abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83040917
Dag fokkers,

Inmiddels heb ik alweer een flink aantal jaren een prima relatie. In principe heb ik alles mooi voor elkaar, een leuke vriendin en een prachtig historisch pand aan de gracht. Kortom, er valt weinig te weinig te klagen dus. Toch wring er wel iets, mijn vriendin en ik wonen samen en zien elkaar dus elke dag. We zitten dan ook elke avond op de bank voor de buis. Ik heb dan wel de donderdag's ingepland als 'mannenavond' en dan ga ik alleen met mijn vrienden op stap.

Nu merk ik de laatste tijd dat ik daar méér behoefte aan heb. Niet zozeer naar clubs, maar zou wel wat vaker iets leuks willen doen met mijn vrienden dan enkel maar 1 avond per week. Ik heb het gevoel dat, als ik over enkele weken afgestudeerd ben en een 40-urige baan vindt, straks dat het uitgaan en biertje drinken met vrienden helemaal over is. Voel me gewoon nu al burgelijk en saai worden

Wat valt hieraan te doen? Is het normaal in lange relaties dat dit gebeurd?
pi_83041015
Gast.. een vaste avond voor je vrienden? Je bent al burgelijk. Dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je dat wordt.
pi_83041019
Verlang je alleen naar meer tijd met je vrienden of ben je op haar uit gekeken en wil je weer leuke dingen doen met anderen tijdens het uitgaan ?

Maar goed dat zal altijd wel verwateren in een relatie, ik zeg gewoon praten en elkaar dan toch wat meer avonden geven om zelf wat te doen
-
pi_83041026
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:06 schreef Leonidas82 het volgende:
Toch wringt er wel iets, mijn vriendin en ik wonen samen en zien elkaar dus elke dag.

Dat is wel vaker met relaties.

zondag 20 juni 2010 @ 00:10:38 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_83041080
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Gast.. een vaste avond voor je vrienden? Je bent al burgelijk. Dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je dat wordt.
Dat idd. Een vaste avond
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_83041107
quote:
Is het normaal in lange relaties dat dit gebeurd?
gewoonte sluipt erin he
quote:
Wat valt hieraan te doen?
gewoon uitgaan, nieuwe mensen leren kennen, blijven sjanzen met vrouwen
  zondag 20 juni 2010 @ 00:12:39 #7
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_83041145
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:10 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dat idd. Een vaste avond
Vaste (kroeg)avonden
  Moderator zondag 20 juni 2010 @ 00:12:50 #8
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_83041150
Leonidas topc.

Je wou binnenkort toch nog bij een studentenvereniging?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_83041182
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
Verlang je alleen naar meer tijd met je vrienden of ben je op haar uit gekeken en wil je weer leuke dingen doen met anderen tijdens het uitgaan ?

Maar goed dat zal altijd wel verwateren in een relatie, ik zeg gewoon praten en elkaar dan toch wat meer avonden geven om zelf wat te doen
nee ben niet uitgekeken op mijn vriendin. Maar juist omdat we samenwonen, en dus elkaar altijd wel zien, wil ik weer graag wat meer leuke dingen doen met mijn vrienden, zoals uitgaan, maar ook spontaan avondje bier drinken, ouwehoeren, dat soort dingen. Ik heb het idee dat dat soort spontane dingen steeds minder worden naarmate ik langer samen woon. Ik heb het wel eens aangekaart bij mijn vriendin, maar die zegt dan ook: ik werk 40 uur in de week en jij werkt 3 dagen per week in de avonduren. Dan vind ik het fijn dat we de weekenden samen hebben.

Dat betekend elk weekend op die fucking bank voor de buis zitten
  zondag 20 juni 2010 @ 00:15:33 #10
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_83041247
Goh dat is toch normaal. 1 avond per week " zelfstandig" weggaan is toch wel weinig.
Praat er gewoon eens over met je vriendin en plan gewoon meer avondjes " apart" in.
Enne dan heb je nog een goede relatie hoor Is alleen maar gezond om dingen apart te doen.
Als je maar niet 7 dagen per week elke avond weg bent zou ik denken.
Rayen 2½ jaar!
pi_83041263
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:13 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

dat is echt onzin. neem haar dan gewoon mee als je met je vrienden op stap gaat. met stelletjes uitgaan is dat burgerlijk? nee, dat is voor 40+ gewoon wat bij de leeftijd kan passen. terrasje, cafe, expositie etc

maar als je uit 82 komt en je hebt nu al zo'n burgerlijk leven
  zondag 20 juni 2010 @ 00:16:38 #12
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_83041295
quote:

[..]

nee ben niet uitgekeken op mijn vriendin. Maar juist omdat we samenwonen, en dus elkaar altijd wel zien, wil ik weer graag wat meer leuke dingen doen met mijn vrienden, zoals uitgaan, maar ook spontaan avondje bier drinken, ouwehoeren, dat soort dingen. Ik heb het idee dat dat soort spontane dingen steeds minder worden naarmate ik langer samen woon. Ik heb het wel eens aangekaart bij mijn vriendin, maar die zegt dan ook: ik werk 40 uur in de week en jij werkt 3 dagen per week in de avonduren. Dan vind ik het fijn dat we de weekenden samen hebben.

Hmm, oke. Kan zei ook niet meer met vriendinnen wat doen of niet? En waarom zou je elke avond voor de buis gaan hangen? Je kunt ook samen met je vriendin iets leukers doen, stappen met een groepje. Haar vriendinnen mee , jou vrienden mee. En dan kun je daar ook nog zelf je eigen ding doen en ben je toch nog samen
-
  zondag 20 juni 2010 @ 00:16:38 #13
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_83041296
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:12 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Vaste (kroeg)avonden
Dat is net zoiets als op vaste dagen seks

Je gaat de stad in met je moaten wanneer je daar zin in hebt. Maar wel even in een soort van overleg en alleen wanneer je natuurlijk niks met je vrouw of vriendin hebt afgesproken.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_83041456
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef Synthesist het volgende:

[..]

dat is echt onzin. neem haar dan gewoon mee als je met je vrienden op stap gaat. met stelletjes uitgaan is dat burgerlijk? nee, dat is voor 40+ gewoon wat bij de leeftijd kan passen. terrasje, cafe, expositie etc

mijn vriendin houdt niet van stappen. Ik dus wel. Vermaak me prima in clubs en kroegen. Ik ben nu 27 maar voel me soms al 34 doordat ik me in mijn eigen vrijheid geremd voel. En ik heb het wel eens met mijn vriendin over gehad, maar die zegt dat ze veel werkt en mij dan gemist heeft. Dan is het wel fijn om dan weer samen te zijn en leuke dingen te doen geeft ze aan. Geloof me, we doen echt enorm veel samen, films kijken, winkelen, uit-eten, terras, ze heeft echt niets te klagen. Maar tegelijkertijd heb ik juist daardoor het idee mijn eigen sociale leven (tijd en qualitytime met mijn vrienden dus) geleidelijk aan kwijt raak.
  zondag 20 juni 2010 @ 00:24:43 #15
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_83041570
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:21 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

mijn vriendin houdt niet van stappen. Ik dus wel. Vermaak me prima in clubs en kroegen. Ik ben nu 27 maar voel me soms al 34 doordat ik me in mijn eigen vrijheid geremd voel. En ik heb het wel eens met mijn vriendin over gehad, maar die zegt dat ze veel werkt en mij dan gemist heeft. Dan is het wel fijn om dan weer samen te zijn en leuke dingen te doen geeft ze aan. Geloof me, we doen echt enorm veel samen, films kijken, winkelen, uit-eten, terras, ze heeft echt niets te klagen. Maar tegelijkertijd heb ik juist daardoor het idee mijn eigen sociale leven (tijd en qualitytime met mijn vrienden dus) geleidelijk aan kwijt raak.
Hmm oke. Naja je kunt niet altijd overal van houden.

maar het zal altijd wel gebeuren dat de contacten verwateren. Na een tijdje gaat iedereen zijn eigen levenspad op en zie je elkaar later misschien nog eens en behoud je de herinneringen bij je
-
  zondag 20 juni 2010 @ 00:30:28 #16
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_83041780
Hier: 3 jaar relatie, samenwonend

samen zijn + eigen leven hebben. Soms zie ik mijn vriendin 2 weken achter elkaar elke dag en soms een week nauwelijks. Een vrienden avond is echt not done... je vrienden zijn je vrienden, geen in te plannen figuren (en anders zou ik het voor het gemaak gewoon geen vrienden noemen).

Denk dat de gouden regel is dat je beide je eigen leven blijft leven.

(en nou snel de kroeg in en je vrienden op zoeken! Ga ik tegen mijn vriendin aan liggen )
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_83041876
donderdag's
Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 400 biljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?
  zondag 20 juni 2010 @ 00:35:20 #18
82136 Xennia
gekroond
pi_83041947
Dan ga je toch meer uit

Ik snap het probleem niet.
Onder de plak zitten, is een keuze.
pi_83042094
Je vriendin klinkt als een saaie doos, sorry. Leef je leven, als zij wil verpieteren moet ze dat zelf weten.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_83042784
quote:
Ik heb het wel eens aangekaart bij mijn vriendin, maar die zegt dan ook: ik werk 40 uur in de week en jij werkt 3 dagen per week in de avonduren. Dan vind ik het fijn dat we de weekenden samen hebben.

Daar zit het probleem m.i. Ga es wat leuks of afwisselends met je vriendin doen. Kom op, bankhangen Het is verleidelijk, maar laten we wel wezen: niemand beleeft daar plezier aan.

Maar toen las ik dit:
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:21 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

... en dus kun je mijn post vergeten.
pi_83042836
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:35 schreef Xennia het volgende:
Dan ga je toch meer uit

Ik snap het probleem niet.
Onder de plak zitten, is een keuze.
Hehe, dan dit dus maar Eensch met de sch van heersch.
pi_83045031
als je samenwoont zie je elkaar toch elke avond in bed, ontbijten ofzo?

ik woon al een hele tijd samen (7jaar) maar doe heel erg mijn eigen ding en mijn partner net zo goed,al is het op verschillende fronten.
De ene keer is dat 3 keer in de week de andere keer 1 keer, dan eens een hele dag.
Ik denk als je dit gevoel hebt je toch een beetje je eigen weg moet gaan, ook al zegt ze dat ze je dan te weinig ziet.
zolang jullie gewoon verder een leuke relatie hebben en het leuk hebben als jullie samen zijn.
Maar ik begrijp dus ook dat als jullie samen zijn dat jullie dan ook echt alleen maar dingen samen doen???
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_83048080
Je bent 3 avonden aan het werk, je gaat 1 avond per week stappen met vrienden.

Ik begrijp dat je vriendin je de overige 3 avonden wil zien, maar ik zou dus dan niet drie dagen gaan bankhangen (ik zou zelfs niet 1 avond bankhangen, maar dit terzijde) Ga wat leuks doen. Dat hoeft toch niet per se stappen te zijn? Je kan ook naar een concert, een bordspel doen, samen wat klussen aan het grachtenpand of weet ik wat jullie allebei leuk vinden. Als er niets is dat jullie samen willen doen behalve bankhangen zou ik de relatie nog maar eens onder de loep nemen, want dan gaat het er de komende 60 jaar niet beter op worden.

En als het zo uitkomt dan ga je wel nog een keer extra wat doen met vrienden, ik zou daar niet nog een extra 'vaste' avond van maken. Als ik jouw leven zo lees, krijg ik al de kriebels. Brr.
  zondag 20 juni 2010 @ 11:28:18 #24
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83048145
wat houdt je tegen om daadwerkelijk zelf iets te ondernemen?

overigens, de reden dat je je nu al burgerlijk en saai voelt worden, is omdat dat zo is...'mannenavond'
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 20 juni 2010 @ 11:30:14 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83048189
Doe er dan wat aan TS. Ga op je 'vaste stapavond' (brrrr, sleur!) eens niet met je vrienden op stap, maar doe eens iets in je eentje. Of ga weg met je vriendin. Breek uit de sleur. Leg je zelf geen verplichtingen op en pin je al helemaal niet vast.

En ja, dat gaat, zelfs als je samenwoont. Sterker nog, het gaat zelfs als je getrouwd bent, kinderen hebt en allebei werkt. Vrijheid zit in je hoofd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83048292
Wellicht is je vriendin wel goed als partner, maar ze komt inderdaad vrij saai over. Dat je de leuke dingen toch echt buiten de deur moet zoeken en beleven.
Als dat het geval is, kan je daar vrede mee hebben en je leven buiten de deur opleuken, of er een punt achter zetten en een partner vinden waarmee je het ook nog echt leuk hebt.

Dat heb ik trouwens heel vaak gezien. Mensen die bij elkaar blijven, omdat ze toch al lang bij elkaar zijn en alles een gewoonte is geworden. Echt liefde is er niet meer. Maar ze nemen er maar genoegen mee. Dan gaat loopt de relatie uiteindelijk toch op de klippen (jaren uitgesteld) of ze komen in een middelmatig huwelijk terecht.
  zondag 20 juni 2010 @ 11:37:37 #27
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83048355
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:34 schreef OldJeller het volgende:
Wellicht is je vriendin wel goed als partner, maar ze komt inderdaad vrij saai over.
Precies even saai als TS, volgens mij...ik lees nergens dat ze TS dwingt naast haar op de bank te zitten...

en wie weet wat ze allemaal uitspookt op donderdagavond als TS weg is op 'mannenavond'
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 20 juni 2010 @ 11:54:04 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83048842
Onderlinge verschillen kunnen een relatie ook juist leuk en interessant maken. Je moet elkaar alleen wel willen en kunnen accepteren en elkaar niet willen veranderen. Mijn man is veel huiselijker dan ik ben. Vind ook andere dingen leuk. Wat we delen doen we samen. Wat we niet delen doen we apart van elkaar.
pi_83049551
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
Onderlinge verschillen kunnen een relatie ook juist leuk en interessant maken. Je moet elkaar alleen wel willen en kunnen accepteren en elkaar niet willen veranderen. Mijn man is veel huiselijker dan ik ben. Vind ook andere dingen leuk. Wat we delen doen we samen. Wat we niet delen doen we apart van elkaar.

In principe heb je wel gelijk, maar ik heb liever iemand waarmee ik veel interesses deel. Als iemand met veel vuur uitgebreid aan het vertellen is over zijn modelbouwtreintjes vind ik het toch moeilijker om daar enthousiast in mee te gaan dan als we het hebben over een gezamelijke reis die we gaan maken, of over een boek dat we allebei gelezen hebben. En een bankhanger zou ik ook niet moeten. Dat zijn mensen zonder veel passie imo.

Ik vind bankhangen heel wat anders dan huiselijk zijn overigens hoor!! Ik kan ook heel huismusserig zijn bij vlagen, maar dan ben ik aan het rommelen.
  zondag 20 juni 2010 @ 12:26:24 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83049719
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:20 schreef conleche het volgende:

[..]

In principe heb je wel gelijk, maar ik heb liever iemand waarmee ik veel interesses deel. Als iemand met veel vuur uitgebreid aan het vertellen is over zijn modelbouwtreintjes vind ik het toch moeilijker om daar enthousiast in mee te gaan dan als we het hebben over een gezamelijke reis die we gaan maken, of over een boek dat we allebei gelezen hebben. En een bankhanger zou ik ook niet moeten. Dat zijn mensen zonder veel passie imo.

Ik vind bankhangen heel wat anders dan huiselijk zijn overigens hoor!! Ik kan ook heel huismusserig zijn bij vlagen, maar dan ben ik aan het rommelen.
Eens. Mijn man is dan ook geen bankhanger, maar huiselijk. Rommelen in de tuin, spelletjes doen met de kinderen, klussen. Mij maak je er niet blij mee (afgezien van die spelletjes dan), hem wel. Ideaal. Zo vullen we elkaar aan en hebben we een toonbare (maar geen nette) tuin. Het huishouden blijft helaas liggen Hij is daarentegen gelukkig als ik op reis ga. Hij een paar dagen voor zichzelf, een blije partner met interessante verhalen én daarbij zit je ook nog niet de heletijd op elkaars lip. Bij ons werkt het, die verschillen. Misschien wel omdat we verder veel gemeen hebben.
pi_83049734
Tot hoe laat ben je van huis als je werkt? Ik vind het altijd al prima als ik mijn vriend 's nachts en 'smorgens enzo bij me heb, en in weekenden bijvoorbeeld overdag. Wat mij betreft hoeven we niet per se drie volledige avonden bij elkaar te zijn. Je kunt toch eerst met je vriendin eten en dan naar je vrienden in de stad of iets dergelijks? Een beetje meer langs elkaar heen leven kan helemaal geen kwaad, als je maar 's nachts weer bij elkaar eindigd.
pi_83053229
Gooi sowieso je TV het raam uit. Samen gezellig TV kijken is helemaal niet samen gezellig. Je bemoeit je namelijk waarschijnlijk 95% van de tijd niet met elkaar, maar met wat er op de TV gebeurt. Je kan de tijd die je samen hebt veel efficiënter invullen. En nee, ik bedoel niet gelijk bepaalde andere dingen die je op de bank kan doen..

Heb ik altijd al de schijt aan gehad. Half 'verplicht' op de bank hangen Zo passief.. En TS, dat vind jij volgens mij ook.

[ Bericht 6% gewijzigd door rijsttafel op 20-06-2010 14:09:24 ]
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_83053328
zou fijn zijn als TS ook reageerd!!!!!

Heb ik zo;n hekel aan ,als mensen iets vragen en dan wel op fok nog actief zijn maar niet reageren verder
pi_83053503
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:04 schreef candygirl het volgende:
zou fijn zijn als TS ook reageerd!!!!!

Heb ik zo;n hekel aan ,als mensen iets vragen en dan wel op fok nog actief zijn maar niet reageren verder
Het is nu vast zijn "samenzijn-uurtje"
pi_83054048
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:08 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

zondag 20 juni 2010 @ 14:24:45 #36
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83054088
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:08 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

op zondagmiddag?...nee, hij zal wel bij de schoonouders op de koffie zijn...
pi_83054114
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:24 schreef Abbadon het volgende:

[..]

op zondagmiddag?...nee, hij zal wel bij de schoonouders op de koffie zijn...
en een wandeling maken
  zondag 20 juni 2010 @ 14:27:36 #38
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83054181
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:25 schreef candygirl het volgende:

[..]

en een wandeling maken
allebei dezelfde jas aan, natuurlijk...toppunt van romantiek
pi_83054249
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:27 schreef Abbadon het volgende:

[..]

allebei dezelfde jas aan, natuurlijk...toppunt van romantiek
Vergeet het hondje niet
  zondag 20 juni 2010 @ 14:30:07 #40
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_83054257
Gast, dit is al je zoveelste topic over je relatie en dat het suf en burgerlijk is.
Néém dan gewoon die vrijheid. Ga met vrienden dingen doen, ga uit, ga reizen, rondrennen, doe wat je wil doen. Je moet toch jezelf gaan zijn en je blijven ontwikkelen, ook in een relatie. En als dan blijkt dat dat echt niet samengaat met je vriendin dan passen jullie gewoon niet bij elkaar.

Volgens mij wil je daar gewoon niet aan en doe je dus maar niks. Ja, een beetje klagen op Fok.
  zondag 20 juni 2010 @ 14:33:45 #41
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83054398
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:29 schreef candygirl het volgende:

[..]

Vergeet het hondje niet
uiteraard niet!! die enthousiast kwispelende rakker zo lief hoe dat beestje rondrent met die stok

soms wou ik dat ik ook saai en burgerlijk was

*droomt even weg...*
pi_83054641
Wat is er burgerlijk aan een hondje!!??

Nee, die windjekkers komen met Nordic walking stokken!!!
pi_83054711
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:40 schreef conleche het volgende:
Wat is er burgerlijk aan een hondje!!??

Nee, die windjekkers komen met Nordic walking stokken!!!
was niet perse om het hondje hoor, heb er zelf ook een gehad
ging meer om de zondagse burgelijke wandelijk met schoonouders
  zondag 20 juni 2010 @ 14:44:54 #44
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_83054845
Ga wat leuks doen dan en zeik niet.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  zondag 20 juni 2010 @ 14:46:16 #45
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83054900
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:44 schreef Ripley het volgende:
Ga wat leuks doen dan en zeik niet.
jullie vrouwen ook altijd met jullie praktische oplossingen!! die jongen wil gewoon een beetje begrip...empathie...
pi_83054924
ik snap ts wel... ik heb het zelf ook, dat ik relaties op een gegeven moment beklemmend vind. heb niet het idee dat het dan aan mijn vriendin ligt, meer aan mijn angst voor het verliezen van vrijheid...
hoop dat het ooit over zal gaan;)
pi_83054942
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:41 schreef candygirl het volgende:

[..]

was niet perse om het hondje hoor, heb er zelf ook een gehad
ging meer om de zondagse burgelijke wandelijk met schoonouders
Ja, ja, lul je er maar uit.
pi_83054973
Misschien een idee om te gaan sporten 's avonds (als je dat nog niet doet). Met je vriendin of met die vrienden, of gewoon wat andere mensen ontmoeten via een sportvereniging.
Klussen deel 1 en 2
pi_83055015
quote:

[..]

nou dan kun je toch buiten die weekenden zat doen?
waarom doe je dat dan niet?

Mn vriend kan af en toe ook zo zeiken maar hij onderneemt zelf niks en als ie het wel doet blijkt dat zn vrienden vaak niet kunnen
heeft niks met onze relatie te maken maar met hem zelf en zijn omgeving die veranderd (iedereen word ouder, krijgt andere prioriteiten, hangt niet meer spontaan op dinsdag middag half 2 in de kroeg) daar kan ik niks aan doen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_83055037
quote:

[..]

Thnx voor dit bericht .

Ik heb zo af en toe momenten dat ik me alleen voel en verlang naar een partner. Iemand waarmee ik lief en leed kan delen, tegen wie ik 's avonds aan kan kruipen in bed. Iemand met wie je samen door het leven gaat. Tegelijkitair besef ik dat het bovenstaande nooit zonder schaduwzijde komt. Die schaduwzijde heb jij zojuist haarfijn beschreven. Ik voel me ineens heel vrij en heel gelukkig nu. Dank je
pi_83055054
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:46 schreef Abbadon het volgende:

[..]

jullie vrouwen ook altijd met jullie praktische oplossingen!! die jongen wil gewoon een beetje begrip...empathie...
Ik geloof dat onze tips niet op prijs worden gesteld aangezien hij niet meer reageert. Of hij is zijn bierbuik aan het wegwerken dmv wat trimmen
  zondag 20 juni 2010 @ 14:52:44 #52
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_83055160
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:49 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Thnx voor dit bericht .

Ik heb zo af en toe momenten dat ik me alleen voel en verlang naar een partner. Iemand waarmee ik lief en leed kan delen, tegen wie ik 's avonds aan kan kruipen in bed. Iemand met wie je samen door het leven gaat. Tegelijkitair besef ik dat het bovenstaande nooit zonder schaduwzijde komt. Die schaduwzijde heb jij zojuist haarfijn beschreven. Ik voel me ineens heel vrij en heel gelukkig nu. Dank je
Wat een gelul. Een relatie wil niet zeggen dat je ergens moet zitten als je dat niet wilt.
pi_83055231
IK bgrijp het wel hoor

Heb een halfjaar werkloos thuis gezeten en dat is killing voor een relatie. Je ziet elkaar te veel.

Zoals al gezegd, ga reizen ! Ik weet niet wat je hobby's / intresses zijn, maar ga met die vrienden eens voor de lol een weekend naar London, of als je van auto's houdt, een weekendje nurburgring ofzo.
Of nog beter (zoals ik het zou doen bij m'n vriend als ik in die situatie zat), zeg vrijdag avond je partner gedag, pak de auto en rijd nergens heen..... Gewoon naar het zuiden bijvoorbeeld en bij +800 km op de klok erbij een pauze.. Dagje rondtouren daar en dan weer snel naar huis voor een wip
pi_83055255
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:52 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wat een gelul. Een relatie wil niet zeggen dat je ergens moet zitten als je dat niet wilt.
Er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.

Relaties betekenen doorgaans wel rekening houden met elkaar, en elkaar tegemoet komen.... en voor je het weet zit je in een situatie zoals TS.
pi_83055299
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:54 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Relaties betekenen doorgaans wel rekening houden met elkaar, en elkaar tegemoet komen.... en voor je het weet zit je in een situatie zoals TS.
Nee hoor. Daar ben je namelijk zelf bij, dus laat je dat niet gebeuren.
pi_83055303
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef Synthesist het volgende:

[..]

Stappen is per definitie iets zonder de vrouwtjes.
  zondag 20 juni 2010 @ 14:56:39 #57
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_83055334
quote:

[..]

Dat heb je zelf in de hand. Als mijn vriend even een weekje geen trek in me heeft is dat ook prima. Maar aangezien we beiden heel druk zijn vinden we het leuk om elkaar te zien
  zondag 20 juni 2010 @ 14:56:43 #58
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83055337
quote:

[..]

rekening met elkaar houden is inderdaad het begin van het einde...de doodsteek voor elke relatie!
pi_83055391
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef Abbadon het volgende:

[..]

rekening met elkaar houden is inderdaad het begin van het einde...de doodsteek voor elke relatie!
Dank voor de tip, dan peuzel ik de laatste 2 broodjes ook op, die ik eigenlijk voor hem heb laten liggen
  zondag 20 juni 2010 @ 14:58:32 #60
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_83055412
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niet per se, met mijn ex hadden we samen mete en groep ook veel lol zonder elkaar in de weg te lopen

Maar over het algemeen ben ik meer een stapper dan de mannen die ik tegenkom
  zondag 20 juni 2010 @ 14:59:41 #61
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83055446
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:57 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dank voor de tip, dan peuzel ik de laatste 2 broodjes ook op, die ik eigenlijk voor hem heb laten liggen
dat je er überhaupt aan dacht die misschien te laten liggen...wat enorm burgerlijk
pi_83055477
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee hoor. Daar ben je namelijk zelf bij, dus laat je dat niet gebeuren.
Wauw werkte alles maar zo eenvoudig. Dus omdat je er zelf bij bent laat je iets niet gebeuren?

Een relatie heb je niet in je eentje. Die heb je samen. Dat betekent dus soms ook gewoon onderhandelen, toegeven, de ander zijn zin geven, je eigen wil doordrukken.

Als je idd niet wil dat bepaalde dingen gebeuren dat ben je single, zoals ik
pi_83055520
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Wauw werkte alles maar zo eenvoudig. Dus omdat je er zelf bij bent laat je iets niet gebeuren?

Een relatie heb je niet in je eentje. Die heb je samen. Dat betekent dus soms ook gewoon onderhandelen, toegeven, de ander zijn zin geven, je eigen wil doordrukken.

ja opzich werkt het zo makkelijk
als dat is hoe jij een relatie omschrijft zou ik zeggen dat je idd beter alleen kunt zijn omdat je blijkbaar geen ruggengraat meer over hebt in een relatie
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_83055601
quote:

[..]

Eens met je tweede zin. Geven en nemen da's allemaal prima, (hoewel het wel zo fijn is als dat een beetje organisch gaat, zonder dat je het idee hebt dat het echt onderhandelen is), maar ik mis even het gedeelte waarin het moet eindigen op de bank naast TS. Daar ben je wel degelijk zelf verantwoordelijk voor.
pi_83055613
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja opzich werkt het zo makkelijk
als dat is hoe jij een relatie omschrijft zou ik zeggen dat je idd beter alleen kunt zijn omdat je blijkbaar geen ruggengraat meer over hebt in een relatie
Ik spreek uitsluitend voor mezelf. Ik ben idd blij en beter af alleen en die post van TS herinnerde me er weer even aan waarom . Want die ellende van 's avonds op de bank en het "vriendenavondje" heb ik ook gehad. Not again please.
  zondag 20 juni 2010 @ 15:06:54 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83055676
quote:

[..]

Wat een poep. Je kunt best een goede relatie hebben, rekening houden met elkaar en toch doen wat je zelf wilt.
pi_83055757
Tuurlijk kan dat. Daarom willen we ook (vrijwel) allemaal wel een relatie. Maar het is kennelijk toch niet zo eenvoudig, want wat Leonidas beschrijft sluipt er bijzonder vaak toch in, ruggengraat of niet.
pi_83055762
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat een poep. Je kunt best een goede relatie hebben, rekening houden met elkaar en toch doen wat je zelf wilt.
IK kan dat niet. Maar jij misschien wel
pi_83055789
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

ik ga vaak genoeg uit met vrienden, waarbij iedereen een of meerdere vriendinnen meeneemt. dat is gewoon leuk. misschien is het voor TS ook goed om wat andere vrouwen te leren kennen
  zondag 20 juni 2010 @ 15:12:27 #70
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83055875
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:08 schreef ShadyLane het volgende:
Tuurlijk kan dat. Daarom willen we ook (vrijwel) allemaal wel een relatie. Maar het is kennelijk toch niet zo eenvoudig, want wat Leonidas beschrijft sluipt er bijzonder vaak toch in, ruggengraat of niet.
Volgens mij heeft het meer te maken met het zoeken/vinden van een partner die echt bij je past, communiceren en open en eerlijk zijn over je wensen en verlangens en elkaar wat gunnen. En een hekel hebben aan sleur natuurlijk.
pi_83055968
En allemaal vinden we dat dat bij ons niet het geval is, want wij kiezen er zelf voor om rekening te houden met onze partner, en we doen het graag, en voelen ons totaal niet beperkt in onze vrijheid. Totdat de relatie uitgaat. Dan vragen we ons af hoe het er zo ongemerkt in heeft kunnen sluipen.

Is normaal menselijk denk ik.
pi_83056008
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:09 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

IK kan dat niet. Maar jij misschien wel
staat er nou ga is dood in je plaatje?
wat doet is nou weer in die zin
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_83056043
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:14 schreef ShadyLane het volgende:
En allemaal vinden we dat dat bij ons niet het geval is, want wij kiezen er zelf voor om rekening te houden met onze partner, en we doen het graag, en voelen ons totaal niet beperkt in onze vrijheid. Totdat de relatie uitgaat. Dan vragen we ons af hoe het er zo ongemerkt in heeft kunnen sluipen.

Is normaal menselijk denk ik.
niet iedereen vraagt zich dat af na een relatie hoor?
het is niet zo alsof het bij elke relatie standaard gebeurt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 20 juni 2010 @ 15:18:41 #74
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83056115
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

niet iedereen vraagt zich dat af na een relatie hoor?
het is niet zo alsof het bij elke relatie standaard gebeurt
sowieso, als je er tijdens de relatie geen last van hebt, dan is het ook niet iets om achteraf spijt van te hebben...hooguit iets om mee te nemen in je volgende relatie...

TS heeft er echter tijdens zijn relatie kennelijk last van...en da's dus een heel ander probleem...
pi_83056220
Een grote meerderheid. Het is frappant hoe je/men/een grote meerderheid na afloop van een relatie een stuk negatiever praat over keuzes waar ze tijdens de relatie nog voor 100% achter meenden te staan.

Nee niet altijd en overal, er zijn uitzonderingen, en allemaal denken we dat wij die uitzondering zijn .
pi_83056304
Inderdaad! Als je allebei van bankhangen en passiviteit houdt dan is er ook niets aan de hand. Ik denk dat er legio mensen zijn die tot volle tevredenheid zo leven. Misschien dat vriendin van TS ook zo is. Maar TS niet. Maar aangezien zijn wens is om buiten zijn relatie om meer 'leuke dingen' te doen en dat hij het nergens heeft om binnen zijn relatie eens wat te ondernemen, vraag ik me af in hoeverre deze relatie al ten dode is opgeschreven.
  zondag 20 juni 2010 @ 15:24:53 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83056330
Hangt ook van je relatie af. Ik heb ook relaties gehad waarbij ik veel te veel heb ingeleverd. Maar dat wist ik op dat moment ook en was dan ook niet gelukkig met hoe het liep. Die relaties zijn dan ook ten einde
pi_83056340
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:21 schreef ShadyLane het volgende:
Een grote meerderheid. Het is frappant hoe je/men/een grote meerderheid na afloop van een relatie een stuk negatiever praat over keuzes waar ze tijdens de relatie nog voor 100% achter meenden te staan.

Nee niet altijd en overal, er zijn uitzonderingen, en allemaal denken we dat wij die uitzondering zijn .
ik vraag me af hoe objectief die mensen nog zijn na het eindigen van een relatie...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_83056380
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:24 schreef conleche het volgende:
vraag ik me af in hoeverre deze relatie al ten dode is opgeschreven.
dat vraag ik me al een poos af want hij post al langer dan vandaag topics over wat er wel niet mis is in zn relatie... (hoewel ik meen me ook te herinneren dat ze vaker op hem terug te voeren zijn dan op zn relatie of vriendin)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_83056415
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:21 schreef ShadyLane het volgende:

Maar er zijn toch ook andere redenen waarom een relatie kan uitgaan?

En het is logisch dat je tijdens een relatie er positiever instaat, want je probeert er wat van te maken en dat lukt beter als je een beetje constructief denkt. Als het eenmaal mislukt en achter de rug is, dan is het makkelijker conclusies te trekken en aangezien je geen relatie meer hebt en de noodzaak tot oplossingen zoeken en keuzes maken er dan niet meer is, zullen de negatieve kanten dan duidelijker naar voren komen.
pi_83056536
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
ik vraag me af hoe objectief die mensen nog zijn na het eindigen van een relatie...
Niet meer of minder dan tijdens .

Wat ik maar bedoelde is dat het mij normaal menselijk lijkt om niet objectief naar je eigen relatie te kijken. Tijdens vind je dat jullie absoluut geen sleur hebben en dat het anderen zijn die onder de plak zitten, jij absoluut niet, jij kiest er zelf voor en bent er zielsgelukkig mee. In jullie relatie is er sprake van wederzijds respect en vrijheid. Na afloop kijk je daar vaak anders tegenaan en schiet je misschien juist weer door in negativiteit.

Dat lijkt me normaal menselijk. Ik sluit niet uit dat het mij weer gaat overkomen en dat ik dan om het hardst roep dat dat niet het geval is .
pi_83056635
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:31 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Niet meer of minder dan tijdens .

Wat ik maar bedoelde is dat het mij normaal menselijk lijkt om niet objectief naar je eigen relatie te kijken. Tijdens vind je dat jullie absoluut geen sleur hebben en dat het anderen zijn die onder de plak zitten, jij absoluut niet, jij kiest er zelf voor en bent er zielsgelukkig mee. In jullie relatie is er sprake van wederzijds respect en vrijheid. Na afloop kijk je daar vaak anders tegenaan en schiet je misschien juist weer door in negativiteit.

Dat lijkt me normaal menselijk. Ik sluit niet uit dat het mij weer gaat overkomen en dat ik dan om het hardst roep dat dat niet het geval is .
Ik herken mijzelf hier echt helemaal niet in. Als er sleur zou zijn zou ik dat heus wel herkennen.
pi_83056685
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:33 schreef conleche het volgende:
Ik herken mijzelf hier echt helemaal niet in.
Ik ook niet, dat is precies wat ik bedoel.
  zondag 20 juni 2010 @ 15:35:37 #84
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_83056714
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik herken mijzelf hier echt helemaal niet in. Als er sleur zou zijn zou ik dat heus wel herkennen.
Inderdaad. Ik heb genoeg aan te emrken op mijn ex-relaties, maar sleur ed. kwam er niet bij te pas
pi_83056748
Wat ik ook wel leuk vind, is dat in onze vrienden/kennisenkring een ongeschreven regel is:

De laatste vrijdag van de maand is vreet-avond !! Iedereen die wil / kan / zin heeft, is uitgenodigd ! Zo af en toe gaan m'n vriend en ik ook wel mee. Gewoon een leuke avond eten, drinken, lol en vol met leuke verhalen ! En er komen zowel singles als setjes bij..soms zijn we maar met z'n 8en, andere keer weer met z'n 15en. Super gezellig en omdat het niet elke laatste vrijdag avond van de maand is en je zelf hier de keus in hebt, heerlijk ontspannend en anti-sleur !!
pi_83056828
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:34 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Ik ook niet, dat is precies wat ik bedoel.
Nee, nee!! Je dacht dat je me had, is het niet? Ik bedoel dat ik al meerdere relaties gehad heb en me dus tijdens en daarna niet zo voel als jij beschrijft. Bij mij zijn relaties dan ook niet vanwege de sleur uitgegaan. Dat scheelt mischien. Maar zelfs al bedenk ik me de redenen waarom het wel uitging: daar was ik me tijdens de relatie wel degelijk van bewust, anders had ik het niet uitgemaakt. Dat is een proces. Je constateert iets, je probeert er wat aan te doen, werkt dat niet dan hou je op met een relatie. En dan maakt de reden niet zoveel uit, denk ik.
pi_83056856
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:36 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik ook wel leuk vind, is dat in onze vrienden/kennisenkring een ongeschreven regel is:

De laatste vrijdag van de maand is vreet-avond !! Iedereen die wil / kan / zin heeft, is uitgenodigd ! Zo af en toe gaan m'n vriend en ik ook wel mee. Gewoon een leuke avond eten, drinken, lol en vol met leuke verhalen ! En er komen zowel singles als setjes bij..soms zijn we maar met z'n 8en, andere keer weer met z'n 15en. Super gezellig en omdat het niet elke laatste vrijdag avond van de maand is en je zelf hier de keus in hebt, heerlijk ontspannend en anti-sleur !!

Oeh. Ga ik hem inkoppen?
pi_83056909
Hoeft niet hoor, ik wil hem zelf ook wel doen Maar denk dat deze vorm van burgelijkheid nog zeer goed te doen is !
pi_83056935
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:41 schreef Meike26 het volgende:
Hoeft niet hoor, ik wil hem zelf ook wel doen Maar denk dat deze vorm van burgelijkheid nog zeer goed te doen is !
Ik maak maar een grapje hoor, dat soort avondjes kan heel gezellig zijn!!
pi_83057272
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:38 schreef conleche het volgende:
Bij mij zijn relaties dan ook niet vanwege de sleur uitgegaan.
Daar ging het niet om. Maar ik geef het op . Het ging mij puur om het superieure dat je soms ziet in postings van mensen over hun eigen relatie. "Bij ONS gaat dat allemaal veel beter". Ik denk dat dat een normaal menselijk iets is.
  zondag 20 juni 2010 @ 15:51:13 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83057313
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:50 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Daar ging het niet om. Maar ik geef het op . Het ging mij puur om het superieure dat je soms ziet in postings van mensen over hun eigen relatie. "Bij ONS gaat dat allemaal veel beter". Ik denk dat dat een normaal menselijk iets is.
Of je hebt ondertussen wel de nodige ervaring met relaties en weet wanneer het wel en wanneer het niet goed zit. Het kan hoor.
pi_83057539
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:50 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Ik denk wel dat er zulke mensen zijn, maar het is zeker niet standaard. Hoogstens dat sommigen de vuile was niet buitenhangen en dat ineens wel doen na het einde van een relatie. Maar dat is dus eerder de schijn ophouden dan het zélf niet weten dat er iets mis is.
pi_83063824
bedankt voor alle reacties! Het ging niet zo goed met onze labrador, vandaar dat ik nauwelijks in mijn eigen topic heb gereageerd.

ff voor de mensen die zeggen dat ik gewoon mijn eigen dingen moet gaan doen..

juist daardoor is mijn relatie bijna een paar x stukgelopen. Vriendin vond dat ik te veel aan mezelf dacht en weinig rekening met haar hield. Toen serieus gesproken en gezegd dat ik er meer voor haar zou zijn. Maarja, het resultaat is dus dan wel elk weekend op de bank tv-kantine kijken of criminal minds (vette serie trouwens). Ik wil dat niet meer, en als ik boven achter de comp ga of alleen in de slaapkamer een boek ga lezen, vraagt ze of ik weer beneden bij haar (op de bank) kom zitten. Anders is het niet gezellig..

Vicieuze cirkel dus
pi_83064245
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:09 schreef Leonidas82 het volgende:
bedankt voor alle reacties! Het ging niet zo goed met onze labrador, vandaar dat ik nauwelijks in mijn eigen topic heb gereageerd.

juist daardoor is mijn relatie bijna een paar x stukgelopen. Vriendin vond dat ik te veel aan mezelf dacht en weinig rekening met haar hield. Toen serieus gesproken en gezegd dat ik er meer voor haar zou zijn. Maarja, het resultaat is dus dan wel elk weekend op de bank tv-kantine kijken of criminal minds (vette serie trouwens). Ik wil dat niet meer, en als ik boven achter de comp ga of alleen in de slaapkamer een boek ga lezen, vraagt ze of ik weer beneden bij haar (op de bank) kom zitten. Anders is het niet gezellig..

Vicieuze cirkel dus
Srsly dude, is dat het enige wat ze wil doen?? Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Het is prima om bv 1 serie samen te volgen als je dat toevallig allebei goed vindt, maar de TV kantine?? Alleen dat al is genoeg om ermee op te houden. Ga met haar praten en zeg dat je graag met haar wat wil doen, maar dat TV kijken niet helemaal is wat je je van het leven samen voorstelt.

Hoop dat het weer goed gaat met de labrador.
pi_83064477
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:09 schreef Leonidas82 het volgende:

Vicieuze cirkel dus
Ik herken dit wel, heb ook een tijd samengewoond. Ik denk dat veel mensen wel tegen dit probleem aanlopen. Maar wat bij mij hielp was de tip die ik al eerder gaf: Meer quality time samen en dan dus geen TV kijken, maar directer contact hebben. Je kan zelf invullen hoe, dat ligt van je interesses af. Bakkie thee en een goed gesprek, een wandeling, spelletje etc. Zelf vond ik TV kijken nooit zo leuk, dus deed dat vrijwel nooit samen. Toch ging het verder op dat vlak wel prima. Maar m'n ex eiste dan ook niet dat ik op de bank samen TV kwam kijken.. als ze dat wel zou doen zou ik er keihard schijt aan hebben gehad. Zijn wel betere dingen te doen dan TV. Is het echt het enige wat jouw vriendin wil??

Want het belangrijkste is namelijk dat jullie beiden moeten beseffen dat het heel belangrijk is dat ieder z'n eigen ding blijft doen. Dat moet in balans blijven met aandacht voor elkaar hebben. En mocht dat niet lukken.. tsja dan moet je misschien conclusies trekken, maar dat is nu nog wat voorbarig misschien. Wat ik zeg, het gaat om de kwaliteit van de tijd samen, niet zozeer de kwantiteit.
  zondag 20 juni 2010 @ 18:28:54 #96
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_83064538
quote:
Dag fokkers,

Inmiddels heb ik alweer een flink aantal jaren een prima relatie. In principe heb ik alles mooi voor elkaar, een leuke vriendin en een prachtig historisch pand aan de gracht. Kortom, er valt weinig te weinig te klagen dus. Toch wring er wel iets, mijn vriendin en ik wonen samen en zien elkaar dus elke dag. We zitten dan ook elke avond op de bank voor de buis. Ik heb dan wel de donderdag's ingepland als 'mannenavond' en dan ga ik alleen met mijn vrienden op stap.

Nu merk ik de laatste tijd dat ik daar méér behoefte aan heb. Niet zozeer naar clubs, maar zou wel wat vaker iets leuks willen doen met mijn vrienden dan enkel maar 1 avond per week. Ik heb het gevoel dat, als ik over enkele weken afgestudeerd ben en een 40-urige baan vindt, straks dat het uitgaan en biertje drinken met vrienden helemaal over is. Voel me gewoon nu al burgelijk en saai worden

Heet jou vriendin toevallig Nana?
  zondag 20 juni 2010 @ 22:20:40 #97
82136 Xennia
gekroond
pi_83076291
Ts: je begint in ieder r&p topic met dat je een prima relatie hebt, maar daarna komt er toch een klachtenlijst. Zij wil trouwen, jij niet. Zij wil een duurder huis kopen, jij niet. Is zij over de gehele linie niet veel burgerlijker dan jij en gaat het jullie op een gegeven moment niet hoe dan ook opbreken?

Zo niet dan zul jij haar ooit verwijten dat zij je jouw jeugd heeft ontnomen.

maar dat heb je dan zelf gedaan, omdat je je liet beperken
pi_83076610
die labrador haar idee? lijmpoging hond?
haha zie je zo vaak bij zeg maar dit soort stelletjes
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 20 juni 2010 @ 22:26:21 #99
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83076728
quote:
Dag fokkers,

Jij werkt(e) toch bij Mac?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_83077579
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef Xennia het volgende:
Ts: je begint in ieder r&p topic met dat je een prima relatie hebt, maar daarna komt er toch een klachtenlijst. Zij wil trouwen, jij niet. Zij wil een duurder huis kopen, jij niet. Is zij over de gehele linie niet veel burgerlijker dan jij en gaat het jullie op een gegeven moment niet hoe dan ook opbreken?

Zo niet dan zul jij haar ooit verwijten dat zij je jouw jeugd heeft ontnomen.

maar dat heb je dan zelf gedaan, omdat je je liet beperken

is inmiddels allemaal gecompenseerd.

nee, ik wil niet trouwen, maar we wonen nu wel officieel samen
nee, ik hoef geen tophypotheek, maar we huren nu wel een grachtenpand van 100m2
nee opbreken ook niet, daarvoor hebben we al redelijk goede afspraken gemaakt
Ik verwijt haar trouwens niet, ik ben 27 en kan terugkijken op een knaljeugd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')