Als je die tekeningen van dat gastje ziet ga je je echt een simpele ziel voelen. Hij deed dat zonder computer. Ge-ni-aal.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er ontstaan nogal snel Escher-achtige situaties.![]()
Dat schenen ze vroeger wel vaker te doen. Ik hoorde zelfs geruchten dat er vandaag de dag nog kunst geproduceerd wordt zonder computer.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je die tekeningen van dat gastje ziet ga je je echt een simpele ziel voelen. Hij deed zonder computer. Ge-ni-aal.²
\Ja, maar bij die "tekeningen"waarbij mathematiek een grote rol speelt zoals bij Esscher is het gewoon een wonder dat hij dit uit het blote (wellicht tedere) hoofdje deed.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat schenen ze vroeger wel vaker te doen. Ik hoorde zelfs geruchten dat er vandaag de dag nog kunst geproduceerd wordt zonder computer.
dit en ook het willen afzetten tegen een massa. En natuurlijk een teleurstelling willen voorkomen als ze verliezen. En natuurlijk de kenner willen spelen na afloop 'zie je nou wel, ik zei het toch' en die kans is natuurlijk groter als je op verlies inzet. Hoe vaak zie je het hier wel niet staan 'als ze verliezen, lach ik jullie allemaal uit', dat is een emotie die blijkbaar erg belangrijk is voor sommigen, op internet mensen uitlachen.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:10 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een van te voren dergelijke pessimistische kijk op bepaalde aspecten nodig om meer van een overwinning te kunnen genieten. Ze praten (en geloven ook echt) zichzelf aan waar ze zelf het meest voor vrezen zodat de blijdschap van een victory meer impact zal hebben.
Maar ondertussen is het ook gewoon een schreeuw om aandacht. Je ziet het in het dagelijks leven al bij de 50 jarige huisvrouwen die iedere maandag ochtend in de wachtkamer bij de huisarts zitten omdat ze zichzelf een pijntje aanpraten. Of de eenzame 40 jarige weduwe op de markt zaterdag ochtend, die zich plots in ieder gesprek mengt in de hoop een rol van betekenis te kunnen spelen.
Dit zijn gewoon simpele reacties aangewakkerd door de hersenen die zichzelf in bescherming proberen te nemen.
Het echt realistische denkvermogen is gebaseerd op relevante statistische cijfers, die zullen altijd statische cijfers bevatten. De humane emotie is wat dat betreft een ernstige ruis in dat aspect.
Ik stel dan ook gewoon voor om de eerste paar wedstrijden af te wachten, en aan de hand daarvan een oordeel te vellen. Tevens zou het ook handig zijn om naar de progressies van andere topfavoriete clubs te kijken.
ik helaas ook niet.quote:
Blijf dan lekker binnen en ga WoW spelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:26 schreef SharQueDo het volgende:
Nou, hopen dat Denemarken gaat winnen, zijn we ook weer af van die oranjegekte op straat. Het is toch godverdomme te gek voor woorden. Overal waar je komt is één en al oranjeversiering, overal van die godskleretoeters en men praat over niets anders.
Mee eensquote:Op maandag 14 juni 2010 09:26 schreef SharQueDo het volgende:
Nou, hopen dat Denemarken gaat winnen, zijn we ook weer af van die oranjegekte op straat. Het is toch godverdomme te gek voor woorden. Overal waar je komt is één en al oranjeversiering, overal van die godskleretoeters en men praat over niets anders.
Ik denk eerder aan van der Vaart of van Bommel.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Zonder een bal te raken is van Persie nu al de man van het WK voor mij.²
Kwaliteit is 1, een team smeden is 2. Zie Zuid Korea in 2002, gemiddelde voetballers maar qua team heel sterk, zie Argentinie van de week, kwalitatief heel goed, maar zwak team.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:30 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mee eensEn dan denken ze ook nog dat we wel ff wereldkampioen worden terwijl ons team zwaar kwaliteit te kort komt
Gewoon snel er uit zodat we weer verder kunnen met de normale orde van de dag
![]()
Ook als team is Nederland net niks hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 09:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Kwaliteit is 1, een team smeden is 2. Zie Zuid Korea in 2002, gemiddelde voetballers maar qua team heel sterk, zie Argentinie van de week, kwalitatief heel goed, maar zwak team.
Of ""ons"" team kwaliteit te kort komt zal mij een worst wezen. Mede dankzij die oranjegekte altijd in Nederland houd ik helemaal niet van voetbal kijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:30 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mee eensEn dan denken ze ook nog dat we wel ff wereldkampioen worden terwijl ons team zwaar kwaliteit te kort komt
Gewoon snel er uit zodat we weer verder kunnen met de normale orde van de dag
![]()
Dat jij een luie student of een uitkeringstrekker bent die de hele dag op z'n godganze reet zit betekent niet dat iedereen dat maar is. Ik heb doordeweeks wel iets beters te doen dan spelletjes spelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Blijf dan lekker binnen en ga WoW spelen.
Dit is niet de Klaagbaak. Opbokken.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:34 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Of ""ons"" team kwaliteit te kort komt zal mij een worst wezen. Mede dankzij die oranjegekte altijd in Nederland houd ik helemaal niet van voetbal kijken.
[..]
Dat jij een luie student of een uitkeringstrekker bent die de hele dag op z'n godganze reet zit betekent niet dat iedereen dat maar is. Ik heb doordeweeks wel iets beters te doen dan spelletjes spelen.
Wat ben jij? Uitkeringstrekker of student? Wat heb je beters te doen dan WoW spelen en je ergeren aan "misplaatste" hoop dat nederland gaat winnen? Vertel?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:34 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Of ""ons"" team kwaliteit te kort komt zal mij een worst wezen. Mede dankzij die oranjegekte altijd in Nederland houd ik helemaal niet van voetbal kijken.
[..]
Dat jij een luie student of een uitkeringstrekker bent die de hele dag op z'n godganze reet zit betekent niet dat iedereen dat maar is. Ik heb doordeweeks wel iets beters te doen dan spelletjes spelen.
Royal sadnessquote:Op maandag 14 juni 2010 09:34 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:26 schreef Michielos het volgende:
vooral door Sneijder inderdaad. Tering wat een pauper is dat. Wesley, Jessey, Rodney, Jeffrey"Het is een familietraditie". Noem je volgende kind dan maar meteen tokkie
Wesley heeft 2 broertjes. Rodney en Jeffreyquote:Op maandag 14 juni 2010 10:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
gvd net mijn ochtendkoffie over mijn toetsenbord geflikkerd, ik kwam niet meer bij, dit is voor mij tot nu toe de WK 2010 Post!
ps wie zijn die rodney etc, hij heeft een zoontje, maar die anderen?
Eén van die twee broertjes probeerde laatste de vriendin van een vriend van me te regelen. Zijn openingszin:"Hoi, ik ben het broertje van Wesley Sneijder"quote:Op maandag 14 juni 2010 10:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wesley heeft 2 broertjes. Rodney en Jeffrey
Als ie Sneijder had gezegd had ze wel haar tong in zijn mond geroerd?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:37 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Eén van die twee broertjes probeerde laatste de vriendin van een vriend van me te regelen. Zijn openingszin:"Hoi, ik ben het broertje van Wesley Snijder"![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:37 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Eén van die twee broertjes probeerde laatste de vriendin van een vriend van me te regelen. Zijn openingszin:"Hoi, ik ben het broertje van Wesley Sneijder"![]()
Die is al lang met pensioen gastquote:
Gelukkig zien we Van der Sar straks weerquote:Op maandag 14 juni 2010 10:39 schreef ReWout het volgende:
[..]
Die is al lang met pensioen gast
Wel jammerwas me favo keeper na van der Sar. Wat een reflexen had die gast.
Proetsquote:Op maandag 14 juni 2010 10:37 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Eén van die twee broertjes probeerde laatste de vriendin van een vriend van me te regelen. Zijn openingszin:"Hoi, ik ben het broertje van Wesley Sneijder"![]()
3 keer de bal over een heel voetbalveld in de Denen hun doel trappenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:34 schreef speknek het volgende:
12-0
Van Persie
Kuyt
Sneijder
Sneijder
Heitinga
Van Persie
Van der Vaart
Van Bommel
Van der Vaart
Stekelenburg
Stekelenburg
Stekelenburg
Ingekopte cornerquote:Op maandag 14 juni 2010 10:41 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
3 keer de bal over een heel voetbalveld in de Denen hun doel trappen?
Royal Sadnessquote:Op maandag 14 juni 2010 10:37 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Je heb inderdaad weinig verstand van voetbalquote:Op maandag 14 juni 2010 10:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb heul weinig verstand van voetbal, maar ik hoop niet dat als Oranje voor komt te staan in de wedstrijd, ze niet verder voetballen, maar gaan sjokken.
Scheer je van onder maar, dat lijkt me een beter idee.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:50 schreef Nina-Sanders het volgende:
Ik zeg jullie 2-1
Geen idee hoe, maar ik denk dat dit het gaat worden. Anders scheer ik mijn eh....broertjes baard eraf ofzo...
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Scheer je van onder maar, dat lijkt me een beter idee.
Mooi tochquote:Op maandag 14 juni 2010 10:41 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
3 keer de bal over een heel voetbalveld in de Denen hun doel trappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |