Ik ben het helemaal met je eens. Alleen zal v. Marwijk dat nooit durven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef rosche het volgende:
Als je echt wilt winnen van Brazilie, dan moet Kuyt en in 1e instantie v/d Vaart en Van Persie eruit. Dan Robben en Elia als links- en rechtsvoor en Huntelaar in de spits. Dan krijg je sprankelend en snel voetbal. Sneijder in goede doen kan dan voor de passes zorgen en v. Bommel en De Jong als stofzuigers.
Pas dan gaan weer winnen!
Gelijk heeft ie. Never change a winning team.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:25 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Alleen zal v. Marwijk dat nooit durven.
Je trekt ook lekker je eigen posities uit elkaar. Tegen Brazilie moet je zo compact mogelijk spelen, die lui rennen veel te hard de gaten in.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef rosche het volgende:
Als je echt wilt winnen van Brazilie, dan moet Kuyt en in 1e instantie v/d Vaart en Van Persie eruit. Dan Robben en Elia als links- en rechtsvoor en Huntelaar in de spits. Dan krijg je sprankelend en snel voetbal. Sneijder in goede doen kan dan voor de passes zorgen en v. Bommel en De Jong als stofzuigers.
Pas dan gaan we winnen!
Geluk had NL zeker en 'n hele goede keeper, maar om nou te zeggen dat het NL's elftal toen waardeloos voetbalde vind ik BS., dat is nl wat de TS beweert.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Die wedstrijd hadden we ontiegelijk veel geluk, had ook zomaar 4-1 en 3-0 voor de andere kunnen staan
Mijn idee, het is de dood of de galdiolen en met Kuyt, van Persie en vd Vaart, gaan we zeker verliezen. Hoewel ik Kuyt verdedigend dan wel weer beter vindt dan Elia. Als Maicon het op z'n heupen krijgt dan heb je een goeie aan Kuyt, de vreet 'm helemaal op.quote:Als je echt wilt winnen van Brazilie, dan moet Kuyt en in 1e instantie v/d Vaart en Van Persie eruit. Dan Robben en Elia als links- en rechtsvoor en Huntelaar in de spits. Dan krijg je sprankelend en snel voetbal. Sneijder in goede doen kan dan voor de passes zorgen en v. Bommel en De Jong als stofzuigers.
Pas dan gaan weer winnen!
Volgens mij gaat het om doelpunten.quote:
Indien dat niet zo was is Kuyt daar dan de oorzaak van ?quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:22 schreef zatoichi het volgende:
Dirk Kuyt speelde weer fantastisch!!!
lolquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:35 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben fan van dirkie. ook al lijkt ie op een ferengi...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |