quote:Op zondag 20 juni 2010 00:06 schreef Leonidas82 het volgende:
Toch wringt er wel iets, mijn vriendin en ik wonen samen en zien elkaar dus elke dag.
Dat idd. Een vaste avondquote:Op zondag 20 juni 2010 00:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Gast.. een vaste avond voor je vrienden? Je bent al burgelijk. Dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je dat wordt.
gewoonte sluipt erin hequote:Is het normaal in lange relaties dat dit gebeurd?
gewoon uitgaan, nieuwe mensen leren kennen, blijven sjanzen met vrouwenquote:Wat valt hieraan te doen?
nee ben niet uitgekeken op mijn vriendin. Maar juist omdat we samenwonen, en dus elkaar altijd wel zien, wil ik weer graag wat meer leuke dingen doen met mijn vrienden, zoals uitgaan, maar ook spontaan avondje bier drinken, ouwehoeren, dat soort dingen. Ik heb het idee dat dat soort spontane dingen steeds minder worden naarmate ik langer samen woon. Ik heb het wel eens aangekaart bij mijn vriendin, maar die zegt dan ook: ik werk 40 uur in de week en jij werkt 3 dagen per week in de avonduren. Dan vind ik het fijn dat we de weekenden samen hebben.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
Verlang je alleen naar meer tijd met je vrienden of ben je op haar uit gekeken en wil je weer leuke dingen doen met anderen tijdens het uitgaan ?
Maar goed dat zal altijd wel verwateren in een relatie, ik zeg gewoon praten en elkaar dan toch wat meer avonden geven om zelf wat te doen
dat is echt onzin. neem haar dan gewoon mee als je met je vrienden op stap gaat. met stelletjes uitgaan is dat burgerlijk? nee, dat is voor 40+ gewoon wat bij de leeftijd kan passen. terrasje, cafe, expositie etcquote:Op zondag 20 juni 2010 00:13 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Dat betekend elk weekend op die fucking bank voor de buis zitten
Hmm, oke. Kan zei ook niet meer met vriendinnen wat doen of niet? En waarom zou je elke avond voor de buis gaan hangen? Je kunt ook samen met je vriendin iets leukers doen, stappen met een groepje. Haar vriendinnen mee , jou vrienden mee. En dan kun je daar ook nog zelf je eigen ding doen en ben je toch nog samenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:13 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
nee ben niet uitgekeken op mijn vriendin. Maar juist omdat we samenwonen, en dus elkaar altijd wel zien, wil ik weer graag wat meer leuke dingen doen met mijn vrienden, zoals uitgaan, maar ook spontaan avondje bier drinken, ouwehoeren, dat soort dingen. Ik heb het idee dat dat soort spontane dingen steeds minder worden naarmate ik langer samen woon. Ik heb het wel eens aangekaart bij mijn vriendin, maar die zegt dan ook: ik werk 40 uur in de week en jij werkt 3 dagen per week in de avonduren. Dan vind ik het fijn dat we de weekenden samen hebben.
Dat is net zoiets als op vaste dagen seksquote:
mijn vriendin houdt niet van stappen. Ik dus wel. Vermaak me prima in clubs en kroegen. Ik ben nu 27 maar voel me soms al 34 doordat ik me in mijn eigen vrijheid geremd voel. En ik heb het wel eens met mijn vriendin over gehad, maar die zegt dat ze veel werkt en mij dan gemist heeft. Dan is het wel fijn om dan weer samen te zijn en leuke dingen te doen geeft ze aan. Geloof me, we doen echt enorm veel samen, films kijken, winkelen, uit-eten, terras, ze heeft echt niets te klagen. Maar tegelijkertijd heb ik juist daardoor het idee mijn eigen sociale leven (tijd en qualitytime met mijn vrienden dus) geleidelijk aan kwijt raak.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:15 schreef Synthesist het volgende:
[..]
dat is echt onzin. neem haar dan gewoon mee als je met je vrienden op stap gaat. met stelletjes uitgaan is dat burgerlijk? nee, dat is voor 40+ gewoon wat bij de leeftijd kan passen. terrasje, cafe, expositie etc
maar als je uit 82 komt en je hebt nu al zo'n burgerlijk leven![]()
Hmm oke. Naja je kunt niet altijd overal van houden.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:21 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
mijn vriendin houdt niet van stappen. Ik dus wel. Vermaak me prima in clubs en kroegen. Ik ben nu 27 maar voel me soms al 34 doordat ik me in mijn eigen vrijheid geremd voel. En ik heb het wel eens met mijn vriendin over gehad, maar die zegt dat ze veel werkt en mij dan gemist heeft. Dan is het wel fijn om dan weer samen te zijn en leuke dingen te doen geeft ze aan. Geloof me, we doen echt enorm veel samen, films kijken, winkelen, uit-eten, terras, ze heeft echt niets te klagen. Maar tegelijkertijd heb ik juist daardoor het idee mijn eigen sociale leven (tijd en qualitytime met mijn vrienden dus) geleidelijk aan kwijt raak.
Daar zit het probleem m.i. Ga es wat leuks of afwisselends met je vriendin doen. Kom op, bankhangenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:13 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik heb het wel eens aangekaart bij mijn vriendin, maar die zegt dan ook: ik werk 40 uur in de week en jij werkt 3 dagen per week in de avonduren. Dan vind ik het fijn dat we de weekenden samen hebben.
... en dus kun je mijn post vergeten.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:21 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
mijn vriendin houdt niet van stappen. Ik dus wel. Vermaak me prima in clubs en kroegen. Ik ben nu 27 maar voel me soms al 34 doordat ik me in mijn eigen vrijheid geremd voel. En ik heb het wel eens met mijn vriendin over gehad, maar die zegt dat ze veel werkt en mij dan gemist heeft. Dan is het wel fijn om dan weer samen te zijn en leuke dingen te doen geeft ze aan. Geloof me, we doen echt enorm veel samen, films kijken, winkelen, uit-eten, terras, ze heeft echt niets te klagen. Maar tegelijkertijd heb ik juist daardoor het idee mijn eigen sociale leven (tijd en qualitytime met mijn vrienden dus) geleidelijk aan kwijt raak.
Hehe, dan dit dus maarquote:Op zondag 20 juni 2010 00:35 schreef Xennia het volgende:
Dan ga je toch meer uit![]()
Ik snap het probleem niet.
Onder de plak zitten, is een keuze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |