Gooi Afellay in de basis ipv. Kuyt, dan zullen we zien wat vuur is.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:11 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
En daar heeben "de grote 4" net zo veel of min aan bijgedragen als Kuijt in zijn eentje.
Als de bal bij hem terechtkomt misschien wel, Kuyt komt die ballen vanuit elke positie gewoon halen, ik denk niet dat er opeens een heel ander spelbeeld gaat ontstaan met Affelay, wat ik ook een leuk spelertje vind.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Gooi Afellay in de basis ipv. Kuyt, dan zullen we zien wat vuur is.
Afellay doet hetzelfde volgens mij, je merkt dan ook aan alles dat hij dit WK graag wil presteren! Verder kan hij uiteraard goed meehelpen om de verbinding tussen het middenveld en aanval te verbeteren door zijn creativiteit. Van Persie gaf overigens ook al aan een goede klik te hebben met hem.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:21 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Als de bal bij hem terechtkomt misschien wel, Kuyt komt die ballen vanuit elke positie gewoon halen, ik denk niet dat er opeens een heel ander spelbeeld gaat ontstaan met Affelay, wat ik ook een leuk spelertje vind.
Een wk win je niet met vuur, een wk win je door alle wedstrijden te winnen...quote:Op zondag 20 juni 2010 21:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En in alle wedstrijden hadden we graag wat meer vuur in het spel willen zien.
Probleem is dat iedereen die bal gaat halen. Je moet die bal niet halen, dat is nu juist het probleem elke keer. Daarom staat iedereen ook zo dicht op elkaar.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:21 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Als de bal bij hem terechtkomt misschien wel, Kuyt komt die ballen vanuit elke positie gewoon halen, ik denk niet dat er opeens een heel ander spelbeeld gaat ontstaan met Affelay, wat ik ook een leuk spelertje vind.
Daar heb je gelijk in hoor. Bedoel dan ook dat we thuis graag wat meer vuur zien, omdat bij het WK meestal heel wat mensen kijken die totaal geen verstand hebben van voetbal. Die kijken voor de opwinding en dus het vuur volgens mij.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Een wk win je niet met vuur, een wk win je door alle wedstrijden te winnen...
Nederland - Portugal is de wedstrijd met het meeste vuur wat ik ooit heb gezien, toch zou ik zo'n wedstrijd nooit meer willen meemaken....
Totdat we er weer in de kwart finale uit liggen en ze weer lopen te zeuren dat onze verdediging niet goed genoeg is ofzo.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:43 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in hoor. Bedoel dan ook dat we thuis graag wat meer vuur zien, omdat bij het WK meestal heel wat mensen kijken die totaal geen verstand hebben van voetbal. Die kijken voor de opwinding en dus het vuur volgens mij.
ik wel, mits ronaldo een nekschot krijgt en nederland wintquote:Op maandag 21 juni 2010 08:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nederland - Portugal is de wedstrijd met het meeste vuur wat ik ooit heb gezien, toch zou ik zo'n wedstrijd nooit meer willen meemaken....
Gewoon Boulah erin. Ronaldo wordt nog regelmatig zwetend wakker als hij dan aan die wedstrijd terug denktquote:Op maandag 21 juni 2010 12:32 schreef minutenman het volgende:
[..]
ik wel, mits ronaldo een nekschot krijgt en nederland wint
Vierklauquote:Op maandag 21 juni 2010 12:45 schreef Mummiepak het volgende:
Gewoon Vierklau, Numan, Bogarde, Hesp en Reiziger selecteren.
dit is natuurrlijk iedereen met je eens, maar voorde rest ben je echt achterlijk domquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
altijd 1 meer dan de tegenstander scoren en je wordt wk
Nooit meer meemaken?! Dat was een prachtige wedstrijdquote:Op maandag 21 juni 2010 08:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Een wk win je niet met vuur, een wk win je door alle wedstrijden te winnen...
Bogarde, dat was nog is een echte ouderwetse baas! Kuyt is er 1 die je er gewoon bij kan hebben en is niet zo'n mannetje als sneijder. Ook dat kan invloed hebben op het spel. Allemaal technische topballers met gigantische ego's is dramatisch. Nu heeft robben dat ook niet, maar die is weer van glas vergleken met Kuyt.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:45 schreef Mummiepak het volgende:
Gewoon Vierklau, Numan, Bogarde, Hesp en Reiziger selecteren.
http://www.nu.nl/sport/2280010/robben-in-basis-bij-oranje.htmlquote:Door de basisplek van Robben verhuist Dirk Kuijt naar de linkerflank. Robben kan daardoor op zijn favoriete rechterkant aantreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |