen zelf moeten bepalen hoe zij hun leven inrichten. Je denkt dan ook voor jezelf en de overheid doet dat niet voor jou. In tegenstelling tot de PvdA kliek.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klakkeloos doen wat de overheid wil en zelf niet nadenken, dat is precies wat jou een modelburger had gemaakt in de voormalige DDR....de wetten die ze daar hadden moet je als burger gewoon volgen en wat volgens die wetten criminelen waren die had jij niet beschermd, maar aangegeven bij de overheid.
Good job!
Teeven is de personificatie van iemand die nog minder privacy wil als dat mensen hadden in de voormalige DDR, dus ik begrijp wel dat jij een liefhebber van hem bent.
Goed, ik ga je eigen woorden maar eens uitleggen. Want met zo'n reactie vraag je erom natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ik heb het over criminelen en niet over potentiele. Gaarne goed lezen en een goede aanbieding uit de folder van Hans Anders uitzoeken.
Een crimineel is iemand die zich niet aan de wet houdt: hij krijgt dat predikaat dus pas wanneer hij enig voorschrift overtreedt. Je loopt dus achter de feiten aan. En daarom wil Fred preventief alles doen: "je hebt immers niets te verbergen". Met andere woorden: we gaan ervanuit dat je rottigheid in de zin hebt, zo niet, dan heb je nergens last van.quote:Criminelen hebben daar geen recht op. Dankzij dat soort flauwekul heeft Joran nog een moord kunnen plegen.
Foute figuren hard aanpakken. Wat is daar nou mis mee? Daar hebben alle goede (en ik mag hopen dat jij daar bij hoort) voordeel bij..
Misschien is het goed als je je even inleest in de materie. Je kletst hier uit je nek en dat weet je zelf ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goed, ik ga je eigen woorden maar eens uitleggen. Want met zo'n reactie vraag je erom natuurlijk.
[..]
Een crimineel is iemand die zich niet aan de wet houdt: hij krijgt dat predikaat dus pas wanneer hij enig voorschrift overtreedt. Je loopt dus achter de feiten aan. En daarom wil Fred preventief alles doen: "je hebt immers niets te verbergen". Met andere woorden: we gaan ervanuit dat je rottigheid in de zin hebt, zo niet, dan heb je nergens last van.
Ik heb even de als-dan systematiek zichtbaar voor je gemaakt, misschien dat je het dan snapt.
Ik steun je poging, laat dat duidelijk zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goed, ik ga je eigen woorden maar eens uitleggen. Want met zo'n reactie vraag je erom natuurlijk.
[..]
Een crimineel is iemand die zich niet aan de wet houdt: hij krijgt dat predikaat dus pas wanneer hij enig voorschrift overtreedt. Je loopt dus achter de feiten aan. En daarom wil Fred preventief alles doen: "je hebt immers niets te verbergen". Met andere woorden: we gaan ervanuit dat je rottigheid in de zin hebt, zo niet, dan heb je nergens last van.
Ik heb even de als-dan systematiek zichtbaar voor je gemaakt, misschien dat je het dan snapt.
Niet te geloven dit..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:34 schreef 68 het volgende:
Van de website van de Kiesraad:
Teeven, F. (m) *
63.384
Ik kan het bijna niet geloven dat er zoveel idioten zijn die een voorkeursstem aan hem hebben gegeven![]()
Als er iemand een eng mannetje is in de politiek dan is hij het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |