wheheh dan moet je hem de gewone cola geven maar met een andere dop hehehe einz!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:11 schreef Twizu het volgende:
Terechte klacht inderdaad.
Ik ken ook iemand die alleen maar cola met de rode dop lust.
dan ben ik mogelijk ook zo iemand. Coca Cola rulez gewoon keihard.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:11 schreef Twizu het volgende:
Terechte klacht inderdaad.
Ik ken ook iemand die alleen maar cola met de rode dop lust.
''Lussen'' zeggen ze in Groningen ook hoor, ik vind het niet zo raar klinken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:11 schreef Buitenboord het volgende:
[..]
weet jij een betere TT?
*ts is brabantdtdtdts*
Zeggen ja, schrijven nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:20 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
''Lussen'' zeggen ze in Groningen ook hoor, ik vind het niet zo raar klinken.
En Brabant ligt niet in Nederland?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:11 schreef Buitenboord het volgende:
[..]
weet jij een betere TT?
*ts is brabantdtdtdts*
Ik heb hier geen woorden voor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik heb ook nooit water gelust.
tot ik van de week ineens dacht "Huh ik vul wel heel veel flesjes water op een dag".
Bleek ik dus continue water aan het drinken te zijn en het niet door te hebben
Nu vind ik het lekker
Ja okquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
tot ik van de week ineens dacht "Huh ik vul wel heel veel flesjes water op een dag".
Nu vind ik het lekker
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:23 schreef Teteteterek het volgende:
Alléén water schenken als er visite komt
Asl ik visite heb lik ik altijd stiekem aan alle glazen in de keuken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS kan het niet zo zijn dat jij graatmager bent en zij gewoon een normaal, gezond gewicht hebben? Slechts water en thee klinkt wel erg karig. Jij eet je brood zeker ook zonder beleg en met een lekker glas water erbij?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:10 schreef Buitenboord het volgende:
Krijg ik morgen bezoek,
en ik als gezonde nederlander drinkt alleen water en thee.
moet ik PERSEE fristrank gaan halen omdat ze geen water lussen.
![]()
vieze cola met al het suiker![]()
en sinds wanneer is water vies?
' ja er zit geen smaak aan'
NOU DAN.
water:
[ afbeelding ]
<3
klacht: mensen die geen water lussen
klacht 2: op de fiets 3 zware flessen viezige frisdrank moeten halen voor bezoek(die bovendien overgewicht hebben, goh, zou het?)
watquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nu vind ik het lekker
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:53 schreef SpecialK het volgende:
TS koopt flessen water?
Jij hebt zeker ook een luchttank in je huiskamer staan?
Oneens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koud water is het lekkerste drinken wanneer het warm is en je dorst hebt
de krullen van de trapquote:
Daarvoor is water inderdaad prima geschikt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als je uitgebreid eet, dus met veel verschillende soorten hapjes, is het ook lekker om een kan water op tafel te hebben staan.
Dan kan je na elk hapje een nipje water nemen waardoor de smaak van het eten uit je mond verdwijnt.
Dan beleef je de smaak steeds opnieuw als je weer iets anders gaat eten
Ik leerde dat echt pas toen ik 19 was ofzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Daarvoor is water inderdaad prima geschikt.
Nou even op niveau 0,1 dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:56 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
de krullen van de trap
Nu vind ik het lekker
Ik heb het nu 3x gelezen maar snap het nog niet.
Je vond water vies, maar onbewust dronk je het? Okquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:59 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nou even op niveau 0,1 dan.
Ik heb nooit water gelust. Vond het altijd vies.
Onbewust was ik een bepaalde week veel water aan het drinken, en viel het me ineens op en vroeg ik het me af,
Sindsdien drink ik het
nee, kijk,quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
TS kan het niet zo zijn dat jij graatmager bent en zij gewoon een normaal, gezond gewicht hebben? Slechts water en thee klinkt wel erg karig. Jij eet je brood zeker ook zonder beleg en met een lekker glas water erbij?![]()
De smaak van water hangt af van twee factoren: de plaats waar het water gewonnen is en de behandeling die het water ondergaan heeft. De hoeveelheid mineralen in water bepaalt uiteindelijk de smaak. Water met een laag mineraalgehalte smaakt over het algemeen zacht. Sulfaat en magnesium maken het water wat bitter en mineraalachtig, natrium en chloride (NaCl) geven het water een ziltige smaak en calciumhoudend water smaakt hard. Kraanwater in Nederland kan behoorlijk in smaak verschillen. Het water in Rotterdam smaakt heel anders dan bijvoorbeeld in Maastricht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe de neukende neuk kan je water niet lusten?!
Er zit niet eens smaak aan eigenlijk.
Probeer maar eens de smaak van water te beschrijven
Ik begon het onbewust te drinken omdat ik last had van keelontsteking en een flesje water het enige was wat ik het makkelijkste bij de hand kon hebben op mijn stage.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:00 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je vond water vies, maar onbewust dronk je het? Ok
Misschien heb je daar wel die galbulten van gekregen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:02 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik begon het onbewust te drinken omdat ik last had van keelontsteking en een flesje water het enige was wat ik het makkelijkste bij de hand kon hebben op mijn stage.
Bronwater ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:02 schreef Buitenboord het volgende:
[..]
De smaak van water hangt af van twee factoren: de plaats waar het water gewonnen is en de behandeling die het water ondergaan heeft. De hoeveelheid mineralen in water bepaalt uiteindelijk de smaak. Water met een laag mineraalgehalte smaakt over het algemeen zacht. Sulfaat en magnesium maken het water wat bitter en mineraalachtig, natrium en chloride (NaCl) geven het water een ziltige smaak en calciumhoudend water smaakt hard. Kraanwater in Nederland kan behoorlijk in smaak verschillen. Het water in Rotterdam smaakt heel anders dan bijvoorbeeld in Maastricht.
bron; google :p
Dus je bent niet graatmager maar juist dik en let daarom ietwat sneuig op het aantal calorieën dat je binnenkrijgt ipv gewoon wat meer te bewegen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:01 schreef Buitenboord het volgende:
[..]
nee, kijk,
door minder calorierijke dranken te drinken
kan je meer lekkere dingen eten
LOGICA.
of je drinkt gewoon wat je lekker vind, PLUS eet je wat je lekker vind zonder dat jij je drukt maakt over de hoeveelheid calorieën die je tot je neemt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:01 schreef Buitenboord het volgende:
[..]
nee, kijk,
door minder calorierijke dranken te drinken
kan je meer lekkere dingen eten
LOGICA.
Nee dat komt door het bosquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:04 schreef Het_Boek het volgende:
[..]
Misschien heb je daar wel die galbulten van gekregen.
quote:
Wat ? In bier zit ook water als je dat bedoeltquote:
Ja, en suiker. Dan kun je ook zeggen dat er niks lekkerder is dan suiker, want dat zit ook bijna overal inquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat ? In bier zit ook water als je dat bedoelt
Zit er suiker in bier?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, en suiker. Dan kun je ook zeggen dat er niks lekkerder is dan suiker, want dat zit ook bijna overal in
Ja en jij bent kanker dom.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nu vind ik het lekker
Ik blijf me maar verbazen op FOK!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nu vind ik het lekker
Dat is inderdaad een gezond alternatief.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik houd ook niet echt van water, tenzij ontzettende dorst. Ik haal altijd cola light o.i.d. omdat ik anders simpelweg niet voldoende vocht tot me neem.
Ja dat had ik vroeger ook, iets waar geen smaak aan zit is toch geen bal aan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Iets met een neutrale 'smaak' niet lusten
Beter dan te weinig vocht binnenkrijgen. En ik wil geen kcal dus dan maar zo.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een gezond alternatief.
De pleuris.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nu vind ik het lekker
Soberzo ein misplaatsdt atviez!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou je niet eens wat minder drinken?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:53 schreef SpecialK het volgende:
TS koopt flessen water?
Jij hebt zeker ook een luchttank in je huiskamer staan?
WATquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nu vind ik het lekker
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nu vind ik het lekker
Ik wil toch ook nog even opmerken dat dit misschien wel een nieuw niveau domheid is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nu vind ik het lekker
Eens, maar niet ijskoud. Zeker na een flinke inspanning kan dat behoorlijk slecht vallenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koud water is het lekkerste drinken wanneer het warm is en je dorst hebt
Waterig.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe de neukende neuk kan je water niet lusten?!
Er zit niet eens smaak aan eigenlijk.
Probeer maar eens de smaak van water te beschrijven
Squirtwater is soberso het lekkerstquote:Op zondag 13 juni 2010 00:58 schreef Levolution het volgende:
Ik heb denk ik het lekkerste water gehad van alle mensen in KLB. Heerlijk, zacht en ijskoud water dat zo uit de bergen stroomt.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:10 schreef Buitenboord het volgende:
en ik als gezonde nederlander drinkt alleen water en thee.
moet ik PERSEE fristrank gaan halen omdat ze geen water lussen.
lol, wut?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nu vind ik het lekker
al dat water is naar je hoofd gestegen HAHAHAHA DSNSNAPTE JE HEM WATER HOOFD GESTEN !!11!!!!1!1quote:
WHAHAHAquote:Op zondag 13 juni 2010 01:12 schreef JanPeterBalkenende het volgende:
[..]
al dat water is naar je hoofd gestegen HAHAHAHA DSNSNAPTE JE HEM WATER HOOFD GESTEN !!11!!!!1!1
JA WHAWHWHAWHAHAHA WAT EEN GILLER ZEG MAARJA DOE DE GROETJENS AAN DE KIDS HE!! IK GA WEER NOU DOEEI DIKKE KNUF EN DOE DE GROETJENS!!!1!!!!11!111quote:Op zondag 13 juni 2010 01:13 schreef Skonk het volgende:
[..]
WHAHAHA
ALS IK DAN DROST HEB KAN IKS ZO EEN REITJE IN ME HOOF DOEN WHAHAHA
En sterke drank?quote:Op zondag 13 juni 2010 01:19 schreef megamandy het volgende:
Ik drink ook bijna alleen maar water. Afgewisseld met jus d'orange.
drank met koolzuur vind ik sowieso niet te drinken, ik kan niet tegen dat gevoel als die drank tegen mijn tong aankomt, blegh
Dat had ik laatst ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nu vind ik het lekker
Ja, als ik uitga drink ik dus ook geen bier en wijn, alleen maar sterke drank.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |