Zo'n kind is het nou eenmaal.... en altijd al geweest, dus wel gezelligquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n kind is het nou eenmaal.... en altijd al geweest, dus wel gezellig![]()
Toen hij 7 was zaten we ergens wat te drinken, doet de serveerster een misstap en haar dienblad vol glazen en flesjes valt op de grond, is het even stil, Jr. ineens net hard genoeg door de zaak: "Viel daar iets??"
ioh wat balen zeg!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:36 schreef Rottdog het volgende:
Kan wel janken![]()
Wasdroger en wasmachine allebei overleden, heb me toch een berg was liggen
Ai, das echt zwaar balenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:36 schreef Rottdog het volgende:
Kan wel janken![]()
Wasdroger en wasmachine allebei overleden, heb me toch een berg was liggen
Je zou het bijna expres doenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik ken dat, als expert wasmachines om zeep helpen heb ik heel wat keren met mn was bij mn moeder aan de deur gestaan..
Kreeg ik het nog gestreken terug ook. Eigenlijk ideaal!
quote:
en net al het beddegoed afgehaaltquote:Op maandag 14 juni 2010 11:37 schreef pinquit het volgende:
oei rottdogheftig. die berg blijft ook gewoon groeien. kan je nergens anders even wassen? (buren, ouders?) *klavertje 5 geeft.
Ze is dan ook expert hèquote:
Proestquote:
Dan ga ik eens opzoek naar een miele, want deze vertoont ook alweer kuren.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is dan ook expert hè
Das hier zinloos trouwens, heb een Miele met 10 jaar Miele garantie; ten eerste gaan die krengen vrijwel niet kapot en ten tweede komen ze het dan dus repareren
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:05 schreef Fannie het volgende:
21 jaar geleden, 32 graden!![]()
[ link | afbeelding ]
(klooit nog ff verder met de scanner, gaat nie zoals ik wil...)
Ow, heel andersquote:Op maandag 14 juni 2010 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
nu ben ik wel heel nieuwsgierig hoe jullie er "vandaag" uitzien.
Bij ons is het nu zo dat hij een kilo of 30 lichter is dan toen we trouwden en ik ben het wel zwaarder gewordenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:33 schreef Fannie het volgende:
Ik was 24 Livelink , en allebei een stuk slanker![]()
![]()
Twee losse mag ookquote:Kan ff geen leuke foto vinden van nu waar we allebei opstaan, zoek zo wel ff verder...
Ik snap niet dat je man afvalt terwijl jij zulke taarten in elkaar flanst! Als je de mijne was getrouwd dan kon je hem nu wegrollen...quote:Op maandag 14 juni 2010 12:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man weegt na 11 jaar relatie 5 kilo minder, en ik 10 kilo meer. Maar ik was toen net heel veel afgevallen en had een gewicht wat niet bij me paste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |