abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83048292
Wellicht is je vriendin wel goed als partner, maar ze komt inderdaad vrij saai over. Dat je de leuke dingen toch echt buiten de deur moet zoeken en beleven.
Als dat het geval is, kan je daar vrede mee hebben en je leven buiten de deur opleuken, of er een punt achter zetten en een partner vinden waarmee je het ook nog echt leuk hebt.

Dat heb ik trouwens heel vaak gezien. Mensen die bij elkaar blijven, omdat ze toch al lang bij elkaar zijn en alles een gewoonte is geworden. Echt liefde is er niet meer. Maar ze nemen er maar genoegen mee. Dan gaat loopt de relatie uiteindelijk toch op de klippen (jaren uitgesteld) of ze komen in een middelmatig huwelijk terecht.
  zondag 20 juni 2010 @ 11:37:37 #27
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83048355
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:34 schreef OldJeller het volgende:
Wellicht is je vriendin wel goed als partner, maar ze komt inderdaad vrij saai over.
Precies even saai als TS, volgens mij...ik lees nergens dat ze TS dwingt naast haar op de bank te zitten...

en wie weet wat ze allemaal uitspookt op donderdagavond als TS weg is op 'mannenavond'
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 20 juni 2010 @ 11:54:04 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83048842
Onderlinge verschillen kunnen een relatie ook juist leuk en interessant maken. Je moet elkaar alleen wel willen en kunnen accepteren en elkaar niet willen veranderen. Mijn man is veel huiselijker dan ik ben. Vind ook andere dingen leuk. Wat we delen doen we samen. Wat we niet delen doen we apart van elkaar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83049551
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
Onderlinge verschillen kunnen een relatie ook juist leuk en interessant maken. Je moet elkaar alleen wel willen en kunnen accepteren en elkaar niet willen veranderen. Mijn man is veel huiselijker dan ik ben. Vind ook andere dingen leuk. Wat we delen doen we samen. Wat we niet delen doen we apart van elkaar.

In principe heb je wel gelijk, maar ik heb liever iemand waarmee ik veel interesses deel. Als iemand met veel vuur uitgebreid aan het vertellen is over zijn modelbouwtreintjes vind ik het toch moeilijker om daar enthousiast in mee te gaan dan als we het hebben over een gezamelijke reis die we gaan maken, of over een boek dat we allebei gelezen hebben. En een bankhanger zou ik ook niet moeten. Dat zijn mensen zonder veel passie imo.

Ik vind bankhangen heel wat anders dan huiselijk zijn overigens hoor!! Ik kan ook heel huismusserig zijn bij vlagen, maar dan ben ik aan het rommelen.
  zondag 20 juni 2010 @ 12:26:24 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83049719
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:20 schreef conleche het volgende:

[..]

In principe heb je wel gelijk, maar ik heb liever iemand waarmee ik veel interesses deel. Als iemand met veel vuur uitgebreid aan het vertellen is over zijn modelbouwtreintjes vind ik het toch moeilijker om daar enthousiast in mee te gaan dan als we het hebben over een gezamelijke reis die we gaan maken, of over een boek dat we allebei gelezen hebben. En een bankhanger zou ik ook niet moeten. Dat zijn mensen zonder veel passie imo.

Ik vind bankhangen heel wat anders dan huiselijk zijn overigens hoor!! Ik kan ook heel huismusserig zijn bij vlagen, maar dan ben ik aan het rommelen.
Eens. Mijn man is dan ook geen bankhanger, maar huiselijk. Rommelen in de tuin, spelletjes doen met de kinderen, klussen. Mij maak je er niet blij mee (afgezien van die spelletjes dan), hem wel. Ideaal. Zo vullen we elkaar aan en hebben we een toonbare (maar geen nette) tuin. Het huishouden blijft helaas liggen Hij is daarentegen gelukkig als ik op reis ga. Hij een paar dagen voor zichzelf, een blije partner met interessante verhalen én daarbij zit je ook nog niet de heletijd op elkaars lip. Bij ons werkt het, die verschillen. Misschien wel omdat we verder veel gemeen hebben.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83049734
Tot hoe laat ben je van huis als je werkt? Ik vind het altijd al prima als ik mijn vriend 's nachts en 'smorgens enzo bij me heb, en in weekenden bijvoorbeeld overdag. Wat mij betreft hoeven we niet per se drie volledige avonden bij elkaar te zijn. Je kunt toch eerst met je vriendin eten en dan naar je vrienden in de stad of iets dergelijks? Een beetje meer langs elkaar heen leven kan helemaal geen kwaad, als je maar 's nachts weer bij elkaar eindigd.
pi_83053229
Gooi sowieso je TV het raam uit. Samen gezellig TV kijken is helemaal niet samen gezellig. Je bemoeit je namelijk waarschijnlijk 95% van de tijd niet met elkaar, maar met wat er op de TV gebeurt. Je kan de tijd die je samen hebt veel efficiënter invullen. En nee, ik bedoel niet gelijk bepaalde andere dingen die je op de bank kan doen..

Heb ik altijd al de schijt aan gehad. Half 'verplicht' op de bank hangen Zo passief.. En TS, dat vind jij volgens mij ook.

[ Bericht 6% gewijzigd door rijsttafel op 20-06-2010 14:09:24 ]
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_83053328
zou fijn zijn als TS ook reageerd!!!!!

Heb ik zo;n hekel aan ,als mensen iets vragen en dan wel op fok nog actief zijn maar niet reageren verder
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_83053503
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:04 schreef candygirl het volgende:
zou fijn zijn als TS ook reageerd!!!!!

Heb ik zo;n hekel aan ,als mensen iets vragen en dan wel op fok nog actief zijn maar niet reageren verder
Het is nu vast zijn "samenzijn-uurtje"
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_83054048
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:08 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

zondag 20 juni 2010 @ 14:24:45 #36
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83054088
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:08 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

op zondagmiddag?...nee, hij zal wel bij de schoonouders op de koffie zijn...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_83054114
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:24 schreef Abbadon het volgende:

[..]

op zondagmiddag?...nee, hij zal wel bij de schoonouders op de koffie zijn...
en een wandeling maken
  zondag 20 juni 2010 @ 14:27:36 #38
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83054181
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:25 schreef candygirl het volgende:

[..]

en een wandeling maken
allebei dezelfde jas aan, natuurlijk...toppunt van romantiek
pi_83054249
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:27 schreef Abbadon het volgende:

[..]

allebei dezelfde jas aan, natuurlijk...toppunt van romantiek
Vergeet het hondje niet
  zondag 20 juni 2010 @ 14:30:07 #40
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_83054257
Gast, dit is al je zoveelste topic over je relatie en dat het suf en burgerlijk is.
Néém dan gewoon die vrijheid. Ga met vrienden dingen doen, ga uit, ga reizen, rondrennen, doe wat je wil doen. Je moet toch jezelf gaan zijn en je blijven ontwikkelen, ook in een relatie. En als dan blijkt dat dat echt niet samengaat met je vriendin dan passen jullie gewoon niet bij elkaar.

Volgens mij wil je daar gewoon niet aan en doe je dus maar niks. Ja, een beetje klagen op Fok.
  zondag 20 juni 2010 @ 14:33:45 #41
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83054398
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:29 schreef candygirl het volgende:

[..]

Vergeet het hondje niet
uiteraard niet!! die enthousiast kwispelende rakker zo lief hoe dat beestje rondrent met die stok

soms wou ik dat ik ook saai en burgerlijk was

*droomt even weg...*
pi_83054641
Wat is er burgerlijk aan een hondje!!??

Nee, die windjekkers komen met Nordic walking stokken!!!
pi_83054711
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:40 schreef conleche het volgende:
Wat is er burgerlijk aan een hondje!!??

Nee, die windjekkers komen met Nordic walking stokken!!!
was niet perse om het hondje hoor, heb er zelf ook een gehad
ging meer om de zondagse burgelijke wandelijk met schoonouders
  zondag 20 juni 2010 @ 14:44:54 #44
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_83054845
Ga wat leuks doen dan en zeik niet.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  zondag 20 juni 2010 @ 14:46:16 #45
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83054900
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:44 schreef Ripley het volgende:
Ga wat leuks doen dan en zeik niet.
jullie vrouwen ook altijd met jullie praktische oplossingen!! die jongen wil gewoon een beetje begrip...empathie...
pi_83054924
ik snap ts wel... ik heb het zelf ook, dat ik relaties op een gegeven moment beklemmend vind. heb niet het idee dat het dan aan mijn vriendin ligt, meer aan mijn angst voor het verliezen van vrijheid...
hoop dat het ooit over zal gaan;)
pi_83054942
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:41 schreef candygirl het volgende:

[..]

was niet perse om het hondje hoor, heb er zelf ook een gehad
ging meer om de zondagse burgelijke wandelijk met schoonouders
Ja, ja, lul je er maar uit.
pi_83054973
Misschien een idee om te gaan sporten 's avonds (als je dat nog niet doet). Met je vriendin of met die vrienden, of gewoon wat andere mensen ontmoeten via een sportvereniging.
Klussen deel 1 en 2
pi_83055015
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:13 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

nee ben niet uitgekeken op mijn vriendin. Maar juist omdat we samenwonen, en dus elkaar altijd wel zien, wil ik weer graag wat meer leuke dingen doen met mijn vrienden, zoals uitgaan, maar ook spontaan avondje bier drinken, ouwehoeren, dat soort dingen. Ik heb het idee dat dat soort spontane dingen steeds minder worden naarmate ik langer samen woon. Ik heb het wel eens aangekaart bij mijn vriendin, maar die zegt dan ook: ik werk 40 uur in de week en jij werkt 3 dagen per week in de avonduren. Dan vind ik het fijn dat we de weekenden samen hebben.

Dat betekend elk weekend op die fucking bank voor de buis zitten
nou dan kun je toch buiten die weekenden zat doen?
waarom doe je dat dan niet?

Mn vriend kan af en toe ook zo zeiken maar hij onderneemt zelf niks en als ie het wel doet blijkt dat zn vrienden vaak niet kunnen
heeft niks met onze relatie te maken maar met hem zelf en zijn omgeving die veranderd (iedereen word ouder, krijgt andere prioriteiten, hangt niet meer spontaan op dinsdag middag half 2 in de kroeg) daar kan ik niks aan doen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_83055037
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:13 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

nee ben niet uitgekeken op mijn vriendin. Maar juist omdat we samenwonen, en dus elkaar altijd wel zien, wil ik weer graag wat meer leuke dingen doen met mijn vrienden, zoals uitgaan, maar ook spontaan avondje bier drinken, ouwehoeren, dat soort dingen. Ik heb het idee dat dat soort spontane dingen steeds minder worden naarmate ik langer samen woon. Ik heb het wel eens aangekaart bij mijn vriendin, maar die zegt dan ook: ik werk 40 uur in de week en jij werkt 3 dagen per week in de avonduren. Dan vind ik het fijn dat we de weekenden samen hebben.

Dat betekend elk weekend op die fucking bank voor de buis zitten
Thnx voor dit bericht .

Ik heb zo af en toe momenten dat ik me alleen voel en verlang naar een partner. Iemand waarmee ik lief en leed kan delen, tegen wie ik 's avonds aan kan kruipen in bed. Iemand met wie je samen door het leven gaat. Tegelijkitair besef ik dat het bovenstaande nooit zonder schaduwzijde komt. Die schaduwzijde heb jij zojuist haarfijn beschreven. Ik voel me ineens heel vrij en heel gelukkig nu. Dank je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')