Wat ben jij? Uitkeringstrekker of student? Wat heb je beters te doen dan WoW spelen en je ergeren aan "misplaatste" hoop dat nederland gaat winnen? Vertel?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:34 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Of ""ons"" team kwaliteit te kort komt zal mij een worst wezen. Mede dankzij die oranjegekte altijd in Nederland houd ik helemaal niet van voetbal kijken.
[..]
Dat jij een luie student of een uitkeringstrekker bent die de hele dag op z'n godganze reet zit betekent niet dat iedereen dat maar is. Ik heb doordeweeks wel iets beters te doen dan spelletjes spelen.
Royal sadnessquote:Op maandag 14 juni 2010 09:34 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Of ""ons"" team kwaliteit te kort komt zal mij een worst wezen. Mede dankzij die oranjegekte altijd in Nederland houd ik helemaal niet van voetbal kijken.
[..]
Dat jij een luie student of een uitkeringstrekker bent die de hele dag op z'n godganze reet zit betekent niet dat iedereen dat maar is. Ik heb doordeweeks wel iets beters te doen dan spelletjes spelen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:26 schreef Michielos het volgende:
vooral door Sneijder inderdaad. Tering wat een pauper is dat. Wesley, Jessey, Rodney, Jeffrey"Het is een familietraditie". Noem je volgende kind dan maar meteen tokkie
Wesley heeft 2 broertjes. Rodney en Jeffreyquote:Op maandag 14 juni 2010 10:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
gvd net mijn ochtendkoffie over mijn toetsenbord geflikkerd, ik kwam niet meer bij, dit is voor mij tot nu toe de WK 2010 Post!
ps wie zijn die rodney etc, hij heeft een zoontje, maar die anderen?
Eén van die twee broertjes probeerde laatste de vriendin van een vriend van me te regelen. Zijn openingszin:"Hoi, ik ben het broertje van Wesley Sneijder"quote:Op maandag 14 juni 2010 10:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wesley heeft 2 broertjes. Rodney en Jeffrey
Als ie Sneijder had gezegd had ze wel haar tong in zijn mond geroerd?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:37 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Eén van die twee broertjes probeerde laatste de vriendin van een vriend van me te regelen. Zijn openingszin:"Hoi, ik ben het broertje van Wesley Snijder"![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:37 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Eén van die twee broertjes probeerde laatste de vriendin van een vriend van me te regelen. Zijn openingszin:"Hoi, ik ben het broertje van Wesley Sneijder"![]()
Die is al lang met pensioen gastquote:
Gelukkig zien we Van der Sar straks weerquote:Op maandag 14 juni 2010 10:39 schreef ReWout het volgende:
[..]
Die is al lang met pensioen gast
Wel jammerwas me favo keeper na van der Sar. Wat een reflexen had die gast.
Proetsquote:Op maandag 14 juni 2010 10:37 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Eén van die twee broertjes probeerde laatste de vriendin van een vriend van me te regelen. Zijn openingszin:"Hoi, ik ben het broertje van Wesley Sneijder"![]()
3 keer de bal over een heel voetbalveld in de Denen hun doel trappenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:34 schreef speknek het volgende:
12-0
Van Persie
Kuyt
Sneijder
Sneijder
Heitinga
Van Persie
Van der Vaart
Van Bommel
Van der Vaart
Stekelenburg
Stekelenburg
Stekelenburg
Ingekopte cornerquote:Op maandag 14 juni 2010 10:41 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
3 keer de bal over een heel voetbalveld in de Denen hun doel trappen?
Royal Sadnessquote:Op maandag 14 juni 2010 10:37 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Je heb inderdaad weinig verstand van voetbalquote:Op maandag 14 juni 2010 10:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb heul weinig verstand van voetbal, maar ik hoop niet dat als Oranje voor komt te staan in de wedstrijd, ze niet verder voetballen, maar gaan sjokken.
Scheer je van onder maar, dat lijkt me een beter idee.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:50 schreef Nina-Sanders het volgende:
Ik zeg jullie 2-1
Geen idee hoe, maar ik denk dat dit het gaat worden. Anders scheer ik mijn eh....broertjes baard eraf ofzo...
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Scheer je van onder maar, dat lijkt me een beter idee.
Mooi tochquote:Op maandag 14 juni 2010 10:41 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
3 keer de bal over een heel voetbalveld in de Denen hun doel trappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |