blijkbaar vind jij het moeiijk om voetbal te kijken, maakt niet uitquote:Op maandag 14 juni 2010 17:34 schreef donroyco het volgende:
Nee, Van der Vaart speelt de sterren van de hemel
16 miljoen bondscoaches
zijn aanname was zo waardeloos dat hij constant moet corrigerenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:35 schreef Dayshine het volgende:
Hij deed het beter dan veel andere spelers op het veld. Ik ben geen Kuyt fan, maar deze wedstrijd moet je niet hem hebben om op te zeiken.
Zo'n beetje de beste speler algemeen, zowel aanvallend als verdedigend goed aanwezig.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:35 schreef Dayshine het volgende:
Hij deed het beter dan veel andere spelers op het veld. Ik ben geen Kuyt fan, maar deze wedstrijd moet je niet hem hebben om op te zeiken.
weer iemand die niets van voetbal snaptquote:Op maandag 14 juni 2010 17:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zo'n beetje de beste speler algemeen, zowel aanvallend als verdedigend goed aanwezig.+ echte teamspeler itt een Elia.
Conclusie: TS was drukker met bier halen dan wedstrijd kijken
Zie de eerste post.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
kuyt moet gewoon oprotten met zijn waardeloze spel en bertje feyenoord moet ballen tonen wat een waardeloze pot vandaag.
----------------Bommel-------------
-----vd.Vaart-------Sneijder------
---Robben----Persie-----Elia-----
Blijkbaar ben jij juist degene die niet goed heeft opgelet vanmiddag. Kuyt probeerde er nog het beste van te maken, dat kun je van v/d Vaart en Sneijder niet zeggen.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
blijkbaar vind jij het moeiijk om voetbal te kijken, maakt niet uit
Ik ben het geheel met je eens in een wedstrijd als die tegen Hongarije, daarin is Kuyt meer een last dan een aanwinst omdat hij weinig voetballend vermogen heeft. Maar in een wedstrijd waarin vooral Van Persie en Van der Vaart het flink laten afweten heeft Kuyt gewoon goed gedaan wat hij moest doen. Hij pakte ballen bij balverlies, hij stond daar toen hij een bal af moest ronden en hij bleef ervoor vechten toen anderen stopten.quote:
kuyt bracht aanvallend niks, aannames waardeloos, verdedigen is niet belangrijk voor een aanvaller oftewel waar-de-loos.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1. Robben is geblesseerd
2. Kuyt speelde vandaag redelijk (vergeleken v. persie, sneijder,v/d vaart)
3. Als robben weer kan voetballen, gewoon net als tegen hongerije 2e helft spelen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
zijn aanname was zo waardeloos dat hij constant moet corrigeren
vdVaart durfde risico's te nemen, goede strakke passes, goede aannames en vulde zijn achterlijk gegeven rol goed in. Kuyt speelde waardeloos met tikkies terug en verdedigend werk. Zelfs toen hij 9 werd wist hij niet waar hij positioneel nodig wasquote:Op maandag 14 juni 2010 17:40 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij juist degene die niet goed heeft opgelet vanmiddag. Kuyt probeerde er nog het beste van te maken, dat kun je van v/d Vaart en Sneijder niet zeggen.
speelde persie dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:41 schreef marcodej het volgende:
[..]Zijn aannames zijn prima. Heb je de aannames van Van Persie gezien vandaag?
Je kan beter kritiek hebben op het spel van de Grote Drie dan op Kuijt.
----elia---------persie-----quote:Op maandag 14 juni 2010 17:41 schreef Homdeck het volgende:
Wat had je voor vandaag in gedachten dan TS? Kuyt speelde bij gebrek aan beter. Als Robben fit is voetbalt die palingvisser echt niet meer .
Ok laat maar hangen, je weet er echt niets van...quote:Op maandag 14 juni 2010 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
----elia---------persie-----
-----sneijder--vaart------
bommel---------jong-----
enige punt waar ik het mee eens ben is dat hij bleef vechtten maar ook vooral omdat hij veel ballen verspeelde, hij kan de rol als rechtsbuiten en spits gewoon niet invullen zoals nederland dat nodig heeftquote:Op maandag 14 juni 2010 17:40 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Ik ben het geheel met je eens in een wedstrijd als die tegen Hongarije, daarin is Kuyt meer een last dan een aanwinst omdat hij weinig voetballend vermogen heeft. Maar in een wedstrijd waarin vooral Van Persie en Van der Vaart het flink laten afweten heeft Kuyt gewoon goed gedaan wat hij moest doen. Hij pakte ballen bij balverlies, hij stond daar toen hij een bal af moest ronden en hij bleef ervoor vechten toen anderen stopten.
Nogmaals, geen Kuytfan en ik zie ook liever Robben, maar je moet hem deze wedstrijd gewoon niet afzeiken.
mooi, weer een huisvrouw minder DOEIquote:Op maandag 14 juni 2010 17:44 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Ok laat maar hangen, je weet er echt niets van...
Niet mee eens. Blijf gewoon trouw aan je systeem. Hoewel ik geen fan van Kuyt ben is hij wel het beste alternatief bij afwezigheid van Robben.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
bommel---------jong-----
en nu? wisselen?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:48 schreef F.M.D. het volgende:
Van Persie was pas slecht, treuzelt te veel.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
bommel---------jong-----
Als ik je opstelling zo zie ben ik benieuwd of je het wel helemaal door hebt.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik zal vanavond jullie verder helpen met mijn visie
Normaliter altijd 4-3-3 maar je moet niet gaan ouwehoeren met onzin opstellingen als het niet rendabel blijkt, hierin kunnen zowel persie als elia naar de flanken uitwijken en vdvaart en sneijder in het gat duikenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Niet mee eens. Blijf gewoon trouw aan je systeem. Hoewel ik geen fan van Kuyt ben is hij wel het beste alternatief bij afwezigheid van Robben.
voor een verdedigerquote:Op maandag 14 juni 2010 17:59 schreef Rookert het volgende:
Kuyt staat altijd klaar, harde werker en consistent.
Echt een voorbeeld van mentaliteit
kan prima, zie beredenering hierbovenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:02 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Als ik je opstelling zo zie ben ik benieuwd of je het wel helemaal door hebt.
ik omdat ik de potentie die oranje heeft qua spel ook daadwerkelijk wil zienquote:Op maandag 14 juni 2010 23:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Gewoon met resultaatvoetbal naar de titel. Wie zou er nog om malen?
klopt, de vraag is of persie of huntelaat erook zouden staanquote:Op maandag 14 juni 2010 23:15 schreef kalinhos het volgende:
Als Robben terug is, Kuijt eruit.
Kuijt was ook drama, mja hij stond wel weer precies op de goede plek bij die 2-0. Das ook een soort kwaliteit
inderdaadquote:Op maandag 14 juni 2010 17:34 schreef donroyco het volgende:
Nee, Van der Vaart speelt de sterren van de hemel :
klopt het is armoede, affelay bracht meer in tien minuten dan kuyt in een uur tijdquote:Op maandag 14 juni 2010 23:38 schreef Aloulou het volgende:
Ik zou nooit met Kuyt starten op rechts, alleen bij uitzondering als je tegen een hele aanvallende ploeg speelt waar je Kuyt nodig hebt voor verdedigend werk op rechts. Maar in 99% zou ik zonder hem spelen omdat als verkapte rechtsbuiten je iemand nodig hebt met diepgang, snelheid en een actie in huis. Dat allen heeft Kuyt totaal niet.
Robben op rechts, anders Afellay.
Zijn rol was toch links? En waar stond hij?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
vdVaart durfde risico's te nemen, goede strakke passes, goede aannames en vulde zijn achterlijk gegeven rol goed in.
Nee dat doe ik voor de wedstrijdquote:Op maandag 14 juni 2010 23:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ga de kamer maar weer schoonmaken als nederland voetbalt
linkshalf, en daar stond hij voornamelijkquote:Op maandag 14 juni 2010 23:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn rol was toch links? En waar stond hij?
Die de snor kan je niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:06 schreef brutywuut het volgende:
en nu is er weer zo'nafbrand actie richting kuyt van die zeiksnor op rtl 7,dat vind ik nou ook weer tever gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:38 schreef Aloulou het volgende:
Ik zou nooit met Kuyt starten op rechts, alleen bij uitzondering als je tegen een hele aanvallende ploeg speelt waar je Kuyt nodig hebt voor verdedigend werk op rechts. Maar in 99% zou ik zonder hem spelen omdat als verkapte rechtsbuiten je iemand nodig hebt met diepgang, snelheid en een actie in huis. Dat allen heeft Kuyt totaal niet.
Robben op rechts, anders Afellay.
Bert van Marwijk heeft echt wel meer voetbalverstand dan jou hoor. Maar een controlerende middenvelder is gewoon te gevaarlijk tegen ploegen als Brazilië en Spanje.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
kuyt moet gewoon oprotten met zijn waardeloze spel en bertje feyenoord moet ballen tonen wat een waardeloze pot vandaag.
Eigenlijk maar 5, waardeloze trainer.quote:
die goal had jij en ik ook ook gescoordquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:35 schreef Klummie het volgende:
En toch scoort 'ie gewoon weer maar iedere keer wordt er voortdurend getwijfeld
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:46 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
die goal had jij en ik ook ook gescoord
Dat zullen ze in München roerend met je eens zijn jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:36 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Dit topic is complete onzin , het is eerder : van bommel in de basis = waardeloos voetbal.
Dit is onzin, die sprint die hij trok om bij die bal te komen getuigt van inzicht. Was uiteindelijk een intikkertje, maar hij doet het wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:46 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
die goal had jij en ik ook ook gescoord
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:57 schreef Asphias het volgende:
jongens, ik heb dé oplossing.
==elia==kuijt==v. persie == robben==
==sneijder===afellay====vd vaart==
verdediging van nl is toch kut dus dat doen ze maar met zn 3tjes. gaat er wel wat in bij ons maar wij vallen veel beter aan met dit zooitje, dus krijg je leuke uitslagen als 7-3 of 6-4!
en dan zijn we gelijk van al dat gezeik af van welke spits we nou wel en niet moeten opstellen! gewoon dé oplossing!Zet dan elia op het middenveld naast sneijder op links. Zo'n gek idee is het niet. Alleen robben is nog geblesseerd. Als ie nog meedoet is het pas na de groepsfase.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The distance between insanity and genius is measured only by success.
Je vergeet de Jong, het controlerende blok zal van grote waarde zijn namelijk, vooral tegen de wat sterkere teams.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij is het je taak als spits om door te lopen op zo'n moment. Kan ook aan mij liggen........................quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:59 schreef Sieb87 het volgende:
[..]
Dit is onzin, die sprint die hij trok om bij die bal te komen getuigt van inzicht. Was uiteindelijk een intikkertje, maar hij doet het wel.
want tegen brazilie kun je beter meer leunen op de verdediging dan op onze sterke aanval?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Bert van Marwijk heeft echt wel meer voetbalverstand dan jou hoor. Maar een controlerende middenvelder is gewoon te gevaarlijk tegen ploegen als Brazilië en Spanje.
yaya toure heeft een heel specifieke rolquote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:48 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
In een ploeg dat enorm offensief en technisch gericht is, het moet hebben van combinaties in de kleine ruimte oftewel wat zaalvoetbalachtig combineert en aanvalt past een afbreker en veel te sobere voetballer als van bommel echt niet. Is toch aangetoond bij oa Barcelona? Daar irriteerde hij publiek en zelfs spelers matig met z'n onzorgvuldige speelstijl.
1 cdm moet voldoende zijn, altijd 1 meer dan de tegenstander scoren en je wordt wkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:28 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je vergeet de Jong, het controlerende blok zal van grote waarde zijn namelijk, vooral tegen de wat sterkere teams.
Verder zou ik graag Afellay willen zien ipv Kuyt totdat robben terug is. Dan kunnen van der Vaart en Elia mooi afwisselen. Sneijder en van Persie staan wel goed zo. Al was het uiteraard wel even slikken toen van Persie gewisseld werd met Afellay, die 2 kunnen namelijk goed samenspelen.
klopt juist tegen compacte tegenstanders heb je diepte en breedte nodig op de flankquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Kuyt past gewoon niet in het spel wat NL nu speelt, ze hebben een snelle speler op rechts nodig en dat is hij niet. Daarom ging alles door het midden tegen Denemarken en als je dan ook nog tegen een hele compacte en sterke verdediging speelt kom je er onmogelijk door.
Precies, ze kunnen het gewoon niet hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:59 schreef Sieb87 het volgende:
[..]
Dit is onzin, die sprint die hij trok om bij die bal te komen getuigt van inzicht. Was uiteindelijk een intikkertje, maar hij doet het wel.
en vergeet vooral zijn uitwijken naar de linkerflank de hele tijd dat hij op 9 stondquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:12 schreef Klummie het volgende:
[..]
Precies, ze kunnen het gewoon niet hebben
En VDV i.p.v. De Jong.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:26 schreef Joeriii het volgende:
Sowieso Elia i.pv. Kuyt en Robben i.p.v. VDV wanneer Robben fit is.
Je doet het in elk geval wel consequent fout.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
klopt het is armoede, affelay bracht meer in tien minuten dan kuyt Van Der Vaart in een uur tijd
het huis is vies, de afwas staat er nog of breng je man een biertje. kies maarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je doet het in elk geval wel consequent fout.
hier kan ik me wel in vinden, al verbergt zijn werklust zijn schromende gebrek aan kwaliteit uiteraard nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:13 schreef Komakie het volgende:
Een fan van Kuijt of niet, hij was een van de weinigen die gisteren nog regelmatig in beweging was.
Van der Vaart kwam vaak de bal halen, maar kon de bal niet kwijt dus moest hij regelmatig weer terug, of lang wachten.
Sneijder was gisteren echt een faler. Samen met Van Persie. Liepen elkaar in de weg en waren bijna niet aanspeelbaar. Ze willen alle 3 zo graag de grote man zijn. Sneijder omdat hij vindt dat hij de grote man is, Van Persie omdat hij denkt dat zonder hem geen wedstrijd kan worden gewonnen en Van der Vaart omdat hij het gevoel heeft dat hij zich deze wedstrijd moet bewijzen, omdat hij er anders naast staat.
Kuijt is dan veel reëler en speelt een bal af als het moet. Had een paar goede acties en een paar mindere, maar hij was in ieder geval aanwezig en probeerde zich telkens vrij te lopen. Iets wat je zeker van Sneijder en Van Persie niet kon zeggen.
Kuijt is absoluut een mindere speler dan VDV, Sneijder of Van Persie, maar gisteren zeker niet. Ik vond de 3 die zelf zo graag in de basis willen staan met Robben echt heel erg door de mand vallen.
Jij jankt hier als een wijf hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
het huis is vies, de afwas staat er nog of breng je man een biertje. kies maar
goede argumentenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij jankt hier als een wijf hoor.
goede vergelijking ik weet er nog 1quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:46 schreef minutenman het volgende:
liverpool kuyt > nederlands elftal kuyt
elia > vdv
robben > kuyt
Ik dacht: laat ik eens in lijn met je topic blijven.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
blijkbaar vind jij het moeiijk om voetbal te kijken, maakt niet uit
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
weer iemand die niets van voetbal snapt
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
misschien moet je stoppen met je "functie"
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
mooi, weer een huisvrouw minder DOEI
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ga de kamer maar weer schoonmaken als nederland voetbalt
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
want tegen brazilie kun je beter meer leunen op de verdediging dan op onze sterke aanval?weer een gevalletje huisvrouw
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
het huis is vies, de afwas staat er nog of breng je man een biertje. kies maar
Graag. Als jij dan ook probeert om meningen die afwijken van de jouwe met een redelijke argumentatie tegen te gaan.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
goede vergelijking ik weet er nog 1
persie > ooijer
Kuijt was wel de speler die aan de buitenkant bleef en naar binnen kwam als Van der Wiel erover ging. Zo zou het op links ook moeten gaan aangezien VDV niet zo snel is. VDV kwam te vaak naar binnen en Gio bleef dan te ver achter waardoor er geen aanspeelpunt op links meer was. Die rol kan Gio ook niet meer in vullen. Goede reden waarom Anita mee had gemoeten, maar ja daar hebben we niets meer aan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Kuyt past gewoon niet in het spel wat NL nu speelt, ze hebben een snelle speler op rechts nodig en dat is hij niet. Daarom ging alles door het midden tegen Denemarken en als je dan ook nog tegen een hele compacte en sterke verdediging speelt kom je er onmogelijk door.
Ik ben er helemaal voor, maar gisteren hebben de technisch vaardige spelers die aan de aftrap verschenen toch redelijk gefaald in mijn ogen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
"Je moet het aantal kutspelers zoveel mogelijk beperken en voluit gebruik maken van de technisch vaardige spelers, alleen zo kun je een tegenstander aan flarden spelen." - Pizzakoppo 2010
klopt maar van marwijk laat ze ook niet excelleren, met 2 flankspelers en een diepe spits kun je de bal natuurlijk veel eerder kwijt en combineren dan een driemans aanvallend middenveld met 1 diepe spitsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal voor, maar gisteren hebben de technisch vaardige spelers die aan de aftrap verschenen toch redelijk gefaald in mijn ogen.
Niet dat Kuijt briljant was, maar ik vond hem van de 4 aanvallers het beste.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
klopt maar van marwijk laat ze ook niet excelleren, met 2 flankspelers en een diepe spits kun je de bal natuurlijk veel eerder kwijt en combineren dan een driemans aanvallend middenveld met 1 diepe spits
Daar heb je een punt ja. Hopelijk blijft dit wel goed gaan, want anders...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Maar VDV (of Sneijder) als flankspeler heeft weinig zin. Daar is hij niet op zijn best.
Daarnaast vond ik ze heel erg de bal opeisend. Ze vonden allemaal dat ze de persoon waren die het wel even ging doen. Dat zijn ze bij hun clubs ook gewend, maar nu speel je met 3 spelers die dat kunnen. Misschien is dat wel te veel van het goede....
Inderdaad vd. Vaart eruit dus, die had niet eens mee gemoeten naar Z-Afrika.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
"Je moet het aantal kutspelers zoveel mogelijk beperken en voluit gebruik maken van de technisch vaardige spelers, alleen zo kun je een tegenstander aan flarden spelen." - Pizzakoppo 2010
blijkt maar weer dat je er geen kijk op hebtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:01 schreef DannyStelling het volgende:
[..]
Inderdaad vd. Vaart eruit dus, die had niet eens mee gemoeten naar Z-Afrika.
Je weet wat je zegt? Ik weet zeker van niet. Ach, ik ga op zoveel onzin niet eens meer aandacht aan besteden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:01 schreef DannyStelling het volgende:
[..]
Inderdaad vd. Vaart eruit dus, die had niet eens mee gemoeten naar Z-Afrika.
goed verdedigen als spits is als goed aanvallen van een keeperquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:01 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Wel gescoord! en de hele tijd mooi verdedigen!
als je het spel met robben wilt spelen zonder robben is kuyt waardeloosquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:24 schreef Jaja.. het volgende:
Kijk, Kuyt is geen Robben, maar als Robben geblesseerd is vind ik hem een prima alternatief.
HIj is duidelijk scherp voor de goal, en dat is ook een kwaliteit. HIj is de enige die een goal heeft
gemaakt tegen Denemarken, waar sneijder, v persie en vd vaart het gewoon lieten afweten.
Ik vond trouwens dat we v Persie best hadden mogen wisselen voor Huntelaar, kijken of die nog wat kon
uitrichten.
Ik denk dat je met Huntelaar niet veel verder was gekomen. Ze speelden veel te ver van de goal af.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:24 schreef Jaja.. het volgende:
Kijk, Kuyt is geen Robben, maar als Robben geblesseerd is vind ik hem een prima alternatief.
HIj is duidelijk scherp voor de goal, en dat is ook een kwaliteit. HIj is de enige die een goal heeft
gemaakt tegen Denemarken, waar sneijder, v persie en vd vaart het gewoon lieten afweten.
Ik vond trouwens dat we v Persie best hadden mogen wisselen voor Huntelaar, kijken of die nog wat kon
uitrichten.
Huntelaar is 10 jaar te laat geboren. Een spits moet tegenwoordig meer kunnen dan aannemen en schieten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat je met Huntelaar niet veel verder was gekomen. Ze speelden veel te ver van de goal af.
Vorig jaar zei iemand een keer (ik weet niet meer wie) "binnen de 16 behoort Huntelaar bij de beste 5 spitsen ter wereld. Buiten de 16 nog niet eens bij de beste 500".
Ik denk dat hij daar gelijk in heeft. Huntelaar moet je in een positie brengen dat hij eigenlijk bijna alleen de bal moet aannemen en schieten. Of hem gewoon in 1 keer binnen tikken.
Bij deze wedstrijd was het zo druk en speelden ze ook nog eens zo ver van de goal dat Huntelaar waarschijnlijk ook niet goed uit de verf was gekomen.
Ik moet wel zeggen dat het wel lijkt alsof Van Markwijk iets tegen Huntelaar heeft. Ok, hij heeft een slecht seizoen gedraaid bij Milan, maar dan nog is het wel iemand met kwaliteiten die ik eerder als spits zou zetten dan Kuijt.
Die opstelling van jouquote:Op maandag 14 juni 2010 17:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap het wisselbeleid van Van Marwijk prima.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Huntelaar is 10 jaar te laat geboren. Een spits moet tegenwoordig meer kunnen dan aannemen en schieten.
Verder snap je het wisselbeleid van Van Marwijk niet helemaal. Van Marwijk wilde meer creativiteit aan de zijkanten en wisselde daarom Van Persie voor Afellay. Hierdoor kwam Kuyt in de spits te staan. Waarom een nieuwe spits inbrengen als je er al één op het veld hebt staan, kost je alleen maar een extra wissel.
Wat een onzin, deze opstelling is ideaal voor zowel Sneijder als vdVaart, juist hier heb je een shitload aan afspeel mogelijkheden zowel voor als naast je en mits Sneijder en vd Vaart combineren, kappen en draaien ala iniesta en xavi kun je geweldig voetbal spelen, en ja die kwaliteiten bezitten vdVaart en Sneijder.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:09 schreef manderveen het volgende:
[..]
Die opstelling van jou![]()
Jij begrijpt het ook niet, want met deze opstelling haal je de angel eruit. Zo haal Sneijder uit zijn positie om vanuit de tweede lijn steekpases te geven of op goal te schieten. Je dwingt vd Vaart en Sneijder namelijk op deze wijze meer fysieke duels uit te vechten en daar zijn het niet echt de speler voor. Dit gaat dan tenkoste van de kwaliteit van beide spelers.
probleem met kuyt is alleen dat hij de 9 positie compleet verkeerd invult daar waar huntelaar stijf op de stip blijft staanquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Huntelaar is 10 jaar te laat geboren. Een spits moet tegenwoordig meer kunnen dan aannemen en schieten.
Verder snap je het wisselbeleid van Van Marwijk niet helemaal. Van Marwijk wilde meer creativiteit aan de zijkanten en wisselde daarom Van Persie voor Afellay. Hierdoor kwam Kuyt in de spits te staan. Waarom een nieuwe spits inbrengen als je er al één op het veld hebt staan, kost je alleen maar een extra wissel.
Wow het duurde even voordat ik doorhad dat dit een artikel van 4 jaar oud is...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:44 schreef Resonancer het volgende:
Ter lering en vermaak. + Foto Kuyt.
http://www.infostradaspor(...)isvoetbaldreumes.pdf
Ja dat waren precies de statistieken die ik eerder al bedoelde en in de krant had gelezen; thnx!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:27 schreef sweetysven het volgende:
http://tss.ortec.nl/news/(...)0-%20denemarken.aspx
Kuyt was beter dan Wesley Sneijder (althans volgens de statistieken).
lol, toch n aardig artikel ? Best confronterend om te zien hoe weinig het NL's voetbal eigenlijk voorstelt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:47 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wow het duurde even voordat ik doorhad dat dit een artikel van 4 jaar oud is...
ondertussen zijn we vier jaar verder, Kuijt was statistisch gezien in ieder geval de beste speler van het nederlandse elftal afgelopen wedstrijd en van Basten is al lang geen coach meer van oranje
Tis maar wat je goed noemt, vond hem behoorlijk zwak vandaag, en zijn balcontrole is helemaal schrijnend.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Schattig altijd, ja.
En toch altijd en overal starten en goed spelen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tis maar wat je goed noemt, vond hem behoorlijk zwak vandaag, en zijn balcontrole is helemaal schrijnend.
Van der Vaart werd dan ook op een positie gezet die niet de zijne is.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:37 schreef Ritmo het volgende:
Rafael van der Vaart was de afgelopen wedstrijden nog veel slechter. En sowieso, waarom zouden we alleen technische spelers moeten opstellen?
Dus: kap met dat gebitch op Kuyt.
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:37 schreef Ritmo het volgende:
Rafael van der Vaart was de afgelopen wedstrijden nog veel slechter. En sowieso, waarom zouden we alleen technische spelers moeten opstellen?
hij is een echte kilometervreter, maar ik zie dat dit Wk nog niet erg terug.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:38 schreef minutenman het volgende:
kuyt is lone-total footballer. serieus hij is overal
ooh ja, laat hem dan maar staanquote:Op zondag 20 juni 2010 01:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Van der Vaart werd dan ook op een positie gezet die niet de zijne is.
Van Persie heeft nog geen reet gedaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
KuytVan Persie
Van Bronkhorst
![]()
Van der Vaart![]()
Huntelaar
![]()
![]()
Kuyt ook nietquote:Op zondag 20 juni 2010 01:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe hij speelt, hij blijft een vissekop houden. Daarbij rent ie na de wedstrijd altijd naar zijn chickie toe om zijn kind vast te houden om aan de wereld te laten zien dat ie wel eens geneukt heeft.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:37 schreef Ritmo het volgende:
Hij zal vast heel wat meer af kunnen neuken dan jij.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:00 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe hij speelt, hij blijft een vissekop houden. Daarbij rent ie na de wedstrijd altijd naar zijn chickie toe om zijn kind vast te houden om aan de wereld te laten zien dat ie wel eens geneukt heeft.
Kuyt heeft ook altijd rendementquote:Op zondag 20 juni 2010 02:11 schreef Merkie het volgende:
Ik snap het gezeur op Kuyt ook niet. Zeur dan op Van Marwijk die besluit hem steeds op te stellen. Maar Kuyt werkt altijd hard, z'n instelling is goed en hij gedraagt zich altijd als een modelrprof. Ik zie geen reden om op Kuyt te zeuren.
Bijna 1 goal per 300 minutenquote:
Nog meer open deuren?quote:Op zondag 20 juni 2010 02:20 schreef Harunobu het volgende:
Kuyt speelt op z'n positie. VdVaart niet. Kuyt doet zelden iets goeds als Nederland de bal heeft. Als VdVaart op 10 kan spelen is dat heel anders.
Kuyt bij Feyenoord was een hele andere speler. Daar in de spits deed hij het heel goed. Helaas is hij bij Liverpool gefaald in de spit. Dat vergeten veel mensen, Kuyt kon het als spits op het allerhoogste niveau niet halen. Ook in het Nederlands elftal niet. Dat heeft v.Marwijk ook nog geprobeert. Toen heeft Benitez hem een hele andere rol gegeven. Een rol die we bij het Nederland's elftal eigenlijk niet nodig hebben. Kuyt kan in het Nederlands elftal niet beter spelen dan als hij nu doet. VdVaart wel. Dat is het verschil.
Met altijd een 6'je verlies je dit WK altijd. Kun je beter een speler opstellen die soms een 8 en soms een 4 haalt.
Ach, ook iedereen heeft een mening over Joran terwijl hij/zij er niets van weet.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:33 schreef Harunobu het volgende:
Je moet het een beetje simpel houden op dit forum, dat snap je toch wel. Het is zo al lastig genoeg voor de meesten.
Tijdens zo een WK heeft ineens iedereen een mening over voetbal. En zelfs al kon je zelf vroeger op een redelijk niveau voetballen, dan nog zegt dat niet dat je er kijk op hebt. Dus het is niet raar dat mensen van alles gaan roepen of hun favoriet in de media gaan napraten. Ja, weer een open duur, maar je liep er toch echt zelf tegen aan.
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:00 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe hij speelt, hij blijft een vissekop houden. Daarbij rent ie na de wedstrijd altijd naar zijn chickie toe om zijn kind vast te houden om aan de wereld te laten zien dat ie wel eens geneukt heeft.
ja de enige positie waar van der vaart hoort is de bank, en af en toe invallen als sneijder moe isquote:Op zondag 20 juni 2010 01:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
En je naam is Derksen, Johan Derksenquote:Op zondag 20 juni 2010 02:20 schreef Frietkraam het volgende:
Kuyt is Kut met een hoofdletter K
tot zover mijn bijdrage aan dit topic
Afellay heeft dit toernooi al 3 100% kansen gemist. Die zou ik er helemaal niet meer in zetten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:21 schreef mediaconsument het volgende:
Dit topic krijgt steeds meer waarde zo.
Dat van Marwijk niet meteen Afellay erin gooide voor Kuyt, dat had het publiek nog iets gegeven vandaag.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Schattig altijd, ja.
En toch altijd en overal starten en goed spelen.
Kuyt heeft alle wedstrijden tot nu toe op het WK gespeeld en alle wedstrijden zijn gewonnen en de nul is gehouden.quote:
En in alle wedstrijden hadden we graag wat meer vuur in het spel willen zien.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:42 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Kuyt heeft alle wedstrijden tot nu toe op het WK gespeeld en alle wedstrijden zijn gewonnen en de nul is gehouden.
En daar hebben "de grote 4" net zo veel of min aan bijgedragen als Kuijt in zijn eentje.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En in alle wedstrijden hadden we graag wat meer vuur in het spel willen zien.
Gooi Afellay in de basis ipv. Kuyt, dan zullen we zien wat vuur is.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:11 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
En daar heeben "de grote 4" net zo veel of min aan bijgedragen als Kuijt in zijn eentje.
Als de bal bij hem terechtkomt misschien wel, Kuyt komt die ballen vanuit elke positie gewoon halen, ik denk niet dat er opeens een heel ander spelbeeld gaat ontstaan met Affelay, wat ik ook een leuk spelertje vind.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Gooi Afellay in de basis ipv. Kuyt, dan zullen we zien wat vuur is.
Afellay doet hetzelfde volgens mij, je merkt dan ook aan alles dat hij dit WK graag wil presteren! Verder kan hij uiteraard goed meehelpen om de verbinding tussen het middenveld en aanval te verbeteren door zijn creativiteit. Van Persie gaf overigens ook al aan een goede klik te hebben met hem.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:21 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Als de bal bij hem terechtkomt misschien wel, Kuyt komt die ballen vanuit elke positie gewoon halen, ik denk niet dat er opeens een heel ander spelbeeld gaat ontstaan met Affelay, wat ik ook een leuk spelertje vind.
Een wk win je niet met vuur, een wk win je door alle wedstrijden te winnen...quote:Op zondag 20 juni 2010 21:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En in alle wedstrijden hadden we graag wat meer vuur in het spel willen zien.
Probleem is dat iedereen die bal gaat halen. Je moet die bal niet halen, dat is nu juist het probleem elke keer. Daarom staat iedereen ook zo dicht op elkaar.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:21 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Als de bal bij hem terechtkomt misschien wel, Kuyt komt die ballen vanuit elke positie gewoon halen, ik denk niet dat er opeens een heel ander spelbeeld gaat ontstaan met Affelay, wat ik ook een leuk spelertje vind.
Daar heb je gelijk in hoor. Bedoel dan ook dat we thuis graag wat meer vuur zien, omdat bij het WK meestal heel wat mensen kijken die totaal geen verstand hebben van voetbal. Die kijken voor de opwinding en dus het vuur volgens mij.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Een wk win je niet met vuur, een wk win je door alle wedstrijden te winnen...
Nederland - Portugal is de wedstrijd met het meeste vuur wat ik ooit heb gezien, toch zou ik zo'n wedstrijd nooit meer willen meemaken....
Totdat we er weer in de kwart finale uit liggen en ze weer lopen te zeuren dat onze verdediging niet goed genoeg is ofzo.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:43 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in hoor. Bedoel dan ook dat we thuis graag wat meer vuur zien, omdat bij het WK meestal heel wat mensen kijken die totaal geen verstand hebben van voetbal. Die kijken voor de opwinding en dus het vuur volgens mij.
ik wel, mits ronaldo een nekschot krijgt en nederland wintquote:Op maandag 21 juni 2010 08:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nederland - Portugal is de wedstrijd met het meeste vuur wat ik ooit heb gezien, toch zou ik zo'n wedstrijd nooit meer willen meemaken....
Gewoon Boulah erin. Ronaldo wordt nog regelmatig zwetend wakker als hij dan aan die wedstrijd terug denktquote:Op maandag 21 juni 2010 12:32 schreef minutenman het volgende:
[..]
ik wel, mits ronaldo een nekschot krijgt en nederland wint
Vierklauquote:Op maandag 21 juni 2010 12:45 schreef Mummiepak het volgende:
Gewoon Vierklau, Numan, Bogarde, Hesp en Reiziger selecteren.
dit is natuurrlijk iedereen met je eens, maar voorde rest ben je echt achterlijk domquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
altijd 1 meer dan de tegenstander scoren en je wordt wk
Nooit meer meemaken?! Dat was een prachtige wedstrijdquote:Op maandag 21 juni 2010 08:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Een wk win je niet met vuur, een wk win je door alle wedstrijden te winnen...
Bogarde, dat was nog is een echte ouderwetse baas! Kuyt is er 1 die je er gewoon bij kan hebben en is niet zo'n mannetje als sneijder. Ook dat kan invloed hebben op het spel. Allemaal technische topballers met gigantische ego's is dramatisch. Nu heeft robben dat ook niet, maar die is weer van glas vergleken met Kuyt.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:45 schreef Mummiepak het volgende:
Gewoon Vierklau, Numan, Bogarde, Hesp en Reiziger selecteren.
http://www.nu.nl/sport/2280010/robben-in-basis-bij-oranje.htmlquote:Door de basisplek van Robben verhuist Dirk Kuijt naar de linkerflank. Robben kan daardoor op zijn favoriete rechterkant aantreden.
Mensen die zeiken op van der Vaart terwijl het een echte nr 10 is en hij links wordt geplaatstquote:
Vind het zoooo jammer dat jij geen bondscoach bent he?..... briljantjequote:Op maandag 28 juni 2010 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
want hij voegde op een assist na veel toe aan het wederom matige veldspel? Weer sla de je plank mis
kerel het komt er gewoon op neer dat jij zo ongelofelijk dom bent, en te slap bent om nu gewoon toegegeven dat kuyt daadwerkelijk hartstikke belangrijk is voor het Nederlands elftalquote:Op maandag 28 juni 2010 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
want hij voegde op een assist na veel toe aan het wederom matige veldspel? Weer sla de je plank mis
Maak je niet druk johquote:Op maandag 28 juni 2010 20:04 schreef Tompsen het volgende:
[..]
kerel het komt er gewoon op neer dat jij zo ongelofelijk dom bent, en te slap bent om nu gewoon toegegeven dat kuyt daadwerkelijk hartstikke belangrijk is voor het Nederlands elftal
ik weet niet wat jij nou allemaal voor onzin uitkraamt, dus leg uit bondscoach pizzakoppoquote:Op maandag 28 juni 2010 20:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
ja want belangrijk zijn is hetzelfde als iets toevoegen aan het spel, blijkt maar weer dat je het weer mis hebt, maar blijf proberen
Van Bommel eveneens.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:51 schreef horned_reaper het volgende:
Kuyt is echt sinds het begin van dit WK één van de grootste steunpilaren van dit elftal!
Afellay zou dezelfde taak met gemak kunnen vervullen. Echter zullen we dat niet snel weten als hij telkens enkele minuten krijgt.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:11 schreef marcodej het volgende:
Onzin. Kuyt is gewoon enorm nuttig voor het elftal. Knapt veel onzichtbaar werk op, verdedigd mee, zet enorm veel druk op de tegenstander (die daardoor de bal verspeeld), verovert veel ballen en loopt op veel ballen waar andere voetballers al niet meer op lopen, waardoor hij de tegenstander vermoeid.
Vreemd dat mensen dat niet zien.
Was hij het ook die zei dat Slowakije ging winnen?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:13 schreef Zero17 het volgende:
Pizzakoppo![]()
De grootste faler op het moment hiero.
Zo'n trollend kutnerdje dat zijn leven fappend in zijn zolderkamertje bij zijn ouders doorbrengt.
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:11 schreef marcodej het volgende:
Onzin. Kuyt is gewoon enorm nuttig voor het elftal. Knapt veel onzichtbaar werk op, verdedigd mee, zet enorm veel druk op de tegenstander (die daardoor de bal verspeeld), verovert veel ballen en loopt op veel ballen waar andere voetballers al niet meer op lopen, waardoor hij de tegenstander vermoeid.
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:13 schreef Zero17 het volgende:
Pizzakoppo![]()
De grootste faler op het moment hiero.
Zo'n trollend kutnerdje dat zijn leven fappend in zijn zolderkamertje bij zijn ouders doorbrengt.
Het tekort aan vergelijkingsmateriaal vind ik erg lastig binnen deze discussie.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef Resonancer het volgende:
TS nog steeds niet van mening veranderd ?
Btje vreemd om te denken dat Kuyt in z'n ééntje het hele elftal slecht laat voetballen.
Het maakt jou niet uit wie er speelt zolang Kuyt maar niet in de basis staat ?
Affelay, alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 28 juni 2010 20:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Afellay zou dezelfde taak met gemak kunnen vervullen. Echter zullen we dat niet snel weten als hij telkens enkele minuten krijgt.
Het probleem is dan dat de spits minder ballen zal krijgen, daar heeft Afellay net een neusje voor. Daarbij is hij altijd gevaarlijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:30 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Affelay, alsjeblieft niet zegDe egoist.
Kuyt heeft zich - als beperkte voetballer - redelijk goed gehouden vandaag. Maar ik zie toch liever Elia op links, of VdV.
Stekelenburg.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Tornadovis het volgende:
Wat mij betreft was Dirk Kuyt man of de match vandaag,
Voor mij ook, Stekelenburg liet het liggen bij de gele kaart helaas, verder allebei gewoon zeer goedquote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Tornadovis het volgende:
Wat mij betreft was Dirk Kuyt man of de match vandaag,
probeer eens het topic te lezen en besef dat kuyt in eerste instantie aanvaller is, een keeper die goed een man kan passeren heeft geen meerwaardequote:Op maandag 28 juni 2010 20:11 schreef marcodej het volgende:
daar komt het inderdaad op neer, zonder kuyt kun je een betere basis makenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef Resonancer het volgende:
TS nog steeds niet van mening veranderd ?
Btje vreemd om te denken dat Kuyt in z'n ééntje het hele elftal slecht laat voetballen.
Het maakt jou niet uit wie er speelt zolang Kuyt maar niet in de basis staat ?
exactquote:Op maandag 28 juni 2010 20:30 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Affelay, alsjeblieft niet zegDe egoist.
Kuyt heeft zich - als beperkte voetballer - redelijk goed gehouden vandaag. Maar ik zie toch liever Elia op links, of VdV.
De scheids faalde daar gewoon.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Voor mij ook, Stekelenburg liet het liggen bij de gele kaart helaas, verder allebei gewoon zeer goed
Dit kon dus nog beter, wauw.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
daar komt het inderdaad op neer, zonder kuyt kun je een betere basis maken
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Van Persie, die is pas slecht. Vervelend Montessori kind.
Huntelaarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef rosche het volgende:
Als je echt wilt winnen van Brazilie, dan moet Kuyt en in 1e instantie v/d Vaart en Van Persie eruit. Dan Robben en Elia als links- en rechtsvoor en Huntelaar in de spits. Dan krijg je sprankelend en snel voetbal. Sneijder in goede doen kan dan voor de passes zorgen en v. Bommel en De Jong als stofzuigers.
Pas dan gaan we winnen!
Er is niemand binnen de selectie met een dergelijk hoog scoringsgemiddelde. Daarbij is die gast op dit moment zo scherp als het maar zijn kan, die goal van hem was daar het bewijs van.quote:
Die wedstrijd hadden we ontiegelijk veel geluk, had ook zomaar 4-1 en 3-0 voor de andere kunnen staanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dit kon dus nog beter, wauw.
Die anderen moeten dan wel echt supergoed zijn geweest om zo te kunnen presteren ondanks Kuyt.
Al bijna 40 wedstrijden speelt NL onder haar kunnen .
Ja joh, ga lekker heel het systeem effe omgooienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef rosche het volgende:
Als je echt wilt winnen van Brazilie, dan moet Kuyt en in 1e instantie v/d Vaart en Van Persie eruit. Dan Robben en Elia als links- en rechtsvoor en Huntelaar in de spits. Dan krijg je sprankelend en snel voetbal. Sneijder in goede doen kan dan voor de passes zorgen en v. Bommel en De Jong als stofzuigers.
Pas dan gaan we winnen!
Ik ben het helemaal met je eens. Alleen zal v. Marwijk dat nooit durven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef rosche het volgende:
Pas dan gaan weer winnen!
Gelijk heeft ie. Never change a winning team.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:25 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Alleen zal v. Marwijk dat nooit durven.
Je trekt ook lekker je eigen posities uit elkaar. Tegen Brazilie moet je zo compact mogelijk spelen, die lui rennen veel te hard de gaten in.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef rosche het volgende:
Pas dan gaan we winnen!
Geluk had NL zeker en 'n hele goede keeper, maar om nou te zeggen dat het NL's elftal toen waardeloos voetbalde vind ik BS., dat is nl wat de TS beweert.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Die wedstrijd hadden we ontiegelijk veel geluk, had ook zomaar 4-1 en 3-0 voor de andere kunnen staan
Mijn idee, het is de dood of de galdiolen en met Kuyt, van Persie en vd Vaart, gaan we zeker verliezen. Hoewel ik Kuyt verdedigend dan wel weer beter vindt dan Elia. Als Maicon het op z'n heupen krijgt dan heb je een goeie aan Kuyt, de vreet 'm helemaal op.quote:Als je echt wilt winnen van Brazilie, dan moet Kuyt en in 1e instantie v/d Vaart en Van Persie eruit. Dan Robben en Elia als links- en rechtsvoor en Huntelaar in de spits. Dan krijg je sprankelend en snel voetbal. Sneijder in goede doen kan dan voor de passes zorgen en v. Bommel en De Jong als stofzuigers.
Pas dan gaan weer winnen!
Volgens mij gaat het om doelpunten.quote:
Indien dat niet zo was is Kuyt daar dan de oorzaak van ?quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:22 schreef zatoichi het volgende:
Dirk Kuyt speelde weer fantastisch!!!
lolquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:35 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben fan van dirkie. ook al lijkt ie op een ferengi...
[ afbeelding ]
want het was mooi voetbal? Weer snap je het niet blijf proberenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zelfs nu geef je niet eens toe fout te zitten met je kronkelgedachten. Dubbelop FAAL!
heb ik het over efficientie?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 07:48 schreef Ruud het volgende:
[..]
Inter heeft met lelijk voetbal de CL gewonnen.
Kuyt voegt inderdaad nog steeds niks toe aan het positiespel of snelle rouleren van de bal. Desondanks heeft hij zijn waarde inderdaad bewezenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:40 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Indien dat niet zo was is Kuyt daar dan de oorzaak van ?
Het was i.i.g niet waardeloos. Je TT zuigt.
Je draait al een klein beetje bijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kuyt voegt inderdaad nog steeds niks toe aan het positiespel of snelle rouleren van de bal. Desondanks heeft hij zijn waarde inderdaad bewezen
mits hij bijdraagt aan oogstrelend spel, ja. Dit is allemaal toch niet zulke moeilijke kost?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je draait al een klein beetje bij
Als Kuijt de winnende maakt in de finale, ben je dan om?
Ik vind inzet ook een oogstrelend fenomeen en daar blinkt hij dusdanig in uit dat ik het lelijke van zijn spel niet zie. Of jij ziet iets wat er niet, dat kan natuurlijk ook. Je hebt gezien hoe hij de afgelopen 2 wedstrijden de bal panklaar legt ? Over oogstrelend (en niet zelfzuchtig zijn) gesproken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
mits hij bijdraagt aan oogstrelend spel, ja. Dit is allemaal toch niet zulke moeilijke kost?
Het is makkelijker om vol te houden dat oogstrelend voetbal het belangrijkst is, dan toe te geven dat je een kansloos, onwaar kuttopic hebt geopend.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:57 schreef Happel het volgende:
Waarom moet voetbal altijd oogstrelend zijn? Voetbal draait om resultaat. Kuijt is daarvoor de perfecte voetballer.
Wat nou mooi voetbal, kuyt is een werkpaard, werkpaarden geven geen prachtig shows weg, Voor zoiets moet je bij een sierpaard zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
want het was mooi voetbal? Weer snap je het niet blijf proberen
Juist!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het is makkelijker om vol te houden dat oogstrelend voetbal het belangrijkst is, dan toe te geven dat je een kansloos, onwaar kuttopic hebt geopend.
Heb je die kop van die vent gezien? Die man zal nooit bijdragen aan oogstrelend spel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
mits hij bijdraagt aan oogstrelend spel, ja. Dit is allemaal toch niet zulke moeilijke kost?
Uitgeroepen tot lekkerste voetballer in NL.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:35 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben fan van dirkie. ook al lijkt ie op een ferengi...
[ afbeelding ]
De vrouwen in NL denken daar dus anders over.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:06 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Heb je die kop van die vent gezien? Die man zal nooit bijdragen aan oogstrelend spel.
ik ben toch ecjht een NL vrouw. en mijn voorkeur gaat nog altijd niet uit naar Ferengi... brrrrquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De vrouwen in NL denken daar dus anders over.
quote waar ik zeg dat we verliezen met kuyt in de basisquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat nou mooi voetbal, kuyt is een werkpaard, werkpaarden geven geen prachtig shows weg, Voor zoiets moet je bij een sierpaard zijn.
Sorrie hoor maar ik vind dat je heel erg uit je nek lult, je begint met "met kuyt in de team verliezen we!!" en vervolgens winnen we en dan ga je lullen over "ja maar het is geen mooi voetbal".
Wees een vent en geef toe dat BRA-NED superspannend wedstrijd was en je eigen verwachtingen overtrefde.
dank voor deze wijze lesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:14 schreef Ruud het volgende:
[..]
Nee, maar daar gaat het wel om bij voetbal.
Ik reageer blijkbaar in veel te veel topics en haal ze wat door elkaar. Maar affijn, kuyt heeft prima gevoetbald en er was genoeg mooi voetbal, heb anderhalf uur tot in de allerlaatste minuut op het puntje van mijn bankstel gezeten. Dat was 4 jaar geleden wel wat anders.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
quote waar ik zeg dat we verliezen met kuyt in de basis
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
want het was mooi voetbal? Weer snap je het niet blijf proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |