Zo'n kind is het nou eenmaal.... en altijd al geweest, dus wel gezelligquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n kind is het nou eenmaal.... en altijd al geweest, dus wel gezellig![]()
Toen hij 7 was zaten we ergens wat te drinken, doet de serveerster een misstap en haar dienblad vol glazen en flesjes valt op de grond, is het even stil, Jr. ineens net hard genoeg door de zaak: "Viel daar iets??"
ioh wat balen zeg!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:36 schreef Rottdog het volgende:
Kan wel janken![]()
Wasdroger en wasmachine allebei overleden, heb me toch een berg was liggen
Ai, das echt zwaar balenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:36 schreef Rottdog het volgende:
Kan wel janken![]()
Wasdroger en wasmachine allebei overleden, heb me toch een berg was liggen
Je zou het bijna expres doenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik ken dat, als expert wasmachines om zeep helpen heb ik heel wat keren met mn was bij mn moeder aan de deur gestaan..
Kreeg ik het nog gestreken terug ook. Eigenlijk ideaal!
quote:
en net al het beddegoed afgehaaltquote:Op maandag 14 juni 2010 11:37 schreef pinquit het volgende:
oei rottdogheftig. die berg blijft ook gewoon groeien. kan je nergens anders even wassen? (buren, ouders?) *klavertje 5 geeft.
Ze is dan ook expert hèquote:
Proestquote:
Dan ga ik eens opzoek naar een miele, want deze vertoont ook alweer kuren.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is dan ook expert hè
Das hier zinloos trouwens, heb een Miele met 10 jaar Miele garantie; ten eerste gaan die krengen vrijwel niet kapot en ten tweede komen ze het dan dus repareren
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:05 schreef Fannie het volgende:
21 jaar geleden, 32 graden!![]()
[ link | afbeelding ]
(klooit nog ff verder met de scanner, gaat nie zoals ik wil...)
Ow, heel andersquote:Op maandag 14 juni 2010 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
nu ben ik wel heel nieuwsgierig hoe jullie er "vandaag" uitzien.
Bij ons is het nu zo dat hij een kilo of 30 lichter is dan toen we trouwden en ik ben het wel zwaarder gewordenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:33 schreef Fannie het volgende:
Ik was 24 Livelink , en allebei een stuk slanker![]()
![]()
Twee losse mag ookquote:Kan ff geen leuke foto vinden van nu waar we allebei opstaan, zoek zo wel ff verder...
Ik snap niet dat je man afvalt terwijl jij zulke taarten in elkaar flanst! Als je de mijne was getrouwd dan kon je hem nu wegrollen...quote:Op maandag 14 juni 2010 12:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man weegt na 11 jaar relatie 5 kilo minder, en ik 10 kilo meer. Maar ik was toen net heel veel afgevallen en had een gewicht wat niet bij me paste
Zou dat het zijn? Ik kook misschien wel veel slechter dan ik denkquote:Op maandag 14 juni 2010 13:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je man afvalt terwijl jij zulke taarten in elkaar flanst! Als je de mijne was getrouwd dan kon je hem nu wegrollen...
Ik ben ook maar 1.56, dus die 47 kilo kwam wel dichter bij het juiste gewicht dan de 59 van nu. Jij bent lekker lang volgens mij.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:59 schreef freecell het volgende:
Nou lifelink,is dat nou een beetje te doen, morbide obesitas?
De dag dat ik op 59 kilo kom geef ik een tuinfeestje denk ik
maar 47? Hoe lang ben je dan?
Mijn man zit nooit stil johquote:Op maandag 14 juni 2010 13:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je man afvalt terwijl jij zulke taarten in elkaar flanst! Als je de mijne was getrouwd dan kon je hem nu wegrollen...
cool! Waar ga je werken!quote:Op maandag 14 juni 2010 13:03 schreef Kleurdoos het volgende:
I'm hired, man wat stond die gast te springen om me aan te kunnen nemen
Voelt goed
Mn 'operatie' van morgen zeg ik af, ik wacht wel gewoon..ik zie er zo tegenop..dat ik liever 3 weken kramp heb, rly.
Misschien moet hij een weekje op kamp bij TFquote:Op maandag 14 juni 2010 13:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Ik kook misschien wel veel slechter dan ik denk
fat piggy campquote:Op maandag 14 juni 2010 13:09 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Misschien moet hij een weekje op kamp bij TF
Ik weeg 15 kilo meer dan toen wij elkaar leerden kennen en hij ook een kilo of 10 meer. Maar toen waren we allebei vrijgezel, dronken behoorlijk veel en aten nauwelijks.
Ik van 39 naar 62 kilo, bij 1.65 mquote:Op maandag 14 juni 2010 12:56 schreef livelink het volgende:
Wij zijn sinds het begin van onze relatie allebei dik 10 kilo zwaarder geworden![]()
Ik ben van 47 kilo naar 59 kilo gegaan![]()
En ja, de relatie heeft daar wel aan meegeholpen. In je eentje eten is nou eenmaal veel minder gezellig.
Ghana heb ik er twee van over dus die krijg je sowiesoquote:Op zondag 13 juni 2010 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel graag een juichbandje van Ghana... en dan voor mezelf en niet voor het WK, maar gewoon voor bij mn andere armbandjes..
Fijn van je werk!quote:Op maandag 14 juni 2010 13:03 schreef Kleurdoos het volgende:
I'm hired, man wat stond die gast te springen om me aan te kunnen nemen
Voelt goed
Mn 'operatie' van morgen zeg ik af, ik wacht wel gewoon..ik zie er zo tegenop..dat ik liever 3 weken kramp heb, rly.
Met 1.56 is 47 een BMI onder de 20 toch?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ook maar 1.56, dus die 47 kilo kwam wel dichter bij het juiste gewicht dan de 59 van nu. Jij bent lekker lang volgens mij.
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:12 schreef lily het volgende:
[..]
Ghana heb ik er twee van over dus die krijg je sowieso(en Twan dus ook)
aanstaande zaterdag?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh nu het toch over eten gaatWie wilden er nou wél komen op high-tea de 19e?
quote:
Jah.. t is geen verplichting, ik mag gewoon afwachten natuurlijk.. en ik heb zo ontzettend geen zin in die hele ziekenhuisrompslompquote:Op maandag 14 juni 2010 13:16 schreef lily het volgende:
Ja KD. Je baan! Super![]()
alleen de curretage afzeggen? Zou je dat wel doen?
Lieve KD, het is echt een ingreep van niets. Mijn vruchtje wou niet loslaten en heb er een aantal weken mee rondgelopen. Dat is het ook niet geloof mequote:Op maandag 14 juni 2010 13:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Jah.. t is geen verplichting, ik mag gewoon afwachten natuurlijk.. en ik heb zo ontzettend geen zin in die hele ziekenhuisrompslomp
Ik ga niet kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 13:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ik geef mijzelf nog 2 uur bedenktijd
enne, wie gaat er geen voetbal kijken?
Ik gok ikquote:Op maandag 14 juni 2010 13:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ik geef mijzelf nog 2 uur bedenktijd
enne, wie gaat er geen voetbal kijken?
nouja ik zit nu op 11 a 12 weken, dus ik loop er al aardig lang mee (vindikdan) ik snap dat de ingreep weinig indrukwekkend is.. Maar die volledige narcose geeft me de creeps (ik heb nog nooit een operatie oid gehad, vandaar huiverig) en ze moeten me dan beademen enzo.ik vind t gewoon engquote:Op maandag 14 juni 2010 13:23 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Lieve KD, het is echt een ingreep van niets. Mijn vruchtje wou niet loslaten en heb er een aantal weken mee rondgelopen. Dat is het ook niet geloof me
Heb een ruggenprik genomen, is me goed bevallen.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nouja ik zit nu op 11 a 12 weken, dus ik loop er al aardig lang mee (vindikdan) ik snap dat de ingreep weinig indrukwekkend is.. Maar die volledige narcose geeft me de creeps (ik heb nog nooit een operatie oid gehad, vandaar huiverig) en ze moeten me dan beademen enzo.ik vind t gewoon eng
oeh, zou ik daar ook om kunnen vragen denk je?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:30 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Heb een ruggenprik genomen, is me goed bevallen.
Tuurlijk kun je daarom vragen, tis niet standaart dat dan wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oeh, zou ik daar ook om kunnen vragen denk je?
alles liever dan narcose denkik
je kan ook vragen of je een antimisselijkheidsmedicijntje mag. Dat doen ze dan in je infuus en dat helpt best wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:45 schreef pinquit het volgende:
i zou trouwens voor narcose gaan, ookal kan je daar flink ziek van worden. toch prettiger om er niks van mee te krijgen vind ik.
Mag je na de ingreep wel naar huis? Of moet je dan ook nog blijven?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:55 schreef Kleurdoos het volgende:
wel narcose, geen roesje, want ik krijg beademing..en vicky zegt net dat dat bij roesjes niet zo is
maarre stomme truttende afspraak staat om 4:00 en ik moet er om half 3 al zijn
tsk.
Ik ben serieus de enige die niet kijkt..quote:Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef Tinuviel het volgende:
Op werk is het hier ook erg stil. Behoorlijk veel collega's die zitten kijken, zelfs het werkoverleg is uitgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |