Inderdaad! Ik weet van Asy dat ze daar ook een heel gedoe mee heeft gehad. Das een goeie!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef Sorbootje het volgende:
Ik had het fijn gevonden als iemand me had gezeg elke dag met het flesje te oefenen en niet na een paar keer oefenen te denken dat 'ze het kan'.
onderaan vastdoen met een veiligheidsspeldquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:54 schreef Memmel het volgende:
Dat ik na echt helemaal gestoord te zijn geworden van Anna die haar slaapzak steeds uittrok, op de crèche hoorde dat ze 'm daar achterstevoren aandeden!
Zo'n loopfietsje? Bevalt hier ook goed voor Tyler. Waarschuwing:! Geen kindje van 15,- kg erop. Dan knapt er een wiel af.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:32 schreef sjak het volgende:
Oja, zo'n veelkleurig plastic fietsje van 6,99 bij de speelgoedwinkel is hier echt een topper!
Ja, allebei.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:00 schreef Jelief het volgende:
Bij borstvoeding: wacht niet te lang met het zoeken van hulp als het niet lekker loopt. En dat flesje idd!
Mijn jongeste wordt volgende week 4 en ik gebruik al 2,5/3 jaar geen flesjes meer, maar ik heb er nog steeds eentje staan die geregeld tevoorschjn komt bij het koken! Ideaal om 100 ml ofzo af te metenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:19 schreef octopussy het volgende:
Heb nog niet echt een AHA erlebnis gehad (ja, ik had me moeten inlezen in borstvoeding van te voren), maar ik vind wel dat drinkflesjes ideale maatbekertjes zijn voor bij het koken wanneer je kleine hoeveelheden vloeistof nodig hebt
ja, dit dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef Sorbootje het volgende:
Ik had het fijn gevonden als iemand me had gezeg elke dag met het flesje te oefenen en niet na een paar keer oefenen te denken dat 'ze het kan'.
Niet kapot van de bumbo maar kindje in de wipper zetten als je aan het douchen bent ÖF als ze goed kunnen zitten bovenstaande kinderstoel in de douche zettenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef Sorbootje het volgende:
En de goedkope ikea kinderstoel waar je de poten uit kunt trekken. Hoppa, in de auto. Onze zware houten is nog nooit gebruikt...
Krijg opeens een aha erlebnis. F heeft uitslag op haar kinnetje van de rits, als ik hem achterstevoren aan doe is dat natuurlijk ook over!!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:54 schreef Memmel het volgende:
Dat ik na echt helemaal gestoord te zijn geworden van Anna die haar slaapzak steeds uittrok, op de crèche hoorde dat ze 'm daar achterstevoren aandeden!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:02 schreef Chan het volgende:
Ik vind het hebben van een baby kind een grote aha erlebnis..
Van dattem inderdaadquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef Sorbootje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Van dattem inderdaadgoddank zag Rienk met 4 maanden het licht!
![]()
En ik had er nog een, maar die ben ik even vergeten
Oh ja! Nu weet ik het weerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wou dat ik had geweten van het bestaan van een 'badring' bij Sasha. Dat had me heel wat kramp in mijn rug gescheeld bij het badderen:
[ afbeelding ]
Zit met zuignappen vast op de bodem van het bad of de douchebak. Ideaal!![]()
Oh, en Sudo niet cm's dik smeren maar juist een dun laagje. Meer is niet altijd beter.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat als je kind zo ontzettend gepoept heeft dat het uit de luier stroomt en dus ook gigantelijk op de romper zit..je die romper niet heel voorzichtig over het hoofd hoeft te doen zodat de poep niet op het hoofd komt...maar dat de romper ook gewoon naar beneden uit kan.
Heeft bij mij 2 kinderen geduurd voor ik er achter kwam
verdomd...je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat als je kind zo ontzettend gepoept heeft dat het uit de luier stroomt en dus ook gigantelijk op de romper zit..je die romper niet heel voorzichtig over het hoofd hoeft te doen zodat de poep niet op het hoofd komt...maar dat de romper ook gewoon naar beneden uit kan.
Wh00tness!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En die ook niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]die ga k onthouden!
Dankzij TF en BE kwam ik erachter dat het handig is om je kind een eigen lepeltje in de hand te geven tijdens het voeren. Voorkomt dat ze steeds jouw lepeltje of het bakje uit je handen trekken met alle gevolgen van dien![]()
Wist ik datdacht ik ook es snel een magnetronhapje te geven
Binnenste buiten werkt ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:54 schreef Memmel het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die wist ik al, maar dan omdat ik op die manier juist een rompertje aantrok toen Annicka nog inieminie was. Ik vond het doodeng om op de normale manier dat rompertje aan te trekken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ja kan ook idd. Maar krijg je de rits dan helemaal dicht? Anders kunnen ze m toch nog open friemelen?quote:
Dat doe ik altijd al bij een poepexplosie! En ik ben pas bij mijn eerste kindquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
euh, gewoon een gat achter in de slaapzak zodat je dan daardoor en bij de rits het autostoeltje vast kan doen. Omdat het best een flink (knoops)gat is het even afdekken anders steekt er steeds een been door met 'gewoon' slapen. Nou ja, duidelijker kan ik het niet omschrijven.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:30 schreef trui het volgende:
(h)aha de buurvrouw, ik snap er geen drol van!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |