Vind het zoooo jammer dat jij geen bondscoach bent he?..... briljantjequote:Op maandag 28 juni 2010 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
want hij voegde op een assist na veel toe aan het wederom matige veldspel? Weer sla de je plank mis
kerel het komt er gewoon op neer dat jij zo ongelofelijk dom bent, en te slap bent om nu gewoon toegegeven dat kuyt daadwerkelijk hartstikke belangrijk is voor het Nederlands elftalquote:Op maandag 28 juni 2010 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
want hij voegde op een assist na veel toe aan het wederom matige veldspel? Weer sla de je plank mis
Maak je niet druk johquote:Op maandag 28 juni 2010 20:04 schreef Tompsen het volgende:
[..]
kerel het komt er gewoon op neer dat jij zo ongelofelijk dom bent, en te slap bent om nu gewoon toegegeven dat kuyt daadwerkelijk hartstikke belangrijk is voor het Nederlands elftal
ik weet niet wat jij nou allemaal voor onzin uitkraamt, dus leg uit bondscoach pizzakoppoquote:Op maandag 28 juni 2010 20:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
ja want belangrijk zijn is hetzelfde als iets toevoegen aan het spel, blijkt maar weer dat je het weer mis hebt, maar blijf proberen
Van Bommel eveneens.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:51 schreef horned_reaper het volgende:
Kuyt is echt sinds het begin van dit WK één van de grootste steunpilaren van dit elftal!
Afellay zou dezelfde taak met gemak kunnen vervullen. Echter zullen we dat niet snel weten als hij telkens enkele minuten krijgt.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:11 schreef marcodej het volgende:
Onzin. Kuyt is gewoon enorm nuttig voor het elftal. Knapt veel onzichtbaar werk op, verdedigd mee, zet enorm veel druk op de tegenstander (die daardoor de bal verspeeld), verovert veel ballen en loopt op veel ballen waar andere voetballers al niet meer op lopen, waardoor hij de tegenstander vermoeid.
Vreemd dat mensen dat niet zien.
Was hij het ook die zei dat Slowakije ging winnen?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:13 schreef Zero17 het volgende:
Pizzakoppo![]()
De grootste faler op het moment hiero.
Zo'n trollend kutnerdje dat zijn leven fappend in zijn zolderkamertje bij zijn ouders doorbrengt.
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:11 schreef marcodej het volgende:
Onzin. Kuyt is gewoon enorm nuttig voor het elftal. Knapt veel onzichtbaar werk op, verdedigd mee, zet enorm veel druk op de tegenstander (die daardoor de bal verspeeld), verovert veel ballen en loopt op veel ballen waar andere voetballers al niet meer op lopen, waardoor hij de tegenstander vermoeid.
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:13 schreef Zero17 het volgende:
Pizzakoppo![]()
De grootste faler op het moment hiero.
Zo'n trollend kutnerdje dat zijn leven fappend in zijn zolderkamertje bij zijn ouders doorbrengt.
Het tekort aan vergelijkingsmateriaal vind ik erg lastig binnen deze discussie.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef Resonancer het volgende:
TS nog steeds niet van mening veranderd ?
Btje vreemd om te denken dat Kuyt in z'n ééntje het hele elftal slecht laat voetballen.
Het maakt jou niet uit wie er speelt zolang Kuyt maar niet in de basis staat ?
Affelay, alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 28 juni 2010 20:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Afellay zou dezelfde taak met gemak kunnen vervullen. Echter zullen we dat niet snel weten als hij telkens enkele minuten krijgt.
Het probleem is dan dat de spits minder ballen zal krijgen, daar heeft Afellay net een neusje voor. Daarbij is hij altijd gevaarlijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:30 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Affelay, alsjeblieft niet zegDe egoist.
Kuyt heeft zich - als beperkte voetballer - redelijk goed gehouden vandaag. Maar ik zie toch liever Elia op links, of VdV.
Stekelenburg.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Tornadovis het volgende:
Wat mij betreft was Dirk Kuyt man of de match vandaag,
Voor mij ook, Stekelenburg liet het liggen bij de gele kaart helaas, verder allebei gewoon zeer goedquote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef Tornadovis het volgende:
Wat mij betreft was Dirk Kuyt man of de match vandaag,
probeer eens het topic te lezen en besef dat kuyt in eerste instantie aanvaller is, een keeper die goed een man kan passeren heeft geen meerwaardequote:Op maandag 28 juni 2010 20:11 schreef marcodej het volgende:
daar komt het inderdaad op neer, zonder kuyt kun je een betere basis makenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef Resonancer het volgende:
TS nog steeds niet van mening veranderd ?
Btje vreemd om te denken dat Kuyt in z'n ééntje het hele elftal slecht laat voetballen.
Het maakt jou niet uit wie er speelt zolang Kuyt maar niet in de basis staat ?
exactquote:Op maandag 28 juni 2010 20:30 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Affelay, alsjeblieft niet zegDe egoist.
Kuyt heeft zich - als beperkte voetballer - redelijk goed gehouden vandaag. Maar ik zie toch liever Elia op links, of VdV.
De scheids faalde daar gewoon.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Voor mij ook, Stekelenburg liet het liggen bij de gele kaart helaas, verder allebei gewoon zeer goed
Dit kon dus nog beter, wauw.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
daar komt het inderdaad op neer, zonder kuyt kun je een betere basis maken
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Van Persie, die is pas slecht. Vervelend Montessori kind.
Huntelaarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef rosche het volgende:
Als je echt wilt winnen van Brazilie, dan moet Kuyt en in 1e instantie v/d Vaart en Van Persie eruit. Dan Robben en Elia als links- en rechtsvoor en Huntelaar in de spits. Dan krijg je sprankelend en snel voetbal. Sneijder in goede doen kan dan voor de passes zorgen en v. Bommel en De Jong als stofzuigers.
Pas dan gaan we winnen!
Er is niemand binnen de selectie met een dergelijk hoog scoringsgemiddelde. Daarbij is die gast op dit moment zo scherp als het maar zijn kan, die goal van hem was daar het bewijs van.quote:
Die wedstrijd hadden we ontiegelijk veel geluk, had ook zomaar 4-1 en 3-0 voor de andere kunnen staanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dit kon dus nog beter, wauw.
Die anderen moeten dan wel echt supergoed zijn geweest om zo te kunnen presteren ondanks Kuyt.
Al bijna 40 wedstrijden speelt NL onder haar kunnen .
Ja joh, ga lekker heel het systeem effe omgooienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef rosche het volgende:
Als je echt wilt winnen van Brazilie, dan moet Kuyt en in 1e instantie v/d Vaart en Van Persie eruit. Dan Robben en Elia als links- en rechtsvoor en Huntelaar in de spits. Dan krijg je sprankelend en snel voetbal. Sneijder in goede doen kan dan voor de passes zorgen en v. Bommel en De Jong als stofzuigers.
Pas dan gaan we winnen!
Ik ben het helemaal met je eens. Alleen zal v. Marwijk dat nooit durven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef rosche het volgende:
Pas dan gaan weer winnen!
Gelijk heeft ie. Never change a winning team.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:25 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Alleen zal v. Marwijk dat nooit durven.
Je trekt ook lekker je eigen posities uit elkaar. Tegen Brazilie moet je zo compact mogelijk spelen, die lui rennen veel te hard de gaten in.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef rosche het volgende:
Pas dan gaan we winnen!
Geluk had NL zeker en 'n hele goede keeper, maar om nou te zeggen dat het NL's elftal toen waardeloos voetbalde vind ik BS., dat is nl wat de TS beweert.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Die wedstrijd hadden we ontiegelijk veel geluk, had ook zomaar 4-1 en 3-0 voor de andere kunnen staan
Mijn idee, het is de dood of de galdiolen en met Kuyt, van Persie en vd Vaart, gaan we zeker verliezen. Hoewel ik Kuyt verdedigend dan wel weer beter vindt dan Elia. Als Maicon het op z'n heupen krijgt dan heb je een goeie aan Kuyt, de vreet 'm helemaal op.quote:Als je echt wilt winnen van Brazilie, dan moet Kuyt en in 1e instantie v/d Vaart en Van Persie eruit. Dan Robben en Elia als links- en rechtsvoor en Huntelaar in de spits. Dan krijg je sprankelend en snel voetbal. Sneijder in goede doen kan dan voor de passes zorgen en v. Bommel en De Jong als stofzuigers.
Pas dan gaan weer winnen!
Volgens mij gaat het om doelpunten.quote:
Indien dat niet zo was is Kuyt daar dan de oorzaak van ?quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:22 schreef zatoichi het volgende:
Dirk Kuyt speelde weer fantastisch!!!
lolquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:35 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben fan van dirkie. ook al lijkt ie op een ferengi...
[ afbeelding ]
want het was mooi voetbal? Weer snap je het niet blijf proberenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zelfs nu geef je niet eens toe fout te zitten met je kronkelgedachten. Dubbelop FAAL!
heb ik het over efficientie?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 07:48 schreef Ruud het volgende:
[..]
Inter heeft met lelijk voetbal de CL gewonnen.
Kuyt voegt inderdaad nog steeds niks toe aan het positiespel of snelle rouleren van de bal. Desondanks heeft hij zijn waarde inderdaad bewezenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:40 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Indien dat niet zo was is Kuyt daar dan de oorzaak van ?
Het was i.i.g niet waardeloos. Je TT zuigt.
Je draait al een klein beetje bijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kuyt voegt inderdaad nog steeds niks toe aan het positiespel of snelle rouleren van de bal. Desondanks heeft hij zijn waarde inderdaad bewezen
mits hij bijdraagt aan oogstrelend spel, ja. Dit is allemaal toch niet zulke moeilijke kost?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je draait al een klein beetje bij
Als Kuijt de winnende maakt in de finale, ben je dan om?
Ik vind inzet ook een oogstrelend fenomeen en daar blinkt hij dusdanig in uit dat ik het lelijke van zijn spel niet zie. Of jij ziet iets wat er niet, dat kan natuurlijk ook. Je hebt gezien hoe hij de afgelopen 2 wedstrijden de bal panklaar legt ? Over oogstrelend (en niet zelfzuchtig zijn) gesproken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
mits hij bijdraagt aan oogstrelend spel, ja. Dit is allemaal toch niet zulke moeilijke kost?
Het is makkelijker om vol te houden dat oogstrelend voetbal het belangrijkst is, dan toe te geven dat je een kansloos, onwaar kuttopic hebt geopend.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:57 schreef Happel het volgende:
Waarom moet voetbal altijd oogstrelend zijn? Voetbal draait om resultaat. Kuijt is daarvoor de perfecte voetballer.
Wat nou mooi voetbal, kuyt is een werkpaard, werkpaarden geven geen prachtig shows weg, Voor zoiets moet je bij een sierpaard zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
want het was mooi voetbal? Weer snap je het niet blijf proberen
Juist!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het is makkelijker om vol te houden dat oogstrelend voetbal het belangrijkst is, dan toe te geven dat je een kansloos, onwaar kuttopic hebt geopend.
Heb je die kop van die vent gezien? Die man zal nooit bijdragen aan oogstrelend spel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
mits hij bijdraagt aan oogstrelend spel, ja. Dit is allemaal toch niet zulke moeilijke kost?
Uitgeroepen tot lekkerste voetballer in NL.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:35 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben fan van dirkie. ook al lijkt ie op een ferengi...
[ afbeelding ]
De vrouwen in NL denken daar dus anders over.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:06 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Heb je die kop van die vent gezien? Die man zal nooit bijdragen aan oogstrelend spel.
ik ben toch ecjht een NL vrouw. en mijn voorkeur gaat nog altijd niet uit naar Ferengi... brrrrquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De vrouwen in NL denken daar dus anders over.
quote waar ik zeg dat we verliezen met kuyt in de basisquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat nou mooi voetbal, kuyt is een werkpaard, werkpaarden geven geen prachtig shows weg, Voor zoiets moet je bij een sierpaard zijn.
Sorrie hoor maar ik vind dat je heel erg uit je nek lult, je begint met "met kuyt in de team verliezen we!!" en vervolgens winnen we en dan ga je lullen over "ja maar het is geen mooi voetbal".
Wees een vent en geef toe dat BRA-NED superspannend wedstrijd was en je eigen verwachtingen overtrefde.
dank voor deze wijze lesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:14 schreef Ruud het volgende:
[..]
Nee, maar daar gaat het wel om bij voetbal.
Ik reageer blijkbaar in veel te veel topics en haal ze wat door elkaar. Maar affijn, kuyt heeft prima gevoetbald en er was genoeg mooi voetbal, heb anderhalf uur tot in de allerlaatste minuut op het puntje van mijn bankstel gezeten. Dat was 4 jaar geleden wel wat anders.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
quote waar ik zeg dat we verliezen met kuyt in de basis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |