ik denk met een scheermesje of met een scheerapparaatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:59 schreef tuinman10 het volgende:
mijn bakkebaarden weg / af scheren maar hoe doe je dat ?
ik heb antiroos shampoo, maar dat help niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:04 schreef D-Mon het volgende:
Probeer je bakkebaarden eens te wassen met antiroos. Dat kn maar zo helpen.
ik denk niet dat het droogheid is , ik heb al gezichtscreme gebrobeerd maar dat help ook niet ik weet ook niet wat de oorzaak is,quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:41 schreef TimeJumper het volgende:
Zijn die plekjes mmisschien gewoon droogheid. Probeer eens enkele dagen te smeren met een gezichtscreme, kijken of het wegtrekt.
ja ik was mijn 2 x keer per week,quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:15 schreef Dingess het volgende:
[..]
...en je wast je haar 2x per week maar?
bedoel je dat ik ze moet wegscheren /quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:46 schreef Leonoire het volgende:
Meer wassen zal waarschijnlijk zelfs contraproductief zijn aangezien al die zeephoudende shampoos de huid lekker uitdrogen en ontdoen van hun natuurlijke beschermlaag. (Talg)
Vooral goed smeren en niet pulken! Kan ook met een beetje purol of vaseline op de rooie plekjes i.p.v. dagcrème (mocht je daar te macho voor zijn)
succes
p.s. Wat bedoel je eigenlijk met 'hoe moet ik ze scheren?'
Ik vermoed dat je wilt weten hoe het er dan uit moet komen te zien. Gewoon netjes recht, naast het midden van je oor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |