quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik was op zoek naar een rijschool om binnenkort te gaan lessen voor het ultieme autorijbewijs. Mijn moeder wist wel iemand en we gingen gauw op weg naar de rijschoolhouder. Mijn moeder gaat het lessen voor mij betalen en dus ging zij mee. Eenmaal aangekomen was niemand thuis maar al gauw kwam er een engel aan die mij kwam bezoeken Het was de dochter van de rijschoolhouder Na het verkrijgen van het nummer van haar vader stapten we (mijn moeder & ik ) in de auto. Aldaar vertelde ik dat het best een mooie meid was.
Thuis aangekomen wilde ik bellen naar de beste man die mij gaat leren hoe je een auto moet rijden. Ik pakte de telefoon in de hand maar toen kwam mijn moeder. Laat mij maar bellen het gaat immers om ons geld. Ik dacht oké Maar zodra ze klaar was met het verkrijgen van de desbetreffende en nodige informatie gooide ze het gesprek om en uiteindelijk vertelde ze dat ik zijn dochter wel zag zitten.
Ramp nummer 1: Een meid moet je zelf benaderen.
Klacht mijn moeder
Dat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze wilde gewoon geen seks met jou hebben.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze wilde gewoon geen seks met jou hebben.
dit komt mij bekend voorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik was op zoek naar een rijschool om binnenkort te gaan lessen voor het ultieme autorijbewijs. Mijn moeder wist wel iemand en we gingen gauw op weg naar de rijschoolhouder. Mijn moeder gaat het lessen voor mij betalen en dus ging zij mee. Eenmaal aangekomen was niemand thuis maar al gauw kwam er een engel aan die mij kwam bezoeken Het was de dochter van de rijschoolhouder Na het verkrijgen van het nummer van haar vader stapten we (mijn moeder & ik ) in de auto. Aldaar vertelde ik dat het best een mooie meid was.
Thuis aangekomen wilde ik bellen naar de beste man die mij gaat leren hoe je een auto moet rijden. Ik pakte de telefoon in de hand maar toen kwam mijn moeder. Laat mij maar bellen het gaat immers om ons geld. Ik dacht oké Maar zodra ze klaar was met het verkrijgen van de desbetreffende en nodige informatie gooide ze het gesprek om en uiteindelijk vertelde ze dat ik zijn dochter wel zag zitten.
Ramp nummer 1: Een meid moet je zelf benaderen.
Klacht mijn moeder
Mijn moeder!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:50 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
dit komt mij bekend voor![]()
post eens de link naar dat topic
Hendig, "Je zult branden in de hel als je me nu geen blowjob geeft en bier!"quote:
Zegquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:46 schreef Id_do_her het volgende:
Of ze heeft gewoon een verhaaltje opgehangen om aan TS te ontsnappen.
Hoelang zou het duren voordat ze doorheeft dat die baardmans van boven helemaal niet bestaat?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:11 schreef Garisson72 het volgende:
Gelovigendie hypocriet zijn, het moet ook niet gekker worden.
In dit geval zal het echter zo zijn dat zij jou niet moest, TS.
Gelovigen willen overtuigen van hun ongelijk is zo mogelijk nog zieliger hè. Iedereen heeft recht op zijn eigen waanideeën.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:13 schreef Pharkus het volgende:
Hoelang zou het duren voordat ze doorheeft dat die baardmans van boven helemaal niet bestaat?
Mij hoor je niet prediken waarde Garissonquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gelovigen willen overtuigen van hun ongelijk is zo mogelijk nog zieliger hè. Iedereen heeft recht op zijn eigen waanideeën.
Je kan alleen van BAZEN! wegkomen door te ontsnappen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zegdit is KLB hier posten alleen BAZEN!
Idd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:23 schreef leeell het volgende:
gewoon niet aan storen, zolang je er geen last van heb /care
quote:seks is lekker en god vergeeft mij wel nu ik mijn kleine goed ga opvoeden
Ik leef als een 'vrij' christen, veul beterquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan heb je je eigen 'geloof' ook niet best begrepen!
Ja, die new age God = liefde bullshit zeker!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:46 schreef bijdehand het volgende:
Ik leef als een 'vrij' christen, veul beter
triestelingquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, die new age God = liefde bullshit zeker!
facepalm_god.jpg
Geloof dan niks!![]()
Zou Petrus het zo gewild hebben!?!
Is dat ook een kerkelijke ambt?quote:
Bron: Wikiquote:Triesteling is een kerkelijk ambt. De christelijke kerk wordt door ambten gediend. Al in Bijbelse tijden was er sprake van trieststen, die onder leiding van een opziener de kerkelijke gemeente bestuurden. Sommige trieststen (zoals Timoteüs en Titus) hadden grotere apostolische bevoegdheden gekregen om plaatselijk orde op zaken te kunnen stellen. Dit was vergelijkbaar met de situatie in Israël waar men ook trieststen kende die al naargelang hun bevoegdheid werden aangeduid als triestste over tien, vijftig, honderd, enz..
ga niet andermans geloof af lopen zeiken, heb je er last van? ; neequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is dat ook een kerkelijke ambt?
[..]
Bron: Wiki
Niet haten als je het niet snapt sufkutquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, die new age God = liefde bullshit zeker!
facepalm_god.jpg
Geloof dan niks!![]()
Zou Petrus het zo gewild hebben!?!
Dat ligt er maar net aan!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:54 schreef leeell het volgende:
ga niet andermans geloof af lopen zeiken, heb je er last van? ; nee
je begon over een new age god, wtfquote:
Ik hoop dat hij nog wel even zijn opwachting maakt alhier.quote:
Ik sprak geen haat!quote:
Ik had hem al wel verwacht eigenlijk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:01 schreef Garisson72 het volgende:
Ik hoop dat hij nog wel even zijn opwachting maakt alhier.
Ik bedoelde meer wat voor kwats is een nieuw age godquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik sprak geen haat!![]()
[..]
Ik had hem al wel verwacht eigenlijk!
Ik kan wel een zeer terzakendoend bijbelcitaatje gebruiken namelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:05 schreef SicSicSics het volgende:
Ik had hem al wel verwacht eigenlijk!
Ow, dat was een sarcastische term voor het 'God houdt van je dus je hoeft je echt niet aan de regels te houden' moderne Christelijke geloof wat er tegenwoordig zo populair is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:06 schreef bijdehand het volgende:
Ik bedoelde meer wat voor kwats is een nieuw age god
O, nee, alleen aan seks voor het huwelijk hou ik me niet volgens mijquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ow, dat was een sarcastische term voor het 'God houdt van je dus je hoeft je echt niet aan de regels te houden' moderne Christelijke geloof wat er tegenwoordig zo populair is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |