Nee dat komt door het bosquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:04 schreef Het_Boek het volgende:
[..]
Misschien heb je daar wel die galbulten van gekregen.
quote:
Wat ? In bier zit ook water als je dat bedoeltquote:
Ja, en suiker. Dan kun je ook zeggen dat er niks lekkerder is dan suiker, want dat zit ook bijna overal inquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat ? In bier zit ook water als je dat bedoelt
Zit er suiker in bier?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, en suiker. Dan kun je ook zeggen dat er niks lekkerder is dan suiker, want dat zit ook bijna overal in
Ja en jij bent kanker dom.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik heb ook nooit water gelust.
tot ik van de week ineens dacht "Huh ik vul wel heel veel flesjes water op een dag".
Bleek ik dus continue water aan het drinken te zijn en het niet door te hebben
Nu vind ik het lekker
Ik blijf me maar verbazen op FOK!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
tot ik van de week ineens dacht "Huh ik vul wel heel veel flesjes water op een dag".
Nu vind ik het lekker
Dat is inderdaad een gezond alternatief.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik houd ook niet echt van water, tenzij ontzettende dorst. Ik haal altijd cola light o.i.d. omdat ik anders simpelweg niet voldoende vocht tot me neem.
Ja dat had ik vroeger ook, iets waar geen smaak aan zit is toch geen bal aan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Iets met een neutrale 'smaak' niet lusten
Beter dan te weinig vocht binnenkrijgen. En ik wil geen kcal dus dan maar zo.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een gezond alternatief.
De pleuris.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nu vind ik het lekker
Soberzo ein misplaatsdt atviez!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou je niet eens wat minder drinken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |