Precies even saai als TS, volgens mij...ik lees nergens dat ze TS dwingt naast haar op de bank te zitten...quote:Op zondag 20 juni 2010 11:34 schreef OldJeller het volgende:
Wellicht is je vriendin wel goed als partner, maar ze komt inderdaad vrij saai over.
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
Onderlinge verschillen kunnen een relatie ook juist leuk en interessant maken. Je moet elkaar alleen wel willen en kunnen accepteren en elkaar niet willen veranderen. Mijn man is veel huiselijker dan ik ben. Vind ook andere dingen leuk. Wat we delen doen we samen. Wat we niet delen doen we apart van elkaar.
Eens. Mijn man is dan ook geen bankhanger, maar huiselijk. Rommelen in de tuin, spelletjes doen met de kinderen, klussen. Mij maak je er niet blij mee (afgezien van die spelletjes dan), hem wel. Ideaal. Zo vullen we elkaar aan en hebben we een toonbare (maar geen nette) tuin. Het huishouden blijft helaas liggenquote:Op zondag 20 juni 2010 12:20 schreef conleche het volgende:
[..]
In principe heb je wel gelijk, maar ik heb liever iemand waarmee ik veel interesses deel. Als iemand met veel vuur uitgebreid aan het vertellen is over zijn modelbouwtreintjes vind ik het toch moeilijker om daar enthousiast in mee te gaan dan als we het hebben over een gezamelijke reis die we gaan maken, of over een boek dat we allebei gelezen hebben. En een bankhanger zou ik ook niet moeten. Dat zijn mensen zonder veel passie imo.
Ik vind bankhangen heel wat anders dan huiselijk zijn overigens hoor!! Ik kan ook heel huismusserig zijn bij vlagen, maar dan ben ik aan het rommelen.
Het is nu vast zijn "samenzijn-uurtje"quote:Op zondag 20 juni 2010 14:04 schreef candygirl het volgende:
zou fijn zijn als TS ook reageerd!!!!!
Heb ik zo;n hekel aan ,als mensen iets vragen en dan wel op fok nog actief zijn maar niet reageren verder
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het is nu vast zijn "samenzijn-uurtje"
op zondagmiddag?...nee, hij zal wel bij de schoonouders op de koffie zijn...quote:Op zondag 20 juni 2010 14:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het is nu vast zijn "samenzijn-uurtje"
en een wandeling makenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
op zondagmiddag?...nee, hij zal wel bij de schoonouders op de koffie zijn...
allebei dezelfde jas aan, natuurlijk...toppunt van romantiekquote:
Vergeet het hondje nietquote:Op zondag 20 juni 2010 14:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
allebei dezelfde jas aan, natuurlijk...toppunt van romantiek
uiteraard niet!! die enthousiast kwispelende rakkerquote:
was niet perse om het hondje hoor, heb er zelf ook een gehadquote:Op zondag 20 juni 2010 14:40 schreef conleche het volgende:
Wat is er burgerlijk aan een hondje!!??![]()
Nee, die windjekkers komen met Nordic walking stokken!!!
jullie vrouwen ook altijd met jullie praktische oplossingen!! die jongen wil gewoon een beetje begrip...empathie...quote:
Ja, ja, lul je er maar uit.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:41 schreef candygirl het volgende:
[..]
was niet perse om het hondje hoor, heb er zelf ook een gehad
ging meer om de zondagse burgelijke wandelijk met schoonouders
nou dan kun je toch buiten die weekenden zat doen?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:13 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
nee ben niet uitgekeken op mijn vriendin. Maar juist omdat we samenwonen, en dus elkaar altijd wel zien, wil ik weer graag wat meer leuke dingen doen met mijn vrienden, zoals uitgaan, maar ook spontaan avondje bier drinken, ouwehoeren, dat soort dingen. Ik heb het idee dat dat soort spontane dingen steeds minder worden naarmate ik langer samen woon. Ik heb het wel eens aangekaart bij mijn vriendin, maar die zegt dan ook: ik werk 40 uur in de week en jij werkt 3 dagen per week in de avonduren. Dan vind ik het fijn dat we de weekenden samen hebben.
Dat betekend elk weekend op die fucking bank voor de buis zitten
Thnx voor dit berichtquote:Op zondag 20 juni 2010 00:13 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
nee ben niet uitgekeken op mijn vriendin. Maar juist omdat we samenwonen, en dus elkaar altijd wel zien, wil ik weer graag wat meer leuke dingen doen met mijn vrienden, zoals uitgaan, maar ook spontaan avondje bier drinken, ouwehoeren, dat soort dingen. Ik heb het idee dat dat soort spontane dingen steeds minder worden naarmate ik langer samen woon. Ik heb het wel eens aangekaart bij mijn vriendin, maar die zegt dan ook: ik werk 40 uur in de week en jij werkt 3 dagen per week in de avonduren. Dan vind ik het fijn dat we de weekenden samen hebben.
Dat betekend elk weekend op die fucking bank voor de buis zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |