Ooh dan is dit normaal gedragquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:13 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ach kind, dat is toch geen demoon. Die is slechts homofiel.
tis waar hoor :Squote:Op zondag 13 juni 2010 00:11 schreef Twizu het volgende:
Ga zelf praten met een psycholoog en laat je vriend praten met een psychiater.
Ja, daarom juist!quote:
het is echt waar hij kan ook geesten zienquote:Op zondag 13 juni 2010 00:16 schreef boem-dikkie het volgende:
TS haar vriend is agressief omdat zijn vriendin hem geen spelletjes laat doen en schuift die agressiviteit af op een 'demoon'. Niceeeeee.
Misschien ben jij ook wel een geest.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:17 schreef lizzygirl het volgende:
[..]
het is echt waar hij kan ook geesten zien
en ik laat hem heus wel spelletjes toe :S
Sletje.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:17 schreef lizzygirl het volgende:
[..]
het is echt waar hij kan ook geesten zien
en ik laat hem heus wel spelletjes toe :S
Hij kan de echte wereld en fantasiewereld niet onderscheiden. En jij bent een naïef meisje die daarin meegaat.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:18 schreef lizzygirl het volgende:
[..]
tis waar dat ie dat doet en hij is niet gek ofzo
hij kan geesten zien enzo..
ik lieg niet
Ik denk dat het een geestesziek sletje met wurgseksfantasiën is.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:23 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Ik denk dat het niet eens een meisje is die dit post.
Of een bedquote:Op zondag 13 juni 2010 00:25 schreef Achterlijke-Gladiool het volgende:
[..]
Ik denk dat het een geestesziek sletje met wurgseksfantasiën is.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op zondag 13 juni 2010 00:25 schreef Achterlijke-Gladiool het volgende:
Ik denk dat het een geestesziek sletje met wurgseksfantasiën is.
Neger aub.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Alleen door Jezus Christus heb je autoriteit over demonen.
Indien het echt demonisch is, beleid je zonden aan Hem, je vriend moet hetzelfde doen, vraag vergeving en of Jezus de demoon weg wil halen. Je kan hem wegsturen in de naam van Jezus Christus. De naam alleen doet ze sidderen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Indien het echt demonisch is, beleid je zonden aan Hem, je vriend moet hetzelfde doen, vraag vergeving en of Jezus de demoon weg wil halen. Je kan hem wegsturen in de naam van Jezus Christus. De naam alleen doet ze sidderen.
Wat als ze geen zus heeft?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Indien het echt demonisch is, beleid je zonden aan Hem, je vriend moet hetzelfde doen, vraag vergeving en of Jezus de demoon weg wil halen. Je kan hem wegsturen in de naam van Jezus Christus.
Als het nog een keer voorkomt, of hij wil niet meewerken, wat anderen zeggen, beter afstand bewaren.
ik ben een meisjequote:Op zondag 13 juni 2010 00:23 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Ik denk dat het niet eens een meisje is die dit post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |