Nee, ik woon niet naast dé Tokkies. Godzijdank. Maar het zal me weer niet verbazen dat zij via via via verwant zijn aan hen.
Jawel, beste Fokkers; het zit namelijk zo.. Tokkie Man houdt nogal van herrie en stampen, wat hij gevonden heeft in de zogenaamde 'muziekstijl' hardcore. Ik hoef niet in te vullen welke pokkeherrie er dient te worden verdronken met mijn fenomenale muziek. Mevrouw tokkie is rond de 23 en heeft al één kind op de wereld geschopt. Zij is misschien de enige rustige van het gezellige gezelschap maar goed beter kwijt dan rijk.
Niet dat dit van dagelijks belang is; het is namelijk zomer dus het tokkiegezelschap heeft zich vrolijk buiten in de tuin gezet.
Waarom?
Want hun kleine kutkoter is één jaar geworden.
Wat natuurlijk groots gevierd moet worden want ja, het is toch maar woensdag en niemand in de godganse buurt moet over zo'n 7 uur vroeg naar bed omdat hij/zij naar school/werk moet. Ja, fokkerts; weer één van de redenen om een politieke partij te starten die niet alleen de misdragende allochtonen de deur uitschopt maar ook eens alle tokkies prompt tegen een muurtje zet en afschiet.
Klacht: Ik woon naast tokkies. FML.