quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:31 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt er olympisch kampioen mee worden.
[ afbeelding ]
En blijkbaar is er wat aan te doen: Klik!
Ik zou als ik jou was eens flink wat meer gaan eten. Ik ben 1.93m en 88 kilo en nee ik ben niet dik. Misschien als je wat flinker wordt en niet zo broodmager bent dat het minder te zien is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:28 schreef Haarklip het volgende:
Oké, toch maar even een topic over openen. Ik heb nogal een ingevallen borstkast, in medische termen een 'pectus' genoemd. Hierdoor geen medische klachten, maar mooi is het natuurlijk niet. Ik schaam me hier best voor, en aangezien ik ook niet heel dik ben (1.93m en 65 kilo ongeveer) is het nog eens extra erg.
Nu vraag ik me af, zijn er meer mensen op Fok met dit probleem? Kan je er iets aan laten doen zonder operatie, dus door middel van oefeningen?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:37 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was eens flink wat meer gaan eten. Ik ben 1.93m en 88 kilo en nee ik ben niet dik.
Ook dat. Je bent echt veel te dun, als je die operatie dan gehad hebt, ga je nog steeds niet een fantastische borstkas hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:37 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was eens flink wat meer gaan eten. Ik ben 1.93m en 88 kilo en nee ik ben niet dik.
Ah je bent 16. Ik was ook mager rond die leeftijd (73kilo) rond je 20ste komt dat er vanzelf wel bij.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:40 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Opzich eet ik genoeg, vrij veel zelfs, alleen het komt er gewoon niet aan. Ik heb in de afgelopen jaren natuurlijk een enorme groeispeurt gehad (ik ben nu 16) en misschien dat ik daardoor relatief weinig weeg.
Ik hierquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:28 schreef Haarklip het volgende:
Oké, toch maar even een topic over openen. Ik heb nogal een ingevallen borstkast, in medische termen een 'pectus' genoemd. Hierdoor geen medische klachten, maar mooi is het natuurlijk niet. Ik schaam me hier best voor, en aangezien ik ook niet heel dik ben (1.93m en 65 kilo ongeveer) is het nog eens extra erg.
Nu vraag ik me af, zijn er meer mensen op Fok met dit probleem? Kan je er iets aan laten doen zonder operatie, dus door middel van oefeningen?
Ok, er is wel wat aan te doen, maar het resultaat is meestal niet mooier als het kuiltje zelf.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:35 schreef Hyman het volgende:
Een vriend van mij heeft dit ook heel erg, maar die laat zich deze zomervakantie opereren. Dus die ligt wel een maandje thuis
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel eng uit
geen idee wat te doen,
sterkte!
Nou dan heb je je eigen vraag beantwoord hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:33 schreef Haarklip het volgende:
Bij Pieter valt het minder op omdat hij aardig getraind is, maar door mijn magere lichaam valt het dus nóg meer op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |